Waar kan ik tekenen?TiMOTHYb wrote:Ik verwacht zelf Dirk Jan DJ wel eigenlijk
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
Binnenkort niet meer in Paint in ieder geval.Thommy wrote:Waar kan ik tekenen?TiMOTHYb wrote:Ik verwacht zelf Dirk Jan DJ wel eigenlijk
RIP Poepharkwootum wrote:Binnenkort niet meer in Paint in ieder geval.
Sowieso psyko punkz aangezien ze dikke matties zijn. Voor de rest denk ik dat je wel goed zit! Misschien nog een set met hhz, ws en nc samen?Pommer wrote:Ik denk dit:
Headhunterz
Wildstylez
Project 1
Noisecontrollers
Sound Rush
Psyko Punkz
The Prophet
TnT (& Isaac)
Audiotricz (& Atmozfears)
Sub Zero Project of Phuture Noize
B-Front
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Paint blijft nog hoorwootum wrote:Binnenkort niet meer in Paint in ieder geval.Thommy wrote:Waar kan ik tekenen?TiMOTHYb wrote:Ik verwacht zelf Dirk Jan DJ wel eigenlijk
Dit zou me ook best vet lijken. Is toch weer eens wat anders.Ronzz wrote:Eventueel D-Block & S-Te-Fan er nog bij.
Of, verbaast me eigenlijk dat ie nog niet genoemd is.. Hardwell?
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
is vgm al wel benoemd meerdere keren.
Zou niet weten wat voor set ie zou draaien. Wel een suprise effect dus.
Zou niet weten wat voor set ie zou draaien. Wel een suprise effect dus.
-
A
Phuture Noize toch wel confirmed denk ik

Hij staat die avond wel ook al in Time OutAnonymous wrote:Phuture Noize toch wel confirmed denk ik![]()
Hopen op B-Front & Phuture Noize, dan ben ik tevree 
Ja daarom had ik hem er idd bij gezetRoyvn_ wrote:Sowieso psyko punkz aangezien ze dikke matties zijn. Voor de rest denk ik dat je wel goed zit! Misschien nog een set met hhz, ws en nc samen?Pommer wrote:Ik denk dit:
Headhunterz
Wildstylez
Project 1
Noisecontrollers
Sound Rush
Psyko Punkz
The Prophet
TnT (& Isaac)
Audiotricz (& Atmozfears)
Sub Zero Project of Phuture Noize
B-Front
Waar?Anonymous wrote:Phuture Noize toch wel confirmed denk ik![]()
-
A
Weer nummer van m in HWS
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Nou nou, poeh poeh, zieke confirmation
haha inderdaad
Dan zijn dblock, isaac en atmozfears oa ook confirmed
Dan zijn dblock, isaac en atmozfears oa ook confirmed
-
A
jullie zijn vast leuk op feesten
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Zou wel tof zijn als PN er staat. 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Ik kan jou garanderen dat het niet uit maakt of een artiest een andere boeking heeft die avondwootum wrote:Hij staat die avond wel ook al in Time OutAnonymous wrote:Phuture Noize toch wel confirmed denk ik![]()
talent, maar heeft het nog niet verdiend. laat hem maar eerst draaien in de radstake of dieka ofzoRonzz wrote:Eventueel D-Block & S-Te-Fan er nog bij.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja die trekken wel ff 1 of 2 ton uit de geldpot 
Ik denk dat mocht Hardwell hier verschijnen voor een eigen set dat hij niet zoveel vraagt hoor..OutsideSpacer wrote:Ja die trekken wel ff 1 of 2 ton uit de geldpot
Miss onder de noemer 'zelfinvestering' oid.
Evengoed verwacht ik alleen een bezoekje van 'm tijdens 1 of 2 tracks ofzo
iig leuker dan phuture noizeAnonymous wrote:jullie zijn vast leuk op feesten
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Dieka maar vooral radstakeklapstoel wrote:talent, maar heeft het nog niet verdiend. laat hem maar eerst draaien in de radstake of dieka ofzoRonzz wrote:Eventueel D-Block & S-Te-Fan er nog bij.
Fun fact : de reden dat sub zero project bij anarchy zit is vanwege hun contact met Deepack. Die begonnen allemaal bij dieka. Op een bepaalde avond zat Thomas (50% szp) met de jongens van Deepack backstage wodka te drinken en daaruit voort kwam ook de contract aanbieding voor dwx anarchy.
-
A
hihiYWalen wrote:iig leuker dan phuture noizeAnonymous wrote:jullie zijn vast leuk op feesten
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Voor zover ik weet kan een dj niet zelf bepalen of ie wel voor een vriendenprijsje ergens wil draaien. Mss zal er wat te onderhandelen zijn, maar 100.000 word niet opeens 10.000. Is allemaal contractengedoe wat via 't boekingskantoor gaat en de dj weinig op te zeggen heeft.JeroenB93 wrote:Ik denk dat mocht Hardwell hier verschijnen voor een eigen set dat hij niet zoveel vraagt hoor..OutsideSpacer wrote:Ja die trekken wel ff 1 of 2 ton uit de geldpot
Miss onder de noemer 'zelfinvestering' oid.
Evengoed verwacht ik alleen een bezoekje van 'm tijdens 1 of 2 tracks ofzo
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Hardwell is 80K