Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 21:13 
 
Hardtraxx Veteran

Gvd zin in gvd. Gvd sowieso huilende mensen, gvd hopelijk mooi weer mooi despo in de klauwen LET'S GAAN NEVEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erwiet schreef:
Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?


Beetje Dansen, waar het mee in samenwerking is, was sowieso een buitenstage vorige editie

Hier zie je beetje hoe dat opgezet was. Dus tropisch shirtje aan en claro's en perzikwijn harken de hele dag (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erwiet schreef:
Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?

Via Facebook van Rebirth een bericht gehad dat het een buitenstage zal zijn :love: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Erwiet schreef:
Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?

Via Facebook van Rebirth een bericht gehad dat het een buitenstage zal zijn :love: :love: :woot:

!!!!!!!!!

Helemaal goud dit. Jezus jongens ik heb hier zin in hey.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Erwiet schreef:
Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?


Beetje Dansen, waar het mee in samenwerking is, was sowieso een buitenstage vorige editie

Hier zie je beetje hoe dat opgezet was. Dus tropisch shirtje aan en claro's en perzikwijn harken de hele dag (L)


Lees dit gaat dus helemaal fout. Gelukkig zijn er dan geen tentpalen, scheelt weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beetje Dansen mss ook wel bij. Het is dan tenslotte toch weekend hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van ogenschijnlijk weer een zomer zonder feestjes, naar 4 feestjes in iets meer dan een maand. Hier ook aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Van ogenschijnlijk weer een zomer zonder feestjes, naar 4 feestjes in iets meer dan een maand. Hier ook aanwezig :P

Haha ik had mezelf zo voorgenomen om een hoop te skippen en er deze zomer max drie uit te kiezen...
mission failed
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Hekzitter schreef:
Erwiet schreef:
Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?


Beetje Dansen, waar het mee in samenwerking is, was sowieso een buitenstage vorige editie

Hier zie je beetje hoe dat opgezet was. Dus tropisch shirtje aan en claro's en perzikwijn harken de hele dag (L)


Lees dit gaat dus helemaal fout. Gelukkig zijn er dan geen tentpalen, scheelt weer.


In other news, maandag waarschijnlijk organisatie dag op werk dus geen lessen. Dus maximaal gestrekt erin rammen vanaf 14:00 :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk nu al uit naar het beeldmateriaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Dus maximaal gestrekt erin rammen vanaf 14:00 :beer:

Hier ga ik ook wel voor, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hekzitter schreef:
Dus maximaal gestrekt erin rammen vanaf 14:00 :beer:

Hier ga ik ook wel voor, ja.


Sluit ik me bij aan, dag erna al vrijgevraagd! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hekzitter schreef:
Dus maximaal gestrekt erin rammen vanaf 14:00 :beer:

Hier ga ik ook wel voor, ja.


Idem hier, de volgende dag vrij geregeld en een overnachting in de buurt geboekt. Volgieten. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Erwiet schreef:
Waar ik wel benieuwd naar ben; zal het in een tent zijn zoals Rebirth altijd is of, gezien het tijdstip, een fijne buitenstage?

Via Facebook van Rebirth een bericht gehad dat het een buitenstage zal zijn :love: :love: :woot:


G'dumme wat een prachtig nieuws!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Remi schreef:
Hekzitter schreef:
Dus maximaal gestrekt erin rammen vanaf 14:00 :beer:

Hier ga ik ook wel voor, ja.


Sluit ik me bij aan, dag erna al vrijgevraagd! :beer:

Ik doe ook mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm. Nog even informatie inwinnen v.w.b. het testen. Ik zit dat weekend in de Ardennen, maar overweeg om zondagochtend terug te rijden en rechtstreeks naar dit feestje. Ik zou dan onderweg nog wel even (in bijvoorbeeld Tilburg) een test moeten doen. Maar als de uitslag bijvoorbeeld een uurtje of 5 op zich laat wachten, dan ga ik dit natuurlijk niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Normaal uitslag binnen het uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Hmm. Nog even informatie inwinnen v.w.b. het testen. Ik zit dat weekend in de Ardennen, maar overweeg om zondagochtend terug te rijden en rechtstreeks naar dit feestje. Ik zou dan onderweg nog wel even (in bijvoorbeeld Tilburg) een test moeten doen. Maar als de uitslag bijvoorbeeld een uurtje of 5 op zich laat wachten, dan ga ik dit natuurlijk niet doen.

Afgelopen zaterdag hadden we ons laten testen, daarna een koffie besteld op het terras pal naast de teststraat en toen we zaten kreeg ik de uitslag al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitslagen voor Testen voor Toegang zijn inderdaad binnen het uur terug te vinden in je mail/de Coronacheck app. Volgens mij gebruiken ze hier ook geen PCR testen maar door de overheid gecertificeerde sneltesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanavond 19:00 extra kaartverkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meevallertje dat dat zó snel gaat. Ik neem het mij in mijn uiteindelijke beslissing (voordat ik niet meer terug kan krabbelen @Remi).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het stiekem al lang besloten is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Vanavond 19:00 extra kaartverkoop


Waar lees je dit? kan er zelf niks over terugvinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 17:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Waar lees je dit? kan er zelf niks over terugvinden


Mensen die zich hebben ingeschreven op de waiting list hebben hier een mailtje voor gekregen!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten