Was een leuk feest maar had er eigenlijk meer van verwacht, meer spektakel en meer show.
Eerste paar uur was het geluid echt kut. Stond veel te zacht naar mijn mening, ook tijdens Headhunterz nog. Had pas vanaf Wildstylez het idee dat het harder stond.
Setje van Sound Rush was genieten.
Toen kwam Heady's set en ben er niet zo goed over uit wat ik daar nou van vond. Vond dat zijn set maar weinig structuur had. Veel classics werden wel geteased maar vroeg uitgemixed of uiteindelijk niet gedraaid en er werden teveel gare (kick) edits gedraaid. Had echt niet gehoeven. Haalde ook vaak het tempo eruit. Op zo'n feest wil ik gewoon de originele platen horen, want nostalgie. Al die kut edits of remixes heb ik me echt aan geirriteerd. Ook kan ik geen 1 nieuwe plaat opnoemen die me echt is bijgebleven. Het is leuk dat heady terug is, maar weet zeker dat hij geen verschil meer gaat maken in de scene. Zijn oude platen waren echt goud en groundbreaking, maar ben er achter gekomen dat heady mij eigenlijk al heel lang niet meer aanspreekt.
Desondanks ook wel platen gehoord tijdens zijn setje die ik niet verwacht had, zoals Spectrum remix en Toulouse Remix

.
Toen kwam Wildstylez, was wel prima, maar had ook wel wat meer oude plaatjes verwacht. Had ook wel verwacht dat Project One wel zou draaien, maar dit mocht niet baten helaas.
Ik keek vervolgens echt uit naar de set van Noisecontrollers. Had al wel verwacht dat ze met zn drieeën zouden staan, maar vond het erg jammer dat Bas gewoon geen tijd kreeg om zijn nieuwe plaatjes te draaien. Had graag Whose Plan is it? Of You Know I like it of spirit of hardstyle gehoord.
Tijdens Psyko Punkz gaan zitten en dus niet meegemaakt. Frequencerz vond ik in tegenstelling tot velen hier een lekker setje hebben. Nieuwe tracks klonken gaaf!
Sub Zero Project vond ik op een aantal platen na (Never Look Back bijv

) echt helemaal niks aan. Ze opende nog wel sterk, maar op een gegeven moment leek het net of ik al een halfuur naar dezelfde kick/track zat te luisteren. 1 of 2 keer zo'n aparte psyachtige kick is leuk, maar niet voor 85% van de set. Die kicks gaan op een gegeven moment gewoon vervelen, vooral ook omdat hun tracks voor de rest gewoon leeg klinken en er geen samenhang in zit. Kan me dan ook best wel eraan storen dat SZP zo hard gepushed wordt nu door met name Headhunterz. Helemaal praten over de next generation. Dat zijn ze ook, maar er zijn talenten die het veel meer verdienen naar mijn mening (neem bijv een Phuture Noize of een MYST) maarja.
Muzikaal dus zowel pluspunten als minpunten. Sfeer was btw wel echt top waar ik stond. Qua show had ik gewoon wat meer surprise acts (Project One) of iets van showcases verwacht. Vond dat ze er meer van hadden kunnen maken dan wat ze nu hadden neergezet.
Even alles op een rijtje
+++ Sound Rush
++ sfeer
+ Frequencerz
+ Wildstylez
+/- Headhunterz Set (maybe te hoge verwachtingen)
+/- Nieuwe platen van Headhunterz vallen best tegen. Maar misschien zo meteen nog ff beter luisteren thuis
- Geen wow factor
-- Drukte
-- Sub Zero Project
--- Geen nieuwe of recente Noisecontrollers platen gehoord
---- geluid (tot Wildstylez)
Al met al wel toch een gezellige avond/nacht gehad met de groep
Tering wat kut om te lezen dit. Jij staat nogal negatief in het leven zeker? Grappig ook dat je de set van Sound Rush helemaal geweldig vond ondanks het geluid tot Wildstylez?