Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vond. Heel erg leuk gehad, maar met name door enorm veel bekenden die ik de hele nacht tegenkwam. Ook erg tof dat we een bus voor 60 man geregeld hadden waarvan ik vrijwel iedereen ken. Dat maakt het sowieso al gezellig.
Dan: muzikaal gezien, mwah. Op zich van de drukte geen last gehad, wellicht steeds het goede plekje gevonden. Jammer dat we pas om 5 voor 12 de zaal in liepen terwijl we 4 uur daarvoor al van huis weg gereden waren ...
Eerste 2 uur was de sfeer echt enorm dik, daarna kakte het wat in. Tijd ging ook echt veel te vlug voorbij. Eerder al benoemd dat het laatste uurtje bij SZP wel volle bak was, lekker uit mijn pan gegaan met de boyssss.

Wel een leeg flesje mee naar binnen kunnen nemen, enorm veel profijt van gehad en menig persoon keek hier met een jaloerse blik naar. Geen last van beveiliging gehad, vond ze niet storend aanwezig.
Had wellicht van te voren te hoge verwachtingen maar had op voorhand al meer zin in Vroeger was alles beter, dat kan over 2 weken alleen maar goud worden.

Aantal lui van hier nog leren kennen, kan me Urbandesigner (goed gesprek over gezonde voeding gehad :cool: cc Melvin), Thermometer en Fluxion nog herinneren. Met Yannick ook nog een goed gesprek gehad :lol: , was mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Dit zal wel wat mensen op de tenen trappen, maar volgens mij hebben 75% van de mensen die hier een negatief verhaal neerzetten gewoon de hele avond met een blije bakkes rondgelopen en zich super vermaakt. (Dit gevoel heb ik bij alle feest toppa's), om hier dan even een opsomming te maken van wat er allemaal mis was. Er waren bijv. genoeg plekken waar zelfs tijdens Heady goed te bewegen was (uiterst links boven op de tribunes, maar dan het stuk dichtst naar de stage toe) was er meer dan genoeg ruimte bijv). Als je in het midden ga staan of vooraan midden, is het op elk feest duwen en trekken en niet kunnen bewegen. Muzikaal was het gewoon supergoed, forumleden houden van classics, komt er een vrachtwagenlading aan classics voorbij, is er wel weer wat anders. Ik heb ook wel minpunten ervaren, bijv. de muntprijzen van 3€ en dan ook nog 1,5 muntje voor bier aka 4,50 voor 1 biertje. Maar dat, en veel van de dingen die ik vaak lees in feest toppa's, hebben mij er nog nooit van weerhouden gewoon een super feest te hebben. Denk dat de verwachtingen ook wel torenhoog liggen bij ons Nederlanders, als je al die verwachtingen even wegfiltert, is het gewoon een fucking vet feest.


Ja en als je de hele 2e wereldoorlog wegfiltert was Hitler eigenlijk best een baas.

Tuurlijk zijn de verwachtingen hoog, zie je de prijs? Zie je de namen? Zie je de organisator?
Dat zoiets zo bombastisch wordt aangekondigd en uiteindelijk niet echt een speciaal feest was, meer gewoon een feest, doet voor de meesten de das om.

Ruimte: Ja goed als iedereen die ruimte nodig had nou even naar dat punt ging had iedereen ruimte.. oh wacht.
En hou daarbij in je hoofd dat veel kaarten van busvervoerders niet eens verkocht waren, was het helemaal uitverkocht dan stond je waarschijnlijk nog krapper. En niet waar over het midden, heb op Qlimax en Defqon vaak zat in het midden gestaan en daar was genoeg ruimte.

Trackkeuze: Ja er zijn classics, die roemt iedereen ook, wat erna kwam waren standaard setjes, die zelfs veel mistte in ieders ogen. Als je zo'n speciale avond voor iemand, een soort XQlusive hebt ga je toch wel daadwerkelijk iets exclusiefs verwachten. Veel van de setjes waren blijkbaar ook herhalingen van voorgaande setjes (SZP).

Maar zoals elk probleem op classics feesten, je hebt de meeste classics nu wel tig keer langs zien komen.

Dan kun je nog wel een topfeest hebben met vrienden e.d., maar als je het bekijkt vanuit het feest perspectief, de muziek en de artiesten die je graag wilt zien op goed geluid, heeft het dus blijkbaar niet alles volledig waar gemaakt.

Ik vond persoonlijk Qlimax 2013 ook geen kut aan als feest, maar het was wel gezellig met vrienden en daardoor nog leuk feesten op zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:45 
 
Hardtraxx Elite

Ik ben toch wel benieuwd wat mensen dan wel hadden verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Ik ben toch wel benieuwd wat mensen dan wel hadden verwacht


Als ik over dit topic snel even kijk,

Een meer opbouwende avond qua classics.
Setjes meer Headhunterz georienteerd
Meer Headhunterz op het podium
Niet zulke standaard setjes van iedereen die na HHZ kwamen
Beter geluid (hoewel dat gemixt is)
Namen die meer bij Headhunterz passen

Als ik zo van verschillende mensen hoor wat de artiesten gedraaid hebben, kan ik wel zeggen dat ik blij ben dat ik dit geskipt heb omdat ik het gros van wat er gedraaid is waarschijnlijk op Qlimax wel weer hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Millard Fillmore schreef:
Ik ben toch wel benieuwd wat mensen dan wel hadden verwacht


Als ik over dit topic snel even kijk,

Een meer opbouwende avond qua classics.
Setjes meer Headhunterz georienteerd
Meer Headhunterz op het podium
Niet zulke standaard setjes van iedereen die na HHZ kwamen
Beter geluid (hoewel dat gemixt is)
Namen die meer bij Headhunterz passen

Als ik zo van verschillende mensen hoor wat de artiesten gedraaid hebben, kan ik wel zeggen dat ik blij ben dat ik dit geskipt heb omdat ik het gros van wat er gedraaid is waarschijnlijk op Qlimax wel weer hoor.

Je was er niet eens bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar mensen zich toch druk om maken zeg?
Ja het is druk, nou dan ga je op een andere plek staan waar het minder druk is.
Of blijf je dan staan en ga je je lopen ergeren 'oh wat is het hier toch druk, oh wat is het hier toch druk' xd Voer voor psychologen :P
Qua classics, ik heb precies gekregen wat ik had verwacht, namelijk een hele shitload aan Heady classics (L)
Ik had echt geen NC of Wildstylez classics verwacht. Dat Wildstylez er dan misschien 1 of 2 draait, nou mooi meegenomen toch :)
Punt geluid, overkill aan bass lijkt een Ziggodome dingetje. Ik ga me er niet aan ergeren maar zoek een andere, betere plek. Idem als drukte dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Broken Balance schreef:
Millard Fillmore schreef:
Ik ben toch wel benieuwd wat mensen dan wel hadden verwacht


Als ik over dit topic snel even kijk,

Een meer opbouwende avond qua classics.
Setjes meer Headhunterz georienteerd
Meer Headhunterz op het podium
Niet zulke standaard setjes van iedereen die na HHZ kwamen
Beter geluid (hoewel dat gemixt is)
Namen die meer bij Headhunterz passen

Als ik zo van verschillende mensen hoor wat de artiesten gedraaid hebben, kan ik wel zeggen dat ik blij ben dat ik dit geskipt heb omdat ik het gros van wat er gedraaid is waarschijnlijk op Qlimax wel weer hoor.

Je was er niet eens bij :lol:


Nee maar ik kan wel lezen wat hier staat? En wat ik hoor van verschillende mensen?

Moet jij bij de tweede wereldoorlog zijn geweest om te weten wat er is gebeurd en wat men er van vond?

Citaat:
Ja het is druk, nou dan ga je op een andere plek staan waar het minder druk is.


En dat maakt het gelijk minder druk?

Ik wist niet dat mensen zomaar konden verdwijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Dit zal wel wat mensen op de tenen trappen, maar volgens mij hebben 75% van de mensen die hier een negatief verhaal neerzetten gewoon de hele avond met een blije bakkes rondgelopen en zich super vermaakt. (Dit gevoel heb ik bij alle feest toppa's), om hier dan even een opsomming te maken van wat er allemaal mis was. Er waren bijv. genoeg plekken waar zelfs tijdens Heady goed te bewegen was (uiterst links boven op de tribunes, maar dan het stuk dichtst naar de stage toe) was er meer dan genoeg ruimte bijv). Als je in het midden ga staan of vooraan midden, is het op elk feest duwen en trekken en niet kunnen bewegen. Muzikaal was het gewoon supergoed, forumleden houden van classics, komt er een vrachtwagenlading aan classics voorbij, is er wel weer wat anders. Ik heb ook wel minpunten ervaren, bijv. de muntprijzen van 3€ en dan ook nog 1,5 muntje voor bier aka 4,50 voor 1 biertje. Maar dat, en veel van de dingen die ik vaak lees in feest toppa's, hebben mij er nog nooit van weerhouden gewoon een super feest te hebben. Denk dat de verwachtingen ook wel torenhoog liggen bij ons Nederlanders, als je al die verwachtingen even wegfiltert, is het gewoon een fucking vet feest.


Ja en iedereen die uber positief is krijgt dikke lul van alles wat met Headhunterz te maken heeft, want hoe kun je hier nou weer positief over zijn.

Schei uit zeg, dat jij je vermaakt hebt betekent niet dat iedereen dat ook gelijk zo moet ervaren. Als ik 5 uur van te voren een ticket koop heb ik meestal 0 verwachtingen, dan zie ik het wel. Nou het viel mij gewoon vrij tegen van wat ik normaal van Q en de Ziggo Dome (met geluid) gewend ben. Dan nog heb ik een gezellige avond gehad, omdat ik mezelf toch wel vermaak met de groep, maar achteraf vond ik het feest gewoon mwah. Voor mij niets anders dan een normaal feestje, kwam niet in de buurt van een XQ Legends of B-Front wat opzich wel een goede maatstaf is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Muzikaal was het gewoon supergoed.

Mooi dat jij dat even voor de rest (en mij) gaat bepalen :thumbup:

hurricane schreef:
Ja het is druk, nou dan ga je op een andere plek staan waar het minder druk is.

Ja, ga wel ff op de gang staan, ruimte zat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg gezellige avond gehad, maar had ook wel wat meer speciaals verwacht. 2 uur headhunterz was erg gaaf, die nieuwe tracks van hem :loving: maar daarna door de wat tegenvallende setjes vooral veel rondgelopen en geouwehoerd :beer: Ook Enemy Contact nog ontmoet, toffe gast is dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:07 
 
Hardtraxxer

Shatter schreef:
Redman schreef:
Er was daar zat ruimte en geluid leek beter :)

Toen op een gegeven moment het volume goed omhoog ging was het geluid niet heel fijn imo. Het was wel leuk dat die kicks er vol op klapten, maar mijn oren waren er niet zo blij mee. Toen maar oordoppen in gedaan, maar mijn probleem met oordoppen is dat als je ze in doet dat je bij mid intro's, climaxen of outro's weinig hoge tonen hoort. Melodieën zijn echt moeilijk te verstaan. Ik moet echt wel de track kennen om te weten wat ik dan hoor. Later op de avond meer naar voren gestaan en daar was de bass beter te doen

Hebben meer mensen dit met oordoppen? Ik heb zelf de Alpine MusicSafe Pro


Ik had precies het zelfde met Alpine partyplugs. Ik wilde voor de eerste keer oordoppen gebruiken. Tijdens sound rush in gehad en ik hoorde alleen maar bass. De vocals en melodie hoorde je als je erg goed luisterde dof en weggedrukt achter de bass. Verpeste de hele beleving voor me dus ik heb ze uit gedaan tijdens headhunterz. Erg jammer want ik zit er echt niet op te wachten om de rest van mijn leven een piep in m'n oor te hebben zoals mn vader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:08 
 
Hardtraxx Elite

Ondanks dat ik in 1991 ben geboren was die drumsolo bij Santana op Woodstock in 69 echt geweldig. Wat een mensen, wat een sfeer.

Is goed joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Volgens mij geeft hij gewoon zijn mening hoor en bepaald hij verder niks voor jou ;)


Pedaalemre schreef:
Muzikaal was het gewoon supergoed, forumleden houden van classics, komt er een vrachtwagenlading aan classics voorbij, is er wel weer wat anders.

Was alleen te lui om de rest te quoten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Volgens mij geeft hij gewoon zijn mening hoor en bepaald hij verder niks voor jou ;)

Citaat:
Maar dat, en veel van de dingen die ik vaak lees in feest toppa's, hebben mij er nog nooit van weerhouden gewoon een super feest te hebben. Denk dat de verwachtingen ook wel torenhoog liggen bij ons Nederlanders, als je al die verwachtingen even wegfiltert, is het gewoon een fucking vet feest.

Ja man
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Ondanks dat ik in 1991 ben geboren was die drumsolo bij Santana op Woodstock in 69 echt geweldig. Wat een mensen, wat een sfeer.

Is goed joh.


Want daar is ook evenveel documentatie van als hier, nu, met veel meer video, foto, text e.d.

Het is nog steeds lastig voor mensen om het "is/was" te onderscheiden van "vind/vond"
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het eens met BB. Dat je met een blije bakkes rondloopt en je vermaakt wil nog niet zeggen dat je voor deze prijs en van deze organisator niet meer mag verwachten. En dit is natuurlijk voor iedereen subjectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik ben het eens met BB. Dat je met een blije bakkes rondloopt en je vermaakt wil nog niet zeggen dat je voor deze prijs en van deze organisator niet meer mag verwachten. En dit is natuurlijk voor iedereen subjectief.

Joh het is heel simpel: er staan ineens voor het meest gehypte feest van 2017, 300 kaarten online met de laagste prijs 30 eu. Je kunt ook gewoon 500 kaarten minder verkopen zodat iedereen hetzelfde kutbedrag betaald en het iets minder druk is. Gooi je de hut maar een half uur later open ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:18 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Millard Fillmore schreef:
Ondanks dat ik in 1991 ben geboren was die drumsolo bij Santana op Woodstock in 69 echt geweldig. Wat een mensen, wat een sfeer.

Is goed joh.


Want daar is ook evenveel documentatie van als hier, nu, met veel meer video, foto, text e.d.

Het is nog steeds lastig voor mensen om het "is/was" te onderscheiden van "vind/vond"

Klopt, zeker als je er niet bij bent geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
TiMOTHYb schreef:
Bastiaan schreef:
Volgens mij geeft hij gewoon zijn mening hoor en bepaald hij verder niks voor jou ;)

Citaat:
Maar dat, en veel van de dingen die ik vaak lees in feest toppa's, hebben mij er nog nooit van weerhouden gewoon een super feest te hebben. Denk dat de verwachtingen ook wel torenhoog liggen bij ons Nederlanders, als je al die verwachtingen even wegfiltert, is het gewoon een fucking vet feest.

Ja man


Het heeft HEM er nooit van weerhouden en hij VINDT zelf dat als je de verwachtingen weg filtert het een fucking vet feest is. Maargoed wie ben ik om voor jou te bepalen wat hij bedoelt toch? :thumbsup:


TiMOTHYb schreef:
Ja man
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Broken Balance schreef:
Millard Fillmore schreef:
Ondanks dat ik in 1991 ben geboren was die drumsolo bij Santana op Woodstock in 69 echt geweldig. Wat een mensen, wat een sfeer.

Is goed joh.


Want daar is ook evenveel documentatie van als hier, nu, met veel meer video, foto, text e.d.

Het is nog steeds lastig voor mensen om het "is/was" te onderscheiden van "vind/vond"

Klopt, zeker als je er niet bij bent geweest.


Is goed man, zullen we het hele vak Geschiedenis maar schrappen in school dan?

We zijn er toch niet bij geweest.

Ik vind het wel grappig dat de mensen met kritiek weg worden gezet door mensen die zeggen dat zij alles vet vonden en de mensen met kritiek normaal moeten doen, vaak in deze topics. Terwijl tot dat punt juist ieder elkanders mening gewoon respecteerde.

Waar ken ik dat van, Tijdmachine? Meer drugs gebruiken? Moet je maar een jas aan doen en niet janken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:21 
 
Hardtraxxer

Als ik me bedenk dat ik vorig jaar voor Qlimax maar 15 euro meer heb betaald, vond ik dit in verhouding gewoon een slecht feest. Het deck bij de tribune links vooraan was mega chill, jammer dat we hier pas bij de set van NC terecht kwamen. Grootste minpunt van de avond vond ik de vele edits, hierdoor kon ik er niet echt lekker inkomen. Al met al een leuke avond gehad, maar zeker niet het geld waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:25 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:

Is goed man, zullen we het hele vak Geschiedenis maar schrappen in school dan?

We zijn er toch niet bij geweest.

Daarom is de bijbel ook zo'n goed boek, even goede vrienden verder :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Broken Balance schreef:

Is goed man, zullen we het hele vak Geschiedenis maar schrappen in school dan?

We zijn er toch niet bij geweest.

Daarom is de bijbel ook zo'n goed boek, even goede vrienden verder :kiss:

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Broken Balance schreef:

Is goed man, zullen we het hele vak Geschiedenis maar schrappen in school dan?

We zijn er toch niet bij geweest.

Daarom is de bijbel ook zo'n goed boek, even goede vrienden verder :kiss:


Mwah, mis toch echt een goede plottwist. Hoop dat er ooit nog een vervolg komt waar dit wel in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Millard Fillmore schreef:
Daarom is de bijbel ook zo'n goed boek, even goede vrienden verder :kiss:


Mwah, mis toch echt een goede plottwist. Hoop dat er ooit nog een vervolg komt waar dit wel in zit.

ik vond de film beter
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten