Past

Rauw op je Dak

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Normaal gezien zou ik kiezen tussen dit en Loudness, maar aangezien dat CO2 op dit feest staat en de line-up van Loudness ook best wel dik is, ga ik toch naar beide feesten :)
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Even voor de duidelijkheid: Catatonic Overload is niet 1 persoon, beide heren zullen gewoon optreden :)
rich wrote:Dikke line up, maar mis toch nog een paar namen bij de Theracords stage: waar zijn Geck-O(/E), Degos & Re-Done, Phrantic, Prefix & Density, Blackburn & Delete? Had een paar van die namen graag nog bij de line up gezien, het is toch niet voor niets Theracords celebrates? Vind dat persoonlijk jammer, maar zonder hun wordt t ook wel een mooi feestje!
Hey Rich,

Het is met ons aantal artiesten en bepaalde budgetten onmogelijk om iedereen een plekje te geven, daarom doen wij ook meerdere celebrate avonden :) Als elke TC-Celebrates avond 't zelfde was zou 't voor zowel fan als organisator niet interessant zijn. Alle Celebrates avonden bij elkaar komt iedereen zeker aan bod, maak je daar geen zorgen over :)

We proberen daarnaast elke 'Theracords Celebrates' avond iets unieks te doen, dit keer is dat Catatonic Overload geworden. De jongens van C02 zijn bereid om zich nog één keer voor de fans in te zetten, wat wij ontzettend cool van ze vinden. Jullie ook volgens mij als ik de reacties zo bekijk, erg vet om te zien :)
Jonas wrote:Domme vraag mss, maar zijn er ook effectief 3 area's? Of wordt TMS en Theracords 1 zaal?
Elk label heeft een aparte zaal. Theracords heeft Are48
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Jun 2021
opaa wrote: Hey Rich,

Het is met ons aantal artiesten en bepaalde budgetten onmogelijk om iedereen een plekje te geven, daarom doen wij ook meerdere celebrate avonden :) Als elke TC-Celebrates avond 't zelfde was zou 't voor zowel fan als organisator niet interessant zijn. Alle Celebrates avonden bij elkaar komt iedereen zeker aan bod, maak je daar geen zorgen over :)

We proberen daarnaast elke 'Theracords Celebrates' avond iets unieks te doen, dit keer is dat Catatonic Overload geworden. De jongens van C02 zijn bereid om zich nog één keer voor de fans in te zetten, wat wij ontzettend cool van ze vinden. Jullie ook volgens mij als ik de reacties zo bekijk, erg vet om te zien :)
Bedankt voor de uitleg! Zou ook niet te doen zijn om alle Theracords artiesten op één avond te zetten want daar is niet genoeg tijd voor :P
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Krijgen de meeste wel 1½ uur setjes ^^
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Sodeju, wat een line-up zeg :love: Het is altijd vrij lastig voor mij om mensen te vinden voor feesten, helemaal voor een feest aan de andere kant van het land, maar hier moet ik wel echt naar toe. :loving:
Maximize wrote:- Minus is more:
Adaro
Chain Reaction
B-Front
High Voltage

- Theracords:
DJ Thera
Deetox
Catatonic Overload :loving: :loving: :loving: :loving:
Wavolizer
MC Livid

- Magic Show:
Jack of Sound
Audiofreq
The Machine,
MC Shizzler
Dat is allemaal echt ultra dik, en dan zijn bijna alle namen ook gewoon vet. Superline-up (L)
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
Yep, heen
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Als ze het maar niet wagen om Radical Redemption tegelijk met CO2 te zetten!
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Brainweavers wrote:Als ze het maar niet wagen om Radical Redemption tegelijk met CO2 te zetten!
Doe maar wel, alleen liefhebbers dan :loving:
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Brainweavers wrote:Als ze het maar niet wagen om Radical Redemption tegelijk met CO2 te zetten!
Dat album kan me dan gestolen worden xd
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Zo, hier ook maar gelijk tickets voor gekocht. Kan 't (haast) niet meer mis gaan :D
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Tickets ook in da pocket. Álbum release party, co2, dikke dikke line ip, verschillende áreas. Ik denk ook stiemen dat art of dance een goede show zet. Nou al enorm zin in
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Komende week ook maar een kaartje kopen. Gaan we dansen met zijn allen :)
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Jaaaa, dansen met Dirk :yay:
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 29 days ago
Phoh.. wat een gruwelijke lineup...

nog even over denken gezien ik ECHT ver moet reizen
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
tommeh wrote:Wie de fuck is CO2 :huh:
Catatonic Overload, waar die 2 vandaan komt weet niemand.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
twee redenen: omdat ze met zijn tweeën zijn en omdat het dan leuker eruit ziet :$
A
aanwezigg :woot: :clap: kaartje met stufie hale
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Nou, ik heb mijn kaartje maar gewoon gekocht :)
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Waarschijnlijk niet meer aanwezig.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
SL8492 wrote:Waarschijnlijk niet meer aanwezig.
Was dit niet dat feest waar jij desnoods 'heen zou lopen' als je geen vervoer had? ;)
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
HardstyleForEvah wrote:
Was dit niet dat feest waar jij desnoods 'heen zou lopen' als je geen vervoer had? ;)
Nope, dat is in Rodenburg 11 januari :P Ik ga geen 180 km lopen voor dit feest xd
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
SL8492 wrote:
HardstyleForEvah wrote:
Nope, dat is in Rodenburg 11 januari :P Ik ga geen 180 km lopen voor dit feest xd
Ohja, excuses :$, was ook al aan 't twijfelen idd :P
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Ondanks deze brute line up, helaas niet aanwezig.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Brainweavers wrote:Als ze het maar niet wagen om The Machine tegelijk met CO2 te zetten!
Ticketjes gekocht :)
Hardtraxxer
102 posts member since 2011
last seen Jan 2024
Hoe is de locatie eigenlijk? Als ik die virtuele tour doe op partyflock, dan lijkt het mij wel een beetje klein voor 3 area's. Of valt dat reuze mee?

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 50 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago