Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik wil graag weten hoe het geluid hier is, wij zijn namelijk nogal aan het twijfelen tussen dit en Loudness.
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De main area is ongeveer 1/3e van de Heineken bierhal denk ik, de tweede area (AREA48 heet het nu volgens mij) is daar nog ongeveer de helft van. De derde area wordt waarschijnlijk een klein hokje aan de zijkant van het gebouw, ergens bij de rookruimte meen ik mij te herinneren.

Kwa geluid heb ik wisselende ervaring, maar het is meestal prima op orde, vooral in die tweede area.
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar komt nog bij dat de main echt een zweethal is...
Bericht Geplaatst op 16 okt 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

allard200 schreef:
Kwa geluid heb ik wisselende ervaring, maar het is meestal prima op orde, vooral in die tweede area.

2e area is t geluid echt droevig man. Tenminste, als dat de locatie is waar de Bass Academy feesten werd gegeven :P
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 01:17 
 

zinzinzin :yay: :clap:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 06:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
En ik wil graag weten hoe het geluid hier is, wij zijn namelijk nogal aan het twijfelen tussen dit en Loudness.

Denk dat t geluid het slechtste is aan deze locatie, zo schel zeg..
Zeker je oordoppen meenemen.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Daveytl schreef:
En ik wil graag weten hoe het geluid hier is, wij zijn namelijk nogal aan het twijfelen tussen dit en Loudness.

Denk dat t geluid het slechtste is aan deze locatie, zo schel zeg..
Zeker je oordoppen meenemen.

Dan wordt t Loudness. Slecht geluid is een no-go.
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Richardd schreef:
Daveytl schreef:
En ik wil graag weten hoe het geluid hier is, wij zijn namelijk nogal aan het twijfelen tussen dit en Loudness.

Denk dat t geluid het slechtste is aan deze locatie, zo schel zeg..
Zeker je oordoppen meenemen.

Dan wordt t Loudness. Slecht geluid is een no-go.

Ik ga hier heen! :whistle:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Richardd schreef:
Daveytl schreef:
En ik wil graag weten hoe het geluid hier is, wij zijn namelijk nogal aan het twijfelen tussen dit en Loudness.

Denk dat t geluid het slechtste is aan deze locatie, zo schel zeg..
Zeker je oordoppen meenemen.

Dan wordt t Loudness. Slecht geluid is een no-go.

Verstandig, misschien tot dan. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 17 okt 2013 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ik ga hier heen! :whistle:

:cry: :cry:

Ga dan Loudness man!

Richardd schreef:
Verstandig, misschien tot dan. :thumbup:

Bedankt voor de reactie en misschien tot dan :D
Bericht Geplaatst op 21 okt 2013 20:52 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
En ik wil graag weten hoe het geluid hier is, wij zijn namelijk nogal aan het twijfelen tussen dit en Loudness.


Niet twijfelen gewoon beiden doen, wij konden ook niet kiezen :P
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:04 
 
Hardtraxx Elite

Wil hier ZOOOOO graag heen, iemand die vanaf nijmegen/venlo met een auto rijd?
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Richardd schreef:
Daveytl schreef:
En ik wil graag weten hoe het geluid hier is, wij zijn namelijk nogal aan het twijfelen tussen dit en Loudness.

Denk dat t geluid het slechtste is aan deze locatie, zo schel zeg..
Zeker je oordoppen meenemen.

Dan wordt t Loudness. Slecht geluid is een no-go.

Je zegt slecht geluid is een no-go en dan ga je naar Loudness waar in de Maassilo een bass-overkill is en het geluid totaal niet goed afgesteld staat? :lol:

Seems legit.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het de vorige Loudness in de Maassilo op zich wel meevallen in de 1e zaal. Was niet slecht voor zover ik me kan herinneren.
2e zaal was natuurlijk vreselijk.
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket gewonnen dankzij Theracords. Geniaal! :yay:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 23:03 
 
Hardtraxxer

Qz. schreef:
Ticket gewonnen dankzij Theracords. Geniaal! :yay:

Me to :cool:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 23:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Vond het de vorige Loudness in de Maassilo op zich wel meevallen in de 1e zaal. Was niet slecht voor zover ik me kan herinneren.

Nee klopt, de 2e zaal was er een bass-overkill in de 1e zaal een mensen overkill. :sick:
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Michaelotje schreef:
Qz. schreef:
Ticket gewonnen dankzij Theracords. Geniaal! :yay:

Me to :cool:

Gefeliciteerd man! :P
Bericht Geplaatst op 28 okt 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Daveytl schreef:
Vond het de vorige Loudness in de Maassilo op zich wel meevallen in de 1e zaal. Was niet slecht voor zover ik me kan herinneren.

Nee klopt, de 2e zaal was er een bass-overkill in de 1e zaal een mensen overkill. :sick:


Zaal 3 was vermakelijk. :cool:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 00:04 
 

enkel gebroken en scheenbeen ontwricht :( dus Kaartje te koop !€20,- (€8,- goedkoper!) :cry: (tenzij ik misschien een rolstoel kan regelen)
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ongelofelijk veel zin hier in. Hopelijk valt het geluid wel mee. Als minus is more fan kan ik dit niet missen. maar Catatonic overload en wavolizer :drool: ! die kick rolls van wavolizer zijn echt goddelijk. Kijken of Radical iets speciaals gaat doen voor zijn live act (tenminste ik denk dat die live gaat draaien?).
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 00:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als het zoals die liveact op dominator was; ja! Maar lijkt me niet hoor, eerder anderhalf uur sluiten ofzo?
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 02:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
ongelofelijk veel zin hier in. Hopelijk valt het geluid wel mee. Als minus is more fan kan ik dit niet missen. maar Catatonic overload en wavolizer :drool: ! die kick rolls van wavolizer zijn echt goddelijk. Kijken of Radical iets speciaals gaat doen voor zijn live act (tenminste ik denk dat die live gaat draaien?).

Ja joepie samen dansen enzo ^^
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Frijolrojo schreef:
ongelofelijk veel zin hier in. Hopelijk valt het geluid wel mee. Als minus is more fan kan ik dit niet missen. maar Catatonic overload en wavolizer :drool: ! die kick rolls van wavolizer zijn echt goddelijk. Kijken of Radical iets speciaals gaat doen voor zijn live act (tenminste ik denk dat die live gaat draaien?).

Ja joepie samen dansen enzo ^^


sowieso! ga je meteen vanuit den bosch? anders kunnen we gewoon zelfde trein pakken en meeten we met mr. vertigo.. als die gaat haha
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aart gaat wel volgens mij. Ik ga meteen vanuit Den Bosch ja, sowieso samen reizen. Qz. rijdt ook mee :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten