Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Is er al een beetje hype? :slow:


Ik heb gezegd niet te gaan maar met dit mooie weer kriebelt het toch wel. Maar om nu 3 weekenden achter elkaar naar een feest te gaan is ook wel een aanslag op mijn bejaarde lichaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hype33 we mogen de wei weer in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Hype33 we mogen de wei weer in!!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kickzaag schreef:
LucG schreef:
Hype33 we mogen de wei weer in!!

Afbeelding


Hoe kom je aan video's van mijn schoonmoeder bro
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enorm veel hype! Hopelijk trekt die regen nog ff weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Enorm veel hype! Hopelijk trekt die regen nog ff weg

Zo dan, en dit weer van vandaag heeft er nog een schepje bovenop gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 21:51 
 
Hardtraxx Elite

Zat te denken aan een last minute ticket maar schrik nogal van de prijs eigenlijk.
We zoeken de wei wel wat later weer op, deze line up is me helaas geen 90 waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 09:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Kickzaag schreef:
LucG schreef:
Hype33 we mogen de wei weer in!!

Afbeelding


Hoe kom je aan video's van mijn schoonmoeder bro


Deze kwam uit mijn The Fappening collectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

Met hardfest om de hoek, Twente op vrijdag en einde van de maand nog een HT meeting deze denk k toch overslaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 20:18 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Zat te denken aan een last minute ticket maar schrik nogal van de prijs eigenlijk.
We zoeken de wei wel wat later weer op, deze line up is me helaas geen 90 waard


Ja zo denk ik er ook over…90 euro is nogal wat voor een feest op een weiland! En dan ben ik waarschijnlijk toch alleen te vinden bij de classics…en om daar nu 90 euro er voor te betalen wordt mij te gortig.

Leuke jaren (vooral begin periode) meegemaakt daar, maar nee denk het niet. En met deze prijzen nooit meer…
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2026 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Leip dat dit feest inmiddels meer dan 90 euro kost…
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2026 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Leip dat dit feest inmiddels meer dan 90 euro kost…


Dient wel bij vermeld te worden dat als je er wel op tijd bij was geweest je tot 25 euro korting kon krijgen. Dan hebben we het ineens over 65 euro voor een zaterdag en dat valt dan weer mee :P

We moeten niet vergeten dat het voor organisaties ook steeds vervelender wordt dat men tot het laatste moment wacht met kaartjes kopen. Als die trend doorzet zie ik ook nog wel meer festivals omvallen of het niet voor elkaar krijgen om de kwaliteit te blijven bieden die ze altijd geboden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2026 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier an allen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2026 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Pipa schreef:
Leip dat dit feest inmiddels meer dan 90 euro kost…


Dient wel bij vermeld te worden dat als je er wel op tijd bij was geweest je tot 25 euro korting kon krijgen. Dan hebben we het ineens over 65 euro voor een zaterdag en dat valt dan weer mee :P

Yes, dat hebben wij ook betaald. Keurige prijs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2026 14:15 
 
Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
Pipa schreef:
Leip dat dit feest inmiddels meer dan 90 euro kost…


Dient wel bij vermeld te worden dat als je er wel op tijd bij was geweest je tot 25 euro korting kon krijgen. Dan hebben we het ineens over 65 euro voor een zaterdag en dat valt dan weer mee :P

We moeten niet vergeten dat het voor organisaties ook steeds vervelender wordt dat men tot het laatste moment wacht met kaartjes kopen. Als die trend doorzet zie ik ook nog wel meer festivals omvallen of het niet voor elkaar krijgen om de kwaliteit te blijven bieden die ze altijd geboden hebben.

Ik wacht steeds vaker (in ieder geval tot na die kortings periode) omdat ik echt een line up nodig heb met hoe de scene nu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2026 15:27 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Pipa schreef:
Leip dat dit feest inmiddels meer dan 90 euro kost…


Dient wel bij vermeld te worden dat als je er wel op tijd bij was geweest je tot 25 euro korting kon krijgen. Dan hebben we het ineens over 65 euro voor een zaterdag en dat valt dan weer mee :P

We moeten niet vergeten dat het voor organisaties ook steeds vervelender wordt dat men tot het laatste moment wacht met kaartjes kopen. Als die trend doorzet zie ik ook nog wel meer festivals omvallen of het niet voor elkaar krijgen om de kwaliteit te blijven bieden die ze altijd geboden hebben.


Kwaliteit? Van mij mogen er minder dj’s geboekt worden, minder gekkigheid, danseressen, confettikanonnen etc.
Dan kun je dezelfde kwaliteit garanderen maar voor minder kosten als organisatie! Maar het moet elk jaar groot, grootser, grootst…dat moet doorberekend worden.

Ik persoonlijk vind 90 Euro te veel voor Rebirth (maar ook bezoeker van eerste uur dus denk ook wel een beetje: see that, done that!) :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2026 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Kwaliteit? Van mij mogen er minder dj’s geboekt worden, minder gekkigheid, danseressen, confettikanonnen etc.
Dan kun je dezelfde kwaliteit garanderen maar voor minder kosten als organisatie! Maar het moet elk jaar groot, grootser, grootst…dat moet doorberekend worden.


Maar daarmee kan je je dus niet echt differentiëren naar andere evenementen voor de gemiddelde festival bezoeker. Juist dat randentertainment maakt het evenement memorabel voor veel mensen. Voor veel bezoekers is dat juist 'kwaliteit'.

Over randentertainment gesproken, kom vooral langs bij ons Madness Square! Bijvoorbeeld om 18:30 - 19:00 tijdens de Arabiercantus gepresenteerd door onze wijze heren uit het verre oosten met het nodige bier in hun magische olielampen. Neem wel genoeg dorst mee!



Gelijk maar ff de tijdtafel:

14:00 - 15:00 - Vette Openingsshow
15:00 - 15:30 - Unbreakable x Special Krew - Kickroll Warming Up
15:30 - 16:30 - KREATED - Wheel of Madness
16:30 - 17:15 - Special Krew x Tommie-C - Rebirth Bingo
17:15 - 17:45 - Daani - Party With Style
17:45 - 18:30 - Special Krew b2b Daani - Party With Style
18:30 - 19:00 - Arabiercantus - Bier en Gieters
19:00 - 19:30 - De Quarentaineboys - Polonaise
19:30 - 20:00 - Sjans Paul - Shake the Underground
20:00 - 21:00 - BLVCKPRINT - Bonzai Classics
21:00 - 22:00 - Rave Krew - Bring Back the Rave
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2026 06:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jazeker,, ondanks dat ik kan uitslapen en gisteren te laat naar bed gegaan vanochtend alweer om 06.00 wakker. :)
Eens zien wat de zenuw poep score vandaag wordt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2026 09:33 
 
Hardtraxx Elite

Tot strakjes! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2026 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje zoeken naar een fijnw timetable vandaag, maar straks met heel veel goede zin rond 12 uur op de fiets richting Haaren voor dag 1. Have fun iedereen dit weekend!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2026 22:10 
 
Hardtraxx Elite

Top feestje gehad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2026 23:07 
 
Hardtraxx Elite

Hoe was het met het weer?
Zag dat er een stuk zeil van de outdoor los gekomen was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2026 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een mooie opener van het seizoen gehad! Erg gezellig gehad, het stak goed in elkaar en de tijd vloog weer voorbij. Met name in de Revelation gestaan, meer hebben we eigenlijk niet nodig. Op zaterdagavond was het wel iets aan de koude kant. Tijdens de bingo van Special Krew wat regen gehad, dat hielp ook niet mee. Wel een lekker Schrobbelerke op om weer op te warmen.
'T smaakt naar meer, in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2026 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en na die miezerbui was het echt rete koud buiten. Maar goed, soms heb je dat gewoon. Het kwam ook niet uit de lucht vallen gezien de weersvoorspellingen (of toch wel...? :cool: ), deze waren aanvankelijk ook nog wat minder gunstig, de zware klap is vgm gelukkig langs het terrein af gewaaid. Maar het was daardoor dus wel echt bibberen buiten zaterdagavond.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten