Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
wootum schreef:
Misschien is The Prophet wel afsluiter met HC?


Nope. Wel blij mee.

Is dit bevestigd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:24 
 
Hardtraxx Newbie

Misschien alleen gekozen voor artiesten waar die een nieuwe collab mee heeft

Disrespect round 2 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen B-Front die ik eigenlijk wel had verwacht, maar goed, die gaan we op Qlimax dan wel zien. :whistle:

Geen heel verrassende namen, maar hier zal ik me prima op vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zou The Prophet openen met net zo'n dikke early set als toen op Tijdmachine in de HMH? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zul je zien dat de volgorde van de namen de timetable is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:28 
 
Hardtraxxer

Ik had juist Technoboy op dit feest verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Exterkate schreef:
wootum schreef:
Misschien is The Prophet wel afsluiter met HC?


Nope. Wel blij mee. Zijn HC alias is toch The Masochist? Kende er helemaal niks van dus laatste wat beluisterd en het is niet bepaald mijn ding :P


The Prophet draait gewoon altijd onder zijn eigen naam, zoals op de thunderdome (en de thunderdome area op Mysteryland)

https://partyflock.nl/artist/301:The-Prophet
https://partyflock.nl/artist/694:The-Masochist
(Discogs zegt wel weer dat The Masochist Dov is..)

Volgens mij produceerde The Prophet de platen en doet die Jochem Middelveld de plaatjes draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Koen schreef:

Volgens mij produceerde The Prophet de platen en doet die Jochem Middelveld de plaatjes draaien.


Na wat verder gelezen te hebben is dit inderdaad de verhouding, je ziet op sommige foto's ook beide artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De volgorde is denk ik ook hoe je hem op het laatst vd trailer ziet:

The Prophet
Sound Rush
Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Psyko Punkz
Frequencerz
Sub Zero Project

Contest spot
Galactixx
Demi Kanon
Retrospect
Adrenalize
Devin Wild
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima line up, je kan project one vast wel verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paulipop schreef:
Zou The Prophet openen met net zo'n dikke early set als toen op Tijdmachine in de HMH? :love:


Oh daar zou hij mij heel blij mee maken :yay: wat een dikke set was dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Prima line up, je kan project one vast wel verwachten.

Eens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet zogoed waarom iedereen Project One hier wel even verwacht. Dit feest draait om de terugkeer van Headhunterz, iets speciaals als P1 zou alleen maar afleiden van die gedachte.

De P1 platen zullen allemaal echt wel voorbij komen, en HHZ zal vast wel met de meesten b2b draaien die avond. Maar als surprise act..denk het niet.

Tel daarbij op dat er een showcase komt van zijn nieuwe platen en dat hij ook zijn classics wel zal willen draaien, verwacht ik dan ook niet dat er nog dingen bij gaan komen qua surprise-acts. 8 acts voor 9 uur is niet zo weinig,als je al minstens 1,5-2uur aan Headhunterz kan toeschuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:09 
 
Hardtraxxer

Dat velen hier op PN en B-Front hadden gehoopt kan ik begrijpen omdat op hardtraxx veel fanboys van hun zitten, maar verbaas me dat er ook genoeg waren die dat ook echt hadden verwacht. Zie verder geen connectie van hun met Headhunterz behalve dat er wel eens een track van hun in HWS zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
Dat velen hier op PN en B-Front hadden gehoopt kan ik begrijpen omdat op hardtraxx veel fanboys van hun zitten, maar verbaas me dat er ook genoeg waren die dat ook echt hadden verwacht. Zie verder geen connectie van hun met Headhunterz behalve dat er wel eens een track van hun in HWS zit


Dat geld voor frequencerz, szp en psyko punkz toch ook ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om even op de details te letten. Waarom wordt in het filmpje eerst Villain aangekondigd en daarna pas Wildstylez? Zal vast wel iets moeten zeggen want normaal wordt de MC toch pas als laatste aangekondigd lijkt mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Om even op de details te letten. Waarom wordt in het filmpje eerst Villain aangekondigd en daarna pas Wildstylez? Zal vast wel iets moeten zeggen want normaal wordt de MC toch pas als laatste aangekondigd lijkt mij

Alfabetisch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:24 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Shatter schreef:
Dat velen hier op PN en B-Front hadden gehoopt kan ik begrijpen omdat op hardtraxx veel fanboys van hun zitten, maar verbaas me dat er ook genoeg waren die dat ook echt hadden verwacht. Zie verder geen connectie van hun met Headhunterz behalve dat er wel eens een track van hun in HWS zit


Dat geld voor frequencerz, szp en psyko punkz toch ook ?

psyko punkz en heady zijn gwn vrienden, szp zal wel een push van q zijn en freqz is de grootste raw act van dit moment die af moet gaan sluiten gok ik zo dus snap de keuzes wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
RoyAPO schreef:
Om even op de details te letten. Waarom wordt in het filmpje eerst Villain aangekondigd en daarna pas Wildstylez? Zal vast wel iets moeten zeggen want normaal wordt de MC toch pas als laatste aangekondigd lijkt mij

Alfabetisch?

Waarom zie ik dit soort dingen nooit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FTN schreef:
Nuracore schreef:
Shatter schreef:
Dat velen hier op PN en B-Front hadden gehoopt kan ik begrijpen omdat op hardtraxx veel fanboys van hun zitten, maar verbaas me dat er ook genoeg waren die dat ook echt hadden verwacht. Zie verder geen connectie van hun met Headhunterz behalve dat er wel eens een track van hun in HWS zit


Dat geld voor frequencerz, szp en psyko punkz toch ook ?

psyko punkz en heady zijn gwn vrienden, szp zal wel een push van q zijn en freqz is de grootste raw act van dit moment die af moet gaan sluiten gok ik zo dus snap de keuzes wel

Ik denk niet dat Freq afsluit, in plaats daarvan SZP denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:27 
 
Hardtraxxer

FTN schreef:
Nuracore schreef:
Shatter schreef:
Dat velen hier op PN en B-Front hadden gehoopt kan ik begrijpen omdat op hardtraxx veel fanboys van hun zitten, maar verbaas me dat er ook genoeg waren die dat ook echt hadden verwacht. Zie verder geen connectie van hun met Headhunterz behalve dat er wel eens een track van hun in HWS zit


Dat geld voor frequencerz, szp en psyko punkz toch ook ?

psyko punkz en heady zijn gwn vrienden, szp zal wel een push van q zijn en freqz is de grootste raw act van dit moment die af moet gaan sluiten gok ik zo dus snap de keuzes wel

Dit op SZP na. Heady is een groot fan van SZP, hij draaide The Project en Basstrain ook al in zijn sets voor zijn "comeback" op Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter Frequencerz want dan kan ik wat eerder weg. Frequencerz zijn naast Psyko Punkz de enige namen die me niet zo weten te boeien :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:31 
 
Hardtraxxer

Shatter schreef:
Dit op SZP na. Heady is een groot fan van SZP, hij draaide The Project en Basstrain ook al in zijn sets voor zijn "comeback" op Defqon

dat heb ik gemist zie nu ook hun fb dat ze met heady en wildstylez aan het tafelvoetballen zijn van een tijdje terug trouwens al
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Beter Frequencerz want dan kan ik wat eerder weg. Frequencerz zijn naast Psyko Punkz de enige namen die me niet zo weten te boeien :whistle:


Hoezo zou je eerder weg willen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
Beter Frequencerz want dan kan ik wat eerder weg. Frequencerz zijn naast Psyko Punkz de enige namen die me niet zo weten te boeien :whistle:


Hoezo zou je eerder weg willen?

OV, weet onderhand de vertrektijden wel op de zondagochtend vanaf Bijlmer Arena en rustig spullen uit de kluis kunnen halen. Ben rond 6/half 7 altijd wel kapot
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten