Iedereen vergeet GostosaMelvinFR wrote:Denk dat het iets wordt als:
Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Audiotricz
Sound Rush
The Prophet
Technoboy
Sub Zero Project
Frequencerz
Eventueel nog een liveact erbij (als P1) en hoop zelf nog B-Front hier te zien.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
Hype is helemaal real!
Zou me niet heel veel verbazen als rebourne en audiofreq ook aanwezig zijn, audiofreq natuurlijk omdat hij hws heeft gehost en rebourne werd als ik me niet vergis een tijdje redelijk gepusht door heady.
Ook gok ik dat deze avond de lancering van HWS 2.0 (zoals heady het zelf noemt) zal zijn
Te vroeg voor een "GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME" ?
Zou me niet heel veel verbazen als rebourne en audiofreq ook aanwezig zijn, audiofreq natuurlijk omdat hij hws heeft gehost en rebourne werd als ik me niet vergis een tijdje redelijk gepusht door heady.
Ook gok ik dat deze avond de lancering van HWS 2.0 (zoals heady het zelf noemt) zal zijn
Te vroeg voor een "GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME" ?
Omdat zij maar 2 releases had (3 tracks), gemaakt door Heady. Heeft er dan ook maar weinig te zoeken. Al zou ik het niet erg vinden. Lekker wijf.Anthor wrote:Iedereen vergeet GostosaMelvinFR wrote:Denk dat het iets wordt als:
Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Audiotricz
Sound Rush
The Prophet
Technoboy
Sub Zero Project
Frequencerz
Verwachtingen liggen (veel te) hoog bij dit feest. Maar het kan aan de andere kant ook echt legendarisch worden. Moet er maar gewoon bij zijn vrees ik 
Zeer waarschijnlijk ook aanwezig 
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Als ik er doorheen kom met het bestellen van tickets aanwezig
.
Hoe kom je bij die 10 euro servicekosten? Ik neem aan dat dat minder is toch.patrickjeb wrote:59 euro + 10 service maakt een aardig duur feestje.
Still, aanwezig
Verwacht een line-up met Sound Rush, B-Front, P1, NC, TNT (Eventueel met Isaac) en Audiotricz/Atmoz.
Misschien zelfs nog Hardwell.
Ik hoop dat ze Zatox thuis laten..
Servicekosten zullen wel rond de €4,50 liggen.
Nog even iemand zien te vinden die kaarten haalt. MOET hier bij zijn.
Thommy wrote:Hoe kom je bij die 10 euro servicekosten? Ik neem aan dat dat minder is toch.
Maar zal wel inderdaad tegen de 5 zitten.Basshunterzz wrote:+10 euro servicekosten
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Dit dusMeneerEend wrote:Verwachtingen liggen (veel te) hoog bij dit feest. Maar het kan aan de andere kant ook echt legendarisch worden. Moet er maar gewoon bij zijn vrees ik
Servicekosten mogen toch max 10% van ticketprijs zijn? Oftewel 5,90 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Haha dat was meer sarcasmepatrickjeb wrote:Thommy wrote:Hoe kom je bij die 10 euro servicekosten? Ik neem aan dat dat minder is toch.Maar zal wel inderdaad tegen de 5 zitten.Basshunterzz wrote:+10 euro servicekosten
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 25 days ago
Nog nooit het voornemen gehad zo stipt klaar te zitten wat betreft kaartverkoop voor een feest. Nog nooit in de Ziggodome geweest, ook leuke bijkomstigheid. Maar wat vet, Heady is back. Het interesseert me verder ook geen reet wie er draaien, hoelaat en wat ze draaien. Zolang ik gewoon wat oude HHZ hitjes hoor + een stuk of 3-4 nieuwe platen ben ik helemaal gelukkig. 
Is er iemand hiero bereid om kaartjes te halen voor mij? 
Voor mij ook enorm lang geleden dat ik moest gaan zitten om kaartjes te fixen. Hopen dat het lukt, anders hou ik me ook graag aanbevolen als iemand er eentje over heeft. Denk dat het echt hard zal gaan, enorm veel mensen die (bijna) nooit naar feesten gaan heb ik al horen/zien zeggen dat ze erheen willen gaan. Eigenlijk zouden de die-hard fans met zoiets voorrang moeten krijgen 
Maar waarom zouden mensen die bijna nooit naar hardstyle feesten gaan, hier opeens heen willen? Dat snap ik niet zo goed. Ik hoef bijvoorbeeld ook echt niet naar Thunderdome vanwege de Naam. Die kaartjes zijn voor de liefhebbers
Geen idee, de hele hype eromheen? Erbij willen zijn om het erbij zijn? Het valt me iig op. Zijn wel vooral mensen die hardstyle wel waarderen en voorheen wel wat vaker naar feesten gingen.RoyAPO wrote:Maar waarom zouden mensen die bijna nooit naar hardstyle feesten gaan, hier opeens heen willen? Dat snap ik niet zo goed. Ik hoef bijvoorbeeld ook echt niet naar Thunderdome vanwege de Naam. Die kaartjes zijn voor de liefhebbers
De Travelpacks vliegen iig nog niet de deur uit bij Q-Dance. Er is nog geen enkele uitverkocht.
Hopelijk valt t dus wel wat mee. Als je ook een gelimiteerd aantal kaarten kunt kopen, helpt t ook tegen de zwarthandelaren. Maar toch knijp ik hem ook voor zaterdag
Hopelijk valt t dus wel wat mee. Als je ook een gelimiteerd aantal kaarten kunt kopen, helpt t ook tegen de zwarthandelaren. Maar toch knijp ik hem ook voor zaterdag
RomanAnthony wrote:Omdat zij maar 2 releases had (3 tracks), gemaakt door Heady. Heeft er dan ook maar weinig te zoeken. Al zou ik het niet erg vinden. Lekker wijf.Anthor wrote:Iedereen vergeet GostosaMelvinFR wrote:Denk dat het iets wordt als:
Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Audiotricz
Sound Rush
The Prophet
Technoboy
Sub Zero Project
Frequencerz
Het was dan ook sarcasmeExterkate wrote:Je zou haar bijna vergeten idd. Denk niet dat veel mensen hier blij mee zouden zijn. Die reactiesAnthor wrote:Iedereen vergeet Gostosahttps://partyflock.nl/artist/53229:Gostosa
Ik ga gewoon kaartjes kopen om ze voor het dubbele door te verkopen
Ja toch, gewoon monnie maken.DL22 wrote:Ik ga gewoon kaartjes kopen om ze voor het dubbele door te verkopen
Anthor wrote:Ja toch, gewoon monnie maken.DL22 wrote:Ik ga gewoon kaartjes kopen om ze voor het dubbele door te verkopen
Uberhout wrote: Boeiend, over geld wordt niet gepraat, dat is er gewoon. Maximaal lenen is maximaal leven.
dit zou me een line up zijn zegAnthor wrote:MelvinFR wrote:Denk dat het iets wordt als:
Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Audiotricz
Sound Rush
The Prophet
Technoboy
Sub Zero Project
Frequencerz