Ik kan jou garanderen dat het nog steeds 1 tot anderhalf uur rijden is vanaf de Time Out naar de Ziggo DomeRTM93 wrote:Ik kan jou garanderen dat het niet uit maakt of een artiest een andere boeking heeft die avondwootum wrote:Hij staat die avond wel ook al in Time OutAnonymous wrote:Phuture Noize toch wel confirmed denk ik![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
Wat ook niks uitmaakt
. Er zijn dj's die langer moeten reizen tussen hun sets op een avond/nacht
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Een klein hardstyle setje van Hardwell lijkt me wel heel vet!
Ben toch verrast dat niemand Ran-D noemt voor de line-up. Headhunterz is erg gecharmeerd van hem, en terecht!
Ben toch verrast dat niemand Ran-D noemt voor de line-up. Headhunterz is erg gecharmeerd van hem, en terecht!
Lijstje van het vorige Headhunterz-feest in de ZiggoDome er eens bijgepakt: Isaac, Adrenalize, Headhunterz, Code Black, Psyko Punkz, Ran-D, Adaro en een tweede zaal met Arkaine, Frontliner, Atmozfears, Omegatypez en B-Front. Zou mij niks verbazen als Ran-D en Adaro er allebei weer staan en B-Front en Frequencerz ook (al dan niet twee b2b sets), daarnaast vallen Noisecontrollers en Wildstylez wat mij betreft ook wel al in te vullen.
Mogen ondertussen toch wel eens komen met die line-up zodat we niet meer hoeven te speculeren
Mogen ondertussen toch wel eens komen met die line-up zodat we niet meer hoeven te speculeren
Zie je t voor je. 'De line up blijft een verrassing. Jullie zien op de avond zelf wie dr komen draaien.'
Ik zou er voor tekenen.RoyAPO wrote:Zie je t voor je. 'De line up blijft een verrassing. Jullie zien op de avond zelf wie dr komen draaien.'
Heb hier sowieso vaker over nagedacht. Alleen Q zou het voor elkaar kunnen krijgen. Elke act gewoon surprise act.RoyAPO wrote:Zie je t voor je. 'De line up blijft een verrassing. Jullie zien op de avond zelf wie dr komen draaien.'
Ik vond tijdmachine in de HMH wel leuk. Wel een line up maar geen time table. Word je elke keer verrast wie er dan komt draaien
Geen timetable vind ik niet zo erg, dan zit je ook nooit echt te 'wachten' op iets. Wil alleen wel gewoon de namen weten voor al het voorafgaande gehype 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit, inderdaadMelvinFR wrote:Ik zou er voor tekenen.RoyAPO wrote:Zie je t voor je. 'De line up blijft een verrassing. Jullie zien op de avond zelf wie dr komen draaien.'
Als timetable autist trok ik dit dus echt heel erg slechtRoyAPO wrote:Ik vond tijdmachine in de HMH wel leuk. Wel een line up maar geen time table. Word je elke keer verrast wie er dan komt draaien
In het geval van twee zalen kan het vervelend zijn idd. Maar in geval van 1 zaal lijkt me dat concept ook wel tof.
Mocht iemand nog een kaartje over hebben of iemand weten die er eentje heeft, laat aub weten. Maatje van me wil ook Tonight meeblèren.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
100% dat ze die niet draaienPvO Hardstyle wrote:Mocht iemand nog een kaartje over hebben of iemand weten die er eentje heeft, laat aub weten. Maatje van me wil ook Tonight meeblèren.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Zeker wel
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Not sure if.Millard Fillmore wrote:100% dat ze die niet draaienPvO Hardstyle wrote:Mocht iemand nog een kaartje over hebben of iemand weten die er eentje heeft, laat aub weten. Maatje van me wil ook Tonight meeblèren.
Laat het aub niet zo druk zijn als met XQ Holland 2016
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 18 hours ago
Ik zou het fijn vinden als dit vooral een lekkere euforisch en classic feestje wordt. Misschien laatste 1,5 wat meer artiesten zoals B-Front, Phuture noize of dergelijk
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Nou ik zou het wel fijn vinden als Headhunterz een RAW set zou zetten. Zijn blik op rauw dan. Veel interessanter denk ik dan een raw set van een raw artiest.
Doomed 2.0RTM93 wrote:Nou ik zou het wel fijn vinden als Headhunterz een RAW set zou zetten. Zijn blik op rauw dan. Veel interessanter denk ik dan een raw set van een raw artiest.
En dan hoor je plots Rebel To The Grave, Bolivia e.d.
Classic raw jongenBroken Balance wrote:En dan hoor je plots Rebel To The Grave, Bolivia e.d.