Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 66  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Doet Frequencerz vanavond ook hun Stealth Mode gevalletje presenteren bij HHZ? :innocent:


Laten we t hopen. Zal wel weer niet en kan je nu al de hele track list weten.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 17:02 
 
Hardtraxxer

Royvn_ schreef:
SimpleEffect schreef:
Doet Frequencerz vanavond ook hun Stealth Mode gevalletje presenteren bij HHZ? :innocent:


Laten we t hopen. Zal wel weer niet en kan je nu al de hele track list weten.

Ze zouden op Supremancy toch voor het eerst doen? Pakkies aanhouden, in de auto springen en met heady op podium knallen :P
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
POTVOLKOFFIE ZIN IN POTVOLKOFFIE
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand tips voor wat voor kleren je aan kan doen?
Ik zat te denken aan een korte broek met t-shirt en een joggingbroek meenemen voor erna.
Wat is slim?
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
SimpleEffect schreef:
Doet Frequencerz vanavond ook hun Stealth Mode gevalletje presenteren bij HHZ? :innocent:


Laten we t hopen. Zal wel weer niet en kan je nu al de hele track list weten.


En zo wel dan weet je alvast hun tracklist voor Qlimax >.<

Voluerunt schreef:
Iemand tips voor wat voor kleren je aan kan doen?
Ik zat te denken aan een korte broek met t-shirt en een joggingbroek meenemen voor erna.
Wat is slim?


Hempie en jeans. zal wel zo'n plakfeest worden als Qapital :clap:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 17:19 
 
Hardtraxxer

Ronzz schreef:
Mongoose schreef:
Ronzz schreef:
Jammer, geen Hardtraxxers in de bus van Mike Lippinkhof? Oldenzaal - Enschede - Hengelo - Almelo?


Sowieso 1 Hardtraxxer in die bus aanwezig in de persoon van Mike Lippinkhof himself , aangenaam :)

Tot straks :worship:


Komt zeker goed, spreek me maar even aan straks. Biertje is van mij :thumbup:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeveer Een kwart van de kaarten zijn dus verkocht via Ticketswap. Erg veel zeg
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 17:54 
 
Hardtraxx Veteran

gvd zin in gvd :yay:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 18:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

JONGENS OVER EEN PAAR UUR JAJAJAJAJA IK HEB ER GODDOMME ZIN IN :yay:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt mijn eerste Headhunterz solo set die ik ga meemaken. Dat vind ik al een prachtig iets om naar uit te kijken! :clap: 22.15 linksvoor.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 18:15 
 
Hardtraxx Newbie

PvO Hardstyle schreef:
Dit wordt mijn eerste Headhunterz solo set die ik ga meemaken. Dat vind ik al een prachtig iets om naar uit te kijken! :clap: 22.15 linksvoor.


Je bent niet de enige gelukkig, denk dat veel mensen met open mond (of schuivend) zullen kijken naar z'n set.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar, mag je dus een leef flesje water meenemen naar binnen?
Lijkt me best weird maar hoop het zo!
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 18:36 
 
Hardtraxxer

Jammer dat ik dit moet missen :cry:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 19:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JAAAAAAAAAAAAA we mogen eindelijk!!
Heb het gevoel dat dit echt een legendarische avond gaat worden! :loving:

Veel plezier allen!
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Maar, mag je dus een leef flesje water meenemen naar binnen?
Lijkt me best weird maar hoop het zo!


Nee, maar als je een halve apotheek kan verstoppen moet een flesje ook wel lukken toch. :lol:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is that a leeg plastic flesje in your pocket or are you happy to see me? :cool:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 20:31 
 
Hardtraxxer

Vanavond te herkennen aan... nee wacht LAAT ME MET RUST
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels al bij Café Baco. Godveromme zin in!
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Te herkennen aan, tja ach, wit hemd, bruine korte broek. Links voor. Klaplongen. Zie jullie daar.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze rij voor de ingang :cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Relentless Bass schreef:
Deze rij voor de ingang :cry: :cry:

Volgens mij hebben ze de controle gestopt. Zijn in 1x 20meter verder. Maar wat een rij. In 6 jaar nog nooit zo iets gezien
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Leek heel lang maar uiteindelijk 30 min gewacht.
Bericht Geplaatst op 30 sep 2017 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Staat wel zacht nog
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten