Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:45 

Hardtraxx Veteran

zaterdag 23 maart 2014
22:00 - 06:00
Beursgebouw, Eindhoven

Genres
hardcore

Prijs
Voorkoop: €29,50.
Kaartjes zijn ook te koop via http://www.vakantieveilingen.nl

Minimumleeftijd
18

Kluisjes
Ja

Line up:
Amnesys vs Anime
Art of Fighters
Neophyte
The Viper
Tieum vs Unexist
LIVE: G-Town Madness
Hosted by: MC Apster
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 17:48 

Hardtraxx Veteran

Best leuke line up voor een vakantieveilingen feestje, wordt alweer de 3de keer voor mij. De eerste editie was drama. De vorige editie was aanzienlijk beter qua geluid en aankleding. En op de facebook van Hardcore XL stond dat ze nog beter geluid en betere lasers gaan regelen. Gaat al en stuk beter met die organisatie dus. Ik heb inmiddels al 2 kaartjes binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 18:01 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Best leuke line up voor een vakantieveilingen feestje, wordt alweer de 3de keer voor mij. De eerste editie was drama. De vorige editie was aanzienlijk beter qua geluid en aankleding. En op de facebook van Hardcore XL stond dat ze nog beter geluid en betere lasers gaan regelen. Gaat al en stuk beter met die organisatie dus. Ik heb inmiddels al 2 kaartjes binnen.

Als ze nou ook nog zorgen voor enige vorm van ventilatie in dat kutgebouw dan ben ik er denk ik wel bij. Eerste editie was gewoon drama puur omdat het zo ongelooflijk warm was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 18:01 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:

Als ze nou ook nog zorgen voor enige vorm van ventilatie in dat kutgebouw dan ben ik er denk ik wel bij. Eerste editie was gewoon drama puur omdat het zo ongelooflijk warm was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 18:06 

Hardtraxx Veteran

En geluid was gewoon kut toen, maar inderdaad was ook fucking warm. Viel bij de vorige editie in Oktober reuze mee. Ook qua zweet wat naar beneden valt niet veel van gemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 10:11 

Hardtraxx Elite

Lineup is wel gaaf, alleen ik ga nooit meer naar dat kut gebouw :/
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten