Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 14:51 
 
Hardtraxxer

TimothyB met jouw heb ik toch ff gepraat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Daveytl schreef:
Zo blij dat ik hier niet voor gekozen heb na de reacties gelezen te hebben :D
De vorige keren vond ik het geluid ook erg slecht bij Bass Academy, daarom niet gegaan. Hoorde wel dat het beter was geworden maar blijkbaar dus toch niet.

Toch heb ik geen spijt gehad, maar dat komt toch wel vanwege Aart, Frank, Jordy, CO2, Geminizers en Wavolizer. Buiten dat was het best een boutfeest xd (gelukkig hebben de voorgaande 6 namen wel zodanig veel goed gemaakt dat ik een fakking fijn feest heb gehad... :loving: )

:worship:

Helemaal mee eens overigens. Omstandigheden waren pure kak inderdaad. Heb hier volgens mij nog geen gezeik gelezen over de broodjes. Dat schoot ook echt voor geen meter op en bijna alle ingrediƫnten waren op. Heb daar wel hard staan lachen in de rij omdat ik met een paar gasten stond die alleen maar aan het zeiken waren met kutvergelijkingen. :lol:

Maar voor mij was die set van Catatonic Overload zo vet dat dit toch wel een succes was! Echt heel vet om al die platen nog eens live te horen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik ff blij dat ik niet geweest ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
ik ff blij dat ik niet geweest ben


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Daveytl schreef:
Zo blij dat ik hier niet voor gekozen heb na de reacties gelezen te hebben :D
De vorige keren vond ik het geluid ook erg slecht bij Bass Academy, daarom niet gegaan. Hoorde wel dat het beter was geworden maar blijkbaar dus toch niet.

Toch heb ik geen spijt gehad, maar dat komt toch wel vanwege Aart, Frank, Jordy, CO2, Geminizers en Wavolizer. Buiten dat was het best een boutfeest xd (gelukkig hebben de voorgaande 6 namen wel zodanig veel goed gemaakt dat ik een fakking fijn feest heb gehad... :loving: )


#swag
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Daveytl schreef:
Zo blij dat ik hier niet voor gekozen heb na de reacties gelezen te hebben :D
De vorige keren vond ik het geluid ook erg slecht bij Bass Academy, daarom niet gegaan. Hoorde wel dat het beter was geworden maar blijkbaar dus toch niet.

Toch heb ik geen spijt gehad, maar dat komt toch wel vanwege Aart, Frank, Jordy, CO2, Geminizers en Wavolizer. Buiten dat was het best een boutfeest xd (gelukkig hebben de voorgaande 6 namen wel zodanig veel goed gemaakt dat ik een fakking fijn feest heb gehad... :loving: )


Ik zal nog eens een keer met je via Den Bosch reizen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
The Skribbler schreef:
Daveytl schreef:
Zo blij dat ik hier niet voor gekozen heb na de reacties gelezen te hebben :D
De vorige keren vond ik het geluid ook erg slecht bij Bass Academy, daarom niet gegaan. Hoorde wel dat het beter was geworden maar blijkbaar dus toch niet.

Toch heb ik geen spijt gehad, maar dat komt toch wel vanwege SANDER MARESAart, Frank, Jordy, CO2, Geminizers en Wavolizer. Buiten dat was het best een boutfeest xd (gelukkig hebben de voorgaande 6 namen wel zodanig veel goed gemaakt dat ik een fakking fijn feest heb gehad... :loving: )


Ik zal nog eens een keer met je via Den Bosch reizen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja man Ilmar, zaterdag misschien weer aanwezig hoorde ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 12:17 
 
Hardtraxxer

Heb gister een kaartje gekocht via iemand van hier, dus ben nu zeker aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 12:36 
 

Ilmar schreef:
Heb gister een kaartje gekocht via iemand van hier, dus ben nu zeker aanwezig :)


veel plezier xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
veel plezier xd

Volgens mij snap je 'm niet helemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 13:35 
 

ohh gaat over een ander feest ofnie... :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja man Ilmar, zaterdag misschien weer aanwezig hoorde ik?


Ilmar schreef:
Heb gister een kaartje gekocht via iemand van hier, dus ben nu zeker aanwezig :)


;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ja kut dirk, ik zal je nog eens aanspreken. Eikel. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ja kut dirk, ik zal je nog eens aanspreken. Eikel. :thumbdown:


Chicken jij mag wel even wat danslessen nemen bij NSB (Nando's School of Dancing) :P Iets meer bewegen en minder stil staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 19:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
chicken schreef:
NSB (Nando's School of Dancing).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
mr_vertigo schreef:
chicken schreef:
NSB (Nando's School of Bancing).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 00:00 
 
Hardtraxx Veteran

heeeeeeeeee dat zijn geen grappen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ja kut dirk, ik zal je nog eens aanspreken. Eikel. :thumbdown:

Ja jezus, ik zal eens iedereen gaan noemen met wie ik daar was xd Was leuk met Joostdavidjeroentamaraartjordyfranksanderpieterriktessatimsuzannebram en dan vergeet ik nog steeds mensen... :cry: Het spijt me allen, please 4-give me ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet ook gewoon naar Loudness gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 11:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
chicken schreef:
Ja kut dirk, ik zal je nog eens aanspreken. Eikel. :thumbdown:

Ja jezus, ik zal eens iedereen gaan noemen met wie ik daar was xd Was leuk met Joostdavidjeroentamaraartjordyfranksanderpieterriktessatimsuzannebram en dan vergeet ik nog steeds mensen... :cry: Het spijt me allen, please 4-give me ...


Wij hebben jou niet kunnen vinden. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:07 
 
Hardtraxx Addict

Bass Academy was 100% zekerheidje, maar als ik dit zo lees ga ik dus echt niet van de andere kant van het land naar Zaandam rijden voor dit :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
The Skribbler schreef:
chicken schreef:
Ja kut dirk, ik zal je nog eens aanspreken. Eikel. :thumbdown:

Ja jezus, ik zal eens iedereen gaan noemen met wie ik daar was xd Was leuk met Joostdavidjeroentamaraartjordyfranksanderpieterriktessatimsuzannebram en dan vergeet ik nog steeds mensen... :cry: Het spijt me allen, please 4-give me ...


Wij hebben jou niet kunnen vinden. :cry:

Hoe is dat mogelijk? TC-zaal was toch niet zo groot en zeker bij Wavolizer was het ook niet zo heel druk meer.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten