Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 11:45 

Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:
Nu 210 kaartjes aangeboden op Ticketswap. Morgen kan je voor 40 euro naar dit feest xd

Gelukkig zijn er mensen die hun verantwoordelijkheid nemen en zorgen voor meer ruimte op de djensvloer

PS: Wel zuur voor een maat van me. Hij heeft zelf nog twee kaarten te koop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 11:47 

Hardtraxx Veteran

Ik zit ook nog met mijn tickets van party vervoer >.<
Kon ze ook niet eerder verkopen, omdat je ze pas op woensdag voor het feest krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 12:06 

Hardtraxx Elite

PvO Hardstyle schreef:
Hebben ze nog steeds de grijs/witte muntjes? Ik heb nog over van Qapital 2014.

Munten zijn maar een half jaar geldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 12:07 

Hardtraxxer

freaqshow taferelen van kaarten voor 8 euro en ik neem misschien ook nog wel een kijkje :lol:

Pommer schreef:
RoyAPO schreef:
Nu 210 kaartjes aangeboden op Ticketswap. Morgen kan je voor 40 euro naar dit feest xd

Kan iemand me dit uitleggen :P Is dat echt allemaal via PV?

Misschien ook te maken met kopers die hadden gehoopt op de laatste dag te verkopen met +100 winst omdat ze al hadden verwacht dat de hype enorm zou zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 12:21 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Ga je echt je rugzak niet mee naar binnen krijgen?? Neem altijd een trui en trainingsbroek mee voor op de terugweg namelijk..

Genoeg screenshot en mailtjes van Q en Ziggo gelezen dat ze er heel moeilijk om gaan doen. Heb zelf nooit een rugzak oid mee dus het kan mij ook niet echt boeien. :$

Zamble schreef:
Hoeveel mensen lezen nou uiteindelijk die AYNTK? Ongetwijfeld dat er morgen tientallen mensen met een tas aankomen..
Die kunnen ze toch niet allemaal weigeren/innemen?

Dat is je eigen verantwoordelijkheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 12:47 

Hardtraxxer

Hoe zal de terugweg het OV zijn? Maadten van mij zijn met Xqlusive Holland geweest en terug reis richting Enschede was een drama, moesten één of twee treinen wachten.
Ik was van plan om om 0700 uur van de Ziggo Dome naar station Duivendrecht te lopen. Gelukkig zal drukte door Rolling Stones voor het OV wel meevallen want zijn andere tijden.
Maar zal station Duivendrecht om 07.30 vol staan met hhz gangers??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:05 

Hardtraxx Newbie

Kwami schreef:
Hoe zal de terugweg het OV zijn? Maadten van mij zijn met Xqlusive Holland geweest en terug reis richting Enschede was een drama, moesten één of twee treinen wachten.
Ik was van plan om om 0700 uur van de Ziggo Dome naar station Duivendrecht te lopen. Gelukkig zal drukte door Rolling Stones voor het OV wel meevallen want zijn andere tijden.

Tja lastig te zeggen. Tijdje niet in de Ziggodome/HMH geweest maar vroegah ging de eerste trein of metro pas rond half 8 weer. Ik ga altijd richting Haarlem en pak dan altijd de metro naar centraal, dat is altijd wel redelijk druk maar geen idee hoe dat nu is. Zijn veel werkzaamheden op het spoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:10 

Hardtraxx Veteran

Erg blij dat wij een busje hebben gehuurd met zijn allen, scheelt veel gezeik met de trein :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:16 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Erg blij dat wij een busje hebben gehuurd met zijn allen, scheelt veel gezeik met de trein :D

Ja mocht iemand nog 3 plekken hebben vanuit Enschede of Hengelo, hoor het graag :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:22 

Hardtraxxer

Kwami schreef:

Wij lopen altijd naar duivendrecht. Dat is zo'n 10 minuten lopen. En vanaf daar kan je rechtstreeks met de trein naar Enschede. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:40 

Hardtraxxer

Kwami schreef:
Jurheinen schreef:

Ja mocht iemand nog 3 plekken hebben vanuit Enschede of Hengelo, hoor het graag :thumbup:

Ik heb zelf een busreis georganiseerd en kan eens kijken of er nog plek is? Mocht je hier nog interesse in hebben.

Edit: Ik zie net dat de bus door partyvervoer vol is gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:41 

Donateur

urbandesigner schreef:
Ga je echt je rugzak niet mee naar binnen krijgen?? Neem altijd een trui en trainingsbroek mee voor op de terugweg namelijk..

Met Sensation mocht je je rugzakkie gewoon ergens buiten gaan verstoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:43 

Hardtraxx Veteran

Hoezo neemt iedereen ook een hele kledingkast mee dan? Wtf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:45 

Donateur

Je bent zelf een kledingkast
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:50 

Hardtraxxer

Mongoose schreef:
Kwami schreef:
Jurheinen schreef:

Ik heb zelf een busreis georganiseerd en kan eens kijken of er nog plek is? Mocht je hier nog interesse in hebben.

Toch bedankt!
Zag indd dat alle bussen vol waren vanuit Hengelo of Enschede. Eentje had nog plek, maar is besloten. Die beste mevrouw bericht via Facebook maar tot nu toe geen reactie.
Mocht iemand nog wat weten, laat maar weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 13:53 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:
Je bent zelf een kledingkast

Hij djoekt je zo neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 14:00 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Ik vind het wel chill om een extra shirt bij te hebben hoor, vooral als het erg warm binnen is kan het fijn zijn om een fris shirtje aan te doen. Korte broek is ook chill als het aan de warme kant is binnen. Niks geks toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 14:03 

Hardtraxxer

Kwami schreef:

Toch bedankt!
Zag indd dat alle bussen vol waren vanuit Hengelo of Enschede. Eentje had nog plek, maar is besloten. Die beste mevrouw bericht via Facebook maar tot nu toe geen reactie.

Ik zal toch nog even een balletje opgooien want ik heb flink wat personen die toch naar Supremacy gaan en hun kaart los hebben verkocht en de bus hebben gelaten voor wat het is. Je hoort via hier van me
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 14:27 

Hardtraxx Veteran

Mongoose schreef:
Kwami schreef:
Jurheinen schreef:

Welke bus heb jij dan ?
Wij zijn ook uiteindelijk ergens in gegegooid.
Bij Chris Wenzel (hier als het goed is ook lid)

Kwami schreef:

Toch bedankt!

Ik heb ook al contact gehad met Alice want wij gingen in het verleden wel eens met haar mee maar toen op dat moment waren de plaatsen gereserveerd. anders was ik ook het liefst daar in mee gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 14:57 

Hardtraxx Veteran

Neem alleen vest en jas mee altijd :P Maar zal wel aan mij liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 15:01 

Hardtraxx Veteran

Heb 1 keer een vest mee gehad naar een feest, sindsdien heb ik eigenlijk nooit wat mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 15:25 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Ik heb ook al contact gehad met Alice want wij gingen in het verleden wel eens met haar mee maar toen op dat moment waren de plaatsen gereserveerd. anders was ik ook het liefst daar in mee gegaan.

In die bus zitten inderdaad de meest gezellige mensen :whistle: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 16:06 

Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
RTM93 schreef:

In die bus zitten inderdaad de meest gezellige mensen :whistle: :P

Nou, ik mis weer alle fun! :cry: :cry: Ik heb sowieso nog geen bevestiging gekregen van hoe en waar.. De bus waar wij in zijn gegooid hebben opstap losser en rossum old. en daar kom ik niet eens in de buurt..

Gewoon Enschede.. is beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 17:51 

Hardtraxxer

Opwarmertje.........

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2017 18:00 

Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Henk-Jan schreef:

Ik zweet me altijd de pleuris op zo'n avond. Dus na de tijd, met name met het indoorseizoen als het 's ochtends koud is op het station, doe ik een schoon t-shirt aan + een trui. Eén keer na Hard Bass ben ik met een vreselijk bezweet t-shirt naar huis gegaan. Heerlijk weekje ziek geweest daarna :/

Je moet ook geen shirt aan doen bij zon feest
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten