Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 11:45 
 
Hardtraxxer

Hoop ook zo dat het niet net zo druk is als bij Xq holland. Een van mijn eerste XQ was die van headhunterz in de Hmh. Meen me te herinneren dat hij met elke artiest daarvoor een nummer had gemaakt. Verwacht nu ook een aantal dikke Collabs! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En dan hoor je plots Rebel To The Grave, Bolivia e.d.

Lekker graven door de raw nummers die hij in zijn eerste episodes heeft gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 19:22 
 
Hardtraxx Elite

Dien schreef:
Laat het aub niet zo druk zijn als met XQ Holland 2016

Was het toen zo druk dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie o wie kan mij gelukkig maken met twee VIP-tickets voor Q-Dance Presents: Scantraxx 15 Years? Zelf moet ik morgen werken en ben ik bang dat ik met de VIP tickets naast het net vis.

Ter ruil bied ik twee tickets voor Return of Headhunterz aan (twee afhakers in vriendengroep), lijkt mij een eerlijke deal prijsgewijs gezien!

PM bij interesse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 13:01 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Dien schreef:
Laat het aub niet zo druk zijn als met XQ Holland 2016

Was het toen zo druk dan?

Toen was het niet normaal druk. Het spookt ook door mijn hoofd dat het waaschijnlijk weer net zo druk gaat worden als toen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2017 16:46 
 
Hardtraxxer

Ilse_S schreef:
hotymoty schreef:
Dien schreef:
Laat het aub niet zo druk zijn als met XQ Holland 2016

Was het toen zo druk dan?

Toen was het niet normaal druk. Het spookt ook door mijn hoofd dat het waaschijnlijk weer net zo druk gaat worden als toen :cry:

Heb toch aardig wat feesten gehad al zeg ik 't zelf, maar heb het zelden zo druk gezien als toen. Meestal als het op een plek druk is, helpt het nog wel om eens helemaal naar voren te lopen of juist naar achter. Maar van linksvoor tot rechtsachter, het was daar in de Ziggo echt overal overvol. Zonde, want je krijgt sneller irritaties op de vloer en je komt zelf ook niet lekker in het feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2017 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Soundmasher schreef:
Wie o wie kan mij gelukkig maken met twee VIP-tickets voor Q-Dance Presents: Scantraxx 15 Years? Zelf moet ik morgen werken en ben ik bang dat ik met de VIP tickets naast het net vis.

Ter ruil bied ik twee tickets voor Return of Headhunterz aan (twee afhakers in vriendengroep), lijkt mij een eerlijke deal prijsgewijs gezien!

PM bij interesse!

VIP is nog niet uitverkocht! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo verwonderlijk als zij er zouden staan. Sound Rush ivm Hard With Style en The Project draaide hij al toen hij nog niet officieel terug was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt wel een boyband :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is (deze week meegerekend) nog 8 weken tot dit feest. Zou hij elke week zo 1 act bekend maken voor die avond, dus dat dit een b2b-setje wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop ook dat Phuture Noize er staat. Vind Marco een groter talent dan Sub Zero Project en zou t ook meer verdiend vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Hoop ook dat Phuture Noize er staat. Vind Marco een groter talent dan Sub Zero Project en zou t ook meer verdiend vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Hoop ook dat Phuture Noize er staat. Vind Marco net zo'n groot talent als Sub Zero Project
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2017 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Het is (deze week meegerekend) nog 8 weken tot dit feest. Zou hij elke week zo 1 act bekend maken voor die avond, dus dat dit een b2b-setje wordt?

:yes: zit er dik in dat dit met het feest te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
TSFH schreef:
Hoop ook dat Phuture Noize er staat. Vind Marco een groter talent dan Sub Zero Project en zou t ook meer verdiend vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat het op dit soort feestjes om verdienen of wat de hoofdartiest zelf wil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Gaat het op dit soort feestjes om verdienen of wat de hoofdartiest zelf wil?


Kijk eens wie het organiseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Lenny schreef:
Gaat het op dit soort feestjes om verdienen of wat de hoofdartiest zelf wil?


Kijk eens wie het organiseert.


Ik heb het over de artiesten. Dat ze geld verdienden lijkt me wel logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 10:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Gaat het op dit soort feestjes om verdienen of wat de hoofdartiest zelf wil?


Denk zelf niet dat Q-Dance echt in de positie staat om Headhunterz te verbieden bepaalde artiesten te laten komen. Headhunterz heeft Q niet nodig om een eigen feest te geven. Neemt niet weg dat Q-Dance hier gewoon keihard mee wil verdienen natuurlijk, anders waren de kaartjes wel een tientje goedkoper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Headhunterz heeft Q niet nodig om een eigen feest te geven.


Hij heeft zeker een partij nodig voor de productie en promotie. Q-Dance is dan de meest logische keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
fflkkr schreef:
Headhunterz heeft Q niet nodig om een eigen feest te geven.


Hij heeft zeker een partij nodig voor de productie en promotie. Q-Dance is dan de meest logische keuze.


Productie ongetwijfeld, promotie denk ik niet. Headhunterz kan in de week voorafgaand aan het feest een FB post plaatsen met "zaterdag een feestje in Ziggodome, wie komt?" en die tent staat vol
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 11:00 
 
Hardtraxx Elite

TSFH schreef:
Hoop ook dat Phuture Noize er staat. Vind Marco een groter talent dan Sub Zero Project en zou t ook meer verdiend vinden.

Wie is Marco?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
fflkkr schreef:
Headhunterz heeft Q niet nodig om een eigen feest te geven.


Hij heeft zeker een partij nodig voor de productie en promotie. Q-Dance is dan de meest logische keuze.


Productie ongetwijfeld, promotie denk ik niet. Headhunterz kan in de week voorafgaand aan het feest een FB post plaatsen met "zaterdag een feestje in Ziggodome, wie komt?" en die tent staat vol

:lol: :lol:
Erge hiervan is dat het waarschijnlijk nog waar is ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bazen van de club,

Ik zoek nog 1 kaartje voor deze magistrale terugkeer.

Is er iemand die mij uit de brand kan helpen <3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Lenny schreef:
Gaat het op dit soort feestjes om verdienen of wat de hoofdartiest zelf wil?


Denk zelf niet dat Q-Dance echt in de positie staat om Headhunterz te verbieden bepaalde artiesten te laten komen. Headhunterz heeft Q niet nodig om een eigen feest te geven. Neemt niet weg dat Q-Dance hier gewoon keihard mee wil verdienen natuurlijk, anders waren de kaartjes wel een tientje goedkoper.


Dat bedoel ik niet. Er wordt hier geopperd dat Phutere Noize het meer verdiend dan Sub Zero Project. Maar dat staat op zo'n feest toch niet centraal (miss op Qlimax). Maar op dit feest is het gewoon Headhunterz wil dit, en dat zijn, zijn vriendjes. Of iemand het nou verdiend volgens HT of niet.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten