verkoop pagina openen en gewoon wachten todat het 13:00 is. dan wordt je automatisch doorgestuurd naar de verkoop pagina, of in de wachtrij gezet als het te druk is.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Meerdere sessies tegelijk openen wil ook wel eens werken. Dan merk je pas hoe ongeordend de wachtrij is.
Helpt het om meerdere tabbladen open te laten staan?
Chrome, Firefox, Internet Explorer (ja
) en Edge staan open op zowel desktop als laptop. 
Alleen als het verschillende sessies zijn (e.g. een normaal tabblad en een incognitotabblad, of tabbladen van verschillende browsers)TSFH wrote:Helpt het om meerdere tabbladen open te laten staan?
ok ik zit in de wachtrij, spannuuund
Dat wachtrij bericht springt overigens automatisch in beeld als je systeemtijd 13:00 voorbij is heb ik daarstraks gemerkt. Oude laptop loopt 10 minuten voor, en daar stond ik 10 voor 1 al 'in de wachtrij'.
Gerefresht en het refreshtabblad kwam erdoor terwijl de andere nog in de rij staan. Zoals ik al zei: een loterij. Gebruik altijd één tabblad als refreshtab.
Laptop ging een minuutje eerder dan mn pc in de wachtrij..
Hopen voor vip
Hopen voor vip
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
Kwam meteen erdoorheen
4 kaarten bemachtigd. Nu kijken wie meegaan
4 kaarten bemachtigd. Nu kijken wie meegaan
Tickets gelukkig al een tijdje binnen
, succes allen!
Bingo! Mits niet offshore aanwezig