Dat kan wel, vorige week zag ik een foto met tientallen tassen in de kliko voor de ZiggoZamble wrote:Hoeveel mensen lezen nou uiteindelijk die AYNTK? Ongetwijfeld dat er morgen tientallen mensen met een tas aankomen..
Die kunnen ze toch niet allemaal weigeren/innemen?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Als die toch eens langskomt
Hoe zit het ook alweer met het water in de Ziggo Dome? Krijg je een beker of flesje, en zo ja welke ivm dop 
RTM93 wrote:Een meid die een van de bussen vanuit twente heeft georganiseerd.TiMOTHYb wrote:Who the fuck is alice
Als hij geluk heeft en mee kan dat is het een mooie mazzelpik. Heerlijk in de beatbuzz. Ik moet helaas voor deze keer genoegen nemen met minder. Maar goed zolang de speakers maar niet al te hard kraken en ook maar een klein beetje lage tonen uitblazen ben ik al tevreden.en een fatsoenlijke chauffeur. De chauffeurs van de beatbuzz organisatie zijn de beste die je kan hebben.
Ge krijgt bekers. Zelf flesje meenemen is een optiePatjee410 wrote:Hoe zit het ook alweer met het water in de Ziggo Dome? Krijg je een beker of flesje, en zo ja welke ivm dop
Thanks. Dan neem ik een flesje meeSTVK wrote:Ge krijgt bekers. Zelf flesje meenemen is een optiePatjee410 wrote:Hoe zit het ook alweer met het water in de Ziggo Dome? Krijg je een beker of flesje, en zo ja welke ivm dop
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 10 days ago
Nee
Net 3 heerlijke uren geslapen na Dax J all night long, om 17:00 Amsterdam om met Hekzitter en maten lekker uit eten te gaan. Nog echt 00000 zin maar we gaan ervoor vannacht
!!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Ik denk dat ik de clue mis om mee te lachen.MelvinFR wrote:RTM93 wrote:Een meid die een van de bussen vanuit twente heeft georganiseerd.TiMOTHYb wrote:Who the fuck is alice
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
-
A
Gewoon sourcy ofzo? En gesealed of leeg?STVK wrote:Ge krijgt bekers. Zelf flesje meenemen is een optiePatjee410 wrote:Hoe zit het ook alweer met het water in de Ziggo Dome? Krijg je een beker of flesje, en zo ja welke ivm dop
Ik weet het niet zeker, maar ik denk leeg. Gesealed wordt het gezien als het meenemen van eigen drinken en dat mag niet zover ik weet.
Wut?? Is dit toegestaan?STVK wrote:Ge krijgt bekers. Zelf flesje meenemen is een optiePatjee410 wrote:Hoe zit het ook alweer met het water in de Ziggo Dome? Krijg je een beker of flesje, en zo ja welke ivm dop
Jammer. Tot vanavond!RTM93 wrote:Zoo te zien niet. ShatterDJ zou ook nog eerst bij Chris in de bus zitten maar gaan vlgs mij met de auto. Toch aardig wat regio HT'ers op pad naar het verre westen vanavond.Ronzz wrote:Jammer, geen Hardtraxxers in de bus van Mike Lippinkhof? Oldenzaal - Enschede - Hengelo - Almelo?
Ik neem zo'n zak mee die je kan vullen op festivals hopen dat die wel mag
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Sowieso 1 Hardtraxxer in die bus aanwezig in de persoon van Mike Lippinkhof himself , aangenaamRonzz wrote:Jammer, geen Hardtraxxers in de bus van Mike Lippinkhof? Oldenzaal - Enschede - Hengelo - Almelo?
Op andere Q-dance feesten mocht het tot nu toe wel. Geen idee of er vanuit ziggo dome nog extra regels zijn zodat het niet mag.Relentless Bass wrote:Ik neem zo'n zak mee die je kan vullen op festivals hopen dat die wel mag
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Moii.Mongoose wrote:Sowieso 1 Hardtraxxer in die bus aanwezig in de persoon van Mike Lippinkhof himself , aangenaamRonzz wrote:Jammer, geen Hardtraxxers in de bus van Mike Lippinkhof? Oldenzaal - Enschede - Hengelo - Almelo?
Oh Nice dat wist ik niet. Dacht dat het nooit mocht op binnenfeesten. Die gaat mooi meeGrim wrote:Op andere Q-dance feesten mocht het tot nu toe wel. Geen idee of er vanuit ziggo dome nog extra regels zijn zodat het niet mag.Relentless Bass wrote:Ik neem zo'n zak mee die je kan vullen op festivals hopen dat die wel mag
Spreek voornamelijk over festivals, niet 100% zeker over indoor feesten. Altijd op eigen risico zo een dingen.RoyAPO wrote:Oh Nice dat wist ik niet. Dacht dat het nooit mocht op binnenfeesten. Die gaat mooi meeGrim wrote:Op andere Q-dance feesten mocht het tot nu toe wel. Geen idee of er vanuit ziggo dome nog extra regels zijn zodat het niet mag.Relentless Bass wrote:Ik neem zo'n zak mee die je kan vullen op festivals hopen dat die wel mag
Tot straksMongoose wrote:Sowieso 1 Hardtraxxer in die bus aanwezig in de persoon van Mike Lippinkhof himself , aangenaamRonzz wrote:Jammer, geen Hardtraxxers in de bus van Mike Lippinkhof? Oldenzaal - Enschede - Hengelo - Almelo?
Doet Frequencerz vanavond ook hun Stealth Mode gevalletje presenteren bij HHZ? 
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME