Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 23:51 

Hardtraxx Veteran

Had ik maar geluisterd naar de heren en m'n kaart verkocht door de drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 23:54 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Had ik maar geluisterd naar de heren en m'n kaart verkocht door de drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 00:04 

Hardtraxx Veteran

YWalen schreef:
Staat wel zacht nog

Nu nie meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 00:29 

Hardtraxx Veteran

Ik zie nog niet echte harde klaplongers links voor. Stuur anders ff GPS. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 04:07 

Hardtraxx Veteran

Omg wat een heerlijk feest is dit zeg :love:
Twee uren Heady waren zo geweldig :love:
Zijn nieuwe tracks zijn super :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 04:36 

Hardtraxx Veteran

Hopelijk draait SZP die collab met hhz ook. Wat een dijk van een track :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 05:06 

Hardtraxx Newbie

Ben weggegaan na noisecontrollers. Omdat mn maat t niet meer trok en de volgesnove italianen iets te werden. Maar wat een avond. Die twee uur headhinterz waren al dik t kaartje waard. Echt heel erg genoten, geluid was perfect en de drukte was ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 05:24 

Hardtraxxer

Jezus wat is die set van Frequencerz toch een moodkill
Kan 9/10x raden welk nummer erna komt :(zoals gewoonlijk) :thumbdown:
Hopelijk draaien ze ooit een keer iets wat geen paradenummer is

Verder godverdomme mooi feest.
Lichtshow is op Qlimax niveau :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 07:44 

Hardtraxxer

Zieke avond gehad :) Headhunterz zijn nieuwe nummers waren echt top, enige minpuntje waren frequencerz die liveact slaat ook nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 07:49 

Hardtraxxer

Was ziek, behalve NC die niet solo staat en daardoor ook niet platen als You Know I Like It draait gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 07:50 

Hardtraxxer

Super vet feest gehad. Muziekaal was het dik in orde en de lichtshow was echt rete vet. Toch miste ik wel een beetje de wow factor zoals bijvoorbeeld een x-qlusive bfront of legends wel had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 08:13 

Bierkoning

T/m Wildstylez was echt legendarisch, vooral die 2 uur HHZ :loving: Daarna was het qua muziek eigenlijk best wel kut, wtf had NC voor een zaadset dan? Geen You Know I Like It of SOH, wel voor de 80.000e keer Faster n Further en Gimme Love... Gelukkig maakte Frequencerz het goed met een enorm fantastische set, met ongekend veel drive en onnoemelijk weinig breaks. Echt top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 08:40 

Hardtraxx Veteran

Heel erg dik feest gehad! Was boven verwachting 'fit' na Dax J all night en heel weinig slaap, en van begin tot eind echt dik genoten! The Prophet, HHZ, Sound Rush, tweede deel Freqz en de grote drie waren super! Wildstylez solo een stuk minder maar was een mooi moment om even een frietje te eten :).

Uitgebreid verslag volgt nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 08:40 

Hardtraxx Elite

Tot 5 uur heb ik echt een topfeest gehad, daarna vond ik het helaas minder worden...
De 2 uur HHZ waren echt geweldig, heerlijk mixtempo, veel oude tracks en het nieuwe werk was ook genieten!
Wildstylez daarna was ook meer dan prima, Qlimax anthem voor mij het hoogtepunt.

Toen de 3 helden samen, wederom fantastisch!! De nieuwe plaat is gewoon weer een meesterwerkje! Wel erg jammer dat NC geen solo tijd kreeg, had een aantal platen van hem toch echt willen horen zoals Spirit of Hardstyle en This Is Eternity.

Psyko Punkz vond ikzelf ook prima draaien, zijn muziek past wat mij betreft perfect bij een binnenfeest en op dit tijdstip.

Frequencerz begonnen wel aardig, maar met een vrij stevig 2e deel van de set draaiden ze wat mij betreft de avond een beetje kapot. Het paste voor mijn gevoel niet bij de sfeer van de rest van de avond...

SZP sloten wel prima af, aantal dikke platen voorbij horen komen, maar er zat totaal geen energie meer in me dus heb er niet echt meer van kunnen genieten.

Al met al een prima avondje, blij dat Heady terug is, toch echt een enorme aanwinst voor deze scene!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 09:50 

Hardtraxx Veteran

Appelsapman schreef:
Was ziek, behalve NC die niet solo staat en daardoor ook niet platen als You Know I Like It draait gvd

Ik dacht dus precies hetzelfde haha, wel mooi feestje verder, dure consumptie wel trouwens 4,50 euro voor een biertje van 0,35cl gaat nergens over :/ , verder alles top geregeld! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 11:23 

Hardtraxx Elite

Vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.

The Prophet had een leuke set, maar het geluid stond erg zacht. Idem voor Sound Rush.
Over de set van Headhunterz: ik had het idee dat hij teveel wilde doen. Hoor je een gruwelijk nummer, mixt ie alweer door naar de volgende! Leek wel een megamix! Verder ook onnodige edits gehoord. Paar vette nieuwe tracks van ‘m gehoord! Was trouwens ook bizar druk! :o
Set van Wildstylez (solo) en samen met Noisecontrollers en Headhunterz was tof! Veel oudere platen! (Wat bij de meeste setjes zo was)
Psyko Punkz vond ik eerlijk gezegd niet zo... Frequencerz hadden een dikke set. Die plaat wat iets met hun nieuwe liveact te maken had klapte er goed op zeg!
Sub Zero Project is niet echt mijn ding. Paar leuke nummers, maar daar houdt het mee op.

Tl;dr:
- Headhunterz wilde teveel in twee uur doen. Niet tof. Had beter b2b met alle artiesten kunnen draaien.
- Veeeeel te druk
- Sfeer was mwoah
- Te hoge verwachtingen vooraf
- Geluid slecht in het begin, later was het beter
- Veel oudere platen en vette nieuwe tracks van Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 12:41 

Hardtraxx Veteran

Gezellige bus reis gehad met Chris wenzel. En het feest zelf was ook best te pruimen. Wat me vooral opviel was de vrolijkheid van iedereen wat goed was af te lezen van de gezichten.
Headhunterz set was heel dik. Wildstylez en Noisecontrollers zijn ook wel bevallen, maar het werd nergens eigenlijk echt spannend.
Psyko Punkz heb ik niks mee. Vond het dan ook een zwaar uurtje die eeuwen leek te duren.
Frequencerz was wel lekker setje maar vond ze heel wisselvallig draaien. Tempo en track keuze vond ik maar wat willekeurig en stoorde me vooral aan het hele snelle door mixen van tracks. Heel erg zonde.
Als afsluiting viel SZP wel tegen. Had dan die twee met freqz gewisseld. Maar goed dat zag niemand van te voren aankomen.

Al met al een geslaagde nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 12:47 

Hardtraxxer

Wat. een. avond :worship: 2 uurtjes Headhunterz waren weer legendarisch :loving: wat klinken die nieuwe tracks toch heerlijk :D setjes van Sound Rush en Wildstylez, Headhunterz Noisecontrollers waren heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 12:56 

Hardtraxxer

Top feest gehad, alleen heb ik me wel kapot geërgerd aan de drukte tijdens Headhunterz, niet normaal. Je kon nergens lekker staan of er lopen wel de hele tijd mensen tegen je aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 13:46 

Bierkoning

Jezus wat stond het geluid hard op een gegeven moment, had geen oordoppen bij me en was gewoon niet te doen tijdens SZP. Was wel jammer want PP en Freqz werd ik ook al niet echt vrolijk van. Wel leuk dat ze Wolfpack een keer draaiden!!!

Set van Headhunterz was echt fantastisch :loving: Zoveel vette platen gehoord en de sfeer was tijdens dit echt top. Sowieso wel de hele avond vond ik, liep op eeb gegeven moment letterlijk 20 minuten rond met een traytje bier in mn hand omdat ik echt geen idee meer had waar iedereen stond, maar echt iedereen hielp me ff of maakte even een praatje, was wel mooi :P The Prophet helemaal gemist vanwege die enorme rij (wtf was dat), Sound Rush en Wildstylez waren vet, paar Project 1 plaatjes (L) NC vond ik tegenvallen (zie eerdere bericht). Al met al een mooi feestje (vooral de eerste uren), maar had er misschien toch wat meer van verwacht. Een B-Front of Phuture Noize in de line up had al enorm geholpen, wat was vooral Frequencerz kut zeg, meer breaks dan kicks gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:00 

Hardtraxx Veteran

Super fijn feestje gehad, een van de betere. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:11 

Hardtraxx Elite

Hoop verschillende meningen over Frequencerz.
De één zegt weinig breaks, een ander veel breaks.

Hoeveel nieuwe headhunter tracks heeft ie laten horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:12 

Hardtraxx Veteran

Een hele leuke avond gehad met veel bekenden. Alhoewel het feest niet helemaal aan m’n verwachtingen voldeed, muzikaal een prima avond gehad! :D The Prophet, Sound Rush, Headhunterz en het tweede deel van Frequencerz was heel vet,Wildstylez & Noisecontrollers niet heel spannend, Psyko Punkz viel reuze mee en met SZP kon ik niet zo veel, maar dat kwam vast door de zware benen. Muzikale hoogtepuntjes waren Digiwave, Speakafreak, Down With The Hardstyle, Time, The Crew en nog een aantal Clockartz platen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:26 

Hardtraxx Newbie

D-sturb High Power ging ook zo lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2017 15:35 

Hardtraxxer

Top avondje gehad! Uitschieter was natuurlijk de man van de avond zelf!! 2 uurtjes maximaal genieten met een lekker mix tussen oud en nieuw waarbij al die nieuwe hhz plaatjes stuk voor stuk pareltjes waren :loving: (vgm 2 of 3 nieuwe hhz solo tracks, collabs met sound rush en szp en en een tonight 2.0 met het gouden trio).
Daarnaast was het zoals verwacht bizar druk tijdens headhunterz maar er hing alsnog een geniaal sfeertje! Szp vond ik trouwens heerlijk draaien :$ playing with fire! Frequencerz was niks aan en geluid stond tot 12u niet zo goed.
Trouwens x-qlusive frequencerz 03-02-18?
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten