Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik dit jaar de zondag wel aanwezig ben! Wat een gigantisch gave line-up! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2019 21:30 
 
Hardtraxxer

Weekend tickets binnen! (zaterdag & zondag) heerlijke lineup en altijd heerlijk begin van het seizoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2019 19:26 
 
Organisator
Avatar gebruiker

De officiële kaartverkoop is begonnen en tevens staat onze trailer online! :)



Tickets: http://www.rebirth-festival.nl/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2019 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag staan een redelijk aantal namen die ik wil zien of waar ik mij goed op vermaak alleen niet aanwezig vanwege het aantal artiesten, b2b's, showcases, live acts, etc. Dit soort dingen trekken mij tegenwoordig helemaal niet meer.

Zondag met de Gunz For Hire hosting een beetje hetzelfde verhaal. Echter is daar de Recharge stage die precies in mijn straatje ligt dus zeker aanwezig! Vet dat Solutio en Phrantic er staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 18:48 
 
Hardtraxxer

Worden er op zondag in de Recharge wat oudere plaatjes gedraaid, of is het voornamelijk nieuw werk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 18:58 
 
Organisator
Avatar gebruiker

PREMIERE: Phuture Noize LIVE - Silver Bullet (Sneak peek)
SURPRISE! We added a special premiere to the line-up! Phuture Noize, the musical wonder, has been working hard to create a unique and one-of-a-kind experience, which he will display for the first time ever on the REBiRTH Festival Saturday Mainstage!

Expect the first tracks from his new album (sneak peek), a ground-breaking show and real tears running down your face.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lifefix schreef:
Worden er op zondag in de Recharge wat oudere plaatjes gedraaid, of is het voornamelijk nieuw werk?


Vorig jaar waren het vooral oudere raw classics, muziek die je kan verwachten op een feest als Origins. En aan de namen te zien, gaat het dit jaar ook zo zijn.

@rebirth: wow enorm fijne toevoeging ! :thumbup: Enorm aan het twijfelen om misschien toch een weekend te gaan ipv enkel zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
PREMIERE: Phuture Noize LIVE - Silver Bullet (Sneak peek)
SURPRISE! We added a special premiere to the line-up! Phuture Noize, the musical wonder, has been working hard to create a unique and one-of-a-kind experience, which he will display for the first time ever on the REBiRTH Festival Saturday Mainstage!

Expect the first tracks from his new album (sneak peek), a ground-breaking show and real tears running down your face.



Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2020 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
PREMIERE: Phuture Noize LIVE - Silver Bullet (Sneak peek)
SURPRISE! We added a special premiere to the line-up! Phuture Noize, the musical wonder, has been working hard to create a unique and one-of-a-kind experience, which he will display for the first time ever on the REBiRTH Festival Saturday Mainstage!

Expect the first tracks from his new album (sneak peek), a ground-breaking show and real tears running down your face.



Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo he! Toch maar ergens weekend ticket bestellen als ik geld heb :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2020 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Zo he! Toch maar ergens weekend ticket bestellen als ik geld heb :D


Ik heb uit vertrouwelijke bron vernomen dat jij zeker wel geld hebt voor een weekend ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2020 10:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Zo he! Toch maar ergens weekend ticket bestellen als ik geld heb :D


Ik heb uit vertrouwelijke bron vernomen dat jij zeker wel geld hebt voor een weekend ticket.


Mooie bestemming voor de Spectrum entree inkomsten die die geript heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk hyped om Udex zaterdags te horen, die nieuwe platen zijn zo bizar goed. Laatste keer was ook alweer Dreamvillage 2018.

En natuurlijk PN sneak peak :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje voor de zaterdag en zondag weer binnen. Airbnb op een kwartiertje afstand met een stel Scandinaviërs dus kan alleen maar mooi worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2020 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
PN sneak peak :woot:


Hier ook wel benieuwd naar maar ik weet nu al dat het zo immens druk gaat zijn dan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 17:32 
 
Organisator
Avatar gebruiker

REBiRTH Festival Anthem Creator!

There is only one man with enough skills to capture every summer element of our Island of Infinity into a song. A hymn. A REBiRTH Festival anthem!

We are beyond proud to reveal the official anthem creator of 2020: D-STURB!

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet, enige jammere dat we dan geen D-Sturb Defqon anthem zien, maar dit is ook tof :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm. Heel benieuwd wat D-Sturb hier van gaat maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vet, enige jammere dat we dan geen D-Sturb Defqon anthem zien, maar dit is ook tof :)

Effe serieus: had je dit dan met enig realisme gehoopt of verwacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Vet, enige jammere dat we dan geen D-Sturb Defqon anthem zien, maar dit is ook tof :)

Effe serieus: had je dit dan met enig realisme gehoopt of verwacht?


Absoluut gehoopt, en als ik 5 namen moest noemen die kans maakten zat D-Sturb er zeker tussen ja.

Totaal ondenkbaar voor jou dat iemand die zowel op de Defqon main en Qlimax stond en melodische tracks kan maken, kans maakt op een Defqon anthem??

Had er oprecht rekening mee gehouden dat het kon gebeuren ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Vet, enige jammere dat we dan geen D-Sturb Defqon anthem zien, maar dit is ook tof :)

Effe serieus: had je dit dan met enig realisme gehoopt of verwacht?


DBSTF zal het wel worden maar ik zie niet in waarom D-Sturb die kans niet had kunnen krijgen? Is op dit moment één van de beste namen om een zomer anthem te laten maken. Meer nog dan een Atmozfears of Sound Rush.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:

DBSTF zal het wel worden maar ik zie niet in waarom D-Sturb die kans niet had kunnen krijgen? Is op dit moment één van de beste namen om een zomer anthem te laten maken. Meer nog dan een Atmozfears of Sound Rush.


Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 16:02 
 
Hardtraxxer

DisAster schreef:
FransBezig schreef:

DBSTF zal het wel worden maar ik zie niet in waarom D-Sturb die kans niet had kunnen krijgen? Is op dit moment één van de beste namen om een zomer anthem te laten maken. Meer nog dan een Atmozfears of Sound Rush.


Want?


Omdat D-Sturb op dit momen een veel populairdere naam is als bovengenoemde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dan*
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
DisAster schreef:
FransBezig schreef:

DBSTF zal het wel worden maar ik zie niet in waarom D-Sturb die kans niet had kunnen krijgen? Is op dit moment één van de beste namen om een zomer anthem te laten maken. Meer nog dan een Atmozfears of Sound Rush.


Want?


Omdat D-Sturb op dit momen een veel populairdere naam is als bovengenoemde?


Zou misschien populairder kunnen zijn, maar veel is overdreven. Mijn vraag sloeg meer op het feit dat het specifiek om een zomer anthem ging. Als het op ‘zomerse’ muziek aankomt, passen SR en Atmozfears eerder in dat straatje. En hij zegt beste, zegt hij dat puur uit commercieel oogpunt? Ik zeg dit overigens niet omdat ik een d-sturb dq anthem niet zie gebeuren, maar omdat ik geïnteresseerd ben naar zijn redenering.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten