Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2025 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:
de echte wc experience is in de brabanthallen het eerste weekend van januari haha antiek kattengejank waar je diarree van krijgt


Ik vind dit maar een raar verhaal weer.


was gwn prima ragebait maar dit forum is een begraafplaats
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2025 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mag ik hier rooke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2025 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:
de echte wc experience is in de brabanthallen het eerste weekend van januari haha antiek kattengejank waar je diarree van krijgt


Ik vind dit maar een raar verhaal weer.


was gwn prima ragebait maar dit forum is een begraafplaats

Ben jij dan de grafbewaarder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2025 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerlijk, het is wel elke keer hilarisch als Emre op een topic uit 2013 reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2025 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ho ho, dat oude topics bumpen heb ik toch echt van anderen geleerd hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2025 18:36 
 
Hardtraxx Elite

Tickets voor de zaterdag in the pocket! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yo Hardtraxx! Ik sta in de finale van de Road To REBiRTH contest en zou het supervet vinden als jullie op zouden stemmen! Thanks alvast, betekent enorm veel!

Stemmen op BINARY SYSTEM kan hier: https://www.rebirth-festival.nl/dj-contest/

En voor de luitjes die geinteresseerd zijn in mijn set:


[00:00] 01. Binary System - Ride Away
[03:26] 02. Binary System & Symbiotic Audio - Till The Morning
[06:52] 03. Binary System - Endlessly
[09:41] 04. Binary System - You & I
[13:08] 05. Binary System - Ultimate REBiRTH Mashup 2026
[16:51] 06. Binary System - Back To You (2025 Edit)
[19:33] 07. Volture - Divide Or Decide (Binary System Remix)
[23:31] 08. Binary System - Blackout
[26:06] 09. Binary System - Comes Back Around
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gestemd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Yo Hardtraxx! Ik sta in de finale van de Road To REBiRTH contest en zou het supervet vinden als jullie op zouden stemmen! Thanks alvast, betekent enorm veel!

Stemmen op BINARY SYSTEM kan hier: https://www.rebirth-festival.nl/dj-contest/

En voor de luitjes die geinteresseerd zijn in mijn set:


[00:00] 01. Binary System - Ride Away
[03:26] 02. Binary System & Symbiotic Audio - Till The Morning
[06:52] 03. Binary System - Endlessly
[09:41] 04. Binary System - You & I
[13:08] 05. Binary System - Ultimate REBiRTH Mashup 2026
[16:51] 06. Binary System - Back To You (2025 Edit)
[19:33] 07. Volture - Divide Or Decide (Binary System Remix)
[23:31] 08. Binary System - Blackout
[26:06] 09. Binary System - Comes Back Around


Vote
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2026 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks allemaal (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2026 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas niet één vd winnaars, maar toch thanks voor het stemmen en de support! En gefeliciteerd aan de winnaars :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2026 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harde Kwark :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug van rondreizen dus nu de blik weer op de komende weken. En dan staat 'plots' Rebirth voor de deur. Volgens mij volgt vanavond de timetable? Dan gaat 't toch opeens snel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 16:30 
 
Hardtraxx Elite

Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2026 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zaterdag euphoric op het middenplein! :loving:

Ten koste daarvan wel namen als Wildstylez, E-Force, Adaro en B-Front in de kleine area 5. Benieuwd wat dat gaat geven qua drukte daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2026 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
MADNESS SQUARE = BACK!
Op zaterdag 11 april keert MADNESS SQUARE weer terug op REBiRTH Festival: de plek waar je moet zijn voor échte Brabantse gezelligheid. Kom langs, laat je verrassen, geniet met je beste maten van de sfeer en pak een biertje in het stralende lentezonnetje!

Line-up
Arabiercantus Bier en Gieters // BLVCKPRINT Bonzai Classics // Daani Party With Style // De Quarantaine Boys Polonaise // Kreated Wheel of Madness // Rave Krew Bring Back The Rave // Sjans Paul Shake The Underground // Special Krew b2b Daani Party With Style // Special Krew x Tommie-C REBiRTH Bingo // Unbreakable x Special Krew Kickroll Warming Up // Vette Openingsshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2026 16:58 
 
Hardtraxxer

Dus

Uptempo verhuisd naar Hardcore
Hardcore naar euphoric
euphoric naar Classics
Classics naar Uptempo.

Nou heb ik altijd t idee dat de 3 kleinere stages elkaar nooit zoveel ontliepen qua formaat.
Effectief is t dus vooral ruimte geven aan uptempo tenkoste van Hardcore (waar een deel van de dag al Upteywerd gedraaid). De andere wijzigingen lijken mij klein, of ik zie iets over het hoofd?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2026 18:35 
 
Hardtraxx Elite

Komt er nog een ht meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2026 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Komt er nog een ht meeting?


Zou wel rustig worden gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2026 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja via Teams, kan iedereen er bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2026 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ja via Teams, kan iedereen er bij zijn.


Wel graag gewoon tijdens kantoortijden ivm andere verplichtingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2026 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben 2 weekendtickets maar zijn zondag verhinderd. Iemand die zondag wilt gaan en dat combi-ticket wilt delen? In plaats van 65 euro per ticket krijg je er nu 2 voor dat bedrag! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2026 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wij hebben 2 weekendtickets maar zijn zondag verhinderd. Iemand die zondag wilt gaan en dat combi-ticket wilt delen? In plaats van 65 euro per ticket krijg je er nu 2 voor dat bedrag! :cool:


App me maar als je er niet vanaf komt, maat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2026 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb ook ff geappt. Denk dat het geregeld is. Rebirth zondag traditie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2026 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er al een beetje hype? :slow:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten