Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kon geen tickets bestellen door een cookiebar... >.<

Geen mail... Echt klote dit.



Edit: In de verlenging na de uitverkoop dus nog een ticket kunnen scoren nadat ik wist hoe ik die verdomde cookiebar kon verwijderen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 13:20 
 
Hardtraxx Elite

Godver, via de Rebirth link konden we niet afrekenen.
Toen stond er bij mij al uitverkocht, daarna kwam een maat er nog door en kon ie 4 tickets afrekenen!
YEAAAH ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GODVERDOMME ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelukt!! Dit gaat het eerste NA-corona feestje worden :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Gelukt!! Dit gaat het eerste NA-corona feestje worden :woot: :thumbsup:


Same here :corn: :loving: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 14:16 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Goed om te zien dat iedereen zo enthousiast is, wij kunnen zelf ook al niet meer wachten! :$

Mocht iemand mis hebben gegrepen dan is de waiting list nu open voor iedereen, als er extra tickets beschikbaar komen, ben jij de eerste die op de hoogte wordt gebracht!

Tot snel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 14:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ingeschreven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yes kaart binnen ! Dit wordt goud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Goed om te zien dat iedereen zo enthousiast is, wij kunnen zelf ook al niet meer wachten! :$

Mocht iemand mis hebben gegrepen dan is de waiting list nu open voor iedereen, als er extra tickets beschikbaar komen, ben jij de eerste die op de hoogte wordt gebracht!

Tot snel! :thumbup:


Gaan jullie ook pendelbussen doen of worden er busreizen georganiseerd? De travel info op de website is op het moment een beetje mager en het is best lastig te bereiken. Snap dat er 'maar' 3500 man komen maar ik zou graag tot het einde kunnen blijven!

Wij hebben er zin in, tot dan :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pendelbus canuit Eindhoven zou een stukje hemel op aarde zijn. Maar dat soort dingen lijkt me lastig sws in drze tijd en met maar 3500 man
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 22:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

We zijn nog op zoek naar 1 extra ticket. Mocht iemand er nog eentje over hebben, heel graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2021 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopla, ook aanwezig! Wat gaat dat een bende worden zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2021 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Via een vriendin ook kaarten kunnen fixen!
Nu nog hopen dat de main in buitenlucht is i.p.v. tent :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Vanuit B-Front door naar hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen, dit gaat toch een partij mooi worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebirth Events schreef:
Goed om te zien dat iedereen zo enthousiast is, wij kunnen zelf ook al niet meer wachten! :$

Mocht iemand mis hebben gegrepen dan is de waiting list nu open voor iedereen, als er extra tickets beschikbaar komen, ben jij de eerste die op de hoogte wordt gebracht!

Tot snel! :thumbup:


Even een huishoudelijke vraag. Ik heb een week voor afgaand aan het feest mijn eerste vaccinatie. Is dat genoeg om niet te hoeven testen? Of moeten het er perse 2 zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 11:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rebirth Events schreef:
Goed om te zien dat iedereen zo enthousiast is, wij kunnen zelf ook al niet meer wachten! :$

Mocht iemand mis hebben gegrepen dan is de waiting list nu open voor iedereen, als er extra tickets beschikbaar komen, ben jij de eerste die op de hoogte wordt gebracht!

Tot snel! :thumbup:


Even een huishoudelijke vraag. Ik heb een week voor afgaand aan het feest mijn eerste vaccinatie. Is dat genoeg om niet te hoeven testen? Of moeten het er perse 2 zijn?


https://nos.nl/artikel/2384316-vanaf-23-juni-geldt-vaccinatie-als-alternatief-voor-toegangstest

Mocht bovenstaande doorgaan dus pas vanaf volledige vaccinatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Even een huishoudelijke vraag. Ik heb een week voor afgaand aan het feest mijn eerste vaccinatie. Is dat genoeg om niet te hoeven testen? Of moeten het er perse 2 zijn?

Het beleid is momenteel inderdaad dat je volledig gevaccineerd moet zijn, voordat jouw vaccinatie een valide toegangsmiddel is om te reizen of naar een evenement te gaan. Hierbij is het volgens mij momenteel zelfs zo dat je jouw vaccinatie pas twee weken na de laatste prik als toegangsbewijs kunt gebruiken, al is de overheid er momenteel mee bezig om deze wachttijd naar beneden te brengen. Voor dit laatste heb ik zo snel even geen bron, maar de berichtgeving omtrent het huidige beleid kun je hier terugvinden: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/ni ... t-mogelijk

Edit: Ik zie nu dat het stuk over de wachttijd na vaccinatie ook in het NOS artikel van tommeh wordt genoemd. Hoop persoonlijk dat we die wachttijd gaan afschaffen, maar dat is in zijn geheel uit eigenbelang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aah oke! Thanks voor de info! Prima. Dan ga ik alvast een testafspraak inplannen voor die paar dagen ervoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 12:37 
 
Hardtraxxer

Zelf 30 juni mijn eerste en enige vaccinatie, dus hoop dat ze die wachttijd nog ff paar daagjes terugbrengen. Achja anders maar even laten testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 13:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag op deze manier later testen ivm D-Sturb die avond. Stelt weinig voor, je wordt enkel via de neus getest en hebt 10 min later de uitslag. Even syncen met de CoronaCheck app en je kunt binnen. Max 40u van tevoren dus voor dit feest zaterdag of de zondag zelf laten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 15:11 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Aah oke! Thanks voor de info! Prima. Dan ga ik alvast een testafspraak inplannen voor die paar dagen ervoor :D


Dacht dat je een testafspraak nog niet kan inplannen. 11 juli als evenement datum kan je nog niet aanvinken volgens mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Hekzitter schreef:
Aah oke! Thanks voor de info! Prima. Dan ga ik alvast een testafspraak inplannen voor die paar dagen ervoor :D


Dacht dat je een testafspraak nog niet kan inplannen. 11 juli als evenement datum kan je nog niet aanvinken volgens mij?


Klopt, kan pas vanaf 27 juni
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 17:13 
 
Hardtraxxer

tommeh schreef:
Afgelopen zaterdag op deze manier later testen ivm D-Sturb die avond. Stelt weinig voor, je wordt enkel via de neus getest en hebt 10 min later de uitslag. Even syncen met de CoronaCheck app en je kunt binnen. Max 40u van tevoren dus voor dit feest zaterdag of de zondag zelf laten doen.

Kijk dat scheelt. En kan ook lekker dichtbij nu zie ik. Heb voor back to live 4x een uur in de auto gezeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus je kan eventueel op dezelfde dag testen?
Scheelt wel wat uurtjes in de auto natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Dus je kan eventueel op dezelfde dag testen?
Scheelt wel wat uurtjes in de auto natuurlijk.

Jep, hadden ons om 12:00 laten testen en om 18.30 stonden we in de rij
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten