Avond is voor m'n gevoel nog nooit zo snel voorbij gevlogen dus ik heb me zeker vermaakt.
Vanaf het begin aanwezig, helaas drie kwartier in de rij moeten staan.
The prophet als verwacht een prima binnenkomer en sound rush goede warmup voor headhunterz. Heb de eerste twee uur veel staan buurten dus muzikaal al snel tevreden. Geluid stond inderdaad niet heel hard, maar dit voorkwam dat mn oor helemaal volgezeverd werd door mn gesprekspartners. Bij headhunterz werd het inderdaad erg druk, helemaal achterin op de tribune gaan staan waar wel ruimte was en we de show goed konden zien. Was een lekkere set met classics waar ik voor kwam, ook niet teleurgesteld door z'n nieuwe werk.
Wildstylez' set precies zoals verwacht, Qlimax anthem vrijwel zeker van hem.
Wat ik niet begrijp is het gezeik op de b2b2b set, ja noisecontrollers is standaard kwalitatief perfect maar een soloset kun je wekelijks horen. In de comeback show waar headhunterz centraal staat, vind ik een set van de big three een goede keuze. Vervolg op tonight zat direct heel de avond in mijn hoofd, echt een geniale plaat waar ik al veel van verwachtte.
Psyko Punkz kan me helaas niet zoveel boeien, opzich geen slechte platen maar bijzonder saaie set eigenlijk. Mooi zitmoment. Laatste twee uur linksvoor gestaan, de tering wat stond het geluid daar hard. Vond het in tegenstelling tot velen wel leuke setjes. Inderdaad niet bomvol verrassingen, maar wel lekker wat steviger werk aan het einde. Kon alleen de link niet leggen met headhunterz.
Al met al zeker goed vermaakt, niet zo'n absurd begaaigehalte als op supremacy wat de sfeer wel ten goede kwam. Meer dedicated 'volwassener' publiek die echt komen voor de muziek in plaats van de drugs.
Heel veel zin in VWAB en Qlimax!