Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoo,, eindelijk een beetje bijgekomen naar een super weekend.
2 daagjes present geweest. Zaterdag en Zondag voelde toch wel compleet verschillend aan.
Zaterdag was het overal goed druk, door de regen is er niemand die voor zijn lol buiten gaat staan, dus dan zijn de tenten extra afgeladen. Daardoor was het op einde een beetje persen bij Adaro, en Jason Payne
Hier en daar was het even zoeken naar wat leuks, Uitschieters waren Nighcraft, Reject of Rage en Endymion. Grote teleurstelling was 4 of a kind. Had wat reviews gelezen van Reverze maar het kon mij totaal niet pakken. Na een kwartiertje omgedraaid en naar noisecontrollers gegaan.
Zondag mooi op tijd aanwezig en in de main gestarts met Nightcraft en Polish Punisher. Met minder barren open was de wachttijd voor drinken wel een beetje lang. Bij de main stond op een gegeven moment gewoon een rij van 15 man ofzo. Deze dag bijna alleen maar lekkere setjes gehoord. Uitschieters waren Crypsis, Psyko Punkz en Adaro.
Grote tegenvaller was voor mij opnieuw DBSTF & PN. Toch allemaal net wat te traag, te veel breaks etc.
Afgesloten bij Unresolved & Regain.. bij het begin wel echt te druk in de tent maar dat werd na een kwartiertje gelukkig wel beter en nog goed even kunnen losgaan.
+Broodje kipburger
+Banaan voor halve munt
- op zaterdag iets te druk in de tenten (maar logisch door het weer)
volgend jaar weer? Zeker weten weer zaterdag & zondag
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HanM schreef:
Grote teleurstelling was 4 of a kind. Had wat reviews gelezen van Reverze maar het kon mij totaal niet pakken. Na een kwartiertje omgedraaid en naar noisecontrollers gegaan.

Idem. Ik hoorde in de Hardstyle Gekkenhuis-podcast de term 'EDM-achtig' voorbij komen en kon me daar wel in vinden. Eindshow-waardig maar geen uurtje knallen. Daarom ook naar Noisecontrollers gegaan, ja.

HanM schreef:
+Broodje kipburger

Ja, was goeie!

Volgend jaar ook zeker weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke dag meegemaakt zaterdag. Sfeer was overal goed vooraan.
12:15 waren we binnen, tot een uur of 16:00 was het geluid overal maar matig afgesteld. Daarna al een heel stuk beter.
Vooraf keek ik vooral uit naar Solstice, hij stelde niet teleur al was het leuker geweest als hij in de openlucht had gestaan of in een doorzichtige tent. Het was aan het begin van de set ook niet erg druk, daardoor wel lekker veel ruimte gehad om los te gaan.
D-sturb zijn setje was echt heerlijk gevuld met melodieuze platen en een bak drive.
Voor Unload toch weer even naar buiten gegaan, onderweg is het koud maar eenmaal vooraan was het juist heerlijk in de buitenlucht. Heerlijke platen om maar te blijven beuken.
Tussendoor veel bij de classics rondgehangen, dit was wel leuk gedaan met die trappen naast het podium.
Afgesloten bij Radical 15 years, er kwam van alles voorbij uit zijn discografie. Aan de ene kant mooi om hem emotioneel te zien maar kon er op een manier ook wel een beetje om lachten dat het emotionele zo wordt uitvergroot allemaal.
Maandag en dinsdag door de wekker heen geslapen, dat betekent dat we alles gegeven hebben zaterdag xd
Volgend jaar weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2026 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
HanM schreef:
Grote teleurstelling was 4 of a kind. Had wat reviews gelezen van Reverze maar het kon mij totaal niet pakken. Na een kwartiertje omgedraaid en naar noisecontrollers gegaan.

Idem. Ik hoorde in de Hardstyle Gekkenhuis-podcast de term 'EDM-achtig' voorbij komen en kon me daar wel in vinden. Eindshow-waardig maar geen uurtje knallen. Daarom ook naar Noisecontrollers gegaan, ja.


4 of a Kind ging helemaal langs me af want kwam daar boer Willem tegen en kon eindelijk eens wat vragen stellen over de hydrologische gesteldheid van zijn weiland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2026 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Remi schreef:
HanM schreef:
Grote teleurstelling was 4 of a kind. Had wat reviews gelezen van Reverze maar het kon mij totaal niet pakken. Na een kwartiertje omgedraaid en naar noisecontrollers gegaan.

Idem. Ik hoorde in de Hardstyle Gekkenhuis-podcast de term 'EDM-achtig' voorbij komen en kon me daar wel in vinden. Eindshow-waardig maar geen uurtje knallen. Daarom ook naar Noisecontrollers gegaan, ja.


4 of a Kind ging helemaal langs me af want kwam daar boer Willem tegen en kon eindelijk eens wat vragen stellen over de hydrologische gesteldheid van zijn weiland.

En ging het goed met de drainage?
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten