Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 00:28 
 
Hardtraxxer

Zit even mee te lezen, maar reken er maar op dat het niet doorgaat. Ik was aan het begin van deze week nog sceptisch en verwachtte dat het allemaal wel mee zou vallen. Alle grafieken laten echt wat anders zien en we gaan dezelfde kant op als Italie. HBO-instellingen en universiteiten gaan nu dicht. Maar de maatregelen zullen ook hier opgeschaald gaan worden en dan is er echt geen mogelijkheid dat je 11 & 12 april staat te feesten met een paar duizend man op een festivalterrein.

Ik hoop dat het anders gaat lopen, want het zou heel zonde voor alle liefhebbers en de organisatie zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 08:09 
 
Hardtraxxer

Jawel schreef:
Zit even mee te lezen, maar reken er maar op dat het niet doorgaat. Ik was aan het begin van deze week nog sceptisch en verwachtte dat het allemaal wel mee zou vallen. Alle grafieken laten echt wat anders zien en we gaan dezelfde kant op als Italie. HBO-instellingen en universiteiten gaan nu dicht. Maar de maatregelen zullen ook hier opgeschaald gaan worden en dan is er echt geen mogelijkheid dat je 11 & 12 april staat te feesten met een paar duizend man op een festivalterrein.

Ik hoop dat het anders gaat lopen, want het zou heel zonde voor alle liefhebbers en de organisatie zijn...


Helaas maar waar (denk ik)

Reken er maar op dat Koningsdag ook gecanceld gaat worden in zijn geheel.
Vanuit mijn werk (overheidsinstelling) heb ik al begrepen dat dat serieus overwogen wordt en dat het voorbarig is te denken dat na 1 april je gewoon je ding kan gaan doen. Kijk naar Wuhan daar is het nu 1 a 2 weken stabiel maar ze trekken minimaal een maand uit voor ze iedereen weer los gaan laten. Alles gaat langzaam weer terug op 'aan' en dan is prio 1 echt niet feesten waar ze eerst naar gaan kijken.

Als je die grafieken gaat aanhouden komt die piek nog. Althans de piek bevestigde gevallen. Er lopen genoeg mensen met het virus rondt zonder klachten etc. etc. Al die dingen die al vaak genoeg geroepen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 09:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks dat Rebirth (uiteraard) communiceert dat het vooralsnog doorgaat, zie ik ook echt niet gebeuren dat we over 4 weken met zijn allen weer op een kluitje staan te feesten, hoe spijtig dit ook is. Ondanks dat de deadline voor nu op eind maart ligt, zal er toch een soort van zekerheid in het land moeten zijn dat de brandhaard echt schoon is en dat we geen risico lopen om opnieuw een uitbraak te krijgen. Zolang de omringende landen nog niet schoon zijn kan je die zekerheid gewoon niet afgeven. Zeker niet omdat alle landgrenzen nog wagenwijd openstaan.

Niet alleen Rebirth zie ik de klos zijn maar ook Intents, Defqon en al die andere vrees ik. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Elke maatregel is zo sterk als de zwakste schakel. En de zwakke schakels zijn de mensen die eigenwijs alsnog overal naartoe gaan als ze verschijnselen hebben. Ik vrees dat er daar toch best veel van rondlopen in Nederland.

member/Rowanyt1309/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Ondanks dat Rebirth (uiteraard) communiceert dat het vooralsnog doorgaat, zie ik ook echt niet gebeuren dat we over 4 weken met zijn allen weer op een kluitje staan te feesten, hoe spijtig dit ook is. Ondanks dat de deadline voor nu op eind maart ligt, zal er toch een soort van zekerheid in het land moeten zijn dat de brandhaard echt schoon is en dat we geen risico lopen om opnieuw een uitbraak te krijgen. Zolang de omringende landen nog niet schoon zijn kan je die zekerheid gewoon niet afgeven. Zeker niet omdat alle landgrenzen nog wagenwijd openstaan.

Niet alleen Rebirth zie ik de klos zijn maar ook Intents, Defqon en al die andere vrees ik. :(


Defqon is nog 3,5 maand. Laten we alsjeblieft niet zo ver vooruit gaan doem denken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
TropicalDanny schreef:
Overigens ben ik wel benieuwd (mocht het niet doorgaan) in hoeverre een organisatie voor dit soort dingen verzekerd is. Iemand die daar iets over weet?

https://www.bndestem.nl/breda/onkosten- ... oogle.com/
In het kader onderin wordt uitleg gegeven. Alleen Nationale Nederlanden dekt het zo te zien (tot 27/2). Ik denk dat een aardig deel vd entertainmentindustrie echt dikke problemen gaat krijgen.

Vriend van me heeft al te horen gekregen dat zijn organisatie waarschijnlijk voor faillissement gaat en dat hij nu in de WW komt. Pas als de economie en alles weer aan trekt komt dat bedrijfje en daarmee ook zijn baan weer terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Overigens ben ik wel benieuwd (mocht het niet doorgaan) in hoeverre een organisatie voor dit soort dingen verzekerd is. Iemand die daar iets over weet?

Heb vernomen dat verzekeringsmaatschappijen corona hebben geschrapt uit evenementenverzekeringen, kan dus best wel een dingetje worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Norther66 schreef:
Elke maatregel is zo sterk als de zwakste schakel. En de zwakke schakels zijn de mensen die eigenwijs alsnog overal naartoe gaan als ze verschijnselen hebben. Ik vrees dat er daar toch best veel van rondlopen in Nederland.

member/Rowanyt1309/


Ben een beetje verkouden en last van hoesten. Om dan thuis te blijven zitten zie ik niet zitten. Ben namelijk nooit ziek of iets en dan zou ik voor verkoudheid thuis moeten blijven. Nee bedankt. Als ik me echt ziek begin te voelen blijf ik wel thuis, maar tot nu toe baard het voor mij nog geen zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Ben je nou echt serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genomineerd voor zowel "Ik ben de weg kwijt" als "Grootste schaap" award.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist die nonchalante houding heeft er voor gezorgd dat het in Italie zo gigantisch uit de klauwen is gelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Chroman schreef:
Norther66 schreef:
Elke maatregel is zo sterk als de zwakste schakel. En de zwakke schakels zijn de mensen die eigenwijs alsnog overal naartoe gaan als ze verschijnselen hebben. Ik vrees dat er daar toch best veel van rondlopen in Nederland.

member/Rowanyt1309/


Ben een beetje verkouden en last van hoesten. Om dan thuis te blijven zitten zie ik niet zitten. Ben namelijk nooit ziek of iets en dan zou ik voor verkoudheid thuis moeten blijven. Nee bedankt. Als ik me echt ziek begin te voelen blijf ik wel thuis, maar tot nu toe baard het voor mij nog geen zorgen.


Holy shit gast, de wereld draait niet om jou :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Chroman schreef:
Norther66 schreef:
Elke maatregel is zo sterk als de zwakste schakel. En de zwakke schakels zijn de mensen die eigenwijs alsnog overal naartoe gaan als ze verschijnselen hebben. Ik vrees dat er daar toch best veel van rondlopen in Nederland.

member/Rowanyt1309/


Ben een beetje verkouden en last van hoesten. Om dan thuis te blijven zitten zie ik niet zitten. Ben namelijk nooit ziek of iets en dan zou ik voor verkoudheid thuis moeten blijven. Nee bedankt. Als ik me echt ziek begin te voelen blijf ik wel thuis, maar tot nu toe baard het voor mij nog geen zorgen.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2020 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij krijgt ook een baard van zorgen maken dus volgens mij is de koorts al aardig toegeslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2020 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Chroman schreef:
Norther66 schreef:
Elke maatregel is zo sterk als de zwakste schakel. En de zwakke schakels zijn de mensen die eigenwijs alsnog overal naartoe gaan als ze verschijnselen hebben. Ik vrees dat er daar toch best veel van rondlopen in Nederland.

member/Rowanyt1309/


Ben een beetje verkouden en last van hoesten. Om dan thuis te blijven zitten zie ik niet zitten. Ben namelijk nooit ziek of iets en dan zou ik voor verkoudheid thuis moeten blijven. Nee bedankt. Als ik me echt ziek begin te voelen blijf ik wel thuis, maar tot nu toe baard het voor mij nog geen zorgen.

Dit is een troll.... toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2020 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Restricties een week verlengd. Zeg maar dag tegen Qapital en Rebirth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2020 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot 6 april
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2020 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ja zal wel afgelast worden. Wees maar niet bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2020 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit bang :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2020 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lieve organisatie, in plaats van annuleren graag uitstellen naar einde zomer met dezelfde line-up. Oké thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2020 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Lieve organisatie, in plaats van annuleren graag uitstellen naar einde zomer met dezelfde line-up. Oké thanks.


REBiRTH: Let's close the festival season!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2020 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naam aanpassen dan maar. Niet herboren maar gestorven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2020 07:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Naam aanpassen dan maar. Niet herboren maar gestorven.


Reincarnated
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het inmiddels wel wat serieuzer genomen als een paar dagen geleden. Zelf ben ik wel weer topfit. Na wat er allemaal gebeurd in het land word er toch even een spiegel voor gehouden. Is soms ook wel goed. Laat je weer anders over dingen denken of tegen aan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2020 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maatregel verlengt tot 1 Juni. Hier kan dus nu ook definitief een streep doorheen.

Laten we vooral hopen dat de organisatie(s) goed door deze periode komen en passende oplossingen kunnen vinden.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten