Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 07:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding

Zaterdag 18 mei doopt QULT de WesterUnie om tot het WesterUniversum. Samen met jou verkennen we de ruimte, op zoek naar de vetste electro, keiharde techno en de sublieme nieuwe subground sound.

Explore new sounds. Join the QULT.

Ken je de QULT sound nog niet?
Check hier de sets van QULT #6.

Line-up

Geck-e
De host van QULT Radio en tevens één van de vaandeldragers van de subground sound. Geck-e brengt je een sound die van top tot teen QULT schreeuwt.

BRK3 aka Audiofreq
Het experimentele alterego van Audiofreq is BRK3. Onder deze naam zal hij je overspoelen met een eclectische mix van harde dance. Momenteel werkt hij aan nieuw materiaal, waarmee hij zijn debuut op QULT onvergetelijk zal maken!

Sound of Stereo
Deze Belgische grootheden brengen een explosieve electro/techno mix die perfect bij op de QULT sound aansluit. Eerder brachten ze platen uit op Steve Aoki’s label Dim Mak en deelde ze het podium met artiesten zoals Chemical Brothers, Pendulum en, Richie Hawtin. Verwacht chaos!

Donnie Darko
QULT resident Donnie Darko behoeft weinig verdere uitleg. Elke keer weet de rockin’ Rabbit de WesterUnie weer volledig op zijn kop te zetten.

Spectrum
Nieuw techno talent Spectrum kenden we eerder als Evanti. Als Spectrum zal hij in de toekomst zijn voorliefde voor knallende techno gaan uitdrukken. Én welke plek is beter als kick-off dan QULT?!

LOCATIE
Als je wel eens in De WesterUnie bent geweest, dan ken je de industriële uitstraling van het pand. Denk daarbij de dikke geluidsset en je weet dat er mooie dingen gaan gebeuren. De WesterUnie nog nooit van binnen gezien? Check de virtuele rondleiding.

TICKETS
Voor €17,- (ex fee) schieten we je een nacht lang in een baan rond de aarde. Bestel je ticket(s) hier.

Gaan jouw vrienden al naar QULT #7?
Check Partyflock of Facebook en meld jezelf ook als aanwezig. Join the QULT op Twitter en blijf op de hoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 07:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-e, BRK3 en Evanti. Mooie line up. Ook zaterdag prima vermaakt met de qult sounds. Helaas die dag al naar soenda festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 09:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soenda was ook een optie indd, maar Geck-e en BRK3 gaan toch echt voor, beide nog nooit live gezien. Kijken of ik wat mensen hier voor mee krijg. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 09:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feli hbj dat ACTI er niet staat! xd

Ik wil sowieso nog een keertje naar Qult, misschien dat dit de eerst wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag deze muzieksoort er tegenwoordig ook bij? Ook al is het vet, maar er is al een discussie over house wat niemand (gelukkig) wil, maar is het dan niet tegenstrijdig om andere soorten dan hardtrance, hardstyle en hardcore er wél bij te hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qult kan best tot de hard dance gerekend worden lijkt me, en daar is hier wel ruimte voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Geck-E is tenslotte van de partij en die staat ook in de hardtrance sectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De meeste Qult sets vallen meestal onder het kopje Harddance, wat nu de Hardtrancesectie is. Deze wordt binnenkort hernoemd. Vandaar :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen al voor BRK3 zou ik gaan! :drool:

Treinen duurt 3-5 uur, hopen dat ik wat kan regelen met kameraden.

Chukkels schreef:
Mag deze muzieksoort er tegenwoordig ook bij?

BRK3 is een Techtrance/Hardtrance alias. Kan hier dus prima blijven staan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:27 
 
Hardtraxxer

Dit is iets wat ik echt een keer mee wil maken.. Die setjes zijn altijd zo heerlijk gevarieerd en verrassend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ken helaas niet van die open minded mensen, dit lijkt me erg vet om eens mee te maken inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeeeh hier wil ik wel heen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zie net dat ik die dag al Diynamic festival heb... Aan de andere kant is dat ook in Amsterdam en eindigt het om 23 uur.. Dit zou dan wel de bruutste after ooit zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 07:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Qult kan best tot de hard dance gerekend worden lijkt me, en daar is hier wel ruimte voor.


Je bent hier bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 07:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Feli hbj dat ACTI er niet staat! xd

Ik wil sowieso nog een keertje naar Qult, misschien dat dit de eerst wordt...


Inderdaad! :P

Maar juist op Qult zie ik graag wat meer variatie in de artiesten, niet iedere keer ACTI of A*S*Y*S.

Ik ben ook heel benieuwd naar Spectrum. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 07:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als opwarmer:

andere-muziek/the-room-radio-21-02-2013-spectrum-nl-t35007.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze gaat als optie in mijn agenda... als er leuke mensen heengaan, zou dit best wel een leuk feestje kunnen worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die line-up :worship: Optie dit, moet nog steeds keertje naar Qult feestje gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me ook een keer gaaf :D
Jammer dat het zo fucking ver weg is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Lijkt me ook een keer gaaf :D
Jammer dat het zo fucking ver weg is


Kom op zeg! bRt_ komt ook! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Henk-Jan schreef:
Lijkt me ook een keer gaaf :D
Jammer dat het zo fucking ver weg is


Kom op zeg! bRt_ komt ook! :thumbup:

Idd, zeur niet zo Henk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 13:57 
 
Hardtraxx Elite

Lijkt me ook een keer gaaf zo'n feest, nooit op zoiets geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Kom op zeg! bRt_ komt ook! :thumbup:

Proberen. :P

Snelste trein met 1x overstappen (in uren): 02:31 met een leuke prijs daarbij.
of:

Citaat:
De afstand tussen Hasselt - Amsterdam: 233 km
De tijd die nodig: 2 uur 23 min.
Gemiddelde snelheid (auto): 117 km/h
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
PNXRMX schreef:
Qult kan best tot de hard dance gerekend worden lijkt me, en daar is hier wel ruimte voor.


Je bent hier bij?


Denk het niet helaas... Resist is dezelfde dag vlakbij en we zijn van plan om met een hele groep te gaan. Baal er wel steeds van dat ik Qult moet missen, na de verhalen over editie #5 vooral :(
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten