Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ja joepie samen dansen enzo ^^


Het kan zijn dat mijn vrouw en ik weer oppoppen aldaar. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 okt 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:whistle:




Nee geintje, gezellig :) Ik neem dit keer mijn vriendin niet mee hoor... xd
Bericht Geplaatst op 30 okt 2013 08:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
:whistle:




Nee geintje, gezellig :) Ik neem dit keer mijn vriendin niet mee hoor... xd


Ik loop je wel straal voorbij als het zo moet! :mad:
Bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
enkel gebroken en scheenbeen ontwricht :( dus Kaartje te koop !€20,- (€8,- goedkoper!) :cry: (tenzij ik misschien een rolstoel kan regelen)

heb je m nog ?
Bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:19 
 

daveyfct schreef:
Anonymous schreef:
enkel gebroken en scheenbeen ontwricht :( dus Kaartje te koop !€20,- (€8,- goedkoper!) :cry: (tenzij ik misschien een rolstoel kan regelen)

heb je m nog ?


ja! PM me maar! :)
Bericht Geplaatst op 02 nov 2013 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :beer:
Kan niet wachten, wat een dikke linos upos!
Bericht Geplaatst op 02 nov 2013 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Aart gaat wel volgens mij. Ik ga meteen vanuit Den Bosch ja, sowieso samen reizen. Qz. rijdt ook mee :)

Wordt straks misschien nog gezellig zo! :P
Bericht Geplaatst op 02 nov 2013 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ap ff welke trein jullie pakken, dan wordt het vanaf Utrecht dus écht gezellieeeee!
Bericht Geplaatst op 02 nov 2013 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Ap ff welke trein jullie pakken, dan wordt het vanaf Utrecht dus écht gezellieeeee!

Als jij een andere pakt bedoel je?
Bericht Geplaatst op 02 nov 2013 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mr_vertigo schreef:
Ap ff welke trein jullie pakken, dan wordt het vanaf Utrecht dus écht gezellieeeee!

Als jij een andere pakt bedoel je?


oooh...snap!
Bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gister nog geregeld dat ik hier heen ga! ^^
Bericht Geplaatst op 03 nov 2013 21:43 
 
Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Gister nog geregeld dat ik hier heen ga! ^^
Bericht Geplaatst op 03 nov 2013 23:00 
 

nog steeds kaartjee ;)
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
TiMOTHYb schreef:
mr_vertigo schreef:
Ap ff welke trein jullie pakken, dan wordt het vanaf Utrecht dus écht gezellieeeee!

Als jij een andere pakt bedoel je?


oooh...snap!

xd
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MokumsKid schreef:
Nog een 4e area erbij:

Illegaaltje (special area):
Backfire
Jason Payne
Black Sunrise
RaveNeger
The Dictator
Up Syndrome
Ravert


Niet negatief bedoeld hoor, ook niet tegen de heren die er staan, maar was dit echt nodig? Je hebt al 3 zalen die aardig in dezelfde overkoepelende stijl draaien, met vele malen bekendere namen. Vrees toch echt dat hier gemiddeld een mannetje of 10 zal staan, en dat zijn dan bekenden van de heren zelf.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 14:58 
 
Hardtraxxer

De zaal is erbij gevoegd omdat het heel druk gaat worden.
Deze zaal kan wel is een leuke verrassing worden.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
De zaal is erbij gevoegd omdat het heel druk gaat worden.
Deze zaal kan wel is een leuke verrassing worden.

Kerel, serieus? :x
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

No offense, maar alsnog wat Steffnov zegt. Wie de fuck gaat hier nu staan met de rest van de lineup?
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
MokumsKid schreef:
Nog een 4e area erbij:

Illegaaltje (special area):
Backfire
Jason Payne
Black Sunrise
RaveNeger
The Dictator
Up Syndrome
Ravert


Niet negatief bedoeld hoor, ook niet tegen de heren die er staan, maar was dit echt nodig? Je hebt al 3 zalen die aardig in dezelfde overkoepelende stijl draaien, met vele malen bekendere namen. Vrees toch echt dat hier gemiddeld een mannetje of 10 zal staan, en dat zijn dan bekenden van de heren zelf.


Inderdaad, zal natuurlijk wel zijn om de drukte proberen te verspreiden, maar je zal hier geen hond vinden met al die bekende namen in de andere 3 zalen.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:32 
 
Hardtraxx Elite

Jason Payne ^^
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rauw op je Dak | TIMETABLE

Minus is more:
23:00-23:45 Antracks
23:45-00:30 X-Pander
00:30-01:30 Adarao vs. B-Front
01:30-03:00 Chain Reaction vs. Crypsis
03:00-03:45 Radical Redemption (album showcase)
03:45-05:00 Kold Konexion vs. Luna
05:00-06:00 High Voltage
HOST: MC Tha Watcher

Theracords:
23:00-00:00 Maximumraver
00:00-01:00 Cellrock
01:00-02:30 Catatonic Overload
02:30-04:00 Thera
04:00-05:00 Deetox
05:00-06:00 Wavolizer
HOST: MC Livid

Magic Show:
23:00-00:00 Zero Sanity
00:00-01:00 Jack of Sound
01:00-01:30 The Machine – LIVE
01:30-03:00 Tartaros
03:00-04:30 The Geminizers
04:30-06:00 Audiofreq
HOST: MC Shizzler

Illegaaltje (special area):
00:00-01:00 Ravert
01:00-02:00 RaveNeger vs The Dictator
02:00-03:00 Jayson Payne
03:00-04:00 Black Sunrise vs D-Droned
04:00-05:00 Backfire vs. Up Syndrome
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verrassend dat Kold Konexion vs Luna zo laat staat.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 15:52 
 
Hardtraxx Elite

23:00-23:45 Antracks
23:45-00:00 Maximumraver
00:00-00:30 X-Pander
00:30-01:00 Adaro vs. B-Front
01:00-02:30 Catatanic Overload
02:30-03:00 Jason Payne
03:00-03:45 Radical Redemption
03:45-04:15 Kold Konexion vs. Luna
04:15-05:00 Deetox
05:00-06:00 Wavolizer

Denk dat het zo gaat worden!
Te veel dingen waar ik heen wil :love:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:02 
 
Hardtraxx Addict

Voor degenen die nog moeten beslissen waar ze heen gaan aan het begin van de avond, ik zit te denken om mijn set een combinatie te maken tussen early hardstyle, en de wat oudere Therabyte/Theracords tracks :) is misschien handig om te weten :P

ramon038 schreef:
23:45-00:00 Maximumraver


^^
Bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Machine (live dan nog :love: ) samen zetten met Co2. Gvd! Zal dus een halfuurtje van Co2 moeten missen :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten