Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Baas, gefeli :thumbsup:

Ben echt al heel de week non stop CO2 tracks aan het draaien (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt moeilijk veel zin in. :loving:
Te herkennen aan mijn Wafelijzer shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben niet zo'n groot CO2 fan als de meeste hier, maar kan het gros van de platen zeker waarderen. Jammer dat ik het ga missen, maar de afgelopen 2 maand 8 feesten gepakt en de aankomende weekenden staat nog van alles gepland, dus maar een weekend rust..

Veel plezier allen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weeeekend, bijna zover, zin begint te komen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 11:58 
 
Hardtraxx Elite

Hopen dat Wavolizer weer net zo afsluit als op Loudness :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jaaaaa ik heb mijn Propedeuse gehaald, dus extra hard dansen zaterdag :) :yay:


Gaan we onze prop tegenwoordig ook al vieren? :P Echte kenmerk van een feestbeest he... Iedere reden zoek tot viering :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
The Skribbler schreef:
Jaaaaa ik heb mijn Propedeuse gehaald, dus extra hard dansen zaterdag :) :yay:


Gaan we onze prop tegenwoordig ook al vieren? :P Echte kenmerk van een feestbeest he... Iedere reden zoek tot viering :x


Ik vond Catatonic Overload al reden genoeg om te feesten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
The Skribbler schreef:
Jaaaaa ik heb mijn Propedeuse gehaald, dus extra hard dansen zaterdag :) :yay:


Gaan we onze prop tegenwoordig ook al vieren? :P Echte kenmerk van een feestbeest he... Iedere reden zoek tot viering :x

Haha natuurlijk Aart! Alles vieren, altijd dansen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het dit keer helemaal niet erg vinden als een DJ of duo allemaal eigen tracks in een dj set doen, dat zijn namelijk alle CO2 platen wel waard ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg jaloers, zo jammer dat ik aan de andere kant van Nederland woon, veel plezier bij CO2 iedereen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik dit moet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik verwacht (althans ik hoop) dat CO2 toch wel heel veel eigen tracks gaan draaien. Als laatste optreden mag je best alleen eigen tracks draaien vind ik :cool:

Super veel zin in! tot vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand eigenlijk of er kluisjes zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onverwacht toch aanwezig :woot:

The Skribbler schreef:
Weet iemand eigenlijk of er kluisjes zijn?


Ja die zijn er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 19:14 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb er ZIN IN!!! :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in! HOPHOP dikke treinmeeting achterste wagon! :P

Code:
Tijd   Station / Halte   Spoor   Richting   Reisdetails

20:32    + Eindhoven    5   's-Hertogenbosch    Intercity (NS)
20:53    + 's-Hertogenbosch         
21:20    + Utrecht Centraal    18b      

21:25    + Utrecht Centraal    5a   Hilversum    Intercity (NS)
21:41    + Hilversum         
22:12    + Amsterdam Centraal         
22:18    + Amsterdam Sloterdijk         
22:25    + Zaandam    2   
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga ook vanuit Ehv, maar pak lekker de auto :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Ik ga ook vanuit Ehv, maar pak lekker de auto :P

Trein is gratis. Auto kan je dan wel weer lekker muziek pompen. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet helaas alleen met de trein op de heenweg, maar ja, oordopjes in heeft ook z'n voordelen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 20:40 
 
Hardtraxx Elite

Blauw wit horizontaal gestreept t-shirt aan.
Spreek me maar aan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb er zin in! Vanavond even intensief dansjes doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Zin in! HOPHOP dikke treinmeeting achterste wagon! :P

Code:
Tijd   Station / Halte   Spoor   Richting   Reisdetails

20:32    + Eindhoven    5   's-Hertogenbosch    Intercity (NS)
20:53    + 's-Hertogenbosch         
21:20    + Utrecht Centraal    18b      

21:25    + Utrecht Centraal    5a   Hilversum    Intercity (NS)
21:41    + Hilversum         
22:12    + Amsterdam Centraal         
22:18    + Amsterdam Sloterdijk         
22:25    + Zaandam    2   


Weet jij hoe ver het nog is of of er bussen gaan vanaf station zaandam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen bussen. Het is nog 2km lopen. Naar het zuiden als je de weg niet weet. :P

Ik te herkennen aan een overhempie en TC-bril. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 09:34 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 10:19 
 
Hardtraxxer







Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten