Even voor de duidelijkheid: Catatonic Overload is niet 1 persoon, beide heren zullen gewoon optreden

rich schreef:
Dikke line up, maar mis toch nog een paar namen bij de Theracords stage: waar zijn Geck-O(/E), Degos & Re-Done, Phrantic, Prefix & Density, Blackburn & Delete? Had een paar van die namen graag nog bij de line up gezien, het is toch niet voor niets Theracords celebrates? Vind dat persoonlijk jammer, maar zonder hun wordt t ook wel een mooi feestje!
Hey Rich,
Het is met ons aantal artiesten en bepaalde budgetten onmogelijk om iedereen een plekje te geven, daarom doen wij ook meerdere celebrate avonden

Als elke TC-Celebrates avond 't zelfde was zou 't voor zowel fan als organisator niet interessant zijn. Alle Celebrates avonden bij elkaar komt iedereen zeker aan bod, maak je daar geen zorgen over

We proberen daarnaast elke 'Theracords Celebrates' avond iets unieks te doen, dit keer is dat Catatonic Overload geworden. De jongens van C02 zijn bereid om zich nog één keer voor de fans in te zetten, wat wij ontzettend cool van ze vinden. Jullie ook volgens mij als ik de reacties zo bekijk, erg vet om te zien
Jonas schreef:
Domme vraag mss, maar zijn er ook effectief 3 area's? Of wordt TMS en Theracords 1 zaal?
Elk label heeft een aparte zaal. Theracords heeft Are48