Doet me heel erg pijn dit.RoyAPO wrote:Ik had beter van je verwacht Melvin
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-dance Presents: Headhunterz, Hard With Style (20-10-2012, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Dont Let Daddy Know (02-03-2024, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Gearbox digital - Pole Position Ziggodome (30-12-2023, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: Qapital - The Alpha State (02-04-2022, Ziggo Dome, Amsterdam)
- View the latest post: I AM HARDSTYLE in concert (14-08-2020, Ziggo Dome, Amsterdam)
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
-
PHardtraxxer
- 626 posts member since 2012
- last seen 25 days ago
BIJNA!
Vraagje over vervoer vanuit Amsterdam richting Utrecht. Geldt eigenlijk voor alle feesten gehouden in oude HMH en Ziggodome. Wij hebben nog nooit gebruik gemaakt van partyvervoer en weten eigenlijk ook niet zo goed hoe dat werkt, maar nu is het dus wachten op de eerste trein van 07:32.. Opzich prima als alles in orde is, maar mocht iemand er echt doorheen zitten is een eerder alternatief altijd fijn.
Net gekeken voor Uber, wordt je natuurlijk lekker voor de deur afgezet. Maar dat ritje kost inmiddels ook gewoon 80 ekkies.
Zie ik een optie over het hoofd?
Vraagje over vervoer vanuit Amsterdam richting Utrecht. Geldt eigenlijk voor alle feesten gehouden in oude HMH en Ziggodome. Wij hebben nog nooit gebruik gemaakt van partyvervoer en weten eigenlijk ook niet zo goed hoe dat werkt, maar nu is het dus wachten op de eerste trein van 07:32.. Opzich prima als alles in orde is, maar mocht iemand er echt doorheen zitten is een eerder alternatief altijd fijn.
Net gekeken voor Uber, wordt je natuurlijk lekker voor de deur afgezet. Maar dat ritje kost inmiddels ook gewoon 80 ekkies.
Zie ik een optie over het hoofd?
Aah welkom in de bus! We gaan via Oldenzaal en Enschede met een kleine tussenstop in Rijssen waar we pauzeren. Gedurende de gehele reis zullen er fijne classic plaatjes te horen zijn, tevens verzeker ik als busleider geen tyfusherrie op de terugweg en een zakje knettersnoep met een lolly. Tot vanavond!RTM93 wrote:Nou, ik mis weer alle fun!Vitality wrote:In die bus zitten inderdaad de meest gezellige mensenRTM93 wrote: Ik heb ook al contact gehad met Alice want wij gingen in het verleden wel eens met haar mee maar toen op dat moment waren de plaatsen gereserveerd. anders was ik ook het liefst daar in mee gegaan.![]()
![]()
Ik heb sowieso nog geen bevestiging gekregen van hoe en waar.. De bus waar wij in zijn gegooid hebben opstap losser en rossum old. en daar kom ik niet eens in de buurt..
Gewoon Enschede.. is beste.
Edit: Dit zijn de bustijden en opstapplaatsen:
19:15 uur, Oldenzaal - Station NS
19:40 uur, Enschede - Het Diekman
20:15 uur, Rijssen - Station (zijde Brand Oil)
Last edited by Wenzel on 30 Sep 2017 11:02, edited 1 time in total.
Straks eerst nog een potje voetballen en daarna richting Amsterdam. De zin is meer dan aanwezig! 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 14 days ago
Top Chris, zie je vanavond!
Aah welkom in de bus! We gaan via Oldenzaal en Enschede met een kleine tussenstop in Rijssen waar we pauzeren. Gedurende de gehele reis zullen er fijne classic plaatjes te horen zijn, tevens verzeker ik als busleider geen tyfusherrie op de terugweg en een zakje knettersnoep met een lolly. Tot vanavond!![]()
Ik heb nu nog 1 busplek over met vervoer vanaf Enschede!
Jammer, geen Hardtraxxers in de bus van Mike Lippinkhof? Oldenzaal - Enschede - Hengelo - Almelo?
Ja ze lopen er mee rond.patrickjumpeen wrote:Beetje rare vraag, maar verkopen ze flugel in ziggo dome?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Zoo te zien niet. ShatterDJ zou ook nog eerst bij Chris in de bus zitten maar gaan vlgs mij met de auto. Toch aardig wat regio HT'ers op pad naar het verre westen vanavond.Ronzz wrote:Jammer, geen Hardtraxxers in de bus van Mike Lippinkhof? Oldenzaal - Enschede - Hengelo - Almelo?
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
GODVERREDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Bedankt maar ben sowieso opzoek naar 3 plekken.Vitality wrote:Ik heb nu nog 1 busplek over met vervoer vanaf Enschede!
@wenzel jouw bus zit ook helemaal vol?
Ik vraag ff voor je na of er nog meer plaatsen over zijn!Kwami wrote:Bedankt maar ben sowieso opzoek naar 3 plekken.Vitality wrote:Ik heb nu nog 1 busplek over met vervoer vanaf Enschede!
Last edited by Vitality on 30 Sep 2017 12:33, edited 1 time in total.
Kwami wrote:Bedankt maar ben sowieso opzoek naar 3 plekken.Vitality wrote:Ik heb nu nog 1 busplek over met vervoer vanaf Enschede!
Ik ben bang van wel!! Anders moet je party-vervoer even bellen, die mensen die willen jullie vast graag ergens bij in stoppen.
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Onze wedstrijd is afgelast. Wat ga ik nu doen tot hhz.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik hoef dan sowieso niet te voetballen maar ik heb precies hetzelfdeRTM93 wrote:Onze wedstrijd is afgelast. Wat ga ik nu doen tot hhz.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Bedankt mannen voor de info en de hulp!
Gaan misschien met de trein, maar heb ook bericht van Alice dat er miss wat mogelijk is
Gaan misschien met de trein, maar heb ook bericht van Alice dat er miss wat mogelijk is
TiMOTHYb wrote:Who the fuck is alice
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 14 days ago
Een meid die een van de bussen vanuit twente heeft georganiseerd.TiMOTHYb wrote:Who the fuck is alice
Als hij geluk heeft en mee kan dat is het een mooie mazzelpik. Heerlijk in de beatbuzz. Ik moet helaas voor deze keer genoegen nemen met minder. Maar goed zolang de speakers maar niet al te hard kraken en ook maar een klein beetje lage tonen uitblazen ben ik al tevreden.
RTM93 wrote:Een meid die een van de bussen vanuit twente heeft georganiseerd.TiMOTHYb wrote:Who the fuck is alice