Baas, gefeli
Ben echt al heel de week non stop CO2 tracks aan het draaien
Ben echt al heel de week non stop CO2 tracks aan het draaien
Gaan we onze prop tegenwoordig ook al vieren?wrote:Jaaaaa ik heb mijn Propedeuse gehaald, dus extra hard dansen zaterdag![]()
Ik vond Catatonic Overload al reden genoeg om te feestenwrote:Gaan we onze prop tegenwoordig ook al vieren?wrote:Jaaaaa ik heb mijn Propedeuse gehaald, dus extra hard dansen zaterdag![]()
Echte kenmerk van een feestbeest he... Iedere reden zoek tot viering
Haha natuurlijk Aart! Alles vieren, altijd dansenwrote:Gaan we onze prop tegenwoordig ook al vieren?wrote:Jaaaaa ik heb mijn Propedeuse gehaald, dus extra hard dansen zaterdag![]()
Echte kenmerk van een feestbeest he... Iedere reden zoek tot viering
Ja die zijn er.wrote:Weet iemand eigenlijk of er kluisjes zijn?
Code: Select all
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails
20:32 + Eindhoven 5 's-Hertogenbosch Intercity (NS)
20:53 + 's-Hertogenbosch
21:20 + Utrecht Centraal 18b
21:25 + Utrecht Centraal 5a Hilversum Intercity (NS)
21:41 + Hilversum
22:12 + Amsterdam Centraal
22:18 + Amsterdam Sloterdijk
22:25 + Zaandam 2 Trein is gratis. Auto kan je dan wel weer lekker muziek pompen.wrote:Ik ga ook vanuit Ehv, maar pak lekker de auto
Weet jij hoe ver het nog is of of er bussen gaan vanaf station zaandam?wrote:Zin in! HOPHOP dikke treinmeeting achterste wagon!![]()
Code: Select all
Tijd Station / Halte Spoor Richting Reisdetails 20:32 + Eindhoven 5 's-Hertogenbosch Intercity (NS) 20:53 + 's-Hertogenbosch 21:20 + Utrecht Centraal 18b 21:25 + Utrecht Centraal 5a Hilversum Intercity (NS) 21:41 + Hilversum 22:12 + Amsterdam Centraal 22:18 + Amsterdam Sloterdijk 22:25 + Zaandam 2