Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:41 

Hardtraxx Elite

Dat zou me niks verbazen, een XQ Frequencerz.
Was er geen geheimzinnige aankondiging in het flyerboekje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:44 

Hardtraxx Veteran

Was een heerlijk feestje, met name de sets tot en met de b2b2b Noisecontrollers
Er leken wel veel remixes/kick edits voorbij te komen tijdens headhunterz zijn set, welke in mijn ogen niet allemaal even geslaagd waren.

Freqeuncerz met name de eerste helft matig en voorspelbaar, wel paar leuke tracks gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:58 

Hardtraxx Veteran

Nop, dit feest is bij het voor mij bij lange na niet geworden van wat ik ervan had verwacht. Muzikaal had ik al niet hele hoge verwachtingen dus daar heb ik me dus ook niet echt aan geïrriteerd. Wat ik wel kut vond is dat geen enkele artiest iets speciaals heeft gedaan. Het leek wel gewoon een random Hardstyle feest qua sets zoals je die elk weekend meerdere malen kunt meemaken.

Verder vond ik de sfeer maar tam, was het veeeeel te druk en wat waren er toch een hoop vervelende mensen die constant in de weg gingen staan als je dan eindelijk een beetje de ruimte had. Nee, net als XQ Holland in 2015 is de Ziggo Dome wederom geen succes gebleken voor mij.

Nu hoor ik jullie denken, was er dan helemaal niks leuks? Oh jazeker wel, met alle bekenden er gewoon wat van proberen te maken en was wederom erg gezellig onderling! Nog wel wat leuke platen gehoord (Digiwave (Yannick krijg nog €50,- van je), Speakafreak, D-Tuned, The Story Unfolds, Down With The Hardstyle etc..). Cocktailbar was ook super relaxed, lekker paar drankjes genuttigd aangezien ik er toch nog wat van moest maken. Thanks to Steven nog voor die baco!

Heeft Headhunterz trouwens een lesje pitchkicks gehad bij Frontliner of wat was dat? Sommige schoten zo richting de HMH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:01 

Hardtraxxer

zeke schreef:
Dat zou me niks verbazen, een XQ Frequencerz.
Was er geen geheimzinnige aankondiging in het flyerboekje?

Ja iets met wolfpack en dan de datum:  03-02-18
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:03 

Hardtraxx Elite

Tot pp een top avond
met pp heb ik niet zo veel maar was opzich nog passend. De laatste 2 uur sloegen nergens op, paste helemaal niet bij de sfeer van het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:08 

Hardtraxx Veteran

Top sfeer was er achterin zeg! Tot 5 uur was het muzikaal echt top. Jammer dat Freqz echt een zooddodende set draaide. SZP kon het daarna niet veel levendiger maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:09 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Tot pp een top avond
met pp heb ik niet zo veel maar was opzich nog passend. De laatste 2 uur sloegen nergens op, paste helemaal niet bij de sfeer van het feest.

Dit had ik ook idd. Ik vind Frequencerz echt heleeemaal niks. SZP klonk nog wel enigszins leuk maar Frequencerz heeft me helemaal uit de flow gehaald

Verder gewoon wel uitstekend vermaakt vanaf 00:00-4:00. Ik heb zelf totaal geen problemen met die hitjes en ik vond de set van Headhunterz leuk in elkaar zitten. Jaa het was misschien too much maar vaak werd ik wel verrast door al die edits en daarvoor ga ik naar een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:34 

Hardtraxxer

Gisteren met redelijk hoge verwachtingen naar de Ziggo Dome gegaan en in het begin had ik ook echt goede hoop dat het echt een avond voor in de boeken ging worden.
The Prophet en Sound Rush draaiden prima en het was erg gezellig linksvoor.
Eigenlijk toen de man van de avond, Headhunterz begon met draaien kwam hier al verandering in, het was veel te druk, je kon je kont niet eens keren en er waren constant duwende mensen om je heen.
Hierdoor vond ik dat de sfeer een heel stuk minder werd.
Jammer, want ik vond dat hij een een hele vette set neerzette.
Na de set van Headhunterz leek het wel iets rustiger in de zaal te worden maar vanaf hier werden de setjes eigenlijk
een stuk minder boeiend.
Toen Headhunterz, Noisecontrollers en Wildstylez samen het podium betraden dacht ik dat dit wel eens een puik setje kon worden maar ook hier was ik een beetje teleurgesteld in de platenkeuze.
Had Noisecontrollers en Wildstylez dan liever gewoon beide solo gezien, de collab van hun drieën vond ik trouwens wel heel erg vet :loving:
De setjes daarna waren voor mij ook alles behalve interessant, lichtpuntje was wel dat Frequencerz Stealth Mode draaiden, wat ging deze bizar hard :drool:

Ondanks dat het verder wel heel gezellig was met iedereen had ik toch op een heel andere avond gehoopt, misschien omdat mijn verwachtingen stiekem toch te hoog lagen, maar ik denk dat je bij een feest als deze ook wel meer mag verwachten dan bij andere feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:42 

Hardtraxx Veteran

Psyko Punkz die Beyond Belief draait. Heerlijk onverwachts :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:45 

Hardtraxx Crew

MelvinFR schreef:
Nop, dit feest is bij het voor mij bij lange na niet geworden van wat ik ervan had verwacht. Muzikaal had ik al niet hele hoge verwachtingen dus daar heb ik me dus ook niet echt aan geïrriteerd. Wat ik wel kut vond is dat geen enkele artiest iets speciaals heeft gedaan. Het leek wel gewoon een random Hardstyle feest qua sets zoals je die elk weekend meerdere malen kunt meemaken.

Precies dit ja.

Ik vond alle sets na Headhunterz trouwens ook enorm voorspelbaar, snap niet dat artiesten daar zelf niet moe van worden, elke week en elk feest maar weer dezelfde platen draaien.... Bij Psyko Punkz (is al niet mijn ding) dacht ik echt, wtf!? Die man draaide gewoon z'n hele album met misschien een viertal nieuwe platen erbij, nou vet leuk!!!1
Grootste tegenvaller was trouwens die b2b2b set van Headhunterz met WS & NC. Zoals een aantal hier al hebben aangegeven geen enkel nieuw werk van NC gehoord waar ik vooraf toch erg op had gehoopt. Geluid was in het midden 10 meter van het podium ook tergend slecht, sommige kicks deden me pijn aan de oren (ja, ik had oordoppen in). Grootste gedeelte linksvoor op de tribune vertoefd, daar was het prima te doen.

MelvinFR schreef:
Nu hoor ik jullie denken, was er dan helemaal niks leuks? Oh jazeker wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:46 

Hardtraxx Veteran

Vond het echt een supervet feest! Vooral de twee uurtje HHZ gaan voor mij de boeken in als 1 van de beste setjes ooit :loving: (flashbacks naar 'vroeger' etc)
In het begin stonden we vooraan om ook even mee te maken hoe HHZ reageerde op t publiek etc. Altijd wel mooi om te zien dat hij er ook van genoot.
Ja het was inderdaad druk in de zaal, daarom een goede zaak van Q dat ze decks hadden gemaakt net als bij Qlimax. :thumbup:
Zo had je lekker de ruimte om los te gaan! :D (blijkbaar was deze mogelijkheid niet iedereen opgevallen?)
Dus na een half uurtje vooraan daarna lekker 1,5 u op de decks verder de danspasjes gemaakt op de heerlijke combi van classics en nieuwe tracks :love:
Zo op die decks kreeg ik ook een btje een Qlimax gevoel, daar zijn de decks ook mn favoriete plek om te staan :D
Een noemenswaardig punt om te noemen is dat HHZ de iets andere versie van Digiwave draaide, oeh wat is die lekker :love:

Al met al, kritiekpunten zijn er altijd wel maar voor mij was dit een legendarisch feest :loving:

Ik kijk erg uit naar Headhunterz Returns in Duisburg waar er wss meer ruimte is om het nog een keertje over te doen. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:52 

Hardtraxx Veteran

Matig feestje eigenlijk. Beste geluid was op de tribune :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:53 

Hardtraxxer

Voor het eerst sinds Qlimax weer een hardstyle feest gehad. Merkte wel dat dat te lang geleden was... Maar evengoed wel een super vette avond gehad! Sound Rush draaiden echt fantastisch en als je dan binnenkomt tijdens The Raiders - a feeling dan zit de sfeer er meteen in :loving:

Moet helaas wel zeggen dat ik me enorm gestoord heb aan het geluid de hele avond. Het is dat ik alle oude platen kende, maar melodieën kwamen er nauwelijks doorheen, laat staan vocals. We stonden rechtsvoor/midden dus dat hoort niet te kunnen. Op de tribunes klonk het dan wel weer iets zuiverder. Dat verpeste wel een klein beetje de sfeer want van wat ik kon horen zat er heel veel vet spul tussen de nieuwe tracks :loving: Daarover gesproken: HHZ, wat een eindbaas! Sfeer was echt ongekend tijdens dat begin met veel kippenvel momentjes. Collab met Sound Rush klonk ook heel vet! Later met WS en NC lieten de mannen zien dat ze toch wel de onbetwiste top van de scene zijn (Opvolger van Tonight, wat een plaat :worship: )

Daarna naar de tribune gegaan toen PP begon. Ik snap wel dat het een logische overgang van euforisch naar wat meer raw is, maar hij draaide naar mijn weten de zaal helemaal dood. Hij heeft zeker vette platen maar het probleem is dat het allemaal hetzelfde klinkt en dat het maar als een trein doorging zonder rust momentjes. Begon toen al een beetje in te kakken en zat zelfs uit te kijken naar Frequencerz. Maar hier kon ik ook gewoon niks mee... (Vind Wolfpack ook zo'n overrated plaat :sick: ) Zaten wel zeker een paar vette nummers tussen maar verder eigenlijk stil gestaan en halverwege naar huis gegaan. Nog 3,5 uur lang onderweg geweest naar Arnhem wegens werkzaamheden :thumbdown:

Conclusie: Heb me van 11 tot 4 bij vlagen goed vermaakt maar daarna was het ruk.

+++++ HHZ
++++ Sound Rush, Wildstylez
++ NC
++ Lichtshows
+ Drukte viel mee vergeleken met andere feesten
+ Algemene service

------ Geluid tot 4 uur
--PP, Freqz
--- Fransen die midden in de rij alvast lekker de straat onderkotsen voordat het feest überhaupt is begonnen... Wat een debiel volk blijft het ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 16:59 

Hardtraxx Veteran

Ik ging hier vooral heen om gewoon een leuke avond te hebben met de vele bekenden, muzikaal gezien verwachtte ik er al niet zo veel van. En wat dat betreft voldeed het feest precies aan mn verwachtingen. Weinig echt goede sets gehoord. En het was inderdaad veel te druk op de vloer, wat ook niet bijdroeg aan de beleving.

Al met al een heel gezellige avond gehad met alle bekenden. Ook een hoop nieuwe ht'ers ontmoet (s/o naar urbandesigner voor het mij herkennen van Dax J de dag ervoor :lol: ) Er had alleen veel meer in kunnen zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 17:08 

Hardtraxxer

Net weer ontwaakt na een heerlijk feest.

Vanaf Groningen vertrokken met party-vervoer en onderweg een preparty. (ah fijn, dat ook weer een keer meegemaakt). Maar ik was liever lekker doorgereden en wat eerder binnen geweest. Maar +1 voor de jonge buschauffeur die overigens goed kon communiceren met alle feestgangers wat de sfeer goed deed. 110 km/u en we waren er zo. Helemaal top :thumbsup:

Eenmaal bij Sound Rush binnen en kon niet echt horen wat er gedraaid werd. Toen Hhz begon werd het ineens rampedruk. Beetje fistpumpen ahyeah. Ik ben zelf ook vrij klein en natuurlijk allemaal mensen die op elkaar klimmen en reuzen die voor mij stonden :mad:
Gelukkig na een kwartier ofzo haakten er veel mensen af en ontstond er wat losgaan ruimte. Of wij hebben de ruimte geclaimd :P
HHz setje heel fijn. Noisecontrollers, Wildstylez en Heady vond ik ook prima.

Bij psyko punkz onze voeten allemaal maar even een rustmoment gegeven (we vonden de set ook gewoon zaad).
Toen Frequencerz begonnen werd er natuurlijk verwacht dat er weer de hitjesparade voorbij zou komen maar er zaten toch nog wat verassingen tussen. Dat was een lichtpuntje en maakte de set wel iets leuker.

Vond SZP als afsluiter heel fijn. Lekkere trackkeuze. Shivers :loving:

Al met al een leuk feest maar toch wel een paar minpuntjes. Sfeer was erg wisselend en sommige mensen waren best van de kaart en ik zag ook mensen die totaal niet wisten wat ze er mee aan moesten.

+/-

++++ Buschauffeur Party-vervoer
+++ HHZ/ oude en nieuwe tracks :thumbsup:
++ Ruimte op de dansvloer (lees vrij uiteenlopende reacties maar denk dat wij net goed stonden)
+/- Wisselende sfeer
-- VDK volk en mensen die door de drukte heenrammen.
-- Geen tassen mee naar binnen? Ik heb complete weekendtassen voorbij zien komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 17:24 

Hardtraxxer

Genoten van een heerlijke avond.

Ik hoor veel mensen over de sfeer. Ik heb me niet geïrriteerd aan mensen die niet meer wisten wat voor of achter was en vond het fijn dat de meeste mensen hun shirtjes aanhielden. Anabolen gehalte lag laag, wat voor mij eigenlijk gelijk staat aan een fijne sfeer. Normaal heb ik nooit echt de behoefte om met anderen te lullen, maar werd verschillende keren luchtig en gezellig aangesproken wat leidde tot een leuk gesprek.

Muzikaal gezien vond ik het ook meer dan prima. De hitjesparade van HHZ was te verwachten. Hoe kunnen mensen daar nou over klagen. Daar komen we toch voor? Erg genoten van het meezingen vanuit de hele zaal en de nieuwe HHZ platen. Qlimax anthem ook nog even een dikke plus voor.

PP even gezeten en Freqz begin ik me inmiddels te storen aan dezelfde tracklist week in week uit, hierboven ook al eens vermeldt. Sub zero project was weer lekker.

Zaal was erg druk inderdaad maar rechtsachter bij de bar was voldoende ruimte en had ik niet het idee helemaal weggestopt te zitten. Hoorde ook veel mensen klagen over de temperatuur, geen last van gehad.

----- voor de belachelijke rij buiten én de hoeveelheid lockers. Organisatorisch echt een schande voor zo'n hal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 17:29 

Hardtraxx Veteran

Was een leuk feest maar had er eigenlijk meer van verwacht, meer spektakel en meer show.

Eerste paar uur was het geluid echt kut. Stond veel te zacht naar mijn mening, ook tijdens Headhunterz nog. Had pas vanaf Wildstylez het idee dat het harder stond.
Setje van Sound Rush was genieten.

Toen kwam Heady's set en ben er niet zo goed over uit wat ik daar nou van vond. Vond dat zijn set maar weinig structuur had. Veel classics werden wel geteased maar vroeg uitgemixed of uiteindelijk niet gedraaid en er werden teveel gare (kick) edits gedraaid. Had echt niet gehoeven. Haalde ook vaak het tempo eruit. Op zo'n feest wil ik gewoon de originele platen horen, want nostalgie. Al die kut edits of remixes heb ik me echt aan geirriteerd. Ook vond ik de nieuwe platen beetje mwahh.. Het is leuk dat heady terug is, maar weet zeker dat hij geen verschil meer gaat maken in de scene. Zijn oude platen waren echt goud en groundbreaking, maar ben er achter gekomen dat heady mij eigenlijk al heel lang niet meer echt aanspreekt helaas.
Desondanks ook wel platen gehoord tijdens zijn setje die ik niet verwacht had, zoals Spectrum remix en Toulouse Remix :loving: .

Toen kwam Wildstylez, was wel prima, maar had ook wel wat meer oude plaatjes verwacht. Had ook wel verwacht dat Project One wel zou draaien, maar dit mocht niet baten helaas.

Ik keek vervolgens echt uit naar de set van Noisecontrollers. Had al wel verwacht dat ze met zn drieeën zouden staan, maar vond het erg jammer dat Bas gewoon geen tijd kreeg om zijn nieuwe plaatjes te draaien. Had graag Whose Plan is it? Of You Know I like it of spirit of hardstyle gehoord.

Tijdens Psyko Punkz gaan zitten en dus niet meegemaakt. Frequencerz vond ik in tegenstelling tot velen hier een lekker setje hebben. Nieuwe tracks klonken gaaf!

Sub Zero Project vond ik op een aantal platen na (Never Look Back bijv :worship: ) echt helemaal niks aan. Ze opende nog wel sterk, maar op een gegeven moment leek het net of ik al een halfuur naar dezelfde kick/track zat te luisteren. 1 of 2 keer zo'n aparte psyachtige kick is leuk, maar niet voor 85% van de set. Die kicks gaan op een gegeven moment gewoon vervelen, vooral ook omdat hun tracks voor de rest gewoon leeg klinken en er geen samenhang in zit. Kan me dan ook best wel eraan storen dat SZP zo hard gepushed wordt nu. Er zijn talenten die het veel meer verdienen naar mijn mening (neem bijv een Phuture Noize of een MYST) maarja. Niet mijn ding dus :P

Muzikaal dus zowel pluspunten als minpunten. Sfeer was btw wel echt top waar ik stond. Qua show had ik gewoon wat meer surprise acts (Project One) of iets van showcases verwacht. Vond dat ze er meer van hadden kunnen maken dan wat ze nu hadden neergezet.

Even alles op een rijtje
+++ Sound Rush
++ sfeer
+ Frequencerz
+ Wildstylez
+/- Headhunterz Set (maybe te hoge verwachtingen)
+/- Nieuwe platen van Headhunterz vallen best tegen. Maar misschien zo meteen nog ff beter luisteren thuis
- Geen wow factor
-- Drukte
-- Sub Zero Project
--- Geen nieuwe of recente Noisecontrollers platen gehoord :cry:
---- geluid (tot Wildstylez)

Al met al wel toch een gezellige avond/nacht gehad met de groep
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 17:47 

Hardtraxx Elite

poekiepoes12 schreef:

----- voor de belachelijke rij buiten én de hoeveelheid lockers. Organisatorisch echt een schande voor zo'n hal.

De rij was groot ja maar het werd heel efficient naar binnen geleid. Kunnen ze ook weinig aan doen als iedereen te gelijk komt.
Enne te weinig lockers? dan had je wat beter moeten kijken want de lockers waren verre van allemaal vol
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:02 

Hardtraxx Elite

TSFH schreef:
Was een leuk feest maar had er eigenlijk meer van verwacht, meer spektakel en meer show.

Eerste paar uur was het geluid echt kut. Stond veel te zacht naar mijn mening, ook tijdens Headhunterz nog. Had pas vanaf Wildstylez het idee dat het harder stond.
Setje van Sound Rush was genieten.

Toen kwam Heady's set en ben er niet zo goed over uit wat ik daar nou van vond. Vond dat zijn set maar weinig structuur had. Veel classics werden wel geteased maar vroeg uitgemixed of uiteindelijk niet gedraaid en er werden teveel gare (kick) edits gedraaid. Had echt niet gehoeven. Haalde ook vaak het tempo eruit. Op zo'n feest wil ik gewoon de originele platen horen, want nostalgie. Al die kut edits of remixes heb ik me echt aan geirriteerd. Ook kan ik geen 1 nieuwe plaat opnoemen die me echt is bijgebleven. Het is leuk dat heady terug is, maar weet zeker dat hij geen verschil meer gaat maken in de scene. Zijn oude platen waren echt goud en groundbreaking, maar ben er achter gekomen dat heady mij eigenlijk al heel lang niet meer aanspreekt.
Desondanks ook wel platen gehoord tijdens zijn setje die ik niet verwacht had, zoals Spectrum remix en Toulouse Remix :loving: .

Toen kwam Wildstylez, was wel prima, maar had ook wel wat meer oude plaatjes verwacht. Had ook wel verwacht dat Project One wel zou draaien, maar dit mocht niet baten helaas.

Ik keek vervolgens echt uit naar de set van Noisecontrollers. Had al wel verwacht dat ze met zn drieeën zouden staan, maar vond het erg jammer dat Bas gewoon geen tijd kreeg om zijn nieuwe plaatjes te draaien. Had graag Whose Plan is it? Of You Know I like it of spirit of hardstyle gehoord.

Tijdens Psyko Punkz gaan zitten en dus niet meegemaakt. Frequencerz vond ik in tegenstelling tot velen hier een lekker setje hebben. Nieuwe tracks klonken gaaf!

Sub Zero Project vond ik op een aantal platen na (Never Look Back bijv :worship: ) echt helemaal niks aan. Ze opende nog wel sterk, maar op een gegeven moment leek het net of ik al een halfuur naar dezelfde kick/track zat te luisteren. 1 of 2 keer zo'n aparte psyachtige kick is leuk, maar niet voor 85% van de set. Die kicks gaan op een gegeven moment gewoon vervelen, vooral ook omdat hun tracks voor de rest gewoon leeg klinken en er geen samenhang in zit. Kan me dan ook best wel eraan storen dat SZP zo hard gepushed wordt nu door met name Headhunterz. Helemaal praten over de next generation. Dat zijn ze ook, maar er zijn talenten die het veel meer verdienen naar mijn mening (neem bijv een Phuture Noize of een MYST) maarja.

Muzikaal dus zowel pluspunten als minpunten. Sfeer was btw wel echt top waar ik stond. Qua show had ik gewoon wat meer surprise acts (Project One) of iets van showcases verwacht. Vond dat ze er meer van hadden kunnen maken dan wat ze nu hadden neergezet.

Even alles op een rijtje
+++ Sound Rush
++ sfeer
+ Frequencerz
+ Wildstylez
+/- Headhunterz Set (maybe te hoge verwachtingen)
+/- Nieuwe platen van Headhunterz vallen best tegen. Maar misschien zo meteen nog ff beter luisteren thuis
- Geen wow factor
-- Drukte
-- Sub Zero Project
--- Geen nieuwe of recente Noisecontrollers platen gehoord :cry:
---- geluid (tot Wildstylez)

Al met al wel toch een gezellige avond/nacht gehad met de groep

Tering wat kut om te lezen dit. Jij staat nogal negatief in het leven zeker? Grappig ook dat je de set van Sound Rush helemaal geweldig vond ondanks het geluid tot Wildstylez?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:03 

Hardtraxx Veteran

Dus omdat je het feest niet zo geweldig vond sta je maar negatief in het leven? Wat een rare opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:10 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
poekiepoes12 schreef:

De rij was groot ja maar het werd heel efficient naar binnen geleid. Kunnen ze ook weinig aan doen als iedereen te gelijk komt.
Enne te weinig lockers? dan had je wat beter moeten kijken want de lockers waren verre van allemaal vol

Dat naar binnen leiden vond ik top. Vanaf de ingang met hekken een strook van 50 meter. Maar waar de hekken ophielden was het gewoon dringen. De aso's waren zo binnen en de mensen die keurig wachtten, waaronder ik, zag je gewoon door Jan en alleman ingehaald worden. Dus dat vond ik organisatorisch slecht. Was eenvoudig beter te regelen. Maargoed. Lockers zal best dat ik niet alles gezien heb. Feit dat ik lang heb moeten zoeken, nergens meer sleuteltjes hingen en personeel het ook niet wist maakt dat ik ook daar niet tevreden over ben. Uiteindelijk mijn jas in de garderobe (gratis) kunnen ophangen maar als ik 5 min later was geweest had ik daar 20 minuten langer gestaan. Aangezien ik buiten ook al 40 minuten heb gewacht raakte mijn geduld een beetje op. Heb ook verschillende mensen verdwaasd om zich heen zitten kijken omdat tassen niet in de garderobe mochten en de lockers toch echt 'op' leken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:12 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Tering wat kut om te lezen dit. Jij staat nogal negatief in het leven zeker? Grappig ook dat je de set van Sound Rush helemaal geweldig vond ondanks het geluid tot Wildstylez?

Nee hoor helemaal niet. Een set kan ondanks het geluid nog wel goede platenkeuze hebben toch? Ik heb me overigens prima vermaakt. Alleen had van bepaalde sets gewoon veel te hoge verwachtingen die helaas niet waargemaakt zijn. Had gewoon meer van t feest verwacht. Zeker ook omdat je weer 65 euro neerlegt. Maarja, ik ben dan ook in tegenstelling tot velen hier niet per se een headhunterz fanboy. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat de toon van mn post best wel negatief was ja. Heady draaide met plaatjes als now is the time of last of mohicanz, digiwave, toulouse remix, spectrum remix echt een prima setje maar heeft nog steeds niet aan mijn verwachtingen voldaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:21 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
Millard Fillmore schreef:

Nee hoor helemaal niet. Een set kan ondanks het geluid nog wel goede platenkeuze hebben toch? Ik heb me overigens prima vermaakt. Alleen had van bepaalde sets gewoon veel te hoge verwachtingen die helaas niet waargemaakt zijn. Had gewoon meer van t feest verwacht. Zeker ook omdat je weer 65 euro neerlegt. Maarja, ik ben dan ook in tegenstelling tot velen hier niet per se een headhunterz fanboy. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat de toon van mn post best wel negatief was ja. Heady draaide met plaatjes als now is the time of last of mohicanz, digiwave, toulouse remix, spectrum remix echt een prima setje maar heeft nog steeds niet aan mijn verwachtingen voldaan

Wat waren jouw verwachtingen dan? Want headhunterz set was precies wat ik ervan verwacht had. Behalve dat ik toch wel een project one surprise act had verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:22 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het evenement een beetje tegenvallen. Ook niks meer voor mij die nachtfeesten zo ver weg en die tot 7 uur duren.

Het begin was vrij aardig, maar vanaf Psyko Punkz kakte het hele gebeuren in en was de nacht naar de godver. Ik kende misschien 1 plaat uit zijn set en de rest klonk voor mij gewoon als bagger. Niet mijn stijl. Frequencerz vond ik vermakelijk. Ik heb die mannen ook al een driekwart jaar niet meer zien draaien. Sub Zero Project had ik nog nooit meegemaakt, maar de laatste 2 uur waren meer wachten totdat ik naar huis kon dan dat ik me echt vermaakt heb.

Jammer dat de standaard raw kicks er al snel invlogen tijdens remixen van platen van HHZ tijdens zijn openingsset. Het was ook veel te druk tijdens deze set, superkut

Jammer genoeg ook maar één plaat van het Antidote album gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 18:31 

Hardtraxxer

De nieuwe tracks

http://www.hardnews.nl/headhunterz-onth ... we-muziek/
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten