Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Voor degenen die nog moeten beslissen waar ze heen gaan aan het begin van de avond, ik zit te denken om mijn set een combinatie te maken tussen early hardstyle, en de wat oudere Therabyte/Theracords tracks :) is misschien handig om te weten :P

ramon038 schreef:
23:45-00:00 Maximumraver


^^

Zeker handig om te weten. Als ik om 23.00 uur al binnen ben, lijkt me dit een mooie binnenkomer! Daarna staan Cellrock, CO2 en Wavolizer vast als zekerheidje, rest kijk ik wel, vind het allemaal wel mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 16:25 
 
Hardtraxx Addict

cool :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 17:37 
 

MokumsKid schreef:

RaveNeger


?? :huh: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:

Illegaaltje (special area):
Backfire
Jason Payne (bruine jongen)
Black Sunrise
RaveNeger
The Dictator
Up Syndrome
Ravert (evert de BRUIN)

Beetje lomp dit of niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

23:00-23:45 Antracks
00:00-01:00 Jack of Sound
01:00-02:30 Catatonic Overload
02:30-03:00 Tartaros
03:00-03:45 Radical Redemption (album showcase)
04:00-05:00 Deetox
05:00-06:00 High Voltage of wavolizer???
HOST: MC Tha Watcher

Perfect time table, goede variatie. IK kan alleen niet kiezen tussen high voltage of wavolizer. Heb gehoord dat high voltage alleen wel bruut draaid, maar wavolizer wil ik nog een keer mee maken :drool: first world problems...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik van alles en nog wat meepak. TT voor me zelf maken is met deze lineup niet echt mogelijk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 19:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:

Illegaaltje (special area):
Blackfire
Jason Payne (bruine jongen)
Black Sunrise
RaveNeger
The Dictator
Up Syndrome
Ravert (evert de BRUIN)

Beetje lomp dit of niet :P

Pepernoten mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik twijfel heel erg tussen dit en Loudness, Loudnessticket heb ik al, dus dat kan ik eventueel verkopen en dit is volgens mij nog niet uitverkocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 21:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

He Ilmar, gewoon even uit nieuwsgierigheid; waarom sluit Radical hier niet af? Andere boeking?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:30 
 
Hardtraxx Elite

Jeej, kaartje is binnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
He Ilmar, gewoon even uit nieuwsgierigheid; waarom sluit Radical hier niet af? Andere boeking?


Zal waarschijnlijk ter promotie midden in de avond met zijn liveset ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 23:55 
 
Hardtraxx Addict

Denken jullie dat dit uitverkocht raakt? Ik vrees dat ik pas later deze week weet of ik kan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 03:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
23:00-23:45 Antracks
00:00-01:00 Jack of Sound
01:00-02:30 Catatonic Overload
02:30-03:00 Tartaros
03:00-03:45 Radical Redemption (album showcase)
04:00-05:00 Deetox
05:00-06:00 High Voltage of wavolizer???
HOST: MC Tha Watcher

Perfect time table, goede variatie. IK kan alleen niet kiezen tussen high voltage of wavolizer. Heb gehoord dat high voltage alleen wel bruut draaid, maar wavolizer wil ik nog een keer mee maken :drool: first world problems...

Samen met mij afsluiten bij Wavo, Aart is daar denk ik ook wel bij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 08:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
De zaal is erbij gevoegd omdat het heel druk gaat worden.


Dan ga ik toch twijfelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 09:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Frijolrojo schreef:
23:00-23:45 Antracks
00:00-01:00 Jack of Sound
01:00-02:30 Catatonic Overload
02:30-03:00 Tartaros
03:00-03:45 Radical Redemption (album showcase)
04:00-05:00 Deetox
05:00-06:00 High Voltage of wavolizer???
HOST: MC Tha Watcher

Perfect time table, goede variatie. IK kan alleen niet kiezen tussen high voltage of wavolizer. Heb gehoord dat high voltage alleen wel bruut draaid, maar wavolizer wil ik nog een keer mee maken :drool: first world problems...

Samen met mij afsluiten bij Wavo, Aart is daar denk ik ook wel bij xd


100%, was zooo vet op loudness!
Voorlopig schema

00:00 - 01:00 Cellrock
01:00 - 01:30 The Machine
01:30 - 02:30 CO2
02:30 - 03:00 Chain & Crypsis
03:00 - 03:45 Radical
03:45 - 05:00 KK & Luna
05:00 - 06:00 Wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan dans ik wss veel met jou samen :) Ik ga alleen niet naar Machine, vind CO2 daar te speciaal voor. Daarnaast vind ik Geminizers altijd wel heel erg dik... twijfels alom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso naar WavolizER!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn enige swsjes zijn CO en Wavo. Voor de rest rondjes lopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik zie jullie dan bij CO2, dan blijf ik denk wel bij jullie. kk en Luna lijk mij ook wel een interessant combo, vooral zo laat. Wavolizer it is! die kick rolls :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal wel een grote Hardtraxx cock meat sandwich worden tijdens CO2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk toch, Jeroenski ;) KK en Luna lijkt me ook wel vet... ik zie het zaterdag wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot zaterdaaaaaaaaaag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Tot zaterdaaaaaaaaaag :D

Ga ik jou dan eindelijk meeten? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaa denk het wel hè, ik wil nu ook wel eens de persoon zien die achter de naam kip schuilt ^^
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten