Organisator
336 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Feest: REBiRTH Festival - Journey Beyond Borders
Datum: 10, 11 & 12 april 2026
Leeftijd: 18+
Ticketsale: www.rebirth-festival.nl/

For nearly two decades, REBiRTH Festival has been the undisputed start of the festival season. It is where all harder styles fanatics come together once again after a long winter, as months of bottled-up energy finally erupt into a tidal wave of sound, sunlight and pure adrenaline.

Those who’ve experienced the kick off of the summer season know it’s more than a beginning; it’s a declaration. And in 2026, we take that momentum global.

Next year’s theme, Journey Beyond Borders, transforms REBiRTH into a musical world tour: no passport required!

From the grandeur of New York’s theatrical skyline to the neon-lit streets of Tokyo, and from the desert wind that whispers through Cairo’s hidden alleyways to the inferno that awaits in Shanghai’s dragon temple — you’ll set foot into a wild cityscape where every detail echoes the sound of our worldwide journey.

Across three unforgettable days, you can expect non-stop madness at the REBiRTH Residence campsite. Witness your favourite artists, explosive premieres, exclusive showcases and unexpected clashes, spread across our immersive indoor and outdoor areas. Each stage drops you into the heart of a different city, each one tuned to the heartbeat of a different sound.

REBiRTH Festival 2026 invites you on a Journey Beyond Borders. A journey where our love for harder styles music is the universal language and the key to unite us all.

Image

REBiRTH Festival 2026 - LINE-UP
Beter de tekijken hier: www.rebirth-festival.nl/line-up/

Image
Image
Image
Last edited by Rebirth Events on 20 Nov 2025 17:00, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
:clap:
H
Hardtraxx Elite
2586 posts member since 2017
last seen 13 hours ago
Vorig jaar wel oke vermaakt maar wordt zoals gewoonlijk weer een last minute besluit
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Hopen dat we tegen die tijd een beetje onze draai hebben gevonden met de 2e kleine, dan hopelijk nog wel een of twee dagen meepakken :)
Organisator
last seen Jun 2026
Organisator
last seen Jun 2026
Morgen maken we de volledige line-up bekend, maar alvast deze drie upgrades voor 2026! ^^

NIEUW: REBiRTH Evolution Specials

NIEUWE AREA: RESET x REVENGE

2x Grotere Uptempo Area
H
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
Gepiep meer ruimte en early, Millenium en hardcore van nu op 1 stage
Juist ja
J
Hardtraxx Newbie
36 posts member since 2019
last seen Nov 2025
Bekijk het zo, early en millennium is er de afgelopen jaren niet eens meer geweest muv misschien 1/2 artiesten in het weekend.
Alleen maar mooi dat dit weer meer ruimte krijgt lijkt me
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 19 hours ago
2x Grotere Uptempo Area
ik vind helemaal mooi
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
heggenschaar wrote:Gepiep meer ruimte en early, Millenium en hardcore van nu op 1 stage
Juist ja
Gek he, micha???????????????????
Organisator
last seen Jun 2026
REBiRTH Festival 2026 - LINE-UP
Beter de tekijken hier: www.rebirth-festival.nl/line-up/

Image
Image
Image

Wat vinden jullie er van?
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Ik vind de zondag niet zo interessant, maar vooral de zaterdag staan er een hoop leuke acts! Tegen die tijd even kijken of we er weer bij zijn :)
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Is reactivate een classics stage?
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
De afgelopen jaren ben ik altijd alleen op zondag geweest, maar nu trekt de Classics-stage op zaterdag mij enorm! Ook fijn dat die millennium-hardcore-acts erbij zitten.
H
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
De 3 kleine stages op zaterdag zijn prima vertoeven.
De main een paar leuke en de andere 3 stages gewoon 3x niks

De vrijdag zeer slecht en de zondag wel oke maar niet heel boeiend.

Heel misschien een last min goedkoop ticketswap kaartje voor de zaterdag maar als dat niet gaat treur ik ook niet
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 13 hours ago
Toch wel content met mijn loyalty zaterdag ticket, leuke gevarieerde line up!
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Vette keuzes voor de evolution sets, leuke b2b's en fijne namen op met name de classics en revelation (mainstage her en der ook). Toch maar kijken om zowel zaterdag als zondag aanwezig te zijn.
H
Hardtraxxer
477 posts member since 2019
last seen 2 days ago
Zow he! Wat is dit (in mijn ogen) een raw - hardcore festival geworden zeg :surrender:

Ik keek hier wel naar uit, naar vorig jaar (volgens mij voor het eerst) een editie te hebben overgeslagen.
REACTiVATE prima en is/ was REVELATiON niet die kleinere (Uitje!?!) stage? Maar waarschijnlijk last minute besluit en kijken wie we weer over kunnen halen voor dit jaar :yes:
Organisator
last seen Jun 2026
HardDB wrote:Zow he! Wat is dit (in mijn ogen) een raw - hardcore festival geworden zeg :surrender:

Ik keek hier wel naar uit, naar vorig jaar (volgens mij voor het eerst) een editie te hebben overgeslagen.
REACTiVATE prima en is/ was REVELATiON niet die kleinere (Uitje!?!) stage? Maar waarschijnlijk last minute besluit en kijken wie we weer over kunnen halen voor dit jaar :yes:
Revelation was inderdaad uiltje maar krijgt een upgrade en gaat naar de (voormalige) Reactivate tent. :)
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
Rebirth Events wrote:
HardDB wrote:Zow he! Wat is dit (in mijn ogen) een raw - hardcore festival geworden zeg :surrender:

Revelation was inderdaad uiltje maar krijgt een upgrade en gaat naar de (voormalige) Reactivate tent. :)
Nice,
Maar wat gebeurd er met de Reactivate tent dan?

Rebirth is voor inmiddels wel een vaste in de agenda :)
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Ai, tegelijk met WC Experience in de 013.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Mark With A Tarrel wrote:Ai, tegelijk met WC Experience in de 013.
Dat is toch dit weekend?
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Zijn ze dit weekend daar dan ook naar een WC op zoek voor die pannekoek in m'n onderbroek?
Last edited by Mark With A Tarrel on 23 Dec 2025 17:26, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4403 posts member since 2023
last seen 19 hours ago
de echte wc experience is in de brabanthallen het eerste weekend van januari haha antiek kattengejank waar je diarree van krijgt
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Zaagkick wrote:de echte wc experience is in de brabanthallen het eerste weekend van januari haha antiek kattengejank waar je diarree van krijgt
Ik vind dit maar een raar verhaal weer.