Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 10:02 
 
Hardtraxx Elite

Datum: Zaterdag 22-03-2014
Tijd: 22:00 - 06:00 uur.

Prijzen
Voorverkoop: € 29 ,50
VIP: € 75 ,-
VakantieVeilingen, vanaf: € 6 ,- (ter waarde van € 59,-)

Minimumleeftijd:
18+

Line-up
22:00 - 23:00: Trypsin
23:00 - 00:00: G-Town Madness
00:00 - 01:00: The Viper
01:00 - 02:00: Endymion
02:00 - 03:00: Amnesys
AniMe
03:00 - 04:00: Art of Fighters
04:00 - 05:00: Neophyte
05:00 - 06:00: Tieum
Unexist
MC: Apster
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 10:03 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig ondanks slecht geluid, en een kut locatie. Heb toch niks beters te doen. En de line-up valt ook niet tegen. Had graag Tieum appart gezien.

Nog HTers hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 00:58 
 
Hardtraxxer

Heb een kaartje gekregen, dus ik ga wel even kijken daar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Aanwezig ondanks slecht geluid, en een kut locatie. Heb toch niks beters te doen. En de line-up valt ook niet tegen. Had graag Tieum appart gezien.

Nog HTers hier?

Yup, ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:36 
 
Hardtraxx Elite

Iemand die een gratis kaartje wilt? Ik kan hem naar je toe mailen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 13:19 
 

Was gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 14:33 
 
Hardtraxx Elite

Was wel een leuk feestje inderdaad. Veel gekke mensen leren kennen.

Minpunten waren wel; betalen voor wc
op sommige plekken erg heet
dure munten/bonnetjes.

maar al met al leuk voor een bijna gratis feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 19:52 
 

Hard4Us schreef:
Was wel een leuk feestje inderdaad. Veel gekke mensen leren kennen.

Minpunten waren wel; betalen voor wc
op sommige plekken erg heet
dure munten/bonnetjes.

maar al met al leuk voor een bijna gratis feestje.

Voor een gratis feestje vond ik die prijzen juist goed!
2.75 voor een bon meen ik, alleen jammer dat ze van papier waren.
3 euro hele avond naar wc.
Prima, heb niet meer als 20 of 30 euro uitgegeven deze avond, en das incl alles behalve tabak
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten