Laten we t hopen. Zal wel weer niet en kan je nu al de hele track list weten.SimpleEffect wrote:Doet Frequencerz vanavond ook hun Stealth Mode gevalletje presenteren bij HHZ?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Ze zouden op Supremancy toch voor het eerst doen? Pakkies aanhouden, in de auto springen en met heady op podium knallenRoyvn_ wrote:Laten we t hopen. Zal wel weer niet en kan je nu al de hele track list weten.SimpleEffect wrote:Doet Frequencerz vanavond ook hun Stealth Mode gevalletje presenteren bij HHZ?
Pommer wrote:POTVOLKOFFIE ZIN IN POTVOLKOFFIE
Iemand tips voor wat voor kleren je aan kan doen?
Ik zat te denken aan een korte broek met t-shirt en een joggingbroek meenemen voor erna.
Wat is slim?
Ik zat te denken aan een korte broek met t-shirt en een joggingbroek meenemen voor erna.
Wat is slim?
Last edited by Voluerunt on 30 Sep 2017 17:12, edited 1 time in total.
En zo wel dan weet je alvast hun tracklist voor QlimaxRoyvn_ wrote:Laten we t hopen. Zal wel weer niet en kan je nu al de hele track list weten.SimpleEffect wrote:Doet Frequencerz vanavond ook hun Stealth Mode gevalletje presenteren bij HHZ?
Hempie en jeans. zal wel zo'n plakfeest worden als QapitalVoluerunt wrote:Iemand tips voor wat voor kleren je aan kan doen?
Wat is slim?
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Komt zeker goed, spreek me maar even aan straks. Biertje is van mijRonzz wrote:Tot straksMongoose wrote:Sowieso 1 Hardtraxxer in die bus aanwezig in de persoon van Mike Lippinkhof himself , aangenaamRonzz wrote:Jammer, geen Hardtraxxers in de bus van Mike Lippinkhof? Oldenzaal - Enschede - Hengelo - Almelo?
Ongeveer Een kwart van de kaarten zijn dus verkocht via Ticketswap. Erg veel zeg
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
gvd zin in gvd 
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
JONGENS OVER EEN PAAR UUR JAJAJAJAJA IK HEB ER GODDOMME ZIN IN 
Dit wordt mijn eerste Headhunterz solo set die ik ga meemaken. Dat vind ik al een prachtig iets om naar uit te kijken!
22.15 linksvoor.
-
T
- 2 posts member since 2017
- last seen Oct 2017
Je bent niet de enige gelukkig, denk dat veel mensen met open mond (of schuivend) zullen kijken naar z'n set.PvO Hardstyle wrote:Dit wordt mijn eerste Headhunterz solo set die ik ga meemaken. Dat vind ik al een prachtig iets om naar uit te kijken!22.15 linksvoor.
Maar, mag je dus een leef flesje water meenemen naar binnen?
Lijkt me best weird maar hoop het zo!
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 9 hours ago
Jammer dat ik dit moet missen 
JAAAAAAAAAAAAA we mogen eindelijk!!
Heb het gevoel dat dit echt een legendarische avond gaat worden!
Veel plezier allen!
Heb het gevoel dat dit echt een legendarische avond gaat worden!
Veel plezier allen!
Nee, maar als je een halve apotheek kan verstoppen moet een flesje ook wel lukken toch.tommeh wrote:Maar, mag je dus een leef flesje water meenemen naar binnen?
Is that a leeg plastic flesje in your pocket or are you happy to see me? 
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Vanavond te herkennen aan... nee wacht LAAT ME MET RUST
Inmiddels al bij Café Baco. Godveromme zin in!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Te herkennen aan, tja ach, wit hemd, bruine korte broek. Links voor. Klaplongen. Zie jullie daar.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Volgens mij hebben ze de controle gestopt. Zijn in 1x 20meter verder. Maar wat een rij. In 6 jaar nog nooit zo iets gezienRelentless Bass wrote:Deze rij voor de ingang![]()
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Leek heel lang maar uiteindelijk 30 min gewacht.