Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Exterkate wrote:
wootum wrote:Misschien is The Prophet wel afsluiter met HC?
Nope. Wel blij mee.
Is dit bevestigd?
D
7 posts member since 2016
last seen Feb 2019
Misschien alleen gekozen voor artiesten waar die een nieuwe collab mee heeft

Disrespect round 2 :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Geen B-Front die ik eigenlijk wel had verwacht, maar goed, die gaan we op Qlimax dan wel zien. :whistle:

Geen heel verrassende namen, maar hier zal ik me prima op vermaken.
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2014
last seen Jun 2022
Zou The Prophet openen met net zo'n dikke early set als toen op Tijdmachine in de HMH? :love:
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 13 days ago
Zul je zien dat de volgorde van de namen de timetable is.
A
Hardtraxxer
134 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Ik had juist Technoboy op dit feest verwacht
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Koen wrote:
Exterkate wrote:
wootum wrote:Misschien is The Prophet wel afsluiter met HC?
Nope. Wel blij mee. Zijn HC alias is toch The Masochist? Kende er helemaal niks van dus laatste wat beluisterd en het is niet bepaald mijn ding :P
The Prophet draait gewoon altijd onder zijn eigen naam, zoals op de thunderdome (en de thunderdome area op Mysteryland)

https://partyflock.nl/artist/301:The-Prophet
https://partyflock.nl/artist/694:The-Masochist
(Discogs zegt wel weer dat The Masochist Dov is..)
Volgens mij produceerde The Prophet de platen en doet die Jochem Middelveld de plaatjes draaien.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 15 hours ago
Solis wrote:
Koen wrote: https://partyflock.nl/artist/301:The-Prophet
https://partyflock.nl/artist/694:The-Masochist
(Discogs zegt wel weer dat The Masochist Dov is..)
Volgens mij produceerde The Prophet de platen en doet die Jochem Middelveld de plaatjes draaien.
Na wat verder gelezen te hebben is dit inderdaad de verhouding, je ziet op sommige foto's ook beide artiesten.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
De volgorde is denk ik ook hoe je hem op het laatst vd trailer ziet:

The Prophet
Sound Rush
Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Psyko Punkz
Frequencerz
Sub Zero Project

Contest spot
Galactixx
Demi Kanon
Retrospect
Adrenalize
Devin Wild
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Prima line up, je kan project one vast wel verwachten.
Hardtraxxer
92 posts member since 2016
last seen Aug 2019
paulipop wrote:Zou The Prophet openen met net zo'n dikke early set als toen op Tijdmachine in de HMH? :love:
Oh daar zou hij mij heel blij mee maken :yay: wat een dikke set was dat
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Royvn_ wrote:Prima line up, je kan project one vast wel verwachten.
Eens :D
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik snap niet zogoed waarom iedereen Project One hier wel even verwacht. Dit feest draait om de terugkeer van Headhunterz, iets speciaals als P1 zou alleen maar afleiden van die gedachte.

De P1 platen zullen allemaal echt wel voorbij komen, en HHZ zal vast wel met de meesten b2b draaien die avond. Maar als surprise act..denk het niet.

Tel daarbij op dat er een showcase komt van zijn nieuwe platen en dat hij ook zijn classics wel zal willen draaien, verwacht ik dan ook niet dat er nog dingen bij gaan komen qua surprise-acts. 8 acts voor 9 uur is niet zo weinig,als je al minstens 1,5-2uur aan Headhunterz kan toeschuiven.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Dat velen hier op PN en B-Front hadden gehoopt kan ik begrijpen omdat op hardtraxx veel fanboys van hun zitten, maar verbaas me dat er ook genoeg waren die dat ook echt hadden verwacht. Zie verder geen connectie van hun met Headhunterz behalve dat er wel eens een track van hun in HWS zit
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Shatter wrote:Dat velen hier op PN en B-Front hadden gehoopt kan ik begrijpen omdat op hardtraxx veel fanboys van hun zitten, maar verbaas me dat er ook genoeg waren die dat ook echt hadden verwacht. Zie verder geen connectie van hun met Headhunterz behalve dat er wel eens een track van hun in HWS zit
Dat geld voor frequencerz, szp en psyko punkz toch ook ?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Om even op de details te letten. Waarom wordt in het filmpje eerst Villain aangekondigd en daarna pas Wildstylez? Zal vast wel iets moeten zeggen want normaal wordt de MC toch pas als laatste aangekondigd lijkt mij
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
RoyAPO wrote:Om even op de details te letten. Waarom wordt in het filmpje eerst Villain aangekondigd en daarna pas Wildstylez? Zal vast wel iets moeten zeggen want normaal wordt de MC toch pas als laatste aangekondigd lijkt mij
Alfabetisch?
F
Hardtraxxer
176 posts member since 2015
last seen Aug 2022
Nuracore wrote:
Shatter wrote:Dat velen hier op PN en B-Front hadden gehoopt kan ik begrijpen omdat op hardtraxx veel fanboys van hun zitten, maar verbaas me dat er ook genoeg waren die dat ook echt hadden verwacht. Zie verder geen connectie van hun met Headhunterz behalve dat er wel eens een track van hun in HWS zit
psyko punkz en heady zijn gwn vrienden, szp zal wel een push van q zijn en freqz is de grootste raw act van dit moment die af moet gaan sluiten gok ik zo dus snap de keuzes wel
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Helicaze wrote:
RoyAPO wrote:Om even op de details te letten. Waarom wordt in het filmpje eerst Villain aangekondigd en daarna pas Wildstylez? Zal vast wel iets moeten zeggen want normaal wordt de MC toch pas als laatste aangekondigd lijkt mij
Alfabetisch?
Waarom zie ik dit soort dingen nooit xd
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
FTN wrote:
Nuracore wrote:
psyko punkz en heady zijn gwn vrienden, szp zal wel een push van q zijn en freqz is de grootste raw act van dit moment die af moet gaan sluiten gok ik zo dus snap de keuzes wel
Ik denk niet dat Freq afsluit, in plaats daarvan SZP denk ik.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
FTN wrote:
Nuracore wrote:
Dit op SZP na. Heady is een groot fan van SZP, hij draaide The Project en Basstrain ook al in zijn sets voor zijn "comeback" op Defqon
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Beter Frequencerz want dan kan ik wat eerder weg. Frequencerz zijn naast Psyko Punkz de enige namen die me niet zo weten te boeien :whistle:
F
Hardtraxxer
176 posts member since 2015
last seen Aug 2022
Shatter wrote: Dit op SZP na. Heady is een groot fan van SZP, hij draaide The Project en Basstrain ook al in zijn sets voor zijn "comeback" op Defqon
dat heb ik gemist zie nu ook hun fb dat ze met heady en wildstylez aan het tafelvoetballen zijn van een tijdje terug trouwens al
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
RoyAPO wrote:Beter Frequencerz want dan kan ik wat eerder weg. Frequencerz zijn naast Psyko Punkz de enige namen die me niet zo weten te boeien :whistle:
Hoezo zou je eerder weg willen?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
MelvinFR wrote:
RoyAPO wrote:Beter Frequencerz want dan kan ik wat eerder weg. Frequencerz zijn naast Psyko Punkz de enige namen die me niet zo weten te boeien :whistle:
Hoezo zou je eerder weg willen?
OV, weet onderhand de vertrektijden wel op de zondagochtend vanaf Bijlmer Arena en rustig spullen uit de kluis kunnen halen. Ben rond 6/half 7 altijd wel kapot