Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
RTM93 wrote:
wootum wrote:
Anonymous wrote:Phuture Noize toch wel confirmed denk ik :cry: (L)
Hij staat die avond wel ook al in Time Out
Ik kan jou garanderen dat het niet uit maakt of een artiest een andere boeking heeft die avond :)
Ik kan jou garanderen dat het nog steeds 1 tot anderhalf uur rijden is vanaf de Time Out naar de Ziggo Dome :)
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Wat ook niks uitmaakt :lol:. Er zijn dj's die langer moeten reizen tussen hun sets op een avond/nacht
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Firetrap wrote:Nou nou, poeh poeh, zieke confirmation
:lol: :lol:
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Een klein hardstyle setje van Hardwell lijkt me wel heel vet!

Ben toch verrast dat niemand Ran-D noemt voor de line-up. Headhunterz is erg gecharmeerd van hem, en terecht!
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Lijstje van het vorige Headhunterz-feest in de ZiggoDome er eens bijgepakt: Isaac, Adrenalize, Headhunterz, Code Black, Psyko Punkz, Ran-D, Adaro en een tweede zaal met Arkaine, Frontliner, Atmozfears, Omegatypez en B-Front. Zou mij niks verbazen als Ran-D en Adaro er allebei weer staan en B-Front en Frequencerz ook (al dan niet twee b2b sets), daarnaast vallen Noisecontrollers en Wildstylez wat mij betreft ook wel al in te vullen.

Mogen ondertussen toch wel eens komen met die line-up zodat we niet meer hoeven te speculeren :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Zie je t voor je. 'De line up blijft een verrassing. Jullie zien op de avond zelf wie dr komen draaien.'
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
RoyAPO wrote:Zie je t voor je. 'De line up blijft een verrassing. Jullie zien op de avond zelf wie dr komen draaien.'
Ik zou er voor tekenen. :)
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 14 days ago
RoyAPO wrote:Zie je t voor je. 'De line up blijft een verrassing. Jullie zien op de avond zelf wie dr komen draaien.'
Heb hier sowieso vaker over nagedacht. Alleen Q zou het voor elkaar kunnen krijgen. Elke act gewoon surprise act.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Ik vond tijdmachine in de HMH wel leuk. Wel een line up maar geen time table. Word je elke keer verrast wie er dan komt draaien
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Geen timetable vind ik niet zo erg, dan zit je ook nooit echt te 'wachten' op iets. Wil alleen wel gewoon de namen weten voor al het voorafgaande gehype :cool:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
MelvinFR wrote:
Ik zou er voor tekenen. :)
Dit, inderdaad :)
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
RoyAPO wrote:Ik vond tijdmachine in de HMH wel leuk. Wel een line up maar geen time table. Word je elke keer verrast wie er dan komt draaien
Als timetable autist trok ik dit dus echt heel erg slecht :P Steeds als ik in de tweede zaal stond was ik bang dat wsz/nc/hhz zou beginnen in zaal 1
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
In het geval van twee zalen kan het vervelend zijn idd. Maar in geval van 1 zaal lijkt me dat concept ook wel tof.
Hardtraxxer
606 posts member since 2014
last seen 13 days ago
Mocht iemand nog een kaartje over hebben of iemand weten die er eentje heeft, laat aub weten. Maatje van me wil ook Tonight meeblèren.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
PvO Hardstyle wrote:Mocht iemand nog een kaartje over hebben of iemand weten die er eentje heeft, laat aub weten. Maatje van me wil ook Tonight meeblèren.
100% dat ze die niet draaien
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Zeker wel
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Millard Fillmore wrote:
PvO Hardstyle wrote:Mocht iemand nog een kaartje over hebben of iemand weten die er eentje heeft, laat aub weten. Maatje van me wil ook Tonight meeblèren.
100% dat ze die niet draaien
Not sure if.
Hardtraxxer
92 posts member since 2016
last seen Aug 2019
Laat het aub niet zo druk zijn als met XQ Holland 2016
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Ik zou het fijn vinden als dit vooral een lekkere euforisch en classic feestje wordt. Misschien laatste 1,5 wat meer artiesten zoals B-Front, Phuture noize of dergelijk
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Nou ik zou het wel fijn vinden als Headhunterz een RAW set zou zetten. Zijn blik op rauw dan. Veel interessanter denk ik dan een raw set van een raw artiest.
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
RTM93 wrote:Nou ik zou het wel fijn vinden als Headhunterz een RAW set zou zetten. Zijn blik op rauw dan. Veel interessanter denk ik dan een raw set van een raw artiest.
Doomed 2.0 :drool:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
En dan hoor je plots Rebel To The Grave, Bolivia e.d.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Broken Balance wrote:En dan hoor je plots Rebel To The Grave, Bolivia e.d.
Classic raw jongen
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Chris One - Psycho
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Chris One - Psycho
Ook meteen de eerste plaat waar ik aan dacht :P . Dat was baas toen op Btb.