Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 sep 2013 00:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Normaal gezien zou ik kiezen tussen dit en Loudness, maar aangezien dat CO2 op dit feest staat en de line-up van Loudness ook best wel dik is, ga ik toch naar beide feesten :)
Bericht Geplaatst op 07 sep 2013 11:50 
 
Hardtraxxer

Even voor de duidelijkheid: Catatonic Overload is niet 1 persoon, beide heren zullen gewoon optreden :)

rich schreef:
Dikke line up, maar mis toch nog een paar namen bij de Theracords stage: waar zijn Geck-O(/E), Degos & Re-Done, Phrantic, Prefix & Density, Blackburn & Delete? Had een paar van die namen graag nog bij de line up gezien, het is toch niet voor niets Theracords celebrates? Vind dat persoonlijk jammer, maar zonder hun wordt t ook wel een mooi feestje!


Hey Rich,

Het is met ons aantal artiesten en bepaalde budgetten onmogelijk om iedereen een plekje te geven, daarom doen wij ook meerdere celebrate avonden :) Als elke TC-Celebrates avond 't zelfde was zou 't voor zowel fan als organisator niet interessant zijn. Alle Celebrates avonden bij elkaar komt iedereen zeker aan bod, maak je daar geen zorgen over :)

We proberen daarnaast elke 'Theracords Celebrates' avond iets unieks te doen, dit keer is dat Catatonic Overload geworden. De jongens van C02 zijn bereid om zich nog één keer voor de fans in te zetten, wat wij ontzettend cool van ze vinden. Jullie ook volgens mij als ik de reacties zo bekijk, erg vet om te zien :)

Jonas schreef:
Domme vraag mss, maar zijn er ook effectief 3 area's? Of wordt TMS en Theracords 1 zaal?


Elk label heeft een aparte zaal. Theracords heeft Are48
Bericht Geplaatst op 07 sep 2013 16:38 
 
Hardtraxxer

opaa schreef:
Hey Rich,

Het is met ons aantal artiesten en bepaalde budgetten onmogelijk om iedereen een plekje te geven, daarom doen wij ook meerdere celebrate avonden :) Als elke TC-Celebrates avond 't zelfde was zou 't voor zowel fan als organisator niet interessant zijn. Alle Celebrates avonden bij elkaar komt iedereen zeker aan bod, maak je daar geen zorgen over :)

We proberen daarnaast elke 'Theracords Celebrates' avond iets unieks te doen, dit keer is dat Catatonic Overload geworden. De jongens van C02 zijn bereid om zich nog één keer voor de fans in te zetten, wat wij ontzettend cool van ze vinden. Jullie ook volgens mij als ik de reacties zo bekijk, erg vet om te zien :)


Bedankt voor de uitleg! Zou ook niet te doen zijn om alle Theracords artiesten op één avond te zetten want daar is niet genoeg tijd voor :P
Bericht Geplaatst op 07 sep 2013 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijgen de meeste wel 1½ uur setjes ^^
Bericht Geplaatst op 08 sep 2013 00:20 
 
Hardtraxxer

Sodeju, wat een line-up zeg :love: Het is altijd vrij lastig voor mij om mensen te vinden voor feesten, helemaal voor een feest aan de andere kant van het land, maar hier moet ik wel echt naar toe. :loving:

Maximize schreef:
- Minus is more:
Adaro
Chain Reaction
B-Front
High Voltage


- Theracords:
DJ Thera
Deetox
Catatonic Overload :loving: :loving: :loving: :loving:
Wavolizer
MC Livid

- Magic Show:
Jack of Sound
Audiofreq
The Machine,
MC Shizzler

Dat is allemaal echt ultra dik, en dan zijn bijna alle namen ook gewoon vet. Superline-up (L)
Bericht Geplaatst op 13 sep 2013 21:25 
 
Hardtraxxer

Yep, heen
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ze het maar niet wagen om Radical Redemption tegelijk met CO2 te zetten!
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Als ze het maar niet wagen om Radical Redemption tegelijk met CO2 te zetten!


Doe maar wel, alleen liefhebbers dan :loving:
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Als ze het maar niet wagen om Radical Redemption tegelijk met CO2 te zetten!


Dat album kan me dan gestolen worden xd
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo, hier ook maar gelijk tickets voor gekocht. Kan 't (haast) niet meer mis gaan :D
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets ook in da pocket. Álbum release party, co2, dikke dikke line ip, verschillende áreas. Ik denk ook stiemen dat art of dance een goede show zet. Nou al enorm zin in
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komende week ook maar een kaartje kopen. Gaan we dansen met zijn allen :)
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Jaaaa, dansen met Dirk :yay:
Bericht Geplaatst op 22 sep 2013 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Phoh.. wat een gruwelijke lineup...

nog even over denken gezien ik ECHT ver moet reizen
Bericht Geplaatst op 22 sep 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Wie de fuck is CO2 :huh:

Catatonic Overload, waar die 2 vandaan komt weet niemand.
Bericht Geplaatst op 22 sep 2013 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

twee redenen: omdat ze met zijn tweeën zijn en omdat het dan leuker eruit ziet :$
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:59 
 

aanwezigg :woot: :clap: kaartje met stufie hale
Bericht Geplaatst op 23 sep 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, ik heb mijn kaartje maar gewoon gekocht :)
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk niet meer aanwezig.
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Waarschijnlijk niet meer aanwezig.


Was dit niet dat feest waar jij desnoods 'heen zou lopen' als je geen vervoer had? ;)
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
SL8492 schreef:
Waarschijnlijk niet meer aanwezig.


Was dit niet dat feest waar jij desnoods 'heen zou lopen' als je geen vervoer had? ;)

Nope, dat is in Rodenburg 11 januari :P Ik ga geen 180 km lopen voor dit feest xd
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
HardstyleForEvah schreef:
SL8492 schreef:
Waarschijnlijk niet meer aanwezig.


Was dit niet dat feest waar jij desnoods 'heen zou lopen' als je geen vervoer had? ;)

Nope, dat is in Rodenburg 11 januari :P Ik ga geen 180 km lopen voor dit feest xd


Ohja, excuses :$, was ook al aan 't twijfelen idd :P
Bericht Geplaatst op 24 sep 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks deze brute line up, helaas niet aanwezig.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2013 08:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Als ze het maar niet wagen om The Machine tegelijk met CO2 te zetten!


Ticketjes gekocht :)
Bericht Geplaatst op 26 sep 2013 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe is de locatie eigenlijk? Als ik die virtuele tour doe op partyflock, dan lijkt het mij wel een beetje klein voor 3 area's. Of valt dat reuze mee?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten