Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 08:23 
 
Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
Ik lees kritiek op de voorspelbare platenkeuze van Freqz (terecht), maar ben ik dan de enige die zich nog meer gestoord heeft aan het "mixwerk" van deze heren? :sick:

RTM93 schreef:
Frequencerz was wel lekker setje maar vond ze heel wisselvallig draaien. Tempo en track keuze vond ik maar wat willekeurig en stoorde me vooral aan het hele snelle door mixen van tracks. Heel erg zonde.

Nee je was niet de enige. ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 08:46 
 
Hardtraxx Elite

Ik vond het echt tegenvallen en voornamelijk door de sfeer die er heerste na 01:00 uur. Als deze sfeer op alle grotere feesten zo doorzet dan kan ik heel wat feesten skippen deze winter. :lol:

Toen ik om 22:00 uur binnen kwam dacht ik dit gaat zo vet worden. The Prophet draaide heerlijk en ook de sfeer was echt geweldig. Weet niet wat er daarna gebeurde, maar het was maar een tamme boel..

Ik denk dat ze het concept inderdaad anders hadden moeten aanpakken.. van toen naar nu opbouwen en met iedereen b2b draaien ofzo. Had het waarschijnlijk ook iets meer 'The Return of HHZ' gemaakt. Want eerlijk is eerlijk wat doet een Frequencerz en een SZP in een line-up bij The Return of HHZ?

+ Set the Prophet
+ Alle bekenden die er waren die ik al in geen tijden meer had gezien. :D
+ HHZ tot 01:00 uur

+ Nu nog meer zin in vroeger was alles beter, maar dan echt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ik de enige die het jammer vond dat hhz al om 12 uur begon? Het had veel rustiger kunnen wezen bij de ingang om 22:30 als Headhunterz een uurtje later begon. Ik kon ook niet echt goed inkomen doordat ik uiteindelijk pas 23:20 in de zaal stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran

Zaterdag zelf nog een ticket voor 35 euro op Ticketswap weten te bemachtigen, en die prijs was het ook waard.
Ik vond het persoonlijk Q-Dance onwaardig en ook gewoon het slechtste Q feest waar ik ben geweest. De hele wow-factor die ik, ondanks mijn niet al te hoge verwachtingen, wel had verwacht was er totaal niet.

Het geluid was vooral de eerste twee uur dramatisch en daarna vond ik het ook niet echt Ziggo Dome waardig, als ik het vergelijk met een Qapital. Headhunterz was een prima set, af en toe een beetje snel doormixen maar oke, met leuke verrassingen zoals High Power. Tijdens die set werd overigens al wel duidelijk wat voor volk er in de zaal stond, alleen maar meedoen met de hitjes. Wildstylez daarna heb ik 5 minuten van gezien, de rest gegeten, maar dat klonk op de gang echt niet best. NC keek ik dan naar uit maar werd volledig verkloot door die B2B eigenlijk. Daarna Devin Wild was voor mij eigenlijk de set van de avond xd Geluid was perfect, sfeer was goed, goede platen en genoeg ruimte. Alleen die vloer is daar zo'n ongelofelijke schaatsbaan. De laatste 2 uur heb ik me ook goed vermaakt al had ik het idee dat ik de enige was, want wat hing er toch een ongelofelijk dode kut sfeer.

Al met al een gezellig avond, maar erg memorabel was het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:17 
 
Hardtraxx Veteran

Heel veel mensen stoorde zich aan de sfeer, maar achteraan waar wij stonden links bij de regie was er echt een geweldige sfeer. Iedereen los, iedereen meedoen bij elke track
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Heel veel mensen stoorde zich aan de sfeer, maar achteraan waar wij stonden links bij de regie was er echt een geweldige sfeer. Iedereen los, iedereen meedoen bij elke track

Stond daar ook vanaf halverwege HHZ en het beviel me daar de stuk beter dan in het midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:25 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Heel veel mensen stoorde zich aan de sfeer, maar achteraan waar wij stonden links bij de regie was er echt een geweldige sfeer. Iedereen los, iedereen meedoen bij elke track

Daar stonden wij ook in het begin en later midden voor de regie, daar was idd de sfeer gewoon goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er was daar zat ruimte en geluid leek beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:30 
 
Hardtraxxer

Met een volle bus uit Zeeland vertrokken en er een leuk feestje van gemaakt.
Het meeste is al gezegd, maar toch kort verslagje.

Kwamen binnen bij Sound Rush en heb meteen de oordoppen uit gedaan, geluid stond zacht.
Gelukkig ging het bij Headhunterz omhoog. Kon er niet helemaal inkomen door de drukte, maar was wel erg vet om zijn oude tracks te horen.
Het was het fijn om I See Stars, A Complex Situation en andere classics te horen tijdens de sets daarna, al baalde ik wel dat Noisecontrollers niet solo stond.
Daarom iets eerder naar zaal 2 gegaan, wilde Psyko Punkz sws skippen.
Laatste 15 minuten Adrenalize en set van Devin Wild waren echt geweldig. Leuke sfeer en onder meer This is Eternity, Leave it all behind en Come together gehoord.
Over het algemeen jammer van de trackkeuze van Frequencerz. Draaiden ze bijvoorbeeld wel Warface - Welcome to the jungle om vervolgens weer veel te snel uit te mixen. Ging dus volledig de mist in ghehe.
Allerlaatste nummer met SZP & HHZ klonk wel erg fijn daarom!

Al met al dus prima vermaakt, maar niet anders dan op een ander feest.
+ Devin Wild
+ Garderobe
- Geen flesjes water
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:33 
 
Hardtraxxer

Redman schreef:
Er was daar zat ruimte en geluid leek beter :)

Toen op een gegeven moment het volume goed omhoog ging was het geluid niet heel fijn imo. Het was wel leuk dat die kicks er vol op klapten, maar mijn oren waren er niet zo blij mee. Toen maar oordoppen in gedaan, maar mijn probleem met oordoppen is dat als je ze in doet dat je bij mid intro's, climaxen of outro's weinig hoge tonen hoort. Melodieën zijn echt moeilijk te verstaan. Ik moet echt wel de track kennen om te weten wat ik dan hoor. Later op de avond meer naar voren gestaan en daar was de bass beter te doen

Hebben meer mensen dit met oordoppen? Ik heb zelf de Alpine MusicSafe Pro
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Heel veel mensen stoorde zich aan de sfeer, maar achteraan waar wij stonden links bij de regie was er echt een geweldige sfeer. Iedereen los, iedereen meedoen bij elke track

Yup, daar heb ik ook de hele avond gestaan en ondanks de drukte bij het eerste uur van Headhunterz, vond ik het heel erg prima daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De melodieën kwamen gewoon slecht door voor het grootste gedeelte van de nacht. Heb mijn dure oordoppen ook amper in gehad omdat ik dan de melodielijnen nog slechter hoor. Verpest de hele beleving van de muziek. Op decibel heb ik ze bijvoorbeeld wel grootste gedeelte van de dag in gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 10:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb ook geen last gehad van slechte sfeer, het ging misschien niet overal mega hard los maar vond het wel gewoon een relaxte sfeer. Echt 0 chagrijnige mensen gezien (behalve mezelf tijdens Freqz een paar keer xd ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vrij wisselend feest. Om te beginnen gewoon weer 45 minuten in de rij gestaan, om vervolgens om 2350 pas in de zaal te belanden en tijdens het allerdruktste moment verdrukt te worden bij de openingsshow. Tijdens HHz nauwelijks iets van de platen meegekregen; enkel bass en de melodie die het publiek overnam. Vond het geluid sowieso over de gehele nacht bijzonder slecht. Met weemoed terugdenken aan de HMH zullen we maar zeggen.

Paar aardige platen gehoord, maar die werden afgewisseld door de grootste kutmeuk waardoor het maar een beetje een vaag allegaartje werd. Van Complex Situation via QL17 anthem naar Lose My Mind. Door de afstelling van het geluid hoor je bij de oude platen voornamelijk een basslijn en bij de nieuwe voornamelijk snijdend hoog. Het enige wat echt goed doorkwam, wellicht afhankelijk van positie in de zaal, was SZP.

Dat gedonder met die kaartjes begint ook triest te worden. Afgelopen fqs al 65eu betaald terwijl er mensen voor 10eu in de zaal stonden. Nu was het weer 75 om 30. Probeert Q men er vanaf te houden om direct kaarten te kopen ofzo? Hou eens op met dat gedonder met die tour providers.

Oh en nog even een oproepje vanuit het volk onder de 2 meter: is het nou een keer mogelijk om een hoge booth aan te leggen net als op Qlimax? Ik heb echt geen seconde een DJ kunnen zien.. als er de hele nacht een CD aanstond had ik het ook geloofd.

Pommer had geen last van de slechte sfeer zegtie:

Citaat:
[07:07, 1-10-2017] Tim Brandhorst: Jurre
[07:07, 1-10-2017] Tim Brandhorst: Waar zit je
[07:08, 1-10-2017] Jurre Pommer: Jezus
[07:08, 1-10-2017] Jurre Pommer: Snap er niks vmmeer van
[07:10, 1-10-2017] Tim Brandhorst: Waar zit je dan????
[07:14, 1-10-2017] Jurre Pommer: 2
[07:14, 1-10-2017] Jurre Pommer: Dixie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een fantastische avond had moeten worden, geef ik met moeite een nipte voldoende. Ben niet snel ontevreden of negatief, maar hier was zo makkelijk zo veel meer uit te halen. The Prophet en Sound Rush waren leuk, vanaf Heady kon je je kont niet keren, waardoor ik m'n draai niet echt kon vinden en daarna tja wat moet ik er eigenlijk over zeggen. Waren zeker leuke momenten, maar heb me gruwelijk geërgerd aan alle edits etc. Die Doomed edit tijdens SZP bijvoorbeeld, draai gewoon het origineel man. En wat hadden de laatste 3 uur te maken met Headhunterz? Amper platen van hem gehoord. Frequencerz draaide op Rebirth zondag volgens mij nog The Perfect Weapon, waarom nu niet? Waar was Project One, zelfs amper platen van hen gehoord. Normaal hoor je op ieder random classic feest minimaal 2x The Art Of Creation, niet dat ik die nu persé wilde horen, maar alles bij elkaar gewoon echt teleurgesteld. En dat terwijl, omdat ik hier wel een beetje bang voor was, deze niet heel hoog waren. Klaagmodus uit. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 11:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uiteindelijk toch aanwezig kunnen zijn, zonder mijn vriendin te hoeven drogeren (zie pagina 39 van dit topic voor achtergrondinformatie). Van het weekendje weg naar Valkenburg netjes een weekendje naar Amsterdam kunnen maken. Was haar eerste nachtfeest. Ze vond het leuk, maar iets zegt me dat ik dit soort kunstjes niet te vaak moet flikken :lol: .

Rond half 11 bij de Ziggo Dome aangekomen, waar we eerst naar de bussenparking moesten omdat de bus uit Zeeland hier rond kwart voor 11 aan kwam met al onze vrienden (was een leuke verrassing, aangezien alleen Remi wist dat we kwamen). Tassen in de bus gelegd voor de terugweg en weer terug naar de Ziggo. Door de lange rij bij de ingang, de onduidelijkheid rondom de kluisjes en het op 20 mensen moeten wachten (de een moet pissen, de ander munten, weer een ander om drinken etc) waren we om 5 voor 12 pas in de zaal. Een beetje achterin blijven staan, waar genoeg de ruimte was. Openingsshow was vet (heel leuk gedaan met de stage), maar ik moest er nog wel even inkomen. Tot 4 uur best wel last gehad van de drukte, waardoor ik niet echt mijn energie kwijt kon. Veel bij de vrouw gestaan, omdat ik het na bovenstaande natuurlijk niet echt kon maken om het halve feest maar zelf op pad te gaan :P. Daarom veel staan ouwehoeren en een keer wat minder muzikaal meegekregen. Bij de set van PP kwam er wat meer ruimte, dus dat bood wel wat perspectief voor de laatste uren. Setje zelf was maar kut, dus snapte dat het wat rustiger werd. Bij Frequencerz werd het helaas weer mokerdruk.

Bastiaan schreef:
Hoogtepunt van de avond: Met Remi en Ramon het laatste uur volledig uit ons dakpan gegaan linksvoor. Alle energie die bespaart was door de drukte en het niet kunnen dansen kwam er daar nog even uit :worship:


Was ook een van de eerste keren dat ik SZP live heb meegemaakt (kwam er nooit van). Erg positief verrast. En kanonnen, er kwam toch wel een aardige portie geluid uit die boxen links voor toen hoor. Zuiver, ook, want hoewel de haren op mn kop er heen en weer van gingen (en ik heb er toch een redelijke dosis gel in zitten) kon ik gewoon nog makkelijk met mijn buurman converseren. Verder trouwens ook echt niet gestoord aan het geluid heel de nacht.

Al met al dus een hele leuke avond gehad. Zeker omdat woensdag pas is besloten dat ik nog ging (mocht gaan?). :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
Redman schreef:
Er was daar zat ruimte en geluid leek beter :)

Hebben meer mensen dit met oordoppen? Ik heb zelf de Alpine MusicSafe Pro

Ik heb Music Safe Classic met gouden filters.
Nergens last van gehad, mid en high kwamen goed door.
Zowel vooraan gestaan als op de decks boven (daar had je volgens mij t beste geluid + ruimte)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Met pijn in mijn hart geef ik toe dat ik me wellicht beter had vermaakt op Supremacy.

Dit vat het wel mooi samen. Had er zoveel meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
STVK schreef:
Met pijn in mijn hart geef ik toe dat ik me wellicht beter had vermaakt op Supremacy.

Dit vat het wel mooi samen. Had er zoveel meer van verwacht.

Dit, inderdaad zeg. Au
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neuh ik heb me hier sws beter vermaakt dan dat ik op Supremacy gedaan zou hebben xd. Maar alsnog had ik er ook meer van verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:18 
 
Hardtraxx Elite

Perfecte avond gehad! Tijdens The Prophet en Sound Rush was het geluid zoals meerdere zeggen een beetje kut, dit is dan ook het enige minpuntje deze avond. Alles goed geregeld, sfeer zat er overal goed in en 0,0 last gehad van de drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Dit zal wel wat mensen op de tenen trappen, maar volgens mij hebben 75% van de mensen die hier een negatief verhaal neerzetten gewoon de hele avond met een blije bakkes rondgelopen en zich super vermaakt. (Dit gevoel heb ik bij alle feest toppa's), om hier dan even een opsomming te maken van wat er allemaal mis was. Er waren bijv. genoeg plekken waar zelfs tijdens Heady goed te bewegen was (uiterst links boven op de tribunes, maar dan het stuk dichtst naar de stage toe) was er meer dan genoeg ruimte bijv). Als je in het midden ga staan of vooraan midden, is het op elk feest duwen en trekken en niet kunnen bewegen. Muzikaal was het gewoon supergoed, forumleden houden van classics, komt er een vrachtwagenlading aan classics voorbij, is er wel weer wat anders. Ik heb ook wel minpunten ervaren, bijv. de muntprijzen van 3€ en dan ook nog 1,5 muntje voor bier aka 4,50 voor 1 biertje. Maar dat, en veel van de dingen die ik vaak lees in feest toppa's, hebben mij er nog nooit van weerhouden gewoon een super feest te hebben. Denk dat de verwachtingen ook wel torenhoog liggen bij ons Nederlanders, als je al die verwachtingen even wegfiltert, is het gewoon een fucking vet feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:27 
 
Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Dit zal wel wat mensen op de tenen trappen, maar volgens mij hebben 75% van de mensen die hier een negatief verhaal neerzetten gewoon de hele avond met een blije bakkes rondgelopen en zich super vermaakt. (Dit gevoel heb ik bij alle feest toppa's), om hier dan even een opsomming te maken van wat er allemaal mis was. Er waren bijv. genoeg plekken waar zelfs tijdens Heady goed te bewegen was (uiterst links boven op de tribunes, maar dan het stuk dichtst naar de stage toe) was er meer dan genoeg ruimte bijv). Als je in het midden ga staan of vooraan midden, is het op elk feest duwen en trekken en niet kunnen bewegen. Muzikaal was het gewoon supergoed, forumleden houden van classics, komt er een vrachtwagenlading aan classics voorbij, is er wel weer wat anders. Ik heb ook wel minpunten ervaren, bijv. de muntprijzen van 3€ en dan ook nog 1,5 muntje voor bier aka 4,50 voor 1 biertje. Maar dat, en veel van de dingen die ik vaak lees in feest toppa's, hebben mij er nog nooit van weerhouden gewoon een super feest te hebben. Denk dat de verwachtingen ook wel torenhoog liggen bij ons Nederlanders, als je al die verwachtingen even wegfiltert, is het gewoon een fucking vet feest.

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, omdat jij een goed feest hebt gehad is mijn kritiek ongefundeerd maat. Sieg heil pedaalemmer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 12:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Avond is voor m'n gevoel nog nooit zo snel voorbij gevlogen dus ik heb me zeker vermaakt.
Vanaf het begin aanwezig, helaas drie kwartier in de rij moeten staan.
The prophet als verwacht een prima binnenkomer en sound rush goede warmup voor headhunterz. Heb de eerste twee uur veel staan buurten dus muzikaal al snel tevreden. Geluid stond inderdaad niet heel hard, maar dit voorkwam dat mn oor helemaal volgezeverd werd door mn gesprekspartners. Bij headhunterz werd het inderdaad erg druk, helemaal achterin op de tribune gaan staan waar wel ruimte was en we de show goed konden zien. Was een lekkere set met classics waar ik voor kwam, ook niet teleurgesteld door z'n nieuwe werk.
Wildstylez' set precies zoals verwacht, Qlimax anthem vrijwel zeker van hem.
Wat ik niet begrijp is het gezeik op de b2b2b set, ja noisecontrollers is standaard kwalitatief perfect maar een soloset kun je wekelijks horen. In de comeback show waar headhunterz centraal staat, vind ik een set van de big three een goede keuze. Vervolg op tonight zat direct heel de avond in mijn hoofd, echt een geniale plaat waar ik al veel van verwachtte.
Psyko Punkz kan me helaas niet zoveel boeien, opzich geen slechte platen maar bijzonder saaie set eigenlijk. Mooi zitmoment. Laatste twee uur linksvoor gestaan, de tering wat stond het geluid daar hard. Vond het in tegenstelling tot velen wel leuke setjes. Inderdaad niet bomvol verrassingen, maar wel lekker wat steviger werk aan het einde. Kon alleen de link niet leggen met headhunterz.

Al met al zeker goed vermaakt, niet zo'n absurd begaaigehalte als op supremacy wat de sfeer wel ten goede kwam. Meer dedicated 'volwassener' publiek die echt komen voor de muziek in plaats van de drugs.
Heel veel zin in VWAB en Qlimax! :clap:
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten