Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 66  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:49 

Hardtraxx Elite

Ik had graag een naam als B-Front of D-Block & S-te-Fan hier gezien, maar ach de avond draait toch hopelijk grotendeels rond Headhunterz, dus moet wel goed komen. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:18 

Hardtraxxer

Had toch wel verwacht dat B-Front hier zou staan. Verder prima line-up waar ik me wel op ga vermaken. :)
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:21 

Hardtraxx Veteran

Thermometer schreef:
Had toch wel verwacht dat B-Front hier zou staan. Verder prima line-up waar ik me wel op ga vermaken. :)
simon10pont schreef:
Ik had graag een naam als B-Front of D-Block & S-te-Fan hier gezien, maar ach de avond draait toch hopelijk grotendeels rond Headhunterz, dus moet wel goed komen. :thumbup:

Waarom zou B-Front hier dan hebben moeten staan? Ik kan namelijk geen enkele reden daarvoor bedenken
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:34 

Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Thermometer schreef:
simon10pont schreef:

Waarom zou B-Front hier dan hebben moeten staan? Ik kan namelijk geen enkele reden daarvoor bedenken

Ik ook niet, het slaat helemaal nergens waarom mensen dit zeggen...
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:40 

Hardtraxx Veteran

Omdat Headhunterz vaker heeft gezegd de stijl van b-front te kunnen waarderen, ook vaker in zijn podcasts eindigt met b-front. Op pn heb ik gehoopt, maar b-front leek mij wel redelijk realistisch nog.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:43 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Omdat Headhunterz vaker heeft gezegd de stijl van b-front te kunnen waarderen, ook vaker in zijn podcasts eindigt met b-front. Op pn heb ik gehoopt, maar b-front leek mij wel redelijk realistisch nog.

Kom eens met voorbeelden dan van meerdere podcasts met een plaat van hem erin? En waar heeft hij gezegd die stijl te kunnen waarderen? :P
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:48 

Hardtraxx Veteran

cba om te gaan zoeken maar in z'n 1 na laatste podcast zei die het ergens oa
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 18:50 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
cba om te gaan zoeken maar in z'n 1 na laatste podcast zei die het ergens

Dat is dan ook een van de weinige keren dat er een B-front plaat in heeft gezeten, en Headhunterz zegt iets over elk plaatje in de podcast. Hij kan moeilijk zeggen dat ie 't niet waardeert dan xd
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:03 

Hardtraxx Veteran

Sowieso in de eerste 5 episodes van HWS zitten al 3 B-Front platen. Verleden bieden natuurlijk geen garanties voor het heden maar in episode 65 zegt hij ook nog graag af te sluiten met B-Front platen.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:10 

Hardtraxxer

Goede lineup, alleen wel beetje klaar met freqz. Je kon al bijna niet om de setjes heen dit jaar en de sets verschillen barweinig
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:13 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Sowieso in de eerste 5 episodes van HWS zitten al 3 B-Front platen. Verleden bieden natuurlijk geen garanties voor het heden maar in episode 65 zegt hij ook nog graag af te sluiten met B-Front platen.

Dit inderdaad. Vanaf het begin van HWS zaten er al redelijk wat B-Front platen in.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:15 

Hardtraxxer

Volgens mij zijn ze bij Q-dance niet vies van de surprise acts, dus ik zou niet raar opkijken als hij er toch staat.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:25 

Hardtraxxer

Gek dat niemand het volgens mij nog genoemd heeft maar ik gok hier echt nog wel op een set van Noisecontrollers, Wildstylez en Headhunterz, hadden ze niet alweer samen een track gemaakt?
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:32 

Hardtraxx Veteran

Shatter schreef:
Dat velen hier op PN en B-Front hadden gehoopt kan ik begrijpen omdat op hardtraxx veel fanboys van hun zitten, maar verbaas me dat er ook genoeg waren die dat ook echt hadden verwacht. Zie verder geen connectie van hun met Headhunterz behalve dat er wel eens een track van hun in HWS zit

B-Front zit in veel episodes en stond op zijn vorige feest in de Ziggo. En tevens hebben zij samen tegelijk een Thrillogy gehad. Niet dat ik het had verwacht, maar de connectie is er wel degelijk.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:37 

Hardtraxx Veteran

Jordy schreef:
MelvinFR schreef:

Dit inderdaad. Vanaf het begin van HWS zaten er al redelijk wat B-Front platen in.

Dus? Als we die episodes als maatstaf moeten nemen kan bijna iedereen er wel staan :P
Platen van Zatox zaten er ook vaak in,net als platen van D-Block & S-te-Fan & Brennan Heart. Die staan er ook allemaal niet.

Dan vind ik het persoonlijk verrassender dat een Audiofreq er niet staat, die destijds het HWS-touwtje van hem heeft overgenomen. Ook al is zijn stijltje wat "anders" dan de rest

Lenny schreef:
..En tevens hebben zij samen tegelijk een Thrillogy gehad. Niet dat ik het had verwacht, maar de connectie is er wel degelijk.

Dit heeft toch niks met HHZ te maken? Dat is destijds de keuze van B2S geweest omdat ze toen beiden populaire acts waren
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 19:47 

Hardtraxx Elite

simon10pont schreef:

Denk dat beide artiesten op Qlimax staan. B-Front vanwege het anthem (want Q leest mee en luistert naar ons :lol:) en D-Block & S-Te-Fan vanwege hun nieuwe album.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 20:24 

Hardtraxx Veteran

Een voorspelbare, maar dikke line-up. Ontzettend veel zin in deze!
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 20:29 

Hardtraxx Veteran

Wat doe je nou moeilijk pecola? :lol:

OT: hoop sowieso nog op een goede classic set van Headhunterz. Project one zal ook wel draaien. Jammer van Sub Zero Project en Frequencerz. Niet dat ik SZP slecht vind ofzo, maar vind dat gepush een beetje onterecht. Omdat hun laatste paar platen aparte maar opzich wel vette (psymix)kicks bevatten zijn het opeens super talenten ofzo? Begrijp me niet verkeerd, ze hebben ook talent, maar voor de rest vind ik hun platen buiten de kicks om maar saai en ook een beetje onsamenhangend. Had bijvoorbeeld veel liever Phuture Noize in hun plaats gezien. Past er ook beter tussen vind ik.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 20:32 

Donateur

Hahahahaha oh iedereen is al in full 'echt vet logisch dat die er staat en die niet, als je wat anders dacht was je echt teringdom' -mode. Gezellig. Ik vind het vooral logisch dat de Freqz er staan, vooral de eerste collab met HHz vond ik echt goed.

Waar is eigenlijk Dirk Jan DJ?
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 21:49 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Hahahahaha oh iedereen is al in full 'echt vet logisch dat die er staat en die niet, als je wat anders dacht was je echt teringdom' -mode. Gezellig. Ik vind het vooral logisch dat de Freqz er staan, vooral de eerste collab met HHz vond ik echt goed.

Waar is eigenlijk Dirk Jan DJ?

Frequencerz collab met Headhunterz? Dat is nieuw.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 22:04 

Donateur

:lol:
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 22:07 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

xd

Aron schreef:
Goede lineup, alleen wel beetje klaar met freqz. Je kon al bijna niet om de setjes heen dit jaar en de sets verschillen barweinig

Mee eens ja.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 22:19 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
:lol:
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 22:59 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Wat doe je nou moeilijk pecola? :lol:

Dus omdat ik vraag om een redelijke onderbouwing waarom mensen zo verbaasd zijn dat B-Front er niet staat (omdat ik daar zelf niet op had gerekend) doe ik moeilijk? Jeetje never mind dan als je al niet meer zulke discussies mag voeren xd

OT: zin in dit feestje, maar de aanwezigheid van een tweede zaal maakt me wel een beetje argwanend naar het aantal kaarten dat verkocht is. Zal wel een flink aantal zijn dan..
Bericht Geplaatst op 09 aug 2017 23:08 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
OT: zin in dit feestje, maar de aanwezigheid van een tweede zaal maakt me wel een beetje argwanend naar het aantal kaarten dat verkocht is. Zal wel een flink aantal zijn dan..

Tweede zaal in de Ziggo Dome bij hardstyle evenementen is standaard voor zover ik weet. Regelmatig wordt er zelfs van zaal 3 gebruik gemaakt. :D

De tweede zaal is trouwens niet zo groot. Paar honderd man denk ik?
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten