Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
El Mare schreef:
Tot zaterdaaaaaaaaaag :D

Ga ik jou dan eindelijk meeten? :yay:

Ik denk dat je van een koude kermis thuis komt.

:kiss2:
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh? Dan weet jij meer dan ik? :P
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

We moeten wel allemaal maximaal gaan feesten bij Catatonic Overload, zodat ze het fucking vet vinden en weer bijelkaar komen en tracks gaan maken. :worship: :worship: :P
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
We moeten wel allemaal maximaal gaan feesten bij Catatonic Overload, zodat ze het fucking vet vinden en weer bijelkaar komen en tracks gaan maken. :worship: :worship: :P


Wat was de reden eigenlijk dat ze stopte?
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja t publiek ging niet goed genoeg los dus dachten ze fuck jullie.

Misskien aanwezig
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Ja t publiek ging niet goed genoeg los dus dachten ze fuck jullie.


:worship:
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 14:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat is juist en tevens correct!
Dus als jullie zaterdag goed los gaan, zullen we de set hoogstwaarschijnlijk afronden.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 14:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
Dat is juist en tevens correct!
Dus als jullie zaterdag goed los gaan, zullen we de set hoogstwaarschijnlijk afronden.


:lol: haha baas
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 14:53 
 
Hardtraxx Elite

Wel Futile draaien he :$
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
Dat is juist en tevens correct!
Dus als jullie zaterdag goed los gaan, zullen we de set hoogstwaarschijnlijk afronden.


Dus het kan zomaar zo zijn dat wij tickets kopen voor een bijzonder kort optreden?
Bericht Geplaatst op 06 nov 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
Dat is juist en tevens correct!
Dus als jullie zaterdag goed los gaan, zullen we de set hoogstwaarschijnlijk afronden.

Yeahhhhhh it's gonna be an absolute mint night
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 10:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chicken schreef:
El Mare schreef:
Tot zaterdaaaaaaaaaag :D

Ga ik jou dan eindelijk meeten? :yay:


Dat is een teleurstelling kan ik je garanderen ;)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
chicken schreef:
El Mare schreef:
Tot zaterdaaaaaaaaaag :D

Ga ik jou dan eindelijk meeten? :yay:

Ik denk dat je van een koude kermis thuis komt.

:kiss2:

mr_vertigo schreef:
chicken schreef:
El Mare schreef:
Tot zaterdaaaaaaaaaag :D

Ga ik jou dan eindelijk meeten? :yay:


Dat is een teleurstelling kan ik je garanderen ;)

Hahaha, wees eens lief voor die jongen :P De teleurstelling zal vast niet groter zijn dan wanneer mensen mij meeten :whistle:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is er een meeting? Of 'op goed geluk' elkaar tegenkomen?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:35 
 
Hardtraxx Addict

Alleen Qult liefhebbers mogen deelnemen aan de meeting.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Is er een meeting? Of 'op goed geluk' elkaar tegenkomen?

CO2. And that'll be the end of it.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Alleen Qult liefhebbers mogen deelnemen aan de meeting.


Kom ik daar even mooi weg!
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
hoebedoelje schreef:
Is er een meeting? Of 'op goed geluk' elkaar tegenkomen?

CO2. And that'll be the end of it.


U vind ik sowieso wel. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 16:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
U vind ik sowieso wel. :thumbup:

Tik mij dan ook eens aan als je wil. Weet niet wie jij bent.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 16:32 
 
Hardtraxxer

Wil echt enorm graag gaan maar moet de volgende dag dermate vroeg verzamelen voor mn uitwedstrijd dat ik dat met OV niet ga halen. Iemand die me een lift aan kan bieden vanuit Den Bosch of eventueel Utrecht?
Would be greatly appreciated. :)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 20:49 
 

dit lijkt me ook best interessant 04:30-06:00 Audiofreq... :huh:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar wel aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 08 nov 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaa ik heb mijn Propedeuse gehaald, dus extra hard dansen zaterdag :) :yay:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten