Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2025 16:59 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Feest: REBiRTH Festival - Journey Beyond Borders
Datum: 10, 11 & 12 april 2026
Locatie: Raamse Akkers, Haaren
Leeftijd: 18+
Ticketsale: www.rebirth-festival.nl/

For nearly two decades, REBiRTH Festival has been the undisputed start of the festival season. It is where all harder styles fanatics come together once again after a long winter, as months of bottled-up energy finally erupt into a tidal wave of sound, sunlight and pure adrenaline.

Those who’ve experienced the kick off of the summer season know it’s more than a beginning; it’s a declaration. And in 2026, we take that momentum global.

Next year’s theme, Journey Beyond Borders, transforms REBiRTH into a musical world tour: no passport required!

From the grandeur of New York’s theatrical skyline to the neon-lit streets of Tokyo, and from the desert wind that whispers through Cairo’s hidden alleyways to the inferno that awaits in Shanghai’s dragon temple — you’ll set foot into a wild cityscape where every detail echoes the sound of our worldwide journey.

Across three unforgettable days, you can expect non-stop madness at the REBiRTH Residence campsite. Witness your favourite artists, explosive premieres, exclusive showcases and unexpected clashes, spread across our immersive indoor and outdoor areas. Each stage drops you into the heart of a different city, each one tuned to the heartbeat of a different sound.

REBiRTH Festival 2026 invites you on a Journey Beyond Borders. A journey where our love for harder styles music is the universal language and the key to unite us all.

Afbeelding

REBiRTH Festival 2026 - LINE-UP
Beter de tekijken hier: www.rebirth-festival.nl/line-up/

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2025 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2025 21:13 
 
Hardtraxx Elite

Vorig jaar wel oke vermaakt maar wordt zoals gewoonlijk weer een last minute besluit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2025 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat we tegen die tijd een beetje onze draai hebben gevonden met de 2e kleine, dan hopelijk nog wel een of twee dagen meepakken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2025 17:19 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 15:55 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Morgen maken we de volledige line-up bekend, maar alvast deze drie upgrades voor 2026! ^^

NIEUW: REBiRTH Evolution Specials


NIEUWE AREA: RESET x REVENGE


2x Grotere Uptempo Area
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 16:26 
 
Hardtraxx Elite

Gepiep meer ruimte en early, Millenium en hardcore van nu op 1 stage
Juist ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 18:21 
 
Hardtraxx Newbie

Bekijk het zo, early en millennium is er de afgelopen jaren niet eens meer geweest muv misschien 1/2 artiesten in het weekend.
Alleen maar mooi dat dit weer meer ruimte krijgt lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2025 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
2x Grotere Uptempo Area


ik vind helemaal mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2025 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Gepiep meer ruimte en early, Millenium en hardcore van nu op 1 stage
Juist ja

Gek he, micha???????????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2025 18:00 
 
Organisator
Avatar gebruiker

REBiRTH Festival 2026 - LINE-UP
Beter de tekijken hier: www.rebirth-festival.nl/line-up/

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat vinden jullie er van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2025 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de zondag niet zo interessant, maar vooral de zaterdag staan er een hoop leuke acts! Tegen die tijd even kijken of we er weer bij zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2025 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is reactivate een classics stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2025 20:29 
 
Hardtraxxer

De afgelopen jaren ben ik altijd alleen op zondag geweest, maar nu trekt de Classics-stage op zaterdag mij enorm! Ook fijn dat die millennium-hardcore-acts erbij zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2025 21:00 
 
Hardtraxx Elite

De 3 kleine stages op zaterdag zijn prima vertoeven.
De main een paar leuke en de andere 3 stages gewoon 3x niks

De vrijdag zeer slecht en de zondag wel oke maar niet heel boeiend.

Heel misschien een last min goedkoop ticketswap kaartje voor de zaterdag maar als dat niet gaat treur ik ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2025 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel content met mijn loyalty zaterdag ticket, leuke gevarieerde line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2025 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette keuzes voor de evolution sets, leuke b2b's en fijne namen op met name de classics en revelation (mainstage her en der ook). Toch maar kijken om zowel zaterdag als zondag aanwezig te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2025 12:18 
 
Hardtraxxer

Zow he! Wat is dit (in mijn ogen) een raw - hardcore festival geworden zeg :surrender:

Ik keek hier wel naar uit, naar vorig jaar (volgens mij voor het eerst) een editie te hebben overgeslagen.
REACTiVATE prima en is/ was REVELATiON niet die kleinere (Uitje!?!) stage? Maar waarschijnlijk last minute besluit en kijken wie we weer over kunnen halen voor dit jaar :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2025 13:20 
 
Organisator
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Zow he! Wat is dit (in mijn ogen) een raw - hardcore festival geworden zeg :surrender:

Ik keek hier wel naar uit, naar vorig jaar (volgens mij voor het eerst) een editie te hebben overgeslagen.
REACTiVATE prima en is/ was REVELATiON niet die kleinere (Uitje!?!) stage? Maar waarschijnlijk last minute besluit en kijken wie we weer over kunnen halen voor dit jaar :yes:


Revelation was inderdaad uiltje maar krijgt een upgrade en gaat naar de (voormalige) Reactivate tent. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2025 18:06 
 
Hardtraxxer

Rebirth Events schreef:
HardDB schreef:
Zow he! Wat is dit (in mijn ogen) een raw - hardcore festival geworden zeg :surrender:

Ik keek hier wel naar uit, naar vorig jaar (volgens mij voor het eerst) een editie te hebben overgeslagen.
REACTiVATE prima en is/ was REVELATiON niet die kleinere (Uitje!?!) stage? Maar waarschijnlijk last minute besluit en kijken wie we weer over kunnen halen voor dit jaar :yes:


Revelation was inderdaad uiltje maar krijgt een upgrade en gaat naar de (voormalige) Reactivate tent. :)

Nice,
Maar wat gebeurd er met de Reactivate tent dan?

Rebirth is voor inmiddels wel een vaste in de agenda :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2025 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ai, tegelijk met WC Experience in de 013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2025 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Ai, tegelijk met WC Experience in de 013.


Dat is toch dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2025 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn ze dit weekend daar dan ook naar een WC op zoek voor die pannekoek in m'n onderbroek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2025 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de echte wc experience is in de brabanthallen het eerste weekend van januari haha antiek kattengejank waar je diarree van krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2025 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
de echte wc experience is in de brabanthallen het eerste weekend van januari haha antiek kattengejank waar je diarree van krijgt


Ik vind dit maar een raar verhaal weer.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten