Ik denk dat je van een koude kermis thuis komt.wrote:Ga ik jou dan eindelijk meeten?wrote:Tot zaterdaaaaaaaaaag
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
We moeten wel allemaal maximaal gaan feesten bij Catatonic Overload, zodat ze het fucking vet vinden en weer bijelkaar komen en tracks gaan maken.

Wat was de reden eigenlijk dat ze stopte?wrote:We moeten wel allemaal maximaal gaan feesten bij Catatonic Overload, zodat ze het fucking vet vinden en weer bijelkaar komen en tracks gaan maken.![]()
![]()
Ja t publiek ging niet goed genoeg los dus dachten ze fuck jullie.
Misskien aanwezig
Misskien aanwezig
wrote:Ja t publiek ging niet goed genoeg los dus dachten ze fuck jullie.
Dat is juist en tevens correct!
Dus als jullie zaterdag goed los gaan, zullen we de set hoogstwaarschijnlijk afronden.
Dus als jullie zaterdag goed los gaan, zullen we de set hoogstwaarschijnlijk afronden.
wrote:Dat is juist en tevens correct!
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Wel Futile draaien he 
Dus het kan zomaar zo zijn dat wij tickets kopen voor een bijzonder kort optreden?wrote:Dat is juist en tevens correct!
Yeahhhhhh it's gonna be an absolute mint nightwrote:Dat is juist en tevens correct!
Dat is een teleurstelling kan ik je garanderenwrote:Ga ik jou dan eindelijk meeten?wrote:Tot zaterdaaaaaaaaaag
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wrote:Ik denk dat je van een koude kermis thuis komt.wrote:Ga ik jou dan eindelijk meeten?wrote:Tot zaterdaaaaaaaaaag
Hahaha, wees eens lief voor die jongenwrote:Dat is een teleurstelling kan ik je garanderenwrote:Ga ik jou dan eindelijk meeten?wrote:Tot zaterdaaaaaaaaaag
Is er een meeting? Of 'op goed geluk' elkaar tegenkomen?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Alleen Qult liefhebbers mogen deelnemen aan de meeting.
CO2. And that'll be the end of it.wrote:Is er een meeting? Of 'op goed geluk' elkaar tegenkomen?
Kom ik daar even mooi weg!wrote:Alleen Qult liefhebbers mogen deelnemen aan de meeting.
U vind ik sowieso wel.wrote:CO2. And that'll be the end of it.wrote:Is er een meeting? Of 'op goed geluk' elkaar tegenkomen?
Tik mij dan ook eens aan als je wil. Weet niet wie jij bent.wrote: U vind ik sowieso wel.
L
Hardtraxxer
57 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Wil echt enorm graag gaan maar moet de volgende dag dermate vroeg verzamelen voor mn uitwedstrijd dat ik dat met OV niet ga halen. Iemand die me een lift aan kan bieden vanuit Den Bosch of eventueel Utrecht?
Would be greatly appreciated.
Would be greatly appreciated.
A
dit lijkt me ook best interessant 04:30-06:00 Audiofreq... 
Who was there
Nobody has said they're going yet.