Aanwezig 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Gelukt 
Heel vaag dat ik er doorheen ben gekomen met m'n laatst geopende browser
Heel vaag dat ik er doorheen ben gekomen met m'n laatst geopende browser
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Hier ook kaarten binnen 
kaartjes binnen in 5 minuten
Benieuwd of t idd echt zo snel gaat met de verkoop
Benieuwd of t idd echt zo snel gaat met de verkoop
Verwerken van bestellingen
Het merendeel van de kaarten is al verkocht. Er komt misschien nog een aantal kaarten beschikbaar, dit hangt echter af van de bevestiging van de gedane betalingen door de banken. Door de enorme interesse voor dit evenement hebben de systemen van de banken hier wat extra tijd voor nodig. We wachten daarom even tot we zeker weten dat we alle betalingen hebben ontvangen.
Zolang je dit scherm ziet, maak je nog een kans om een kaart te kunnen kopen. In de regel komen deze omstreeks 30 minuten na de start van de verkoop langzamerhand weer vrij. Om deze kaarten te kunnen bemachtigen vragen we je geduld te bewaren. Je behoudt je plek in de wachtrij.

Het merendeel van de kaarten is al verkocht. Er komt misschien nog een aantal kaarten beschikbaar, dit hangt echter af van de bevestiging van de gedane betalingen door de banken. Door de enorme interesse voor dit evenement hebben de systemen van de banken hier wat extra tijd voor nodig. We wachten daarom even tot we zeker weten dat we alle betalingen hebben ontvangen.
Zolang je dit scherm ziet, maak je nog een kans om een kaart te kunnen kopen. In de regel komen deze omstreeks 30 minuten na de start van de verkoop langzamerhand weer vrij. Om deze kaarten te kunnen bemachtigen vragen we je geduld te bewaren. Je behoudt je plek in de wachtrij.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Dus alles is al zo'n beetje (onder voorbehoud) verkocht....?Verwerken van bestellingen
Wel ironisch dat mijn internet explorer eerder door de rij kwam dan chrome terwijl ik explorer ook nog paar keer had gerefreshed. Dus het is inderdaad meer een loterij dan een wachtrij.
Uitverkocht in 14 minuten
Heb kaarten
Heb kaarten
ik heb mn tickets ook binnen. Kan niet wachten 
Aanwezig!! Mag het maar snel 30 september zijn! 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 9 days ago
GVD SNEL GVD
Hoe kan iedereen kaartjes hebben terwijl ik een uur geleden al klaar zat met 3 geopende browsers?
Geen kaartjes dus voor mij.
Dan maar naar Supremacy
Dan maar naar Supremacy
was er direct om 1 uur al door. ben er ook bij dus! 
Dat hele wachtrij gebeuren is bullshit. Het is meer een soort van loterij.geert3ssen wrote:Hoe kan iedereen kaartjes hebben terwijl ik een uur geleden al klaar zat met 3 geopende browsers?![]()
![]()
Dan maar naar Supremacy
Daar ben ik na al die keren kaartjes kopen wel achter inmiddels
Ik kon 2 dagen geleden ook wel met 3 browsers open zitten, maar zolang de kaartverkoop niet is geopend helpt dit niet he...geert3ssen wrote:Hoe kan iedereen kaartjes hebben terwijl ik een uur geleden al klaar zat met 3 geopende browsers?
Had hier nog een browser staan die erdoor was geraakt toen ik op de rest het 'onder voorbehoud' scherm kreeg. Dus heb er nog 2 extra bij besteld. Mocht er niemand in mijn vriendengroep nog kaarten nodig hebben gaan deze naar hardtraxxers.
PS: gelieve mij nu niet te gaan spammen met berichten, eerst kijken of onze groep is voorzien van kaarten
PS: gelieve mij nu niet te gaan spammen met berichten, eerst kijken of onze groep is voorzien van kaarten
4 kaarten binnen. Had 3 browsers open op m'n computer, 2 op m'n laptop en twee telefoons.
F5 kun je zo vaak doen als je wilt en de automatische refresher van Q-Dance werkt met een interval dus wachten is altijd nét te langzaam.geert3ssen wrote:Hoe kan iedereen kaartjes hebben terwijl ik een uur geleden al klaar zat met 3 geopende browsers?![]()
![]()
Dan maar naar Supremacy
Daarnaast is het sowieso een loterij. Dat hele 'eerst komt eerst maalt' zeggen ze alleen om te voorkomen dat de servers eruit vliegen door massaal F5'en.