Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ontzettend leuk avondje gehad! Die twee uur Headhunterz was voor mij persoonlijk het vetste setje wat ik ooit heb gehoord. Classics, zijn laatste tracks voordat hij overstapte, ondertussen die nieuwste tracks die geshowcased werden en op het eind ook veel verrassende plaatjes in zijn set. Kippenvel moment bij zijn intro, en dat heb ik niet heel vaak tijdens een feest. Wel mee eens dat ik Wildstylez, NC en Heady samen vond tegenvallen maar alsnog vermaakt. PP was prima (nieuwe track die ik nergens kan vinden :loving:). Frequencerz setje was ook heel fijn, na wat standaard platen dan en een betere afsluiter dan SZP kan ik mij persoonlijk niet wensen :worship:

Qua drukte vond ik het ook te. Tuurlijk weet ik dat op een evenement het altijd druk is maar 's avonds later stond je nog steeds hutje mutje beneden. Voor ons was dat een reden om de hele avond linksboven in de hoek van het deck te staan. Prima vermaakt en had deze avond voor geen goud willen missen :D


NEIN, JE MAG HET NICHT LEUK GEHAD HABEN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:41 
 
Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
Millard Fillmore schreef:
Broken Balance schreef:

Is goed man, zullen we het hele vak Geschiedenis maar schrappen in school dan?

We zijn er toch niet bij geweest.

Daarom is de bijbel ook zo'n goed boek, even goede vrienden verder :kiss:


Mwah, mis toch echt een goede plottwist. Hoop dat er ooit nog een vervolg komt waar dit wel in zit.

Wie weet bij de volgende return of Headhunterz als hij overgestapt is naar Duitse slager
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou lekker sfeertje hangt er nu in het topic van wat een legendarisch feest had "moeten" worden xd

hurricane schreef:
Ja het is druk, nou dan ga je op een andere plek staan waar het minder druk is.

Dit :yes:. Er zijn altijd wel plekken met genoeg ruimte. Bijna bij ieder feest is met name rond decks is vaak ruimte zat, en je hebt daar imo ook nog het beste uitzicht. Alleen je vanuit een drukke plek naar een wat rustigere plek bewegen kost toch al snel heel wat minuten heeft de ervaring geleerd. Als dat net is tijdens een set die je graag wilt zien/horen is dat best kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja, omdat jij een goed feest hebt gehad is mijn kritiek ongefundeerd maat. Sieg heil pedaalemmer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was een leuk feest, vooral HHZ en Prophet waren goud. Helaas was t veel te druk en draaiden Wildstylez, Noisecontrollers en Frequencerz niet super. Toen SZP begon maar naar huis gegaan.

Geluid was wel super naar mijn mening en de sfeer vond ik ook goud, vooral tijdens HHZ. Zieke lasershow ook :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sfeer en geluid dik in orde (linksachter)

Muzikaal gezien medium. Ik heb een mega goede maatstaaf, hoe nuchterder ik ben aan het eind, hoe beterhet feest was.

Ik ben om 06.00 helemaal verrot naar huis gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:59 
 
Hardtraxx Elite

pim__ schreef:

Muzikaal gezien medium. Ik heb een mega goede maatstaaf, hoe nuchterder ik ben aan het eind, hoe beterhet feest was.

Ik ben om 06.00 helemaal verrot naar huis gegaan.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je met je groep (20+ man) een vaste plek hebt, dan verhuis je dat ook niet zomaar ff naar een rustigere plek
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:59 
 
Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
Sfeer en geluid dik in orde (linksachter)

Muzikaal gezien medium. Ik heb een mega goede maatstaaf, hoe nuchterder ik ben aan het eind, hoe beterhet feest was.

Ik ben om 06.00 helemaal verrot naar huis gegaan.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Ondanks dat ik in 1991 ben geboren was die drumsolo bij Santana op Woodstock in 69 echt geweldig. Wat een mensen, wat een sfeer.

Is goed joh.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 14:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Nou lekker sfeertje hangt er nu in het topic van wat een legendarisch feest had "moeten" worden xd

hurricane schreef:
Ja het is druk, nou dan ga je op een andere plek staan waar het minder druk is.

Dit :yes:. Er zijn altijd wel plekken met genoeg ruimte. Bijna bij ieder feest is met name rond decks is vaak ruimte zat, en je hebt daar imo ook nog het beste uitzicht. Alleen je vanuit een drukke plek naar een wat rustigere plek bewegen kost toch al snel heel wat minuten heeft de ervaring geleerd. Als dat net is tijdens een set die je graag wilt zien/horen is dat best kut.


Iets met wanneer mensen naar een andere plek lopen waar het rustig is wordt die plek weer druk en een andere plek rustig en dan krijg je massamigratie in de zaal waar mensen zich ook weer gaan ergeren.

Goede oplossing hoor. Kunnen ze niet gewoon als Qlimax en Defqon gewoon genoeg kaarten kopen dat het goed gevuld is maar geen ophoping?

Waarom gaan meer mensen dan niet daarheen, nar de decks, zeg je? Nou omdat niet iedereen de hele show van de zijkant wil zien, en het is vaak zo dat het geluid aan de flanken minder is dan middenin (niet altijd). Men staat nou eenmaal met hun bakkes het liefst er recht voor. En proberen dit zo veel mogelijk te doen. Zodoende zijn de flanken altijd rustiger. Maar wanneer er op dit feest dus ook echt op flanken veel mensen waren, dan kun je het druk noemen.

Denkt men nou echt nog steeds dat Q en Ziggo niet over de max gaan? Volgens mij heeft de Ziggo ook wel zoiets van er kunnen max zo veel in, maar dan is het wel stampens vol, en dan kan Q zeggen, ja we gaan niet over de capaciteit.

En bedenk dan dat nog niet eens alle kaarten zijn verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waren die decks trouwens iets nieuws in de ziggo dome? Afgelopen Freaqshow en XQlusive Holland 2 jaar terug waren die er niet.

Verder enorm gaaf feestje gehad. Verschillende keren met een dikke laag kippenvel gestaan. (O.a. bij Digiwave :love: ) Snap niet helemaal dat sommige mensen zeggen dat het een 'feestje net als alle andere' was. Ik vond de sfeer namelijk echt super, veel lachende gezichten en veel mensen deden mee met de nummers. Ook het tussendoor applaudisseren en heady's naam scanderen gaven mij toch wel enigszins die wowfactor.

Ik stond trouwens vrij ver vooraan, denk 5 meter van de stage af en hier was meer ruimte dan in het midden van de zaal. Geluid was soms enigzins een bass overkill maar daar niet zozeer aan geƫrgerd, eerder verbaasd over hoe hard het wel niet stond.

Enige smetje op de avond vond ik de rij buiten, al ging dat wel vlotter dan verwacht. En had wel wat nieuwe solo platen van Noisecontrollers willen horen, maar ach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man wat klinken die nieuwe platen goed, en wat zag dat podium er vet uit op de filmpjes en foto's die ik gezien heb. Blij dat het niet HET FEEST VAN DE EEUW geworden is. Dan heb ik dat in ieder geval niet hoeven missen, maar was er graag bij geweest.

Nu echt duimen dat headhunterz gewoon op Qlimax staat zodat ik de nummers snel live kan horen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En dat maakt het gelijk minder druk?

Ik wist niet dat mensen zomaar konden verdwijnen

Het boeit toch niet of het op een andere plek druk is waar jij niet bent.
Misschien vinden die mensen het daar juist wel gezellig. ^^
Er was op dit feest genoeg plek op andere plekken (decks rondom) waar je prima kon dansen

Magnetron schreef:
Ja, ga wel ff op de gang staan, ruimte zat


En nee dan bedoel ik niet op de gang Magnetron
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 14:34 
 
Hardtraxx Veteran

Fatality 2.0 dit topic.
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waarom gaan meer mensen dan niet daarheen, nar de decks, zeg je? Nou omdat niet iedereen de hele show van de zijkant wil zien, en het is vaak zo dat het geluid aan de flanken minder is dan middenin (niet altijd). Men staat nou eenmaal met hun bakkes het liefst er recht voor. En proberen dit zo veel mogelijk te doen. Zodoende zijn de flanken altijd rustiger.
Het is maar wat je wil. In de drukte staan of aan de zijkant waarbij je meer ruimte hebt. Als je je lichaam dan 45 graden draait kun je alsnog de show zien :D
Geluid stond daar prima dat was geen reden om er niet te staan.

Broken Balance schreef:
Maar wanneer er op dit feest dus ook echt op flanken veel mensen waren, dan kun je het druk noemen.

En dat viel dus reuze mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toen ik met mijn groep binnenkwam tijdens Sound Rush gingen we midden-achter staan, dat was echt niet te doen qua drukte. Toen tijdens Headhunterz naar de linkerkant gegaan, naast het hoogste punt van de trap naar de tribune. Daar was het echt prima te doen qua ruimte de hele avond lang en de bar was ook nog eens dichterbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 14:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Broken Balance schreef:
En dat maakt het gelijk minder druk?

Ik wist niet dat mensen zomaar konden verdwijnen

Het boeit toch niet of het op een andere plek druk is waar jij niet bent.
Misschien vinden die mensen het daar juist wel gezellig. ^^
Er was op dit feest genoeg plek op andere plekken (decks rondom) waar je prima kon dansen


En niet iedereen was op die plek, anders was die plek ook wel druk geweest.

Dat jij het daar op dat moment niet druk had, betekent dat 1000en andere mensen op een andere plek wel in de drukte stonden. Dat het jou niet boeit dat het op andere plekken druk is, daar zeg je nu tegen de anderen hier ook: ik had het rustig dus het was rustig en waar het druk was is jullie probleem, had je maar naar mij moeten komen. Niet doorhebbend denk ik dat wanneer iedereen naar jou toe komt het ook druk wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Gvd wat een kippenvel als ik dit zo terug kijk :loving:
Heerlijk hoe iedereen zo lekker meezingt, doet me een beetje denken aan the gathering op defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja, omdat jij een goed feest hebt gehad is mijn kritiek ongefundeerd maat. Sieg heil pedaalemmer


Dit was allemaal niet mijn bedoeling hoor >.<

Ja, het feest werd miljoenmiljard keer zoveel opgehyped als vele andere feesten, dan nog ben ik er niet heengegaan met de instelling 'alles wordt perfect, overtreft alles wat er dan maar ook ooit georganiseerd is'. Neem die hype met een korreltje zout en ga voor een leuke avond, iedereen weet dat bedrijven altijd 30 bakken suiker over hun producten gooien om het aan de man te krijgen. Als je een reclame ziet voor dure shit die zogenaamd oppermachtig is, beter dan alle andere merken, dit heb je nog nooit meegemaakt, etc etc, verwacht je dat (hoop ik) ook niet bij aankoop. In mijn ogen was de kwaliteit van het feest goed, als anderen dat niet zo ervaren hebben, natuurlijk iedereen zijn mening. Maar je kunt m'n laatste zinnen niet ontkennen. Als je de gemiddelde buitenlander vraagt hoe het was zal geen enkele van hun met veel negativiteit reageren lijkt me. Er is wel degelijk een verwendheid hier in NL qua hardstyle/core feesten. Niet dat dat onze schuld is, wij worden er mee doodgegooid omdat we hier alles krijgen, logisch om er dan ook van te genieten. Maar, een bedrijf die zijn product helemaal naar de maan hyped is niks nieuws, dat hoor je ook gewoon te weten imo. En niet precies en letterlijk verwachten dat al die hype waar wordt gemaakt, want elk bedrijf overdrijft. Dat is geld verdienen, en het werkt. Zo'n frustratie had ik ook niet willen opwekken hier, ik ben echt niet vies van kritiek namelijk, anders zou ik wel in elk topic te vinden zijn om op kritiek te zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 15:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Zamble schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ja, omdat jij een goed feest hebt gehad is mijn kritiek ongefundeerd maat. Sieg heil pedaalemmer


Als je de gemiddelde buitenlander vraagt hoe het was zal geen enkele van hun met veel negativiteit reageren lijkt me.



Nee want ze zijn vaak compleet van de kaart, dus kan je ze niet aanspreken.

Als iemand 100x Pizza heeft gehad in een jaar, begint diegene een verfijndere smaak te krijgen, vergelijk dat met de persoon die het . 4x eet in een jaar en die vind nog vaak een Pizza an sich wel best.

Dit is vrij normaal. Dat maakt ons niet rotter of buitenlanders meer mellow.

De reacties van beiden kun je dan ook niet echt vergelijken. Vooral omdat deze buitenlanders hun feesten voorzichtig uitkiezen, ze kiezen wel iets wat ze helemaal top vinden voor ze het geld neerleggen voor zo'n trip.

Wij kiezen iets wat ons het beste lijkt, en als het dat niet is kunnen wij sneller zeggen ik had net zo goed naar dit/dat feest kunnen gaan want dat had dit wel. En dan hebben wij per definitie echt niet verkeerd met die vergelijkingen. Wij kunnen ze door de iets verfijndere smaak gewoon beter zien en vormen onze mening/belevenis daar ook naar. Wanneer wij al zo vaak zo'n niveau meemaken, zoeken we natuurlijk naar iets extra's of iets wat de standaard had van een van de betere feesten (Defqon, Qlimax, VWAB e.d.).

Hier spelen bedrijven ook net zo goed op in, want vooral Q, met zijn grote aantrekkingskracht voor buitenlanders, kan het maken om iets af te raffelen of meer te verkopen. Men komt toch wel en het gros zal het geweldig vinden. Want het is HHZ, in een return. "HET GROOTSTE EVENT". Daar lok je beide kritisch en niet wel mee. Die buitenlanders zoals gezegd, zullen het vet vinden door de schaarsheid van hun feesten. De personen die veel vaker gaan, zullen zich de punten opvallen die minder zijn dan andere feesten en zeggen, he je zei dat dit het beste zou zijn of iig zo goed, en ik heb toch betere dingen beleefd.

Tl;dr wij hebben een groter referentiekader om een feest te beoordelen dan buitenlanders.

Also, niet te veel op het woord verfijnd letten, zo elitair zijn we niet en we zijn niet beter dan de rest, maar je snapt m'n punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als iemand 100x Pizza heeft gehad in een jaar, begint diegene een verfijndere smaak te krijgen


Nee, als je heel veel pizza eet, dan vind je het niet meer heel lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 15:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Broken Balance schreef:
Als iemand 100x Pizza heeft gehad in een jaar, begint diegene een verfijndere smaak te krijgen


Nee, als je heel veel pizza eet, dan vind je het niet meer heel lekker


Ik zuip veel bier, maar vind t nog steeds lekker hoor :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance beetje frustie omdat die erniet bij kon zijn???
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 15:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Broken Balance beetje frustie omdat die erniet bij kon zijn???


Ik heb inderdaad een beetje fristi gekregen omdat ik er niet bij kon zijn, anders hou ik maar niet op met janken.






..maar volgens mij gaat het al niet meer over het feest maar meer over drukte op een feest/kwaliteit van een feest e.d.
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten