Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 14:17 

Hardtraxx Veteran

Ben helaas weer veel te vroeg wakker, dus tijd voor een korte samenvatting.

Eerste keer dat ik in deze tent kom en de eerste indruk was niet best. Het duurde een uur tussen het moment dat we de auto hadden geparkeerd en dat we daadwerkelijk binnen waren. Nog nooit eerder zo'n lange wachttijd gehad - en dat voor een feestje met misschien een paar duizend man... Compleet natgeregent kwamen we binnen, net op tijd voor Catatonic Overload.

Ik vond die set toch enigzins tegenvallen. Natuurlijk waren de (eigen) platen die ze draaiden episch, maar sommige andere platen vond ik maar saai en het mixwerk was af en toe ook niet om naar huis over te schrijven. Toch een kleine domper aangezien zij de aanleiding waren voor mij om hierheen te gaan.

Toen doorgegaan naar de MiM stage, waar Crypsis en Chain Reaction hun laatste half uurtje draaiden. Klonk allemaal wel leuk. Hierna kwam Radical Redemption met zijn album showcase inclusief zijn pakje en masker. :P Hoewel de nummers erg vet zijn, deed de set als geheel me niet heel veel. Veel te snel doorgemixt en het was ook gewoon veels te druk toen.

Terug naar de Theracords zaal waar Thera zijn laatste platen aan het draaien was. Als ik het me goed herinner heb ik Do the happy face en Tresspassing gehoord. Geen straf natuurlijk. :love: Hierna kwam Deetox, die toch wel een hele dikke set neerzette. Heerlijk gevarieerd en eigenlijk vrijwel alleen maar vette platen. Prima vermaakt. ^^

En toen de afsluiter Wavolizer. Had nog nooit eerder een setje van hem mogen aanschouwen, dus ik wist niet goed wat ik moest verwachten. Wat een heldenset was dat. De opbouw was af en toe wat vreemd, maar dat maakte mij niet uit. Die VIP edit van Debt of Blood (of vergis ik me nu?) was ook heel vet! :thumbsup: Ook weer genoten van de gezichtsuitdrukkingen en bewegingen van mr vertigo en the skribbler. :P

Leuk feestje met als grote minpunten het veel te lange wachten bij de ingang en de enorme drukte bij Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 14:41 

Hardtraxxer

Daar ben ik het ongeveer wel mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 14:52 

Hardtraxx Elite

Vanuit Drenthe om 20:15 vertrokken richting Zaandam, het regende echt mega hard, halve weg 80 moeten rijden en bijna nog van de weg geraakt door aquaplaning. Was niet heel chill dus.
Op een gegeven moment was het weer droog en na 2 keer de verkeerde afslag te hebben genomen waren we eindelijk aangekomen bij North Sea Venue (tijd: 23:30).
Toen in de mega-wachtrij gaan staan, om fucking 01:00 waren we dus pas binnen.. afijn net op tijd voor CO2. Op een paar -imo misplaatste platen- na echt een hele dikke set! Sfeer bij platen als Futile, Environment(Delete remix), Goddamn, Sexual Thrill, Death Before Disco was echt onbeschrijfelijk, wat ging dat los zeg!

Na CO2 naar het laatste half uur van Jason Payne geweest, heerlijke set ook! Octavius Augustus(Zany Remix), Bring it to them Raw, This Mind, Time Travel, Never Perish (live mix) en Mr. Willy gehoord... zeer vermakelijk dus.
Toen was het tijd voor Radical Redemption, overvolle zaal en het geluid was niet om aan te horen helaas..
Hierna kwamen Kold Konexion en Luna, eindelijk Silent Secrets gehoord, helaas kwam hij door het magere geluidssysteem niet zo mooi door.. verder niet veel bijzonders gehoord daar.

Toen was het tijd voor Deetox, geweldige set was dat zeg, wauw!! Vooral die nieuwe collab met Warface was echt heerlijk! Verder voor zover ik kan herinneren: Bloodshed, Misbegotten, Still Here, Unleashed, Necropsy (1e versie), Under Attack, Nieuwe track ft. Mc Nolz, en nog wel meer (natuurlijk) maar kan even niet meer bedenken haha.
Bij Wavolizer even aanwezig geweest en nog wat gezeten. Kwam nog aan de praat met een maat van E-Force, zit hier ook op Hardtraxx, maar ben z'n naam vergeten haha, was iig een toffe gozer. Op het laatst nog even bij High Voltage geweest, viel me tegen.. hard toch wel een hardere set verwacht.
Om kwart voor 6 voor alle drukte aan naar huis gegaan.
Om 09:00 ging ik slapen en om 13:00 alweer klaarwakker :cry:

Ondanks het geluid en de drukte (vooral in zaal1) en het anderhalf uur lang wachten in de rij toch een hele vette nacht gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 15:15 

Tracklist CO2 Rauw Op Je Dak:

01. Metallic - Wherever I May Raom / Hardstyle Rockers RMX
02. CO2 - S.I.T.E.
03. TNT - Dial T for TNT (CO2 edit)
04. CO2 & DeetoxNL -State of mind
05. Project Exile - Data Morgana
06. Outbreak - Get the mean
07. Delete - Hardstyle Producer/DJ - Pulse (CO2 RMX)
08. CO2 - Futile
09. Zany & Beholder - Midnight
10. CO2 - Peace of mind
11. Gunz for Hire - The Massacre
12. CO2 - Cursed
13. CO2 - Death Before Disco
14. E-Force & Luna - Shade of the night
15. CO2 - Paralyzed
16. Zany & Frequencerz - Quakers
17. CO2 & Geck-o / Geck-e - Rotten from the inside
18. CO2 - Overtime
19. Project Exile - The lurking fear
20. CO2 - Environment (Delete RMX)
21. The Prophet - H3Y!
22. CO2 - The Sexual Thrill (GZ Edit)
23. CO2 - Goddamn (Rauw op je dak edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 15:38 

Wij zijn om 10 uur vertrokken vanuit Tilburg met de gedachte zeker op tijd te zijn voor Cellrock. Netjes om half 12 de auto geparkeerd, maar helaas zoals hierboven al gemeld die abnormale rij. We stonden gelukkig net op tijd in het overdekte gedeelte te wachten, aangezien er een flinke stortbui langs kwam. Voelde me lullig voor de mensen die op dat moment buiten stonden, wat iig niet mag gebeuren vind ik.

Om kwart voor 1 waren we dan eindelijk binnen en aangezien we de weg nog niet wisten waren we maar net op tijd voor CO2. Heerlijke set op get the mean, the massacre en quakers na. Ook een heerlijk sfeertje op dat moment vooraan, zo zie ik het graag. :yay:

Na 1,5 uur beukwerk even bijgekomen achteraan de stage om vervolgens naar Radical Redemption te gaan. Helaas was die zaal gewoon ruk, geluid was kut, sfeer was kut en z'n set was kut. Spijt dat ik daar m'n tijd heb staan verdoen, want had op voorhand wel kunnen weten dat de sfeer daar gewoon dramatisch zou zijn. We hebben het 25 minuutjes aangehoord denk ik en toen zijn we richting the geminizers gegaan. Hier kan ik kort over zijn, aangezien hun altijd een dikke set neerzetten. Nog een stukje deetox meegepakt (necropsy :loving: ) en daarna afgesloten met wavolizer. Was voor mij de eerste keer wavolizer en ik hoop niet de laatste, want ik vond het een heerlijke set.

Gelukkig viel de drukte na afloop mee, waardoor we zo weg waren en ik precies om half 8 thuis werd afgezet. Snel even gedouched, aangezien ik wel wat liters zweet was verloren en daarna voldaan gaan slapen. Ik vond het echt een top avond! Grote minpunt de entree inderdaad, maar de rest van de nacht heeft dat gelukkig meer dan goed gemaakt. Setjes van de avond waren van CO2 en Wavolizer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 16:39 

Hardtraxxer

Even de pluspuntjes en de minpuntjes:
+ Theracords area(ging goed los, redelijk geluid, niet te druk)
+ Thera zijn set
+ Magic show area aan het begin, toen het nog geen sauna was

- Slome vreettent
- Bereikbaarheid hemkade
- Tap in de main werd ruim voor het einde afgesloten
- Drukte in de main
- Pauper geluid van de main
- x100 De tering rij, wie bedenkt het om zo weinig security in te huren als de tent zo'n grote capaciteit heeft. Een uur en een kwartier in de regen(+hagel) gestaan, stemming was goed naar de klote. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 17:09 

Hardtraxx Elite

De toon was al snel gezet als je een uur doet over binnenkomen, wat slecht geregeld zeg!
Daardoor niet volop kunnen genieten van CO2, om 1:10 pas binnen en muntjes gehaald, en eerdat we de TC area gevonden hadden was je weer 10 minuten verder. Geluid stond slecht en zacht afgesteld. Ondanks dat hun eigen platen heerlijk zijn was het qua mixwerk in combinatie met het geluid erg jammer. Gelukkig werd het vanaf Thera allemaal een stuk beter. Net wat meer de ruimte, Thera die wel het geluid fatsoenlijk kan zetten, en het mixwerk wat altijd van de bovenste plank is. Gelukkig werd die lijn de rest van de avond ook doorgezet, en was het uiteindelijk alsnog een geslaagde avond. Wel waarschijnlijk de laatste keer dat ik naar deze tent ben geweest. Slecht geregeld bij de ingang, geluid ook niet helemaal optimaal, bier wat niet te zuipen was en dan ook nog eens veels te veel Amsterdams kut volk. Was bijna vergeten waarom ik niet zo vaak naar feestjes in 020 ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 17:23 

Hardtraxx Veteran

Tracklist Deetox ROJD
1. Zany meets The Beholder - Do you want heavy
2. Phrantic & Deetox - Contact
3. Deepack - Still Don't Care
4. Deetox - Black Magic (2013 edit)
5. Mic-E - Ground Forces (Deetox Cut)
6. Ran-D & Adaro - Under Attack
7. Deetox - Here I Come
8. B-Front & Slim Shore - Chemical
9. Warface & Deetox - TBA
10.The Machine - TBA
11.Delete - Syndrome
12.Deetox ft. MC Nolz - TBA (Non Vocal Test Version)
13.Warface - Bloodshed
14.Dark Pact - Abyss
15.Delete - Ghetto
16.The R3belz - Pattern2
17.Deetox - Still Here (Delete Remix)
18.Moridin - Unleashed
19.Titan & Hardwear - Necropsy
20.Vazard - Misbegotten
21.The Stunned Guys & Dj Paul Feat. MC Ruffian - Thrillseeka
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 18:42 

Hardtraxx Veteran

IvoWII schreef:
Tracklist CO2 Rauw Op Je Dak:
01. Metallic - Wherever I May Raom / Hardstyle Rockers RMX
02. CO2 - S.I.T.E.
03. TNT - Dial T for TNT (CO2 edit)
04. CO2 & DeetoxNL -State of mind
05. Project Exile - Data Morgana
06. Outbreak - Get the mean
07. Delete - Hardstyle Producer/DJ - Pulse (CO2 RMX)
08. CO2 - Futile
09. Zany & Beholder - Midnight
10. CO2 - Peace of mind
11. Gunz for Hire - The Massacre
12. CO2 - Cursed
13. CO2 - Death Before Disco
14. E-Force & Luna - Shade of the night
15. CO2 - Paralyzed
16. Zany & Frequencerz - Quakers
17. CO2 & Geck-o / Geck-e - Rotten from the inside
18. CO2 - Overtime
19. Project Exile - The lurking fear
20. CO2 - Environment (Delete RMX)
21. The Prophet - H3Y!
22. CO2 - The Sexual Thrill (GZ Edit)
23. CO2 - Goddamn (Rauw op je dak edit)

Nu nog een Re-run! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 19:31 

Hardtraxx Addict

Wat een feest :worship: Heb de hele avond in de Theracords area gestaan en me ultiem vermaakt, heerlijke setjes :thumbsup: goeie sfeer :yay:

Oh en voor degenen die graag de tracklist van mijn set willen weten:

01. Second Sight - Lost
02. Donkey Rollers - Strike Again
03. Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)
04. Punk Buster - What?
05. Gatty - Pressure (Maximumraver Remix)
06. The Gladheadz - Bassfucka
07. TBA - TBA
08. Gatty - As It Appeared (Geck-o Remix)
09. Wavolizer - Activator Mega-Mashup (2011 Remaster)
10. Busho vs Joe-E - This Is Not Techno (Geck-o Remix)
11. Dj Thera - Birth Of A Flame (Phoenix Anthem 2010)
12. Da Tweekaz - Ultima Angeli Domini
13. Geck-o - AHA
14. Activator - Winter Song
15. Brooklyn Bounce - Bass, Beats & Melody (Technoboy 2010 Remix)
16. Phrantic - L.S.D.

Remake komt er als het goed is deze week aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 19:35 

Hardtraxx Veteran

Leuke lijst, jammer dat we er toen nog niet waren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 19:50 

Hardtraxxer

-- regeling inkom
- afstand vanuit ons belgie landje
- 24.75e voor 9 muntjes
-+ geluid main. bij RR na 20min het afgetrapt wegens de drukte/slecht geluid
+ inkleding
+ venue ( airco,size, vloer,geluids installatie,overvloed aan bars)
+ krukken meisje bij theracords, dedication noem ik dat :')
+ sets
++ geluid/sfeer theracords stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 20:34 

Artiest

Mine:

1. Intro
2. DHHD - Funky Shit (Deepack Rmx)
3. Wavolizer & Geck-o - Dat Tape
4. Wavolizer - Debt of Blood VIP
5. Prefix & Density - Soundwaves
6. Geck-o - AHA
7. Alphaverb - Substream (DJ Thera Remix)
8. Wavolizer - Done
9. Wavolizer - Sympho
10. Wavolizer - Democracy
11. Wavolizer - Undetected
12. Chris One - Psycho
13. How Hard & Sinogen - Blind Faith (Dissident Remix by Demanufacturer)
14. Wavolizer - The Chief
15. Activator ft. Da Rook Mc - Kick My Brain
16. Radical Redemption & Kold Konexion - The Motherload (Wavo Edit)
17. Geck-o - Megabase (Cut)
18. Lenny Dee - Fuckin' Hostile (The Outside Agency Rmx)
19. Tymon - Desolation
20. DJ Hidden - Drastic
21. The Outside Agency - Backpack Wisdom
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 20:38 

Wavolizer schreef:
Mine:

1. Intro
2. DHHD - Funky Shit (Deepack Rmx)
3. Wavolizer & Geck-o - Dat Tape
4. Wavolizer - Debt of Blood VIP
5. Prefix & Density - Soundwaves
6. Geck-o - AHA
7. Alphaverb - Substream (DJ Thera Remix)
8. Wavolizer - Done
9. Wavolizer - Sympho
10. Wavolizer - Democracy
11. Wavolizer - Undetected
12. Chris One - Psycho
13. How Hard & Sinogen - Blind Faith (Dissident Remix by Demanufacturer)
14. Wavolizer - The Chief
15. Activator ft. Da Rook Mc - Kick My Brain
16. Radical Redemption & Kold Konexion - The Motherload (Wavo Edit)
17. Geck-o - Megabase (Cut)
18. Lenny Dee - Fuckin' Hostile (The Outside Agency Rmx)
19. Tymon - Desolation
20. DJ Hidden - Drastic
21. The Outside Agency - Backpack Wisdom

:drool: :worship:

Please make a Re-Run!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 20:46 

Hardtraxx Veteran

Freekje schreef:
-- regeling inkom
- afstand vanuit ons belgie landje
- 24.75e voor 9 muntjes
-+ geluid main. bij RR na 20min het afgetrapt wegens de drukte/slecht geluid
+ inkleding
+ venue ( airco,size, vloer,geluids installatie,overvloed aan bars)
+ sets
++ geluid/sfeer theracords stage

inkleding?

Over dat meisje met die krukken. Ik zie ook vaak hetzelfde gastje in een rolstoel bij feeten, respect dat sommige mensen ondanks een beperking toch gewoon gaan :)

Edit; laat maar je zal wel aankleding bedoelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 20:47 

Hardtraxx Veteran

België
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 21:17 

Hardtraxx Veteran

Again a very nice set Wavolizer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 21:45 

Hardtraxx Veteran

Vette avond/nacht gehad. Jammer van het lange wachten bij de ingang, had anders gekunt/gemoeten! Hele dikke sets gehoord, alleen op 't einde wist ik even niet waar ik heen moest aangezien Wavolizer mij niet zoveel doet, Audiofreq het laatste half uur/3 kwartier al met hardcore begon en allemaal mainstream was en het geluid bij High Voltage veel te zacht was. Ben ook nauwelijks bij de MiM geweest, puur vanwege het geluid.

Sfeertje was heerlijk, vooral bij de Theracords stage :) . Ook een waardige afsluiter van Catatonic Overload, ondanks de mixfouten/mixfoutjes hier en daar. Ook Thera was weer erg vet, Geminizers heel dik en Deetox ook helemaal prima wat ik heb gehoord! Tot Loudness dan maar!

Hier wat filmpjes van mijn kant:

Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside (leuke sfeerimpressie):

The Geminizers:

Exit Mind - Loudness DJ Tool door Thera:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 21:47 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
De toon was al snel gezet als je een uur doet over binnenkomen, wat slecht geregeld zeg!
Daardoor niet volop kunnen genieten van CO2, om 1:10 pas binnen en muntjes gehaald, en eerdat we de TC area gevonden hadden was je weer 10 minuten verder. Geluid stond slecht en zacht afgesteld. Ondanks dat hun eigen platen heerlijk zijn was het qua mixwerk in combinatie met het geluid erg jammer. Gelukkig werd het vanaf Thera allemaal een stuk beter. Net wat meer de ruimte, Thera die wel het geluid fatsoenlijk kan zetten, en het mixwerk wat altijd van de bovenste plank is. Gelukkig werd die lijn de rest van de avond ook doorgezet, en was het uiteindelijk alsnog een geslaagde avond. Wel waarschijnlijk de laatste keer dat ik naar deze tent ben geweest. Slecht geregeld bij de ingang, geluid ook niet helemaal optimaal, bier wat niet te zuipen was en dan ook nog eens veels te veel Amsterdams kut volk. Was bijna vergeten waarom ik niet zo vaak naar feestjes in 020 ga.

Er kwamen maar weinig mensen uit Amsterdam hoor. Het was meer de omliggende steden, zoals Alkmaar, Purmerend, Aalsmeer, Enkhuizen, Hoofddorp, Almere, Uitgeest, Hoorn, Schagen, Nieuw-Vennep, Castricum e.o. en de rest van het land. Amsterdammers an sich zijn niet zulke hardstyle-fanaten. En de steden (of dorpen) die ik opnoemde hebben een behoorlijk andere mentaliteit dan Ras-Amsterdammers. Moet wel zeggen dat er behoorlijk wat 'Kijk-Mij-Volk' rondliep.

Freekje schreef:

Ze is zeker een heldin! Vorige week viel ze van de trap en ging ze die avond toch nog op een feest keihard los. Maar ja, maandag nog steeds last van, doktertje bellen en toen kreeg ze te horen dat ze haar middenvoetsbeentje had gebroken. Ze had het wel even geprobeerd zonder krukken, maar staan nog genoeg feesten op het programma en met krukken kon ze ook gewoon los gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 08:00 

Donateur

Catatonic Overload :worship:
DJ Thera :worship:

Maar wat een slechte locatie. :thumbdown:

Hoe verzin je nu dat de ingang van de andere zaal naast het podium is van de hoofdzaal?

Ranzig warm, en ranzige natte lichamen tegen onze kleding.

Zoals iedereen al benoemd heeft; de entree... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 09:47 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Hoe verzin je nu dat de ingang van de andere zaal naast het podium is van de hoofdzaal?

De Theracords zaal is eigenlijk een aparte locatie, die ze nu erbij hadden. Normaal gesproken is dat ARE48. Die ingang mochten ze vanaf buiten ook wel opengooien eigenlijk, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 09:56 

Donateur

Chukkels schreef:
hoebedoelje schreef:

De Theracords zaal is eigenlijk een aparte locatie, die ze nu erbij hadden. Normaal gesproken is dat ARE48. Die ingang mochten ze vanaf buiten ook wel opengooien eigenlijk, maar goed.

Dat had me toch een boel gescheeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 10:09 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Chukkels schreef:
hoebedoelje schreef:

Dat had me toch een boel gescheeld!

Ja idd, of gewoon zeggen dat je op de gastenlijst stond. Kon je ook zo doorlopen tot aan de ticketscan. Ach, ik was allang blij toen ik de 'shortcut' door de WC-hal vond tussen de main en de Theracords zaal. Scheelde ook telkens 5 minuten schuifelen volgens mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 10:37 

Hardtraxx Addict

Remake van mijn set voor degene die hem graag nog willen horen :)

LSDB: http://l5d.nl/sn231ee
Zippy: http://www10.zippyshare.com/v/39261772/file.html

chicken schreef:
Leuke lijst, jammer dat we er toen nog niet waren. :)

Thanks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:39 

Hardtraxxer

Dit was mijn eerste ervaring met deze locatie en wat mij het meest bij blijft is:Wat een waardeloze locatie!­ Hier ga ik helaas niet meer snel naar toe.­ Eerst in etappes naar binnen om vervolgens ruim een uur in de rij moeten staan om dan weer door een veel te klein draaideurtje binnen te komen.­ Ik kreeg hier niet echt een heel veilig gevoel van. Mijn stemming was bij binnenkomst dus niet optimaal. In de zaal aan te komen waren mijn oordoppen overbodige luxe want het geluid in de main stond angstvallig zacht Waar is de bass?!­ Daarentegen was de theracords zaal prima te doen!!­ Catatonic overload en deetox waren heerlijk..­ en we hebben het zelf gezellig moeten maken natuurlijk. Maar wanneer ik het feest zelf moet beoordelen is dit zeker niet voldoende.
Trouwens,Bij het verlaten van de locatie stonden de security aan de deur fooi te vragen hier stond ik enorm van te kijken.
Dus voor mij was dit geen succes
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten