Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 20:08 

Hardtraxx Veteran

Shirt en broek gewoon uit zodra we binnen zijn :yay:
Afbeelding

Wij komen om 21u met onze groep (11 personen) aan op station Bijlmer ArenA. Iemand die in de buurt een leuk café weet waar we nog iets kunnen drinken en/of een snackbar waar we nog een kleine hap kunnen halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 20:11 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Afbeelding

Wij komen om 21u met onze groep (11 personen) aan op station Bijlmer ArenA. Iemand die in de buurt een leuk café weet waar we nog iets kunnen drinken en/of een snackbar waar we nog een kleine hap kunnen halen?

Zit een burgerking in het station en voor de hmh is nog een febo.
Naast de hmh(afaslive) is een cafe wat bij de bios hoort. Ook de arena heeft wel wat cafe's maar deze zijn natuurlijk gericht op ajax.
Bij de ziggodome zelf is ook nog een cafe buiten. links voor de ingang
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 21:23 

Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
Grim schreef:
Afbeelding

Zit een burgerking in het station en voor de hmh is nog een febo.
Naast de hmh(afaslive) is een cafe wat bij de bios hoort. Ook de arena heeft wel wat cafe's maar deze zijn natuurlijk gericht op ajax.
Bij de ziggodome zelf is ook nog een cafe buiten. links voor de ingang

Houd er rekening mee dat je morgen ook menselijk verkeer hebt van Rolling Stones in de ArenA, dus tegen de tijd dat we met z'n alle naar binnen gaan (2200/2300) zal d'r aardig wat volk zich vol aan het eten/zuipen zijn. Vast ook al eerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 22:04 

Hardtraxx Veteran

Morgen lekker op tijd naar Amsterdam, daar eerst rustig wat pilsjes vatten en daarna naar binnen. :beer:

Tot morgen mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 22:12 

Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Morgen lekker op tijd naar Amsterdam, daar eerst rustig wat pilsjes vatten en daarna naar binnen. :beer:

Tot morgen mensen!

Rustig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 22:14 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
yannickvk schreef:

Tot morgen mensen!

Rustig?

Oke dat lieg ik xx
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 22:21 

Hardtraxx Elite

Zin in! eerst met maten het centrum in en kapsalon eten :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 22:32 

Hardtraxxer

Doen ze bij de ingang moeilijk als ik een stripje ibuprofen meeneem? Ik ben er de laatste dagen namelijk vrij afhankelijk van geweest en ik zou toch graag naar HHZ heen willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 22:41 

Hardtraxxer

Beetje rare vraag, maar verkopen ze flugel in ziggo dome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 22:54 

Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:

Ongetwijfeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 22:55 

Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Doen ze bij de ingang moeilijk als ik een stripje ibuprofen meeneem? Ik ben er de laatste dagen namelijk vrij afhankelijk van geweest en ik zou toch graag naar HHZ heen willen.

Vast niet. Ik neem alleen soms astma medicatie mee en 3 van de 5 keer vragen ze of ik het wil inhaleren xd. Denken ze nou echt dat ik die hele diskus uit elkaar haal en er drugs in ga stoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 23:08 

Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:
Spalken schreef:

Vast niet. Ik neem alleen soms astma medicatie mee en 3 van de 5 keer vragen ze of ik het wil inhaleren xd. Denken ze nou echt dat ik die hele diskus uit elkaar haal en er drugs in ga stoppen

Had ik een keer met mijn gehoorbescherming op intents, of ik ze even in kon doen om het te bewijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 23:55 

Hardtraxxer

Fluxion schreef:
RoyAPO schreef:
Spalken schreef:

Had ik een keer met mijn gehoorbescherming op intents, of ik ze even in kon doen om het te bewijzen.

Ik krijg altijd hoofdpijn met feesten, dus ibuprofen is voor mij ook heel belangrijk. Vaak mag je er maar 2 mee door de fouillering, daarom smokkel ik voor de zekerheid meestal wat in mn onderbroek mee om gezeik te voorkomen. Als je er maar 2 nodig hebt, hoef je je daar geen zorgen over te maken iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 00:10 

Hardtraxxer

Kwami schreef:
Jurheinen schreef:
Erg blij dat wij een busje hebben gehuurd met zijn allen, scheelt veel gezeik met de trein :D

Ja mocht iemand nog 3 plekken hebben vanuit Enschede of Hengelo, hoor het graag :thumbup:

Party-vervoer heeft nog wel plekje denk ik. Even op de site kijken, desnoods ff mailen oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 04:11 

Hardtraxxer

Kan natuurlijk deze hele nacht al niet slapen :cry: behoorlijk veel zin in dit feest. Ben ook al onderhand de hele week non stop headhunterz classics aan het luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 08:02 

Hardtraxx Elite

Kwami schreef:
Ja mocht iemand nog 3 plekken hebben vanuit Enschede of Hengelo, hoor het graag :thumbup:

Ik heb nu in ieder geval nog 1 bus of combiticket over met vervoer vanaf Enschede! Nog geïnteresseerd? Kan misschien nog voor je navragen of er nog meer busplekken vrij zij.

Of heeft iemand anders hier nog belang bij een combi-, bus- of normaal ticket? PM dan maar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 08:40 

Hardtraxx Elite

Tering wat een zin, extra vroeg wakker uiteraard. Veel plezier iedereen, ik ben te herkennen aan mijn lieve lach.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 08:46 

Hardtraxx Veteran

Hier ook zin in! Vanmiddag nog ff lekker naar Amsterdam voor een training en dan weer terug reizen in de avond om naar hhz te gaan xd. Te herkennen aan mijn witte shirt met Heisenberg op de achterkant
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 09:30 

Hardtraxx Veteran

Heel de dag werken, daarna housewarming in Amsterdam en meteen door
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 09:31 

Hardtraxxer

patrickjumpeen schreef:

Zelf een flugeldopje meenemen is makkelijker. En als je een ekte bent, gwn een spa dopje vol mikken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 09:31 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Pipa schreef:
Koen schreef:
Iemand suggesties voor parkeren met auto bij ziggo dome?

Woonwijk achter arena. Zet ik de auto ook altijd neer als ik naar Ajax ga. 10 minuten lopen, maar wel gratis parkeren

Darlingstraat haha!

Nee dat is te ver lopen. Tussen Darling straat en Arena zit nog een blok
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 09:55 

Hardtraxx Veteran

Kevv1990 schreef:
patrickjumpeen schreef:

Zelf een flugeldopje meenemen is makkelijker. En als je een ekte bent, gwn een spa dopje vol mikken

Nu snap ik dus waarom mensen Flugel zouden kopen op een feest xd. Is toch de grootste geld verspilling die er is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 09:57 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Kevv1990 schreef:
patrickjumpeen schreef:

Nu snap ik dus waarom mensen Flugel zouden kopen op een feest xd. Is toch de grootste geld verspilling die er is

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 10:08 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:

Ik koop elk feest wel Flugels en gebruik ze gewoon zoals ze bedoeld zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2017 10:22 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:

Ik koop elk feest wel Flugels en gebruik ze gewoon zoals ze bedoeld zijn. :P

Ik had beter van je verwacht Melvin ;)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten