Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Het is trouwens niet de bedoeling dat je dit via openbare fora gaat delen xd
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Chroman wrote:Het is trouwens niet de bedoeling dat je dit via openbare fora gaat delen xd
Want? Ze adverteren er toch gewoon mee op hun eigen website?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Steffnov wrote:
Chroman wrote:Het is trouwens niet de bedoeling dat je dit via openbare fora gaat delen xd
Want? Ze adverteren er toch gewoon mee op hun eigen website?
Dat staat op die site

Edit: meestal dan bij pre-sales. Ik zie het nu niet staan
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Als ze het niet zouden willen, dan moet je het op een members-only pagina zetten, niet open op hun evenementenpagina. En zoals je zegt, het staat er deze keer niet bij :P
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Ik heb dit ook al via pm aangegeven, normaal staat het altijd in hun mails inderdaad dat dit niet publiekelijk gedeeld mag worden.

Of ze zijn het vergeten, of het is niet van toepassing. Maar feit blijft wel dat je nu da kans krijgt dat mensen alleen pre order voor het ticket doen en dus reis kosten voor lief nemen en de bus straks lege plekken heeft wat ik persoonlijk heel zonde zou vinden.
Steffnov wrote:Als ze het niet zouden willen, dan moet je het op een members-only pagina zetten, niet open op hun evenementenpagina. En zoals je zegt, het staat er deze keer niet bij :P
Eerder was dit ook volgens mij het geval dat je een prive link kreeg. Wellicht hoefden ze het nu dan niet geheim te houden. ik heb geen idee.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Is het gek als ik er allemaal geen fluit van begrijp?
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik ben echt benieuwd of het feest echt zo snel gaat uitverkopen. Straks is al het gestress hier voor niks
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 18 hours ago
RoyAPO wrote:Ik ben echt benieuwd of het feest echt zo snel gaat uitverkopen. Straks is al het gestress hier voor niks
Ik verwacht dat het binnen een kwartier tot een halfuur wel uitverkocht is.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
RoyAPO wrote:Ik ben echt benieuwd of het feest echt zo snel gaat uitverkopen. Straks is al het gestress hier voor niks
Ik durf er wel een wedje op te leggen dat je op 2 uur te laat gaat zijn
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Steffnov wrote:
Ik durf er wel een wedje op te leggen dat je op 2 uur te laat gaat zijn
Ik ga vragen of ik iets eerder weg kan zaterdag van het werk en dan ga ik gewoon met drie browsers klaar zitten om 1 uur. Dan moet het vast lukken :P
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Hoe werkt zoiets eigenlijk, heeft het zin om meerdere tabbladen open te zetten, of wordt dat alsnog gezien als één computer? Heb je met een computer, mobiel en tablet wel drie kansen, of werkt dat ook niet omdat je allemaal vanaf hetzelfde IP adres werkt?
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Svennn wrote:Hoe werkt zoiets eigenlijk, heeft het zin om meerdere tabbladen open te zetten, of wordt dat alsnog gezien als één computer? Heb je met een computer, mobiel en tablet wel drie kansen, of werkt dat ook niet omdat je allemaal vanaf hetzelfde IP adres werkt?
Meerdere tabbladen heeft geen nut, meerdere browsers wel. Mobiel gebruiken werkt ook sowieso.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Meerdere tabbladen heeft wel nut. Heb vaak ook dat het tabblad dat ik later opende eerder erdoor was. Zelfde geldt voor andere browsers en telefoon.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Q-Dance wrote:Bij deze kaartverkoop kunnen er maximaal 4 tickets per persoon (waarvan maximaal 2 VIP) worden aangeschaft.
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Echt een hoerenkutzooi dat ik niet kan die avond >.< waarschijnlijk niet aanwezig dus.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
online now
Joey wrote:Meerdere tabbladen heeft wel nut. Heb vaak ook dat het tabblad dat ik later opende eerder erdoor was. Zelfde geldt voor andere browsers en telefoon.
Je hebt het nu over de wachtrij. Maar als het goed is bestel je op je paylogic account je kaartjes toch ? Daar kan je volgens mij maar max 4 bestellen.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Steffnov wrote:
Svennn wrote:Hoe werkt zoiets eigenlijk, heeft het zin om meerdere tabbladen open te zetten, of wordt dat alsnog gezien als één computer? Heb je met een computer, mobiel en tablet wel drie kansen, of werkt dat ook niet omdat je allemaal vanaf hetzelfde IP adres werkt?
Meerdere tabbladen heeft geen nut, meerdere browsers wel. Mobiel gebruiken werkt ook sowieso.
Idd meerdere browsers. Ik had met Thunderdome Chrome, Firefox, Edge en Internet Explorer open. Het verbazingwekkende was dat Internet Explorer als eerste was :lol: :lol: :lol:

Had met vgm een Qlimax of Hard Bass ook dat Firefox sneller was dan Chrome
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 18 days ago
hurricane wrote: alle 15000 kaarten
Is dat de capaciteit van de Ziggodome ja? Dacht dat dat aantal wat lager lag.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Aristo wrote:
hurricane wrote: alle 15000 kaarten
Is dat de capaciteit van de Ziggodome ja? Dacht dat dat aantal wat lager lag.
Zoek een liveset met Villain op en dan hoor je vanzelf wel "I wanna see x hands in the air" :lol:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 hour ago
Capaciteit van de grote zaal in Ziggo dome is zelfs 17.000.
https://www.ziggodome.nl/zakelijk/zalen/grote-zaal
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Koen wrote:Capaciteit van de grote zaal in Ziggo dome is zelfs 17.000.
Alhoewel dat waarachijnlijk wel met alle zitplaatsen meegeteld zal zijn ^^ , waarschijnlijk zullen er aanzienlijk minder mensen zijn tijdens een hardstyle feest.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Wanneer krijg je trouwens het toegangs kaartje als je via Party-Vervoer besteld?
Komt die dan zaterdagmiddag via de mail?
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
hurricane wrote:Wanneer krijg je trouwens het toegangs kaartje als je via Party-Vervoer besteld?
Komt die dan zaterdagmiddag via de mail?
Uit mijn ervaring in de week in aanloop naar het feest.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
LV1 wrote:
Koen wrote:Capaciteit van de grote zaal in Ziggo dome is zelfs 17.000.
Alhoewel dat waarachijnlijk wel met alle zitplaatsen meegeteld zal zijn ^^ , waarschijnlijk zullen er aanzienlijk minder mensen zijn tijdens een hardstyle feest.
op Q feesten is het maximum 6.000 of 6500 of iets in die trant.

@ hurricane, de tickets krijg je de vrijdag voor het feest.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
oke thanks! :thumbup: