Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 19:44 
 

Analoxx schreef:
Bass Academy was 100% zekerheidje, maar als ik dit zo lees ga ik dus echt niet van de andere kant van het land naar Zaandam rijden voor dit :')


Precies dit, blij dat ik dit topic ff heb bekeken. Wat een trieste boel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi, meer ruimte bij Bass Academy dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:

Precies dit, blij dat ik dit topic ff heb bekeken. Wat een trieste boel.

Zie mezelf ook niet meer naar deze locatie gaan nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang je in de Are48 blijft is er geen enkel probleem hoor en heb je gewoon een topfeest. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Academy's in de Are48 (eerste 2 toch?) waren mijns inziens ook niet best qua geluid. Kwam amper bass vrij.
Maar als jij t zegt geloof ik best dat het deze keer uitstekend was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar was op reset ook topgeluid, heel hard en bloedjezuiver. ligt er in die area wel heel erg aan waar je staat, te veel aan de rechterkant en de bass valt weg, beetje in het midden voor het podium is perfect :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 01:31 
 

Youri schreef:
Mooi, meer ruimte bij Bass Academy dus :)


Vind je ons niet gezellig :cry:

Tja kan wel zijn dat er op een bepaalde plek in een bepaalde zaak wél goed geluid is, maar de totaalbeleving is gewoon voor het grootste deel ruk voor zover ik hier heb gelezen. Vandaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De main heeft ook dramatisch geluid, daar valt niet over te twisten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 16:28 
 
Hardtraxxer

Volgens de security werden de helft van de boxen van de main uitgezet omdat er geklaagd was over geluidsoverlast.
Bij binnenkomst stonden de boxen die aan de brug (bij de main) hangen ook aan, en vond ik het geluid van de main niet slecht. Op het einde wilde we vanaf die plek nog even van High Voltage genieten, echter waren ook die boxen uitgezet waardoor we fluisterend een gesprek konden voeren. Tijdens RR vooraan was het ook goed te merken dat er aardig wat boxen uit stonden, waaronder alle boxen die op de grond stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat was een fucking industrietrein dus die Zaandammerts daar moeten nie zeiken! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

''Bij deze wilt North Sea Venue als locatie reageren op de klachten over het geluid tijdens het evenement Rauw op je Dak d.­d.­ 9 november jl.­
Tijdens dit evenement heeft de organisatie, Art of Dance in samenspraak met de locatie North Sea Venue een proefopstelling van een ander geluidssysteem neergezet dan het standaard geluidssysteem wat we doorgaans gebruiken.­ Helaas heeft het systeem niet geheel de gewenste effecten met zich meegebracht en is dit voor sommige bezoekers deels ten koste gegaan van de beleving van het evenement.­
Voor de goede orde zal North Sea Venue voortaan met het oude vertrouwde geluidssysteem werken en nog meer de kwaliteit van het geluid bewaken voor de optimale sfeer en beleving tijdens het evenement.­ Wij willen via deze weg onze welgemeende excuses aanbieden en hopen op jullie vertrouwen.­''

Geplaatst op Partyflock door NSV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er waren niet alleen klachten over het geluid, maar ook de entree was een drama, hopelijk wordt daar ook nog iets aan gedaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Netjes die reactie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Weet iemand welk nummer die na Celebrate is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komt er ook een Theracords area only after.. of is dit 't.. aangezien ik die gozer met camera wel voor 3 uur aan film materiaal heb zien schieten volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 21:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daan- schreef:
Weet iemand welk nummer die na Celebrate is?


The Machine - Rollin'
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 01:25 
 

Wesz91 schreef:
Komt er ook een Theracords area only after.. of is dit 't.. aangezien ik die gozer met camera wel voor 3 uur aan film materiaal heb zien schieten volgens mij :P


Die gast filmde speciaal voor theracords, dus er zal nog wel een theracords celebrate aftermovie komen :)

Sta trouwens in de aftermovie zie ik. Genietend op 1:59 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tetten op 0:41.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 02:06 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Tetten op 0:41.

Lekkere vent op 2:08/9 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 08:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De sfeer in de aftermovie was niet de sfeer die ik daar heb gezien.

Het was manvouvreren tussen het stilstaande volk meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
De sfeer in de aftermovie was niet de sfeer die ik daar heb gezien.

Het was manvouvreren tussen het stilstaande volk meer.


Lijkt me wel dat ze de positieve kanten van het feest willen laten zien.

Ze kunnen ook wel de eerste 30 seconden van de aftermovie de rij voor de ingang laten zien en vervolgens de helft van te tijd shots waar de cameraman door het publiek aan het sjokken is maar daar heeft ook niemand wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 13:14 
 

dat zou nog eens eerllijk zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Theracords after



Toch ff in een flits derop haha.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten