Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 09:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oh echt dan pas, daar gaat m'n plan om hem op ticketswap te zetten als ik zaterdag alsnog een kaartje fix xd Nouja dan moet iemand me maar vertrouwen dat ik hem voor hem achter hou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oh echt dan pas, daar gaat m'n plan om hem op ticketswap te zetten als ik zaterdag alsnog een kaartje fix xd Nouja dan moet iemand me maar vertrouwen dat ik hem voor hem achter hou.


Je kunt hem toch ook een paar dagen van te voren op Ticketswap zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Oh echt dan pas, daar gaat m'n plan om hem op ticketswap te zetten als ik zaterdag alsnog een kaartje fix xd Nouja dan moet iemand me maar vertrouwen dat ik hem voor hem achter hou.

Dit is precies de reden waarom en daarom vind ik het raar dat pv het niet geheim heeft gehouden voor de vaste afnemers. Nu krijg je mensen die de bus reis voor lief nemen en alleen pre sale doen voor het ticker en vervolgens op eigen vervoer gaan. Gevolg : bussen minder gevuld, wat ten koste gaat van sfeer ed. Ik snap dat mensen het op deze manier willen veilig stellen, maar jammer vind ik het wel. Als ik het zo lees gelukkig is dit meer een probleem voor afdeling zuid dan Oost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 10:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Anthor schreef:
Pommer schreef:
Oh echt dan pas, daar gaat m'n plan om hem op ticketswap te zetten als ik zaterdag alsnog een kaartje fix xd Nouja dan moet iemand me maar vertrouwen dat ik hem voor hem achter hou.


Je kunt hem toch ook een paar dagen van te voren op Ticketswap zetten?

Niet als je hem pas vrijdag voor het feest binnen krijgt (1 dag dus). Je moet eerst een ticket hebben om up te loaden dus eerder kan niet. Maarja komt wel goed, eerst maar eens zaterdag afwachten.

@ RTM

Tja die sfeer zal Partyvervoer toch ook niet zoveel boeien? Zolang ze de plekken maar verkopen. Overigens denk ik dat het allemaal wel meevalt met het aantal mensen die zo heeft gedacht als ik. De meeste zullen echt wel gewoon met PV zelf gaan toch? Het blijven Hollanders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Gevolg : bussen minder gevuld, wat ten koste gaat van sfeer ed.

/care

Overigens ook kaarten veiliggesteld via partyvervoer :thumbsup: geen zorgen RTM, wij nemen wel echt de bus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
RTM93 schreef:
Gevolg : bussen minder gevuld, wat ten koste gaat van sfeer ed.

/care

Overigens ook kaarten veiliggesteld via partyvervoer :thumbsup: geen zorgen RTM, wij nemen wel echt de bus

Nou ja ik denk dat je liever in een bus zit met mensen dan half leeg. Ik heb wel eens een open inschrijving gehad die 40% gevuld was. Saaiste bus rit ooit. Iedereen zit in eilandjes van elkaar en de sfeer was erg tam. Ik ben altijd goed gevulde bussen gewend met vrienden en vrienden van vrienden waar we lekker holadijeee door de hele bus hoppen van stoel naar stoel en elke keer weer nieuw gesprek hebben. :D wij zijn vaak ook eerste opstap dus zit je al gauw minimaal 2uur in de bus. Sommige busreizen waren zelfs gezelliger dan het feest zelf. :lol: vrees alleen wel met supremacy op dezelfde datum dat de beatbuzzen al vergeven zijn, dus even afwachten welke partybus nog over is om naar toe te verplaatsen.


Wil ik erbij toevoegen :
Ik ben vanaf het begin bij GTP al en hier in het oosten zitten in de bussen vaak dezelfde mensen die veel waarde hechten aan een sfeervolle bus. Voor mensen die event travel gewend zijn of pv zien als een gewone vervoerder snap ik dat ze er misschien niet zo nauw naar kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
RTM93 schreef:
Gevolg : bussen minder gevuld, wat ten koste gaat van sfeer ed.

/care

Overigens ook kaarten veiliggesteld via partyvervoer :thumbsup: geen zorgen RTM, wij nemen wel echt de bus

Dan zitten wij waarschijnlijk in dezelfde bus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Anthor schreef:
Pommer schreef:
Oh echt dan pas, daar gaat m'n plan om hem op ticketswap te zetten als ik zaterdag alsnog een kaartje fix xd Nouja dan moet iemand me maar vertrouwen dat ik hem voor hem achter hou.


Je kunt hem toch ook een paar dagen van te voren op Ticketswap zetten?

Niet als je hem pas vrijdag voor het feest binnen krijgt (1 dag dus). Je moet eerst een ticket hebben om up te loaden dus eerder kan niet. Maarja komt wel goed, eerst maar eens zaterdag afwachten.

@ RTM

Tja die sfeer zal Partyvervoer toch ook niet zoveel boeien? Zolang ze de plekken maar verkopen. Overigens denk ik dat het allemaal wel meevalt met het aantal mensen die zo heeft gedacht als ik. De meeste zullen echt wel gewoon met PV zelf gaan toch? Het blijven Hollanders :P

True story.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 11:52 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
pim0412 schreef:
RTM93 schreef:
vrees alleen wel met supremacy op dezelfde datum dat de beatbuzzen al vergeven zijn, dus even afwachten welke partybus nog over is om naar toe te verplaatsen.


Ik kan jouw vertellen dat alle Beatbuzzen die Party-vervoer tot haar beschikking heeft naar Headhunterz. Nu Partyvervoer geen partner meer is van AoD zullen ze daar niet snel hun paradepaardjes heen sturen denk ik.

Overigens staat mijn partybus al online. Dus mochten jullie meewillen vanuit het oosten met een chille bus. Voel je vrij om je over te schrijven naar mijn bus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 12:50 
 
Hardtraxxer

Mongoose schreef:
Overigens staat mijn partybus al online. Dus mochten jullie meewillen vanuit het oosten met een chille bus. Voel je vrij om je over te schrijven naar mijn bus :thumbsup:

Welke bus is van jou dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 12:57 
 
Hardtraxxer

ShatterDJ schreef:
Mongoose schreef:
Overigens staat mijn partybus al online. Dus mochten jullie meewillen vanuit het oosten met een chille bus. Voel je vrij om je over te schrijven naar mijn bus :thumbsup:

Welke bus is van jou dan?


Bus 22 Regio Oost
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 13:38 
 
Hardtraxx Elite

Mongoose schreef:
ShatterDJ schreef:
Mongoose schreef:
Overigens staat mijn partybus al online. Dus mochten jullie meewillen vanuit het oosten met een chille bus. Voel je vrij om je over te schrijven naar mijn bus :thumbsup:

Welke bus is van jou dan?


Bus 22 Regio Oost

Indische buurt om precies te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zie dat er bussen online staan al. Wauw wat een volk. ongelooflijk. denk wel 6-7 bussen kan vullen.
Ik zeg de hype is real. dat gaat echt in no time uitverkopen. k zet een kratje bier in op binnen een uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat lijkt me nog een ruime schatting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 14:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik zie dat er bussen online staan al. Wauw wat een volk. ongelooflijk. denk wel 6-7 bussen kan vullen.
Ik zeg de hype is real. dat gaat echt in no time uitverkopen. k zet een kratje bier in op binnen een uur.

Waarom denk je dat ik deze aanpak gekozen heb voor het eerst in m'n leven :P 100% dat het binnen no time uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 14:45 
 
Hardtraxxer

Even het zekere voor het onzekere, dit is de link waar je zaterdag tickets kan kopen toch?

http://www.q-dance.com/nl/tickets/return-headhunterz/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
Even het zekere voor het onzekere, dit is de link waar je zaterdag tickets kan kopen toch?

http://www.q-dance.com/nl/tickets/return-headhunterz/

Ehm nee denk dat dat voor Q-Base is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
RTM93 schreef:
Ik zie dat er bussen online staan al. Wauw wat een volk. ongelooflijk. denk wel 6-7 bussen kan vullen.
Ik zeg de hype is real. dat gaat echt in no time uitverkopen. k zet een kratje bier in op binnen een uur.

Waarom denk je dat ik deze aanpak gekozen heb voor het eerst in m'n leven :P 100% dat het binnen no time uitverkocht is.

Ik snap je volkomen. Zelfs mensen wie eerder supremacy zouden gaan switchen massaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Pommer schreef:
Oh echt dan pas, daar gaat m'n plan om hem op ticketswap te zetten als ik zaterdag alsnog een kaartje fix xd Nouja dan moet iemand me maar vertrouwen dat ik hem voor hem achter hou.

Dit is precies de reden waarom en daarom vind ik het raar dat pv het niet geheim heeft gehouden voor de vaste afnemers. Nu krijg je mensen die de bus reis voor lief nemen en alleen pre sale doen voor het ticker en vervolgens op eigen vervoer gaan. Gevolg : bussen minder gevuld, wat ten koste gaat van sfeer ed. Ik snap dat mensen het op deze manier willen veilig stellen, maar jammer vind ik het wel. Als ik het zo lees gelukkig is dit meer een probleem voor afdeling zuid dan Oost.


Denk niet dat dit de reden is, party-vervoer tickets kunnen namelijk niet meer doorverkocht worden via ticketswap. Zelf ervaren afgelopen defqon, voorheen kon het wel maar de laatste feestjes niet meer. Via marktplaats verkopen is dan nog wel mogelijk, das logischerwijs echter wel wat riskanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Echt waar ja? Accepteren ze geen tickets van pv? Dat wist ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Echt waar ja? Accepteren ze geen tickets van pv? Dat wist ik niet.


Bij defqon kreeg je op ticketswap meteen een melding, iets in de trant van:

"Ticketswap mag geen tickets doorverkopen die afkomstig zijn van partners/derden"

Ben al jaren busleider bij party-vervoer en vaak zat een dubbel ticket verkocht (je kreeg voorheen altijd een gratis tickets als je leider was), dat lijkt afgelopen te zijn. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:51 
 
Hardtraxxer

Wenzel schreef:
Denk niet dat dit de reden is, party-vervoer tickets kunnen namelijk niet meer doorverkocht worden via ticketswap. Zelf ervaren afgelopen defqon, voorheen kon het wel maar de laatste feestjes niet meer. Via marktplaats verkopen is dan nog wel mogelijk, das logischerwijs echter wel wat riskanter.


Dit kan ik dan weer meteen ontkrachten. Ik heb afgelopen weekend nog gewoon tickets van Party-vervoer kunnen verkopen voor Dreamfields omdat ik plekken op de gastenlijst had gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
RTM93 schreef:
Echt waar ja? Accepteren ze geen tickets van pv? Dat wist ik niet.


Bij defqon kreeg je op ticketswap meteen een melding, iets in de trant van:

"Ticketswap mag geen tickets doorverkopen die afkomstig zijn van partners/derden"

Ben al jaren busleider bij party-vervoer en vaak zat een dubbel ticket verkocht (je kreeg voorheen altijd een gratis tickets als je leider was), dat lijkt afgelopen te zijn. :thumbdown:

Bjorn was sowieso gestopt om de meeste leiders tickets te geven toch. Ken al wel wat leiders die er mee gestopt zijn omdat ze alleen nog de reis gratis aangeboden kregen en ticket zelf moesten kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wenzel schreef:
RTM93 schreef:
Echt waar ja? Accepteren ze geen tickets van pv? Dat wist ik niet.


Bij defqon kreeg je op ticketswap meteen een melding, iets in de trant van:

"Ticketswap mag geen tickets doorverkopen die afkomstig zijn van partners/derden"

Ben al jaren busleider bij party-vervoer en vaak zat een dubbel ticket verkocht (je kreeg voorheen altijd een gratis tickets als je leider was), dat lijkt afgelopen te zijn. :thumbdown:

Bjorn was sowieso gestopt om de meeste leiders tickets te geven toch. Ken al wel wat leiders die er mee gestopt zijn omdat ze alleen nog de reis gratis aangeboden kregen en ticket zelf moesten kopen.


Das inmiddels afgelopen inderdaad, je krijgt nu een vergoeding die afhankelijk is van het aantal passagiers.

@ mongoose: Dan wellicht alleen q-feestjes? Weet iig dat het bij defqon onmogelijk was en dat je die melding kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Zou het niet raar vinden dat Q, ticketswap en PV onderling hier afspraken voor hebben om zwarthandel tegen te gaan. Aangezien Q wel vaak altijd uitverkochte feesten heeft. En je bij PV altijd kan pre-orderen.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten