Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geile line Up.
Ik wacht nog even die van zondag af maar als die niet beter is dan deze dan wordt 't gewoon een lekkere zaterdag feeston :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima line-up, ik ga mij hier wel vermaken. Enige minpunten vind ik het hoge aantal Gearbox artiesten en de keuze om de Spoontech namen die je op je line-up hebt staan een b2b2b geeft :list: Wel dikke pluspunten voor Atmozfears classics, Udex album showcase, Chris One live, Clockartz en de Reactivate stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaart gekocht want GPF.




Maar zonder dollen, hele toffe line-up voor de zaterdag. Benieuwd naar Atmozfears en Adrenalize op de Reactivate. Hoop dat ze zich een beetje aan het concept houden en vooral nummers van voor 2013 erbij pakken, zoals Living For The Future, World Of Presets, Forest Interlude, Above The Sky en Voices Of Passion. Vind zelf nummers uit 2013 > altijd een beetje jammer op classic stages, maar verwacht eigenlijk nummers als Accelerate en Staring Over wel te horen.

Verder denk ik dat E-Force vs RVAGE wel heel vet kan worden. Josh & Wesz vs. Low-E & Alter Egosz en Aversion vs Cryex ook tof. Zaterdag en zondag combiticket binnen in elk geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Kaart gekocht want GPF.




Maar zonder dollen, hele toffe line-up voor de zaterdag. Benieuwd naar Atmozfears en Adrenalize op de Reactivate. Hoop dat ze zich een beetje aan het concept houden en vooral nummers van voor 2013 erbij pakken, zoals Living For The Future, World Of Presets, Forest Interlude, Above The Sky en Voices Of Passion. Vind zelf nummers uit 2013 > altijd een beetje jammer op classic stages, maar verwacht eigenlijk nummers als Accelerate en Staring Over wel te horen.

Verder denk ik dat E-Force vs RVAGE wel heel vet kan worden. Josh & Wesz vs. Low-E & Alter Egosz en Aversion vs Cryex ook tof. Zaterdag en zondag combiticket binnen in elk geval.

Distortion Fields & 2Gether (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 11:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
2Gether (L)


x2 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
niels87 schreef:
Uberhout schreef:
Dikke line-up. Waarschijnlijk weekend aanwezig dit jaar :D
Adrenalize en Atmozfears op de Reactivate stage :thumbsup:

Dat is juist het einde van de classicsstage.

Verklaar u nader pls.

Niels hoort liever de artiesten van 2006-2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 12:20 
 
Hardtraxxer

Sarabande schreef:
Kaart gekocht want GPF.


Maar zonder dollen, hele toffe line-up voor de zaterdag. Benieuwd naar Atmozfears en Adrenalize op de Reactivate. Hoop dat ze zich een beetje aan het concept houden en vooral nummers van voor 2013 erbij pakken, zoals Living For The Future, World Of Presets, Forest Interlude, Above The Sky en Voices Of Passion. Vind zelf nummers uit 2013 > altijd een beetje jammer op classic stages, maar verwacht eigenlijk nummers als Accelerate en Staring Over wel te horen.

Verder denk ik dat E-Force vs RVAGE wel heel vet kan worden. Josh & Wesz vs. Low-E & Alter Egosz en Aversion vs Cryex ook tof. Zaterdag en zondag combiticket binnen in elk geval.


Living for the future, die was ik bijna vergeten :love: :love:

Moet even in het archief op partyflock kijken maar dit gaat volgens mij rebirth nummer #10 worden voor mij. Een zekerheidje dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 13:56 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
niels87 schreef:
Uberhout schreef:
Dikke line-up. Waarschijnlijk weekend aanwezig dit jaar :D
Adrenalize en Atmozfears op de Reactivate stage :thumbsup:

Dat is juist het einde van de classicsstage.

Verklaar u nader pls.

Wat rikkert zegt. Dit is wat mij betreft absoluut geen classicsmateriaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dus classics is eeuwig 20xx-2012?

Het kan nooit eens een keer langzaam naar 2013 of 2014 gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe line-up voor de zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ja dus classics is eeuwig 20xx-2012?

Het kan nooit eens een keer langzaam naar 2013 of 2014 gaan?

Niets houdt ze tegen om hun eigen oudere plaatjes een keer mee te nemen in een gewoon setje. Ik zit persoonlijk niet te wachten op een verschuiving van de jaartallen. Sommigen draaien nu al plaatjes van 2015 op classics evenementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ja dus classics is eeuwig 20xx-2012?

Het kan nooit eens een keer langzaam naar 2013 of 2014 gaan?

Is toch een bepaald geluid of gaan we tracks uit 2012 straks early noemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het juist tof dat er eens hele andere namen staan die je niet verwacht of er normaal niet staan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Ik vind het juist tof dat er eens hele andere namen staan die je niet verwacht of er normaal niet staan :$

Ja, ik vind het ook wel eens leuk, omdat het nu Atmozfears en Adrenalize is. Dat sluit nog enigszins wat aan. Het wordt een ander verhaal als het bijvoorbeeld Unresolved had geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De benaming "classics" is eigenlijk gewoon een beetje ongelukkig gekozen achteraf, aangezien platen uit 2014/15 (of zelfs later) net zo goed "klassiekers" kunnen zijn. Voor mij, en ik denk vele anderen, verwijst classics echter naar een bepaalde sound. Een sound die je vooral terughoorde tussen pakweg 2006-2011/12. De meeste hardstyle van na 2012/13 klinkt daadwerkelijk anders. Dat terwijl bijvoorbeeld de DNA-platen van Zany wel weer klinken als classics en in die zin goed binnen het concept passen, maar weer totaal niet binnen de jaartallen.

Waarschijnlijk gaat het een eeuwige discussie worden wat "classics" precies inhoudt. Wat mij betreft schuift het jaartal niet steeds verder op naar voren, want ik vind de meeste van die nieuwere tracks niet binnen de classic sound passen. Toch is dat ook weer hypocriet van me, want ik zou er geen moeite mee hebben als bijv. Zany's DNA-platen gedraaid worden op een classic feest/stage.

Maar het opschuiven van de jaartallen was voor mij wel de reden waarom ik de laatste acts/paar uur op VWAB op dat moment niet heel leuk vond. Ik ben zelf pas in 2015 begonnen met naar hardstyle luisteren en naar feesten gaan, dus voor mij zijn juist nummers als Men Of Steel, Seven, Freakz At Night (en wat draaiden ze allemaal nog meer uit 2014/15) klassiekers. Maar als ik naar een classic-feest ga, dan zit ik totaal niet op dat soort nummers te wachten. Ik zou het wel heel vet vinden om ze weer eens live te horen, maar dan op een ander(e) feest/stage. Het mooiste zou zijn als ze aparte stages/feestjes gaan organiseren waarbij ze 2012-2015 draaien, of voor mijn part 2006-2015, zolang ze er dan maar duidelijk in zijn én de feesten/stages met alleen 2006-2011/12 behouden. Of zoals bij Genesis, waarbij je drie zalen hebt, hoewel er toen in de "classic" zaal ook wel veel nieuw spul voorbij kwam.

Of er moet een andere term komen voor classic hardstyle ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 14:42 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Ja dus classics is eeuwig 20xx-2012?

Het kan nooit eens een keer langzaam naar 2013 of 2014 gaan?

Kan wel, maar dan separaat. Classics is een bepaalde periode en die ligt wmb tussen 05 en 11 ongeveer. Prima om muziek na die tijd neer te zetten maar dat hoort niet bij de classicsperiode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Classicfeesten zijn in het leven geroepen om "die goeie oude tijd" van 2005-2010 te herbeleven, de hardstyle van 2005-2010 schaar ik daarom onder "classics". Dus niet classics als in "klassiekers/megahits" ongeacht het jaartal.

Beetje ongelukkig qua naam idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Persoonlijk zit ik ook niet te wachten op artiesten als Atmozfears en Adrenalize op een classics-stage simpelweg omdat hun oudere nummers niet het gevoel of de sound hebben die ik blij classics verwacht. Wat niet wegneemt dat ik hun oudere niet apprecieer.

Langs de ene kant snap ik de keuze van Rebirth wel, eens andere verfrissende namen ipv telkens dezelfde namen en sets. Dus hulde daarvoor !

Maar langs de andere kant hoop ik niet dat dit gaat leiden tot een trend, die al bezig is bij de artiesten, om steeds recentere platen te horen.

Dan hoop ik dat organisaties eerder artiesten eens uit hun comfortzone, door ze eens later te programmeren. Zoals bijvoorbeeld een A-lusion dat die een setje zoals op Q-Base 2007 kan spelen (hint hint). :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Aanwezig zoals elk jaar! :thumbup: perfecte opener voor het festivalseizoen!


Zaterdag en zondagticket gekocht, de maandag erop vrij omdat het dan Pasen is kwam ik net achter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 16:23 
 
Hardtraxxer

mitch0162 schreef:
mitch0162 schreef:
Aanwezig zoals elk jaar! :thumbup: perfecte opener voor het festivalseizoen!


Zaterdag en zondagticket gekocht, de maandag erop vrij omdat het dan Pasen is kwam ik net achter :)

Oeh pasen, totaal vergeten dat dat bestond. Maakt de zondag gelijk interessant, nog even afwachten dan maar.

@Rebirth, Komen de zondag en vrijdag lineup voordat de pre-registratie (korting) sale afloopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 17:52 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Byron schreef:
mitch0162 schreef:
mitch0162 schreef:
Aanwezig zoals elk jaar! :thumbup: perfecte opener voor het festivalseizoen!


Zaterdag en zondagticket gekocht, de maandag erop vrij omdat het dan Pasen is kwam ik net achter :)

Oeh pasen, totaal vergeten dat dat bestond. Maakt de zondag gelijk interessant, nog even afwachten dan maar.

@Rebirth, Komen de zondag en vrijdag lineup voordat de pre-registratie (korting) sale afloopt?


Jazeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Zaterdag en zondagticket gekocht, de maandag erop vrij omdat het dan Pasen is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tonight at 18:00 we will present you The Weekend line-up (Friday + Sunday), including the Mainstage Hosting act! ☀️

Who would complete the line-up for you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front of B-Frontliner, Thera vs Geck-O, Vyral, Stratos, Kruelty, Element, Zany of Donkey Rollers.

Dromen mag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 14:02 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
B-Front of B-Frontliner, Thera vs Geck-O, Vyral, Stratos, Kruelty, Element, Zany of Donkey Rollers.

Dromen mag :D


Gebeurd niet vaak dat iemand exact mijn smaak neerzet als artiesten die die nog wilt zien... :worship:
(Alleen het liefst dan wel Zany solo ipv Donkey Rollers)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten