Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Datum: 02-05-2015
Tijd: 22.00 - 07.00
Facebook event: https://www.facebook.com/events/1404376279863021/

Line-up:
- Adaro
- Frequencerz vs. Crypsis
- Digital Punk vs. Titan
- Theracords LIVE (Thera, Degos & Re-Done, Jason Payne)
- Delete
- Mad Dog vs. AniMe
- Wasted Mind
- Act of Rage
- X-Pander vs. Sub Sonik
- Festuca
- MC Livid
- MC D-Lyric
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 20:36 
 
Hardtraxxer

whahahahahaahahaaaaa :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
die naam van dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 20:55 
 

Joepie weer alleen maar raw :/ Niet aanwezig dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 21:03 
 
Hardtraxxer

allergisch voor het beursgebouw :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Joepie weer alleen maar raw :/ Niet aanwezig dus..

Was het maar zo.

Maar het is op fietsafstand voor mij dus ik kan evt weg als de HC begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zelf overigens aanwezig. Eerder vanavond tickets gekocht en denk dat het wel een leuk feestje wordt (door een aantal namen uit de line-up waar ik fan van ben en de vrienden waarmee ik ga).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 02:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

''We are born to be RAW''
>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BML Events schreef:
Er gingen al wat geruchten rond met betrekking tot het evenement RAW Frequency. Zo blijkt het dus te zijn dat het event inderdaad gecanceld is. BML Events hielp mee aan dit evenement door o.a. het samenstellen van de line up en hiernaast voor het verzorgen van het artwork en de promotie.
Door interne problemen en miscommunicatie heeft het uiteindelijk zo moeten zijn dat het event niet door heeft kunnen gaan en moesten de artiesten worden terug getrokken.
BML verontschuldigt zich tegenover de boekingskantoren, dj’s , maar ook het publiek voor de verwarring en het cancelen van het evenement. De organisatie leert hiervan en zal deze ervaring meenemen voor in de toekomst om niet het zelfde nog een keer te laten voorkomen.
Diegene die al een kaartje hadden aangeschaft krijgen einde van de maand, rond de 25e, hun geld terug gestort op hun rekening. Wij van BML hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Mochten er nog vragen zijn kunnen deze altijd gesteld worden via [email protected].
In ieder geval een fijn weekend en tot snel!

Was inderdaad te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoezo was dit te verwachten dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuw concept, vrij onbekende organisatie, heel weinig promotie, grote locatie. En een dure line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2015 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleine organisatie die probeert om in het Beursgebouw een redelijk groot evenement op te zetten. Heel weinig mensen die zich op facebook al aanmeldden voor het evenement (volgens mij sinds januari de 275 niet eens gehaald). De laatste weken werd er niet meer gepromoot en was het akelig stil rond de organisatie. Dan weet je het eigenlijk wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is wat met kutfeesten/organisaties en het beursgebouw xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
allergisch voor het RAW gebeuren :sick:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten