Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

zaterdag 8 november 2014
23:00 - 06:00
North Sea Venue
Zaandaam

Genre
raw hardstyle

Minimumleeftijd
18

Hosted by Art of Dance | Minus Is More | Theracords | End of Line Recordings | Illegaaltje

Line Up:
Radical Redemption
Warface
Digital Punk
Crypsis
Thera
E-Force
Chain Reaction
Act of Rage
Typhoon
Degos
X-Pander
Blackburn
Khaleesi
Luna
High Voltage
Re-Done
Zyprus
K96
Kold Konexion
Project Exile
Hardcraft
Aeros
Density
Prefix
Backfire
Up Syndrome
Jason Payne
Electric Punk
Crowd Control
MC nolz
MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Afbeelding

zaterdag 8 november 2014
23:00 - 06:00
North Sea Venue
Zaandaam

Genre
raw hardstyle

Minimumleeftijd
18

Hosted by Art of Dance | Minus Is More | Theracords | End of Line Recordings | Illegaaltje


Welk label of wie is Illegaaltje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vorig jaar was dat:

Citaat:
Illegaaltje
Backfire
Black Sunrise
D-Droned
Jason Payne
RaveNeger
Ravert
The Dictator
Up Syndrome
MC: The Intellectual Killer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Art of Dance ja? Vorig jaar was dit toch door BKJN georganiseerd en schreef je RAW als Rauw toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 13:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Art of Dance ja? Vorig jaar was dit toch door BKJN georganiseerd en schreef je RAW als Rauw toch?

Vorig jaar was het ook al Art of Dance maar heette het wel rauw op je dak ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dus het word aan de labels te zien iets in de richting van

Warface, Jason Payne, Radical Redemption en de rest van zowat MiM :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
Dus het word aan de labels te zien iets in de richting van

Warface, Jason Payne, Radical Redemption en de rest van zowat MiM :p

Aka een halve Dominator/Subremacy/Free Festival line-up. Lekker gevarieerd tegenwoordig. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Zin schreef:
Dus het word aan de labels te zien iets in de richting van

Warface, Jason Payne, Radical Redemption en de rest van zowat MiM :p

Aka een halve Dominator/Subremacy/Free Festival line-up. Lekker gevarieerd tegenwoordig. >.<


Haha precies :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Fuzzylogic schreef:
Art of Dance ja? Vorig jaar was dit toch door BKJN georganiseerd en schreef je RAW als Rauw toch?

Vorig jaar was het ook al Art of Dance maar heette het wel rauw op je dak ja

Ah ik dacht BKJN. Maar ja, line-up kunnen we al invullen ja :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up:

Radical Redemption
Warface
Digital Punk
Crypsis
Thera
E-Force
Chain Reaction
Act of Rage
Typhoon
Degos
X-Pander
Blackburn
Khaleesi
Luna
High Voltage
Re-Done
Zyprus
K96
Kold Konexion
Project Exile
Hardcraft
Aeros
Density
Prefix
Backfire
Up Syndrome
Jason Payne
Electric Punk
Crowd Control
MC nolz
MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Art of Dance strikes again :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khaleesi :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:44 
 

Afgelopen keer was al kut en met deze line-up wordt het er ook niet beter op :thumbdown: Hoevaak wil AOD dit nog doen xd Wederom een dikke faal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Probeert AOD nou voetjes op de grond te krijgen in de Hardstyle scené of ligt het aan mij dat deze editie nu groter is en ze nu o.a Supremacy hebben georganiseerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

Wat zitten mensen nou weer te klagen op Art of Dance? Dat er weer teveel MiM staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze line-up is opzich wel logisch toch, aangezien MiM één van de zalen host? Je kan er wat van zeggen dat AoD alweer MiM een zaal gunt, maar hetzelfde geldt voor Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wat zitten mensen nou weer te klagen op Art of Dance? Dat er weer teveel MiM staat?

Dat hun line-ups voor 90% hetzelfde zijn aan al hun andere feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 08:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

13 in een dozijn line up. Enigst positief verassende naam is Jason Payne
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 10:37 
 

Basshunterzz schreef:
Wat zitten mensen nou weer te klagen op Art of Dance? Dat er weer teveel MiM staat?

Ben wel Theracords fan, maar hier is alleen Blackburn echt interessant en daarbuiten eigenlijk alleen Jason Payne... kunnen ze wel wat vernieuwenders mee doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:53 
 

Anonymous schreef:
Basshunterzz schreef:
Wat zitten mensen nou weer te klagen op Art of Dance? Dat er weer teveel MiM staat?

Ben wel Theracords fan, maar hier is alleen Blackburn echt interessant en daarbuiten eigenlijk alleen Jason Payne... kunnen ze wel wat vernieuwenders mee doen

Ik snap dus echt niet dat je een beunhaas als Jason Payne interessanter kan vinden dan Prefix & Density/Thera/Warface/Kold Konexion
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 15:23 
 

AndyAsteroids schreef:
Anonymous schreef:
Basshunterzz schreef:
Wat zitten mensen nou weer te klagen op Art of Dance? Dat er weer teveel MiM staat?

Ben wel Theracords fan, maar hier is alleen Blackburn echt interessant en daarbuiten eigenlijk alleen Jason Payne... kunnen ze wel wat vernieuwenders mee doen

Ik snap dus echt niet dat je een beunhaas als Jason Payne interessanter kan vinden dan Prefix & Density/Thera/Warface/Kold Konexion


Prefix nog niet gezien, maar vind ik niet zo, rest al is gehad ;)

Daarbij kan ik t mixwerk van Jason Payne wel waarderen en zijn tracklists
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar Loudness geskipt voor dit feest (laatste keer C02). Achteraf wel spijt van gehad door het slechte geluid in de zalen.

Ze zullen mij daar niet snel terug zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

AndyAsteroids schreef:
Anonymous schreef:
Basshunterzz schreef:
Wat zitten mensen nou weer te klagen op Art of Dance? Dat er weer teveel MiM staat?

Ben wel Theracords fan, maar hier is alleen Blackburn echt interessant en daarbuiten eigenlijk alleen Jason Payne... kunnen ze wel wat vernieuwenders mee doen

Ik snap dus echt niet dat je een beunhaas als Jason Payne interessanter kan vinden dan Prefix & Density/Thera/Warface/Kold Konexion


Zoiets heet smaak. En waarom is hij nou weer een beunhaas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line-up is inderdaad verre van origineel. Artwork ziet er ook te cheap uit moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:47 
 

Basshunterzz schreef:
AndyAsteroids schreef:
Anonymous schreef:
Ben wel Theracords fan, maar hier is alleen Blackburn echt interessant en daarbuiten eigenlijk alleen Jason Payne... kunnen ze wel wat vernieuwenders mee doen

Ik snap dus echt niet dat je een beunhaas als Jason Payne interessanter kan vinden dan Prefix & Density/Thera/Warface/Kold Konexion


Zoiets heet smaak. En waarom is hij nou weer een beunhaas?

Ik zeg dr verder ook niks over, alleen dat ik het niet snap. En Jason Payne draait alleen maar zo hard (mits bekend bij het grote publiek) en snel (hoog bpm) mogelijk. Niks interessants. Woorden als beunhaas moet ik inderdaad achterwege laten, maar het is niet bepaald mijn favoriete artiest.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten