Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Zamble wrote:Hoeveel mensen lezen nou uiteindelijk die AYNTK? Ongetwijfeld dat er morgen tientallen mensen met een tas aankomen..
Die kunnen ze toch niet allemaal weigeren/innemen?
Dat kan wel, vorige week zag ik een foto met tientallen tassen in de kliko voor de Ziggo :/
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
MelvinFR wrote:View on YouTube

Gr.
Als die toch eens langskomt :love:
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Hoe zit het ook alweer met het water in de Ziggo Dome? Krijg je een beker of flesje, en zo ja welke ivm dop ^^
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
RTM93 wrote:
TiMOTHYb wrote:Who the fuck is alice
Een meid die een van de bussen vanuit twente heeft georganiseerd.
Als hij geluk heeft en mee kan dat is het een mooie mazzelpik. Heerlijk in de beatbuzz. Ik moet helaas voor deze keer genoegen nemen met minder. Maar goed zolang de speakers maar niet al te hard kraken en ook maar een klein beetje lage tonen uitblazen ben ik al tevreden. :P en een fatsoenlijke chauffeur. De chauffeurs van de beatbuzz organisatie zijn de beste die je kan hebben.
:lol: :loving:
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Patjee410 wrote:Hoe zit het ook alweer met het water in de Ziggo Dome? Krijg je een beker of flesje, en zo ja welke ivm dop ^^
Ge krijgt bekers. Zelf flesje meenemen is een optie
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
STVK wrote:
Patjee410 wrote:Hoe zit het ook alweer met het water in de Ziggo Dome? Krijg je een beker of flesje, en zo ja welke ivm dop ^^
Thanks. Dan neem ik een flesje mee
Artiest
197 posts member since 2016
last seen 18 days ago
Is het al 22:00?? :clap:
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Nee
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Net 3 heerlijke uren geslapen na Dax J all night long, om 17:00 Amsterdam om met Hekzitter en maten lekker uit eten te gaan. Nog echt 00000 zin maar we gaan ervoor vannacht :D !!
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
MelvinFR wrote:
RTM93 wrote:
TiMOTHYb wrote:Who the fuck is alice
Een meid die een van de bussen vanuit twente heeft georganiseerd.
:lol:
Ik denk dat ik de clue mis om mee te lachen.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
View on YouTube
R
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Jordy wrote:View on YouTube
Oke leuk dankje.

Kende dat niet.
A
STVK wrote:
Gewoon sourcy ofzo? En gesealed of leeg?
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Ik weet het niet zeker, maar ik denk leeg. Gesealed wordt het gezien als het meenemen van eigen drinken en dat mag niet zover ik weet.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 19 days ago
STVK wrote:
Wut?? Is dit toegestaan?
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
RTM93 wrote:
Ronzz wrote:Jammer, geen Hardtraxxers in de bus van Mike Lippinkhof? Oldenzaal - Enschede - Hengelo - Almelo?
Zoo te zien niet. ShatterDJ zou ook nog eerst bij Chris in de bus zitten maar gaan vlgs mij met de auto. Toch aardig wat regio HT'ers op pad naar het verre westen vanavond.
Jammer. Tot vanavond!
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen 25 days ago
Ik neem zo'n zak mee die je kan vullen op festivals hopen dat die wel mag
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Ronzz wrote:Jammer, geen Hardtraxxers in de bus van Mike Lippinkhof? Oldenzaal - Enschede - Hengelo - Almelo?
Sowieso 1 Hardtraxxer in die bus aanwezig in de persoon van Mike Lippinkhof himself , aangenaam :)
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Relentless Bass wrote:Ik neem zo'n zak mee die je kan vullen op festivals hopen dat die wel mag
Op andere Q-dance feesten mocht het tot nu toe wel. Geen idee of er vanuit ziggo dome nog extra regels zijn zodat het niet mag.
R
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
Mongoose wrote:
Sowieso 1 Hardtraxxer in die bus aanwezig in de persoon van Mike Lippinkhof himself , aangenaam :)
Moii.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Grim wrote:
Relentless Bass wrote:Ik neem zo'n zak mee die je kan vullen op festivals hopen dat die wel mag
Op andere Q-dance feesten mocht het tot nu toe wel. Geen idee of er vanuit ziggo dome nog extra regels zijn zodat het niet mag.
Oh Nice dat wist ik niet. Dacht dat het nooit mocht op binnenfeesten. Die gaat mooi mee :D
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
RoyAPO wrote:
Grim wrote:
Oh Nice dat wist ik niet. Dacht dat het nooit mocht op binnenfeesten. Die gaat mooi mee :D
Spreek voornamelijk over festivals, niet 100% zeker over indoor feesten. Altijd op eigen risico zo een dingen.
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Mongoose wrote:
Tot straks :worship:
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Doet Frequencerz vanavond ook hun Stealth Mode gevalletje presenteren bij HHZ? :innocent:
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME