Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier wil ik echt bij zijn , hopelijk geen gedoe om hier een kaartje voor te bemachtigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gratis kaartje voor degene die zaterdag 15 juli om 13:00 inkomend buitenlands internet verkeer kan redirecten naar de Supremacy kaartverkoop. Aan het Facebook event te zien genoeg Fransen en Duitsers aanwezig! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt waarschijnlijk heel lastig (lees: onmogelijk) om kaarten te scoren tijdens mijn vakantie... :cry: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mocht ik een kaartje zien te bemachtigen ben ik zeker aanwezig.

Wel handig die kaartverkoop tijdens Dominator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Ik begrijp sowieso niet dat ze dat doen. Vaak zijn mensen die kaartjes kopen voor zo'n feest al op een festival op zaterdag in de zomer. Ik ben zelf al op Dominator tegen die tijd.

Ik snap er ook werkelijk waar geen fluit van. Notabene ook een Q event. Heeft Frontliner dit als wraak bedacht ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Perfect voor mensen die alleen maar gaan vanwege de hype en de zwart handelaren. Waarschijnlijk kunnen we ook weer 8 tickets per keer kopen en is alles binnen 5 minuten weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja en de echte hard dance liefhebber staat een half uur met het zweet op z'n voorhoofd te kutten op E3 om vervolgens op het uitverkocht scherm te belanden. Echt ongehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
YWalen schreef:
Ik begrijp sowieso niet dat ze dat doen. Vaak zijn mensen die kaartjes kopen voor zo'n feest al op een festival op zaterdag in de zomer. Ik ben zelf al op Dominator tegen die tijd.

Ik snap er ook werkelijk waar geen fluit van. Notabene ook een Q event. Heeft Frontliner dit als wraak bedacht ofzo?

Zou dat wel eens willen horen van Q, is namelijk fucking vaak zo. Enige wat ik enigszins soort van klein beetje kan verzinnen is het feit dat mensen net naar een mooi (Qdance) feestje zijn geweest eerder geneigd zijn om een ticket te kopen voor een volgend feest (ik wel tenminste). En tja uitverkopen doet het toch wel, dus die mensen die je dan benadeeld omdat ze al ergens op een feestje lopen boeit dan ook niet echt meer. Of het kan gewoon met marketing te maken hebben. Die dag heeft iedereen het over Dominator/Defqon/welk feest dan ook,waardoor Q-Dance in de belangstelling staat en daarom op die dag de kaarten in de verkoop doet. Denk dan nog eerder dat laatste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou een strat kunnen zijn, maar doe het dan om 10:00 's morgens. Kan men zelf bepalen of je het waar vindt om de wekker te zetten of niet. Om 13:00 is toch allang iedereen op pad etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk aanwezig, 15 juli goed voorbereid klaarzitten want ik denk dat het aardig hard gaat met de tickets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Benieuwd naar de prijs, verwacht €70. Ondanks dat het een heel eind rijden is ga ik wel proberen tickets te bemachtigen. Hier moet ik bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 19:04 
 
Hardtraxxer

Echt wel aanwezig. Denk dat dit binnen 20 min. wel is uitverkocht en dat er binnen no-time tickets op ticketswap/marktplaats staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Echt wel aanwezig. Denk dat dit binnen 20 min. wel is uitverkocht en dat er binnen no-time tickets op ticketswap/marktplaats staan.

Dit is wel mijn grootste irritatie aan feesten en festivals. Bah. Tijd dat dit aangepakt gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 19:38 
 
Hardtraxx Crew

Toegangsprijzen
Regular (€ 59,00)
VIP (€ 75,00)


Bron: https://www.ziggodome.nl/event/7366570364/headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tevee schreef:
Blijf toch met een zure nasmaak zitten na zijn return op afgelopen Defqon. Hoe graag ik ook wil, het idee pakt me nog niet echt. Nieuwe platen als Luminosity en Destiny zijn vet, maar ik heb het gevoel dat me zijn muziek niet meer zo gaat pakken als in pak 'm beet 2008.


Helemaal mee eens. Qlimax 2009 was mijn eerste feest dus alles in de scene was nieuw en interessant. Nu ervaar ik de muziek/ de scene toch anders. De wijze waarop hij/ het product Headhunterz gehyped is, vond ik marketingtechnisch bijvoorbeeld briljant, maar persoonlijk niet bijzonder. In de tijd dat hij gestopt was heb ik hem namelijk meermaals zien optreden en hardstyle horen draaien. Ik ben daarom benieuwd naar hetgeen wat hij gaat brengen en of hij me weer net zo weet te boeien als in media 2008.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat er ook gebeurt, hier moet ik bij zijn!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Toegangsprijzen
Regular (€ 59,00)
VIP (€ 75,00)


Bron: https://www.ziggodome.nl/event/7366570364/headhunterz


+10 euro servicekosten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier moet ik verdomme bij zijn. Headhunterz presents hard with style was ook echt goud 5 jaar geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De nacht ervoor al naar Dax J all night long in de Factory 010.
Maar ik wil beide feesten echt niet missen!
Beide feesten aanwezig dus :P .

#moetmaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

59 euro + 10 service maakt een aardig duur feestje.

Still, aanwezig :D

Verwacht een line-up met Sound Rush, B-Front, P1, NC, TNT (Eventueel met Isaac) en Audiotricz/Atmoz.
Misschien zelfs nog Hardwell.

Ik hoop dat ze Zatox thuis laten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig proberen te zijn!
Citaat:
Regular: €59,00


De tering wat een geld wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
YWalen schreef:
Ik begrijp sowieso niet dat ze dat doen. Vaak zijn mensen die kaartjes kopen voor zo'n feest al op een festival op zaterdag in de zomer. Ik ben zelf al op Dominator tegen die tijd.

Ik snap er ook werkelijk waar geen fluit van. Notabene ook een Q event. Heeft Frontliner dit als wraak bedacht ofzo?


Tim je gaat toch niet zeggen dat het Dominator publiek hetzelfde is als dat naar Heady gaat/wil? Tuurlijk zitten er genoeg mensen tussen die beide tof vinden en willen maar dat is niet de meerderheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 09:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ken er anders een hele hoop en los van dat snap ik sowieso niet waar het voor nodig is. Doe gewoon woensdagavond of wat vroeger op de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was hier graag heen gegaan, maar ik sta om 1 uur gewoon op Dominator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier, zie je!!!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten