Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Start je kerstvakantie met Hardcore XL

We gaan weer beuken en knallen in het Beursgebouw te Eindhoven. Na een geweldige outdoor editie gaan we nu weer naar binnen. Op vrijdag 19 december starten we de kerstvakantie met een ouderwets lekker feestje. De line up is compleet, check deze button ‘line up’. We starten om 22.00 en gaan door met knallen tot 06.00 in de ochtend. Zo vier je de start van je kerstvakantie, kun je daarna lekker met je ouders kerst vieren :)!

Vrijdag 19 december 2014
Beursgebouw Eindhoven
22:00 – 06.00
prijs € 32,50

Toegang vanaf 18 jaar

Line-up:
D-Passion
The Stunned Guys
Rotterdam Terror Corps XXL
Amnesys vs Alien T
Dione
Paul Elstak
Promo
Ruffneck
The Vizitor
Unexist
MC: Apster



kaartje gewonnen dus aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2014 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paul Elstak die afsluit na The Vizitor. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 17:08 
 
Hardtraxxer

Die prijs ook voor deze line-up en maar 1 zaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Die prijs ook voor deze line-up en maar 1 zaal?

Vakantieveilingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2014 19:55 
 
Hardtraxxer

STAN- schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Die prijs ook voor deze line-up en maar 1 zaal?

Vakantieveilingen.


Dan mogen ze me geld toe stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets nu ook te winnen via I'm in
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
STAN- schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Die prijs ook voor deze line-up en maar 1 zaal?

Vakantieveilingen.


Dan mogen ze me geld toe stoppen.

Haha zelfs dan nog niet. 2 jaar geleden ofzo geweest. Veel te warm smerig kutgebouw waar de zweetdruppels van het plafond vallen. Ongelooflijk paupervolk dat alleen maar komt om pillen te vreten. Bier dat je een vermogen kost. Gelukkig was er toen nog een best aardige line up. Die is nu op een uitzondering na ook ver te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2014 20:19 
 

stefan_helmond schreef:
Paul Elstak die afsluit na The Vizitor. :lol:


Opbouw maakt niks uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 03:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Paul Elstak die afsluit na The Vizitor. :lol:

Wattefak inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tharec schreef:
stefan_helmond schreef:
Paul Elstak die afsluit na The Vizitor. :lol:


Opbouw maakt niks uit

oh oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22.00 Dione
23.00 Promo vs D-Passion
00.30 Stunned Guys
01.30 Rotterdam Terror Corps XXL
02.00 Amnesys vs Alien T
03.00 Ruffneck vs Unexist
04.00 The Vizitor
05.00 Paul Elstak
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Dione en Promo vs D-Passion meteen zo vroeg moeten, even kijken als ik dat ga halen. Ben wel benieuwd naar Unexist vs Ruffneck. En tijdens Alien T vs Amnesys maar mooi even naar boven om te eten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2014 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
22.00 Dione
23.00 Promo vs D-Passion
00.30 Stunned Guys
01.30 Rotterdam Terror Corps XXL
02.00 Amnesys vs Alien T
03.00 Ruffneck vs Unexist
04.00 The Vizitor
05.00 Paul Elstak


toch jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die nog een gratis ticket nodig heeft, laat het me weten ik heb er genoeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 20:15 
 
Hardtraxxer

Frenchkicks schreef:
Iemand die nog een gratis ticket nodig heeft, laat het me weten ik heb er genoeg xd


Besloten toch niet te gaan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Frenchkicks schreef:
Iemand die nog een gratis ticket nodig heeft, laat het me weten ik heb er genoeg xd


Besloten toch niet te gaan? :D

Denk dat de kaarten weer verre van uitverkocht zijn zoals elk jaar, en de organisatie weer een zooi kaarten per verkochte kaart eruit heeft gegooid...zoals altijd. Het blijft toch een lachwekkende organisatie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 23:02 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Frenchkicks schreef:
Iemand die nog een gratis ticket nodig heeft, laat het me weten ik heb er genoeg xd


Besloten toch niet te gaan? :D

Denk dat de kaarten weer verre van uitverkocht zijn zoals elk jaar, en de organisatie weer een zooi kaarten per verkochte kaart eruit heeft gegooid...zoals altijd. Het blijft toch een lachwekkende organisatie :lol:


Denk je dat er echt mensen zijn die 32,50 betaald hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Denk je dat er echt mensen zijn die 32,50 betaald hebben?


Vast wel een paar. Vier ofzo. Maar ook vakantieveilingen tickets zijn geregistreerd he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 08:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Frenchkicks schreef:
Iemand die nog een gratis ticket nodig heeft, laat het me weten ik heb er genoeg xd


Besloten toch niet te gaan? :D


Haha nee ik ga wel, maar ik heb heel veel tickets gewonnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 11:31 
 
Hardtraxxer

Frenchkicks schreef:
Iemand die nog een gratis ticket nodig heeft, laat het me weten ik heb er genoeg xd

Ik heb je gePM'd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinkjanus schreef:
Frenchkicks schreef:
Iemand die nog een gratis ticket nodig heeft, laat het me weten ik heb er genoeg xd

Ik heb je gePM'd


Niet optijd gezien, sorry. Heb zelf 9(!) tickets aan de bewaking gegeven en erbij gezegd dat als iemand geen kaartjes heeft ze deze mogen weggeven, en met mij waren er nog vele andere geloof ik. Niet veel van het feest verwacht, misschien daarom dat ik het toch best vet vond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stny schreef:
Stinkjanus schreef:
Frenchkicks schreef:
Iemand die nog een gratis ticket nodig heeft, laat het me weten ik heb er genoeg xd

Ik heb je gePM'd

Niet veel van het feest verwacht, misschien daarom dat ik het toch best vet vond :)

Dat is ook de bedoeling bij dit soort feestjes, gewoon niet te veel van verwachten. Kan het namelijk alleen maar meevallen. Paul Elstak was in mijn ogen de set van de avond, Promo vs D-Passion en Unexist vs Ruffnen waren ook goed. The Vizitor, mwah, heb toch liever SRB ofzo.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten