Ik heb gezegd niet te gaan maar met dit mooie weer kriebelt het toch wel. Maar om nu 3 weekenden achter elkaar naar een feest te gaan is ook wel een aanslag op mijn bejaarde lichaam.
Zat te denken aan een last minute ticket maar schrik nogal van de prijs eigenlijk. We zoeken de wei wel wat later weer op, deze line up is me helaas geen 90 waard
Zat te denken aan een last minute ticket maar schrik nogal van de prijs eigenlijk. We zoeken de wei wel wat later weer op, deze line up is me helaas geen 90 waard
Ja zo denk ik er ook over…90 euro is nogal wat voor een feest op een weiland! En dan ben ik waarschijnlijk toch alleen te vinden bij de classics…en om daar nu 90 euro er voor te betalen wordt mij te gortig.
Leuke jaren (vooral begin periode) meegemaakt daar, maar nee denk het niet. En met deze prijzen nooit meer…
Leip dat dit feest inmiddels meer dan 90 euro kost…
Dient wel bij vermeld te worden dat als je er wel op tijd bij was geweest je tot 25 euro korting kon krijgen. Dan hebben we het ineens over 65 euro voor een zaterdag en dat valt dan weer mee
We moeten niet vergeten dat het voor organisaties ook steeds vervelender wordt dat men tot het laatste moment wacht met kaartjes kopen. Als die trend doorzet zie ik ook nog wel meer festivals omvallen of het niet voor elkaar krijgen om de kwaliteit te blijven bieden die ze altijd geboden hebben.
Leip dat dit feest inmiddels meer dan 90 euro kost…
Dient wel bij vermeld te worden dat als je er wel op tijd bij was geweest je tot 25 euro korting kon krijgen. Dan hebben we het ineens over 65 euro voor een zaterdag en dat valt dan weer mee
Leip dat dit feest inmiddels meer dan 90 euro kost…
Dient wel bij vermeld te worden dat als je er wel op tijd bij was geweest je tot 25 euro korting kon krijgen. Dan hebben we het ineens over 65 euro voor een zaterdag en dat valt dan weer mee
We moeten niet vergeten dat het voor organisaties ook steeds vervelender wordt dat men tot het laatste moment wacht met kaartjes kopen. Als die trend doorzet zie ik ook nog wel meer festivals omvallen of het niet voor elkaar krijgen om de kwaliteit te blijven bieden die ze altijd geboden hebben.
Ik wacht steeds vaker (in ieder geval tot na die kortings periode) omdat ik echt een line up nodig heb met hoe de scene nu is.
Leip dat dit feest inmiddels meer dan 90 euro kost…
Dient wel bij vermeld te worden dat als je er wel op tijd bij was geweest je tot 25 euro korting kon krijgen. Dan hebben we het ineens over 65 euro voor een zaterdag en dat valt dan weer mee
We moeten niet vergeten dat het voor organisaties ook steeds vervelender wordt dat men tot het laatste moment wacht met kaartjes kopen. Als die trend doorzet zie ik ook nog wel meer festivals omvallen of het niet voor elkaar krijgen om de kwaliteit te blijven bieden die ze altijd geboden hebben.
Kwaliteit? Van mij mogen er minder dj’s geboekt worden, minder gekkigheid, danseressen, confettikanonnen etc. Dan kun je dezelfde kwaliteit garanderen maar voor minder kosten als organisatie! Maar het moet elk jaar groot, grootser, grootst…dat moet doorberekend worden.
Ik persoonlijk vind 90 Euro te veel voor Rebirth (maar ook bezoeker van eerste uur dus denk ook wel een beetje: see that, done that!)
Kwaliteit? Van mij mogen er minder dj’s geboekt worden, minder gekkigheid, danseressen, confettikanonnen etc. Dan kun je dezelfde kwaliteit garanderen maar voor minder kosten als organisatie! Maar het moet elk jaar groot, grootser, grootst…dat moet doorberekend worden.
Maar daarmee kan je je dus niet echt differentiëren naar andere evenementen voor de gemiddelde festival bezoeker. Juist dat randentertainment maakt het evenement memorabel voor veel mensen. Voor veel bezoekers is dat juist 'kwaliteit'.
Over randentertainment gesproken, kom vooral langs bij ons Madness Square! Bijvoorbeeld om 18:30 - 19:00 tijdens de Arabiercantus gepresenteerd door onze wijze heren uit het verre oosten met het nodige bier in hun magische olielampen. Neem wel genoeg dorst mee!
Gelijk maar ff de tijdtafel:
14:00 - 15:00 - Vette Openingsshow 15:00 - 15:30 - Unbreakable x Special Krew - Kickroll Warming Up 15:30 - 16:30 - KREATED - Wheel of Madness 16:30 - 17:15 - Special Krew x Tommie-C - Rebirth Bingo 17:15 - 17:45 - Daani - Party With Style 17:45 - 18:30 - Special Krew b2b Daani - Party With Style 18:30 - 19:00 - Arabiercantus - Bier en Gieters 19:00 - 19:30 - De Quarentaineboys - Polonaise 19:30 - 20:00 - Sjans Paul - Shake the Underground 20:00 - 21:00 - BLVCKPRINT - Bonzai Classics 21:00 - 22:00 - Rave Krew - Bring Back the Rave
Jazeker,, ondanks dat ik kan uitslapen en gisteren te laat naar bed gegaan vanochtend alweer om 06.00 wakker. Eens zien wat de zenuw poep score vandaag wordt.
Beetje zoeken naar een fijnw timetable vandaag, maar straks met heel veel goede zin rond 12 uur op de fiets richting Haaren voor dag 1. Have fun iedereen dit weekend!!
Een mooie opener van het seizoen gehad! Erg gezellig gehad, het stak goed in elkaar en de tijd vloog weer voorbij. Met name in de Revelation gestaan, meer hebben we eigenlijk niet nodig. Op zaterdagavond was het wel iets aan de koude kant. Tijdens de bingo van Special Krew wat regen gehad, dat hielp ook niet mee. Wel een lekker Schrobbelerke op om weer op te warmen. 'T smaakt naar meer, in ieder geval!
Ja en na die miezerbui was het echt rete koud buiten. Maar goed, soms heb je dat gewoon. Het kwam ook niet uit de lucht vallen gezien de weersvoorspellingen (of toch wel...? ), deze waren aanvankelijk ook nog wat minder gunstig, de zware klap is vgm gelukkig langs het terrein af gewaaid. Maar het was daardoor dus wel echt bibberen buiten zaterdagavond.