Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even kijken of het onderwerp weer Rebirth is.. Nope.. ik ben weer weg :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Precies. Beter gaan we gewoon hype creëren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Partybus staat vast, met 55 man zaterdag en een iets kleinere groep zondag die kant op :cool:
Hopelijk lekker weer en de korte broek uit de kast halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben zo hyped voor Udex z'n setje he, maaaaaaaaaaaaaarieeeeeeeeetjeeeee toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag compleet naar de anjer gaan denk ik, aangezien ik dan met Broken Balance & Jordi nacht naar Convoi ben geweest. Dus dat wordt een mooie dag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 13:04 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Even kijken of het onderwerp weer Rebirth is.. Nope.. ik ben weer weg :corn:


Poah, inderdaad. :lol: Dan zullen wij maar met goed nieuws komen, het anthem staat online en is vanaf nu overal te beluisteren.
http://www.rebirth-festival.nl/anthem

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag vollebak, zondag bob. Dus kan wel een zonnetje gebruiken op zondag.

Anthem voel ik overigens (nog) niet. Doe mij maar liever weer vrolijkere anthems als die van Max Enforcer of D-Block & S-Te-Fan. Zo'n 2e climax als die in D-Sturb zijn anthem zit ik niet echt op te wachten bij een anthem voor een zomers festival als Rebirth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Hier lekker mezelf op zaterdag en zondag de vernieling in helpen (L) . Hebben met een groep een huisje in de buurt geboekt, dus dat kan alleen maar een belachelijk succes worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Edit: Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

Edit: Dubbele Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2020 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag is een mooie vervanger voor Origins, ook lekkere raw classics. Main ook veel leuks. Gvd zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2020 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zondag is een mooie vervanger voor Origins, ook lekkere raw classics. Main ook veel leuks. Gvd zin in!

Zo istttttttt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2020 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Omdat REBiRTH Festival pas over 4 weken zal plaatsvinden is er op dit moment geen enkele reden om het niet door te laten gaan. De nieuwe aangekondigde maatregel vanuit de provincie Noord-Brabant om grote evenementen af te gelasten geldt tot maandag 16 maart.
We houden de situatie in de gaten en volgen de instructies van de (lokale) overheid en het RIVM op.

Mocht de situatie wijzigen dan communiceren we dat tijdig op onze website en social media.

Tot ziens op REBiRTH Festival – 10, 11 & 12 april 2020
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd of ze überhaupt aan de opbouw gaan beginnen nu er sowieso in maart geen evenementen meer gegeven worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Als over twee weken de effecten lijken te werken gok ik het wel maar aangezien het echt gokken is kun je afvragen of het verstandig is of dat ze er misschien beter aan doen om het wat eerder van te voren af te lasten om kosten te beperken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel blij met deze maatregelen, grotere kans dat dit door kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik ben benieuwd of ze überhaupt aan de opbouw gaan beginnen nu er sowieso in maart geen evenementen meer gegeven worden...


Inderdaad... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Als over twee weken de effecten lijken te werken gok ik het wel


Zou er niet vanuit gaan. Incubatietijd is toch een week of 1 á 2, dus eer dat we hier de effecten van gaan merken ben je wel een maand verder denk ik. Komende weken zal het alleen nog maar harder groeien vrees ik.

Zie het niet gebeuren dat ze op 31-03 plotseling zeggen dat het wel prima is zo na twee weken en dat ineens alles weer door mag gaan. Maar hoop natuurlijk dat ik er naast zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Rebirth festivalseizoen closing i.p.v. opener lijkt me wel wat, in plaats van het te annuleren. Just saying.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
RTM93 schreef:
Als over twee weken de effecten lijken te werken gok ik het wel


Zou er niet vanuit gaan. Incubatietijd is toch een week of 1 á 2, dus eer dat we hier de effecten van gaan merken ben je wel een maand verder denk ik. Komende weken zal het alleen nog maar harder groeien vrees ik.

Zie het niet gebeuren dat ze op 31-03 plotseling zeggen dat het wel prima is zo na twee weken en dat ineens alles weer door mag gaan. Maar hoop natuurlijk dat ik er naast zit.


Gemiddelde is 5 dagen.
Ik verwacht door deze maatregelen, en de toegenomen voorzichtigheid, dat de groei over een paar dagen afneemt.
Dat is wel mits mensen zich er aan houden en niet overal naartoe gaan wanneer ze zich ziek voelen.

Dat laatste is wel een uitdaging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke maatregel is zo sterk als de zwakste schakel. En de zwakke schakels zijn de mensen die eigenwijs alsnog overal naartoe gaan als ze verschijnselen hebben. Ik vrees dat er daar toch best veel van rondlopen in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Elke maatregel is zo sterk als de zwakste schakel. En de zwakke schakels zijn de mensen die eigenwijs alsnog overal naartoe gaan als ze verschijnselen hebben. Ik vrees dat er daar toch best veel van rondlopen in Nederland.

Om nog maar te zwijgen over mensen die simpelweg niet weten dat ze drager zijn en om een of andere reden doorgeven.

Rebirth heb ik een hard hoofd in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laten we hopen op het beste, maar ik denk dat de kans dat Rebirth doorgaat zeer klein is. Na 31 Maart zullen ze evalueren, maar er zijn eigenlijk maar 2 uitkomsten imo:

1.De maatregel heeft niet het resultaat opgeleverd en er komen nieuwe/andere maatregelen bij.

2. De maatregel heeft wel effect en dus zal hij voor onbepaalde tijd van kracht blijven. Ook aangezien het virus niet over 2/3 weken opeens verdwenen zal zijn.

Overigens ben ik wel benieuwd (mocht het niet doorgaan) in hoeverre een organisatie voor dit soort dingen verzekerd is. Iemand die daar iets over weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou het toch wel fijn vinden als de organisatie een beslissing maakt voor 31 maart... schat het helaas niet heel rooskleurig in voor de maanden maart/april.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 23:46 
 
Hardtraxxer

TropicalDanny schreef:
Overigens ben ik wel benieuwd (mocht het niet doorgaan) in hoeverre een organisatie voor dit soort dingen verzekerd is. Iemand die daar iets over weet?

https://www.bndestem.nl/breda/onkosten- ... oogle.com/
In het kader onderin wordt uitleg gegeven. Alleen Nationale Nederlanden dekt het zo te zien (tot 27/2). Ik denk dat een aardig deel vd entertainmentindustrie echt dikke problemen gaat krijgen.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten