Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
joostmakaay schreef:
DisAster schreef:


Zou misschien populairder kunnen zijn, maar veel is overdreven. Mijn vraag sloeg me[facebookvideo][/facebookvideo]er op het feit dat het specifiek om een zomer anthem ging. Als het op ‘zomerse’ muziek aankomt, passen SR en Atmozfears eerder in dat straatje. En hij zegt beste, zegt hij dat puur uit commercieel oogpunt? Ik zeg dit overigens niet omdat ik een d-sturb dq anthem niet zie gebeuren, maar omdat ik geïnteresseerd ben naar zijn redenering.


Ik doel inderdaad op de populariteit. En ik denk dat hij op dit moment een interessanter anthem kan maken dan de andere genoemde artiesten op dit moment. Atmozfears had hem 3/4 jaar geleden al moeten maken imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:

Ik doel inderdaad op de populariteit. En ik denk dat hij op dit moment een interessanter anthem kan maken dan de andere genoemde artiesten op dit moment. Atmozfears had hem 3/4 jaar geleden al moeten maken imo.

Ik denk van niet. Dus wat is je punt? Je hebt altijd fans in beide kampen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
dan*


Neeeeeee, beter hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem :bomb:

D-Sturb Ft. LePrince & Villian - Island Of Infinity (Rebirth 2020 Anthem)

https://streamable.com/780j9
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2020 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die melodie :love:
Wat een anthem! Had alleen liever de melodie doorgetrokken gezien in een 2e climax ipv een anti. Want die melodie is zo heerlijk zomers dat ik er meer van wil horen!

Defqon anthem zit beter in elkaar en heeft echt dat epische anthem gevoel, maar vind hier de melodie vele malen beter en krijg meer dat zomerse gevoel. Gaat lastig worden om aan het eind van het festivalseuzoen een favoriet te kiezen, nu al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand hoe het zit wanneer een festival afgelast wordt door bijvoorbeeld het corona virus, maar je hebt gewoon een ticket gekocht? Krijg je dan je geld terug of is het dan gewoon zonde van de centen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Weet iemand hoe het zit wanneer een festival afgelast wordt door bijvoorbeeld het corona virus, maar je hebt gewoon een ticket gekocht? Krijg je dan je geld terug of is het dan gewoon zonde van de centen?


Zal vast wel wat op verzonnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou me er om te beginnen niet zo druk om maken.

Karnaval Festival Zondag werd afgelast, de mensen met een kaart kregen geld terug, nieuwe kaart voor 2021 of Intents Zondag kaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zou me er om te beginnen niet zo druk om maken.

Karnaval Festival Zondag werd afgelast, de mensen met een kaart kregen geld terug, nieuwe kaart voor 2021 of Intents vrijdag kaart.

Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 16:30 
 
Hardtraxx Newbie

JeroenB93 schreef:
Weet iemand hoe het zit wanneer een festival afgelast wordt door bijvoorbeeld het corona virus, maar je hebt gewoon een ticket gekocht? Krijg je dan je geld terug of is het dan gewoon zonde van de centen?

https://www.consuwijzer.nl/garantie-rep ... edstrijden
Consuwijzer schreef:
Ik heb een kaartje voor een evenement gekocht. Nu is het afgelast. Krijg ik mijn geld terug?

U hebt recht op uw geld terug. De organisator kan u ook een ander aanbod doen, bijvoorbeeld voor een andere datum. U hoeft hier niet mee akkoord te gaan. Hoeveel geld u terugkrijgt, hangt af van waar u het kaartje kocht.

Kocht u het kaartje bij de organisator of het officiële verkooppunt?

Dan hebt u recht op het volledige bedrag terug, inclusief de betaalde servicekosten. Ook als de verkoper in de voorwaarden zegt dat hij deze niet terugbetaalt.

Kocht u het ticket bij een wederverkoper?

Dan betaalt u vaak niet alleen de oorspronkelijke prijs van het kaartje. U betaalt ook vaak servicekosten en een extra bedrag aan de wederverkoper. Is het evenement afgelast? Dan hebt u recht op het volledige bedrag terug, inclusief de betaalde servicekosten en het extra bedrag voor de wederverkoper.

Maar let op, liet de wederverkoper u bij de koop van het kaartje weten dat u alleen de oorspronkelijke prijs van het kaartje terug krijgt? Dan hoeft de wederverkoper u niet ook de servicekosten en het extra bedrag terug te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frank85 schreef:
JeroenB93 schreef:
Weet iemand hoe het zit wanneer een festival afgelast wordt door bijvoorbeeld het corona virus, maar je hebt gewoon een ticket gekocht? Krijg je dan je geld terug of is het dan gewoon zonde van de centen?

https://www.consuwijzer.nl/garantie-rep ... edstrijden
Consuwijzer schreef:
Ik heb een kaartje voor een evenement gekocht. Nu is het afgelast. Krijg ik mijn geld terug?

U hebt recht op uw geld terug. De organisator kan u ook een ander aanbod doen, bijvoorbeeld voor een andere datum. U hoeft hier niet mee akkoord te gaan. Hoeveel geld u terugkrijgt, hangt af van waar u het kaartje kocht.

Kocht u het kaartje bij de organisator of het officiële verkooppunt?

Dan hebt u recht op het volledige bedrag terug, inclusief de betaalde servicekosten. Ook als de verkoper in de voorwaarden zegt dat hij deze niet terugbetaalt.

Kocht u het ticket bij een wederverkoper?

Dan betaalt u vaak niet alleen de oorspronkelijke prijs van het kaartje. U betaalt ook vaak servicekosten en een extra bedrag aan de wederverkoper. Is het evenement afgelast? Dan hebt u recht op het volledige bedrag terug, inclusief de betaalde servicekosten en het extra bedrag voor de wederverkoper.

Maar let op, liet de wederverkoper u bij de koop van het kaartje weten dat u alleen de oorspronkelijke prijs van het kaartje terug krijgt? Dan hoeft de wederverkoper u niet ook de servicekosten en het extra bedrag terug te betalen.

Klasse, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 18:39 
 
Hardtraxx Addict

JeroenB93 schreef:
Weet iemand hoe het zit wanneer een festival afgelast wordt door bijvoorbeeld het corona virus, maar je hebt gewoon een ticket gekocht? Krijg je dan je geld terug of is het dan gewoon zonde van de centen?

Maak je niet zo druk om een griepje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
JeroenB93 schreef:
Weet iemand hoe het zit wanneer een festival afgelast wordt door bijvoorbeeld het corona virus, maar je hebt gewoon een ticket gekocht? Krijg je dan je geld terug of is het dan gewoon zonde van de centen?

Maak je niet zo druk om een griepje

Er staat nergens dat ik me druk maak om een griepje pipo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 21:51 
 
Hardtraxx Addict

JeroenB93 schreef:
heggenschaar schreef:
JeroenB93 schreef:
Weet iemand hoe het zit wanneer een festival afgelast wordt door bijvoorbeeld het corona virus, maar je hebt gewoon een ticket gekocht? Krijg je dan je geld terug of is het dan gewoon zonde van de centen?

Maak je niet zo druk om een griepje

Er staat nergens dat ik me druk maak om een griepje pipo

Je vraagt of het afgelast wordt ivm het corona virus wat gewoon een agressief griepje is dat opgeblazen worden in de media
Pipo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2020 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Hij vraagt hoe het zit met refunds wanneer een festival wordt afgelast als gevolg van bijv. het coronavirus. Hij vraagt niet of het afgelast wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Hij vraagt hoe het zit met refunds wanneer een festival wordt afgelast als gevolg van bijv. het coronavirus. Hij vraagt niet of het afgelast wordt.


Bij Dont Let Daddy Know hebben ze gewoon net voor het aflossen van het event de voorwaarden aangepast online, maar daar zijn ze al gauw achter gekomen zag ik haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Uberhout schreef:
Hij vraagt hoe het zit met refunds wanneer een festival wordt afgelast als gevolg van bijv. het coronavirus. Hij vraagt niet of het afgelast wordt.


Bij Dont Let Daddy Know hebben ze gewoon net voor het aflossen van het event de voorwaarden aangepast online, maar daar zijn ze al gauw achter gekomen zag ik haha.


Da's snitchy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 10:21 
 
Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
JeroenB93 schreef:
heggenschaar schreef:
Maak je niet zo druk om een griepje

Er staat nergens dat ik me druk maak om een griepje pipo

Je vraagt of het afgelast wordt ivm het corona virus wat gewoon een agressief griepje is dat opgeblazen worden in de media
Pipo


Opgeblazen of niet afgelopen nacht hebben ze in Miami Ultra afgelast. Dus ik ben bang dat er meer festivals in meerdere landen afgelast zullen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TML Winter is ook afgelast
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 13:11 
 
Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
Uberhout schreef:
Hij vraagt hoe het zit met refunds wanneer een festival wordt afgelast als gevolg van bijv. het coronavirus. Hij vraagt niet of het afgelast wordt.


Bij Dont Let Daddy Know hebben ze gewoon net voor het aflossen van het event de voorwaarden aangepast online, maar daar zijn ze al gauw achter gekomen zag ik haha.

Is niet afgelast, 2 stages minder alleen(wat al helemaal een raar besluit is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Hekzitter schreef:
Uberhout schreef:
Hij vraagt hoe het zit met refunds wanneer een festival wordt afgelast als gevolg van bijv. het coronavirus. Hij vraagt niet of het afgelast wordt.


Bij Dont Let Daddy Know hebben ze gewoon net voor het aflossen van het event de voorwaarden aangepast online, maar daar zijn ze al gauw achter gekomen zag ik haha.

Is niet afgelast, 2 stages minder alleen(wat al helemaal een raar besluit is)


Ze verwachten waarschijnlijk minder bezetting en dus halve lege stages. Wellicht liep ook de kaartverkoop niet fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komt omdat DLDK in veel andere landen ook nog feestjes geeft, dus 50& is buitenlands wat daar komt. Vorig jaar ben ik ook geweest, maar het is dan ook echt 50% buitenlands.

Veel vliegmaatschappijen nu ook vluchten schrappen is dat het grootste probleem, dat ze nu naar 1 area gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Goldenstyle schreef:
Komt omdat DLDK in veel andere landen ook nog feestjes geeft, dus 50& is buitenlands wat daar komt. Vorig jaar ben ik ook geweest, maar het is dan ook echt 50% buitenlands.

Veel vliegmaatschappijen nu ook vluchten schrappen is dat het grootste probleem, dat ze nu naar 1 area gaan.

En dan de terms en Conditions Aanpassen, best triest en volgens mij verboden na start kaartverkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
JeroenB93 schreef:
heggenschaar schreef:
Maak je niet zo druk om een griepje

Er staat nergens dat ik me druk maak om een griepje pipo

Je vraagt of het afgelast wordt ivm het corona virus wat gewoon een agressief griepje is dat opgeblazen worden in de media
Pipo

Laat jij eens zien waar ik vraag of iets afgelast wordt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Goldenstyle schreef:
Komt omdat DLDK in veel andere landen ook nog feestjes geeft, dus 50& is buitenlands wat daar komt. Vorig jaar ben ik ook geweest, maar het is dan ook echt 50% buitenlands.

Veel vliegmaatschappijen nu ook vluchten schrappen is dat het grootste probleem, dat ze nu naar 1 area gaan.

En dan de terms en Conditions Aanpassen, best triest en volgens mij verboden na start kaartverkoop


Die organisatie is echt flink zijn eigen graf aan het graven op het moment. Zag ook dat er vrij veel comments onder de Facebook post van DLDK waren verwijderd en ze schijnen ook nog eens negatieve reviews op Google te verwijderen. Hoop echt dat ze het boetekleed aantrekken want ik zie geen andere manier waarop ze hun reputatie kunnen redden.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten