Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JA! :love: Hier ga ik heen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik ken helaas niet van die open minded mensen, dit lijkt me erg vet om eens mee te maken inderdaad.


Insgelijks.

Lijkt me ook gaaf om hier heen te gaan.
Ik ben wel vaker naar de overkant geweest bij Awakenings in de westergasfabriek.
De sfeer is in ieder geval much better dan op menig ander feest..

hoebedoelje schreef:


Dit is toch meer minimal/techno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qult is ook grotendeels een Techno feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Qult is ook grotendeels een Techno feest.

Dat beeld heb ik nou niet echt. Hopelijk is het ook niet zo, want dan zou een avondje Qult voor mij enigszins tegenvallen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Samen met jou verkennen we de ruimte, op zoek naar de vetste electro, keiharde techno en de sublieme nieuwe subground sound.

Techno en Electro moet ik eigenlijk zeggen en een beetje tech-trance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Qult is ook grotendeels een Techno feest.


Zoals ik de muziek uit Qult ken, is dit niet echt techno..
Dan beginnen we weer alles in hokjes te stoppen waarvan ik eigenlijk niet houd.

Maar toch zou ik de muziek van Qult meer beschrijven als een duistere aftakking van techno,hardstyle en tech.

Als je het hebt over de sfeer op Qult, dan hoop ik dat je gelijk hebt.
Ik ben naar heel veel feestjes geweest met zoveel verschillende stijlen, maar de sfeer op een technofeest blijft toch voor mij de lekkerste sfeer.
De mensen zijn daar gewoon te chill voor woorden.. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Lyst schreef:
Qult is ook grotendeels een Techno feest.


Zoals ik de muziek uit Qult ken, is dit niet echt techno..
Dan beginnen we weer alles in hokjes te stoppen waarvan ik eigenlijk niet houd.

Maar toch zou ik de muziek van Qult meer beschrijven als een duistere aftakking van techno,hardstyle en tech.

Als je het hebt over de sfeer op Qult, dan hoop ik dat je gelijk hebt.
Ik ben naar heel veel feestjes geweest met zoveel verschillende stijlen, maar de sfeer op een technofeest blijft toch voor mij de lekkerste sfeer.
De mensen zijn daar gewoon te chill voor woorden.. (L)


Wat deze man zegt, qua sfeer blijven techno feesten onovertroffen. Overigens ben ik nog nooit op een Qult feest geweest maar ik hoop dat de sfeer zeker vergelijkbaar is als met die van regular technofeesten, dan zou het wel eens een heel vet feestje kunnen gaan worden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Lyst schreef:
Qult is ook grotendeels een Techno feest.


Zoals ik de muziek uit Qult ken, is dit niet echt techno..

Als je het hebt over de sfeer op Qult, dan hoop ik dat je gelijk hebt.


Het is ook geen techno-feest, en de sfeer ken je alleen wanneer je er bent geweest. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thru..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Thru..


Ik vind de QULT sfeer altijd wel erg aangenaam, in vergelijking met die van de 'topless-mannen-sfeer' tijdens hardstyle events.

Alleen vind ik dat er altijd teveel mensen in die Westerunie worden gepropt, dat mag wel 100 man/vrouw minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 10:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Econz schreef:
Thru..


Ik vind de QULT sfeer altijd wel erg aangenaam, in vergelijking met die van de 'topless-mannen-sfeer' tijdens hardstyle events.

Alleen vind ik dat er altijd teveel mensen in die Westerunie worden gepropt, dat mag wel 100 man/vrouw minder.

Dan kies ik voor 100 man minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Dan kies ik voor 100 man minder.


Haha, ik ook.. :thumbup:

Hoeveel mensen passen er in dan?
Want het lijkt me niet erg groot daar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 07:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Econz schreef:
Qz. schreef:
Dan kies ik voor 100 man minder.


Haha, ik ook.. :thumbup:

Hoeveel mensen passen er in dan?
Want het lijkt me niet erg groot daar...


Lastig in te schatten wanneer je de cijfers niet kent, maar het is altijd zo op elkaar geplakt daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Econz schreef:
Qz. schreef:
Dan kies ik voor 100 man minder.


Haha, ik ook.. :thumbup:

Hoeveel mensen passen er in dan?
Want het lijkt me niet erg groot daar...


Lastig in te schatten wanneer je de cijfers niet kent, maar het is altijd zo op elkaar geplakt daar.


Hmm... Minder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 18:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

QULT #7 mini-mix by Spectrum | QULT #7 | 18 mei | WesterUnie Amsterdam:

[zippy]http://www14.zippyshare.com/v/25810914/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Capaciteit Westerunie

Maximale capaciteit 600m2
Lengte 24 meter
Breedte 21 meter
Hoogte 8 meter

Aantal personen 800
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf, dat is klein. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 07:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk vergeet ik mijn doppen dit keer niet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 09:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hopelijk vergeet ik mijn doppen dit keer niet. xd


Staat het bij Qult zo hard dan? Normaal vind ik de Westerunie altijd wel meevallen wat geluid betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar alle waarschijnlijkheid ben ik er ook bij :)
Nog nooit geweest, ben erg benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Naar alle waarschijnlijkheid ben ik er ook bij :)
Nog nooit geweest, ben erg benieuwd


Top! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier zijn we bij :D Ben super benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaa, toch maar kaartje gekocht.

Eerste keer Qult (stages op festivals en Qlub Underground niet meegerekend)

:clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Naar alle waarschijnlijkheid ben ik er ook bij :)
Nog nooit geweest, ben erg benieuwd

Ja, je bent erbij! Ik ook!



Ben ook erg benieuwd hoe ik dit ga vinden. Toch een tempootje lager dan wat ik gewend ben, maar ik ga er van uit dat die diepe basslines dat compenseren. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fuuuuck spectrum opent.
moet ik me nog gaan haasten ook

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten