Vanuit Drenthe om 20:15 vertrokken richting Zaandam, het regende echt mega hard, halve weg 80 moeten rijden en bijna nog van de weg geraakt door aquaplaning. Was niet heel chill dus.
Op een gegeven moment was het weer droog en na 2 keer de verkeerde afslag te hebben genomen waren we eindelijk aangekomen bij North Sea Venue (tijd: 23:30).
Toen in de mega-wachtrij gaan staan, om fucking 01:00 waren we dus pas binnen.. afijn net op tijd voor CO2. Op een paar -imo misplaatste platen- na echt een hele dikke set! Sfeer bij platen als Futile, Environment(Delete remix), Goddamn, Sexual Thrill, Death Before Disco was echt onbeschrijfelijk, wat ging dat los zeg!
Na CO2 naar het laatste half uur van Jason Payne geweest, heerlijke set ook! Octavius Augustus(Zany Remix), Bring it to them Raw, This Mind, Time Travel, Never Perish (live mix) en Mr. Willy gehoord... zeer vermakelijk dus.
Toen was het tijd voor Radical Redemption, overvolle zaal en het geluid was niet om aan te horen helaas..
Hierna kwamen Kold Konexion en Luna, eindelijk Silent Secrets gehoord, helaas kwam hij door het magere geluidssysteem niet zo mooi door.. verder niet veel bijzonders gehoord daar.
Toen was het tijd voor Deetox, geweldige set was dat zeg, wauw!! Vooral die nieuwe collab met Warface was echt heerlijk! Verder voor zover ik kan herinneren: Bloodshed, Misbegotten, Still Here, Unleashed, Necropsy (1e versie), Under Attack, Nieuwe track ft. Mc Nolz, en nog wel meer (natuurlijk) maar kan even niet meer bedenken haha.
Bij Wavolizer even aanwezig geweest en nog wat gezeten. Kwam nog aan de praat met een maat van E-Force, zit hier ook op Hardtraxx, maar ben z'n naam vergeten haha, was iig een toffe gozer. Op het laatst nog even bij High Voltage geweest, viel me tegen.. hard toch wel een hardere set verwacht.
Om kwart voor 6 voor alle drukte aan naar huis gegaan.
Om 09:00 ging ik slapen en om 13:00 alweer klaarwakker
Ondanks het geluid en de drukte (vooral in zaal1) en het anderhalf uur lang wachten in de rij toch een hele vette nacht gehad!