Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:09 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:14 
 
Hardtraxxer

Helaas tegelijk met Output :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Optie! Relatief dichtbij en MiM/TC zijn altijd vet :).
Tegen die tijd kijken of ik genoeg geld heb om naar deze en Loudness te gaan :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woow dit ziet er wel heel vet uit :worship:
Alleen dik 2 uur rijden, helaas :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:37 
 
Hardtraxxer

Kleine 50euro p.p. met de trein uit Belgie,
als de ticket prijs niet absurd hoog is is het zeker een optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even line up en prijs af wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:25 
 
Hardtraxxer

Hemkade feesten kosten altijd ongeveer rond de 25 euro. ;)

Hier ben ik bij! Wat een dikke, dikke, dikke shit zeg! :loving: Minus is More :worship: Theracords :worship: Dit wordt een goddelijke nacht. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:28 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Even line up en prijs af wachten.

Waarom wil je de line up afwachten? Wat dacht je van heel Minus is More en heel Theracords met enkele toevoeging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh, dat is wel goedkoop! Denk dat een zekerheidje gaat worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:36 
 
Hardtraxxer

Ik ga hier niet eens over nadenken, ik ga gewoon. Minus is More en Theracords zijn al reden genoeg om te gaan. Maar goed, ik woon tamelijk dichtbij dus dat maakt het makkelijk. Hoewel ik een uur op de trein moet wachten en dus pas rond 8 uur thuis ben maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwartiertje met de auto! Zeer waarschijnlijk aanwezig. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er heeeeel erg leuk uit, 20 mins met de trein dus das ook het werk niet. Alleen even mijn financiële positie afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Wow :love: hier moet ik naartoe! Weet iemand of er vanuit het station speciale bussen rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 15:14 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Wow :love: hier moet ik naartoe! Weet iemand of er vanuit het station speciale bussen rijden?

Nee volgens mij niet. Gebeurd maar een enkele keer dat er bussen rijden. Je kan lopen (15-20 min) of een taxi pakken. Let op want op de terugweg betaal je meer voor een taxi dan op de heenweg. Heen is ongeveer een 10'tje. Terug is het 10-15 euro pp. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 17:41 
 

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:55 
 
Hardtraxxer

Love2Party schreef:
Hemkade feesten kosten altijd ongeveer rond de 25 euro. ;)


Wat zei ik? :cool:

[url]https://­frontoffice.­paylogic.­nl/­?event_­id=­87152&­point_­of_­sale_­id=­2352[/url]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit gaat echt zo'n gruwelijke fissa worden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even kieken of ik aanwezig kan zijn!

Zou dan eindelijk me eerste feest zijn waar een theracords stage is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe dan ook aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:01 
 
Hardtraxxer

Love2Party schreef:
:loving: Minus is More :worship: Theracords :worship:

TMS :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:02 
 
Hardtraxxer

Verrassing, verrassing: Crypsis staat sowieso in de line-up. Bron: Crypsis z'n facebook onder 'Gigs'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 22:06 
 
Hardtraxxer

rich schreef:
Verrassing, verrassing: Crypsis staat sowieso in de line-up. Bron: Crypsis z'n facebook onder 'Gigs'.

ooo blunder!! Was wel de laatste die ik verwachtte :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig :) Theracords area zal wel dik gaan worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even line up en prijs afwachten, ik verwacht veel goeds. Maar heb al genoeg feestjes op de planning staan dus hou dit nu even als optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Misschien wel aanwezig :) Theracords area zal wel dik gaan worden :D

Wat nou misschien? Jij gaat gewoon, dwaas. :mad:
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten