Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 13:13 
 
Hardtraxxer

Ik ben wel gewend van de hemkade dat het geluid slecht is, maar dit sloeg echt alles.
Achter de VIP deck hingen 2 paar boxen die gewoon uit stonden..
Radical redemption LIVE was wel erg vet en de sfeer vooraan al helemaal.
Maar de 2 setjes die erna kwamen haalde het hele tempo eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eeeeeeecht een ruklocatie. Redenen daarvoor zijn al genoemd, hoef ik het niet meer te doen.
Wel een heel leuk feestje gehad met o.a. Frank, Aart en Jordy :) CO2 was heel vet, leuk om -bijna- al hun oude klappers te horen. Mixwerk was niet super zoals Joost al aanhaalde, maar je kan niet alles hebben xd
Daarna even bij Radical gestaan. Leuke set, machtig mooie kickrolls, maar het geluid op de main :') Toen naar Geminizers gegaan, wat was dat vet zeg! Echt top-DJ's. Goed mixwerk, altijd strak erop, goeie platenkeuze en heel de zaal los krijgen :)
Laatste kwartiertje ongeveer van Deetox meegepakt (Misbegotten, Thrillseeka :loving: ) en tot slot de fijne set van Kedde :$ Opbouw van de set was wel wat vreemd af en toe, maar al met al toch erg fijn! VIP rmx van Debt of Blood was ook heel erg leuk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan aan mij liggen hoor, maar Bass Academy is toch ook altijd hier? Dan zouden meer mensen hier ervaring mee moeten hebben toch? Ben er zelf 1 keer geweest en kan me zeker vinden in de klachten, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kan aan mij liggen hoor, maar Bass Academy is toch ook altijd hier? Dan zouden meer mensen hier ervaring mee moeten hebben toch? Ben er zelf 1 keer geweest en kan me zeker vinden in de klachten, maar toch.


Drukte en Geluid bij vorige Bass Academy was prima te doen, was ook maar 1 zaal! Afgelopen zaterdag sloeg qwa rij & geluid in de MiM zaal echt nergens op! Gelukkig was het geluid in de Theracords zaal wel fijn en daar ook flink genoten van Catatonic Overload & Deetox. Radical in de Main was ook super, maar was geweldig geweest met een dik geluid systeem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 15:52 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Kan aan mij liggen hoor, maar Bass Academy is toch ook altijd hier? Dan zouden meer mensen hier ervaring mee moeten hebben toch? Ben er zelf 1 keer geweest en kan me zeker vinden in de klachten, maar toch.

Ik kom echt al jaren in de Hemkade en dit heb ik nog nooit meegemaakt. Als het op zijn drukst was buiten stond je nog net onder het afdakje. Ik heb nog nooit gezien dat het ook echt buiten stond. De moed zakte me ook behoorlijk in mijn schoenen, zeker toen het ook nog eens begon te regenen en mensen steeds dichter op elkaar gingen staan. Zie je goede humeur maar te bewaren als je in de verdrukking staat. :thumbdown:
De drukte bij een uitverkocht feest is wel bekend van de Hemkade. Het ligt volgens mij maar net aan de organisatie want bij Bass Academy hebben ze volgens mij wel minder kaarten verkocht zodat er nog ruimte over zou blijven. Bv bij Reset heb ik ook weleens meegemaakt dat het in de main gewoon bijna niet te doen was door de drukte.
Door de drukte alles gemist wat ik wilde horen. Was sowieso pas om half 2 binnen. Meteen naar de Theracords zaal gegaan wat mijn avond op zich nog wel redelijk goedgemaakt heeft. Even bij CO en Thera staan knallen. Daarna weer in de verdrukking staan voor een broodje. Stonden maar 2 mensen en vooral die kerel boeide het totaal niet dat mensen stonden te wachten. Daarna weer terug naar Theracords voor Deetox maar die zaal puilde ook weer redelijk uit dus maar weer weggegaan. Doordat er gewoon zoveel dingen tegenvielen was ik er eigenlijk wel klaar mee. Met vriendin in de hal gaan zitten. Ik had eigenlijk toch al alles gemist wat ik wilde horen want de planning was om voornamelijk bij MIM te gaan staan.

Kortom zeer teleurstellende avond. Heb er echt een kater aan overgehouden en Bass Academy (die eerst op zeker stond) is nu een optie geworden. Ben eigenlijk op het moment even helemaal klaar met feesten en al helemaal met de Hemkade. Voor hetzelfde geldt geef ik het weer een kans en wordt het net zo'n rampzalige nacht.

thesinners schreef:
Trouwens,Bij het verlaten van de locatie stonden de security aan de deur fooi te vragen hier stond ik enorm van te kijken.
Dus voor mij was dit geen succes

Oh dit vind ik wel verassend. Ik weet dat in het verleden het heel normaal was om als beveiliger met je hand op te staan maar de laatste jaren heb ik dat niet meer gezien. Toen wij weggingen werd er ook vriendelijk gedag gezegd en verder niets. Vind het ook wel zeer asociaal dat er bij dit feest om fooi werd gevraagd. Ze zullen zelf ook wel door hebben gehad dat mensen lang moesten wachten. Toen wij aankwamen stond er een beveiliger buiten polshoogte te nemen. Dan ga je verdomme daarna toch geen fooi meer vragen. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:01 
 
Hardtraxx Elite

Anderhalf uur in de rij staan wachten, muntprijs à 2,75 (4 munten à 11 euro voor 1 vodka redbull :lol: ) en dan fooi vragen.
Ben je dan goed wijs? In mijn ogen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij Maassilo hebben de bewakers er ook een handje van. Altijd bedelen aan het einde van het feest, lomp reageren als je niks geeft. Al wil je een flesje water mee naar buiten nemen of iets anders te drinken dan eisen ze ook 2 euro anders moet je het flesje weggooien. Heb hier persoonlijk b2s voor gemaild, helaas geen reactie op gehad. Security heeft heel veel invloed op de sfeer van een feest en ik vind dat een organisatie hier rekening mee moet houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het helemaal geweldig! Binnengekomen bij X-Pander en wat draaide die geweldig seg. Toen vond ik het geluid eigenlijk best wel goed...

Verder stonden we helemaal rechts in de Theracords area en daar was ruimte zat. Eindelijk de Delete remix van Environment live gehoord, damn wat was ik toch gelukkig toen :). Thera die ook weer een behoorlijke rag-set neerzette, jezus :). 2-1 ging heldig, alsook die Loudness tool van Exit Mind. De set van Deetox was gewoon niet meer verantwoord. Ze draaide nog vetter dan ik verwacht had. Misbegotten gaat live zo ontiegelijk hard en dan nog afsluiten met Thrillseeka :drool: . Heb wel spijt dat ik naar High Voltage gegaan ben, waar ik toch meer van verwacht had. Het geluid stond toen ook abnormaal zacht. Maar Dead Stars (!!!!!) en DKOT maakten veel goed.

Normaal heb ik niet zoveel met Wavolizer (live dan), Thuis vind ik het allemaal wel best. Nu ik zijn tracklist bekijk, toch wel spijt dat ik er niet een beetje van heb meegepikt.

Ik denk ook dat dit mijn laatste keer Hemkade is. Het geluid in die main en de drukte blijft gewoon een probleem en er wordt niets aan gedaan. Dus DANK JE WEL THERACORDS, jullie flikken het hem toch weer om er, ondanks alles, toch weer een extreem vet feest van te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoor net dat de Geluidsman van de Hemkade ontslag had genomen, die ging werken in het buitenland. Dit verklaard qwa geluid in de MiM zaal al een stuk meer dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:29 
 
Hardtraxx Elite

Nou op Partyflock staan reacties dat het geluid er altijd al kut is.
Dus dit is geen excuus imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Matig is anders dan kut, met Bass Academy was het echt niet bagger slecht, en dit keer wel.

En als er nu een slechtere geluidsman was, of de oude geluidsman heb gekut voordat hij wegging zou het kunnen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:32 
 
Hardtraxxer

ramon038 schreef:
Nou op Partyflock staan reacties dat het geluid er altijd al kut is.
Dus dit is geen excuus imo


Ben bij Bass Acedemy Masterclass geweest en toen was t ook niet super maar wel al 100x harder dan dit. Voelde de bass niet eens :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:34 
 
Hardtraxx Elite

Zo heb ik het ook ervaren en dat was ook de rede dat ik al met al maar ongeveer een uur bij de mainstage geweest ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:36 
 
Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Bij Maassilo hebben de bewakers er ook een handje van. Altijd bedelen aan het einde van het feest, lomp reageren als je niks geeft. Al wil je een flesje water mee naar buiten nemen of iets anders te drinken dan eisen ze ook 2 euro anders moet je het flesje weggooien. Heb hier persoonlijk b2s voor gemaild, helaas geen reactie op gehad. Security heeft heel veel invloed op de sfeer van een feest en ik vind dat een organisatie hier rekening mee moet houden.

Jezus, dit is echt te bizar voor woorden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:39 
 
Hardtraxxer

ramon038 schreef:
Zo heb ik het ook ervaren en dat was ook de rede dat ik al met al maar ongeveer een uur bij de mainstage geweest ben.


Ik ook heb half uurtje jack of sound gechekt maar t geluid in de magic show zaal was ook niet om naar huis te schrijven. Nog een half uurtje Radical meegepakt en verder alleen maar bij theracords gestaan, super sfeer vooraan vol gas staan maaien daarzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 16:40 
 
Hardtraxx Elite

Mario bombario schreef:
ramon038 schreef:
Zo heb ik het ook ervaren en dat was ook de rede dat ik al met al maar ongeveer een uur bij de mainstage geweest ben.


Ik ook heb half uurtje jack of sound gechekt maar t geluid in de magic show zaal was ook niet om naar huis te schrijven. Nog een half uurtje Radical meegepakt en verder alleen maar bij theracords gestaan, super sfeer vooraan vol gas staan maaien daarzo

Klopt, het geluid was nergens optimaal, maar de mainstage sloeg echt alles..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat de grote drukte bij de ingang ook te maken had met de aanvangstijd van pas 23:00u. Wij kwamen dit keer 00:00 aan en was 1:30 pas echt door de controle, jas wegbrengen en munten halen heen. Geluid tijdens The Geminizers vond ik overigens wel gaan. Tijdens Kold Konexion en Luna en High Voltage vooraan gestaan maar het geluid was niet best nee. Aan de zijkanten ging het nog wel. Blijf het toch apart vinden aangezien dit probleem met ieder feest in de Hemkade naar boven komt.

Buiten dat prima genoten :)

Ik heb me trouwens bij het naar buiten gaan echt kapot gelachen. Iedereen stond voor de draaideur te wachten terwijl er links van de draaideur gewoon een nooduitgang open stond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij was het al gezegd maar; wat een zanik locatie. Dan nog liever de Maassilo dan sta je in elk geval binnen 10 minuten in de zaal. Uiteindelijk maar 4,5 uur op de vloer gestaan terwijl we om 22:00 vanaf Den Haag CS (een uur rijden..) vertrokken. Nooit meer Hemkade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Bij Maassilo hebben de bewakers er ook een handje van. Altijd bedelen aan het einde van het feest, lomp reageren als je niks geeft. Al wil je een flesje water mee naar buiten nemen of iets anders te drinken dan eisen ze ook 2 euro anders moet je het flesje weggooien. Heb hier persoonlijk b2s voor gemaild, helaas geen reactie op gehad. Security heeft heel veel invloed op de sfeer van een feest en ik vind dat een organisatie hier rekening mee moet houden.

Wat zijn dit van oostblokpraktijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:44 
 
Hardtraxxer

ramon038 schreef:
Mario bombario schreef:
ramon038 schreef:
Zo heb ik het ook ervaren en dat was ook de rede dat ik al met al maar ongeveer een uur bij de mainstage geweest ben.


Ik ook heb half uurtje jack of sound gechekt maar t geluid in de magic show zaal was ook niet om naar huis te schrijven. Nog een half uurtje Radical meegepakt en verder alleen maar bij theracords gestaan, super sfeer vooraan vol gas staan maaien daarzo

Klopt, het geluid was nergens optimaal, maar de mainstage sloeg echt alles..

Ik vond het geluid bij de vorige bass academy ook al bedroevend slecht en dat was de reden dat ik output nu verkoos boven dit feest. Maar nu ik dit allemaal lees ben ik helemaal blij dat ik naar output ben gegaan, want daar was het geluid wel top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo blij dat ik hier niet voor gekozen heb na de reacties gelezen te hebben :D
De vorige keren vond ik het geluid ook erg slecht bij Bass Academy, daarom niet gegaan. Hoorde wel dat het beter was geworden maar blijkbaar dus toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 01:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Zo blij dat ik hier niet voor gekozen heb na de reacties gelezen te hebben :D
De vorige keren vond ik het geluid ook erg slecht bij Bass Academy, daarom niet gegaan. Hoorde wel dat het beter was geworden maar blijkbaar dus toch niet.

Toch heb ik geen spijt gehad, maar dat komt toch wel vanwege Aart, Frank, Jordy, CO2, Geminizers en Wavolizer. Buiten dat was het best een boutfeest xd (gelukkig hebben de voorgaande 6 namen wel zodanig veel goed gemaakt dat ik een fakking fijn feest heb gehad... :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De re-run van mijn liveset van Rauw op je Dak! :P




Tracklist:

1. Titan vs. Wild Motherfuckers - Clap The Raver (Jason Payne's Mash-Up)
2. Exit Mind - Darkness Inside (edit)
3. Outbreak - Get the Mean (edit)
4. Hard Driver - The Cold Angel (Frequencerz remix) (edit)
5. Zatox & Zany vs. A-lusion & Thilo & Evanti - Bring The Tittas Back (Jason Payne Edit)
6. E-Force - Freakz at Night
7. Digital Punk & Frequencerz ft. MC Nolz - We Don't Give A F*ck
8. Degos & Re-Done - Connected (React & Jason Payne's Je Moet Connected Zijn Edit)
9. Exit Mind & Zirkum - Place Of Power (edit)
10. Zany & Duro ft. MC DV8 - Wilde Gullie Power? (D-Verze Mash-Up)
11. Jason Payne & Ranex - Righteous
12. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (edit)
13. Zatox - Headwave (Jason Payne Edit)
14. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound (edit)
15. Chosen Few - Name Of The DJ (Jason Payne Remix)
16. Jack Overdose - Octavianus Augustus (Zany Remix)
17. Toneshifterz - Raw Power (edit)
18. Digital Punk - Invasion (edit)
19. Degos & Re-Done - This Mind (edit)
20. Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix)
21. Delete - Time Travel (edit)
22. Warface & Sasha F - Bring It To Them Raw (edit)
23. Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy (edit)
24. Jason Payne - Never Perish (Live Mix)
25. Degos & Re-Done - Mr Willy (edit)
26. G-Shock - Demons (DJ Promo Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 14:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Baasje. :D sws mee.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten